Selecciona les dates per veure els preus
Galeria de fotos de l’allotjament Hotel Morlans





Opinions
8,4 sobre 10,
Molt bo
Serveis populars
Opcions d’habitació
Filtres disponibles per a les habitacions
Es mostren 5 de 5 habitacions
Carregar totes les fotos de: Habitació triple

Habitació triple
10,0 sobre 10
Magnífic
(1 opinió)
El més destacat
Calefacció
Dormitoris
Servei de neteja diari
Carregar totes les fotos de: Habitació doble (+ Supletoria)

Habitació doble (+ Supletoria)
El més destacat
Calefacció
Dormitoris
Servei de neteja diari
Carregar totes les fotos de: Habitació quàdruple

Habitació quàdruple
El més destacat
Calefacció
Dormitoris
Servei de neteja diari
Carregar totes les fotos de: Habitació amb dos llits individuals bàsica

Habitació amb dos llits individuals bàsica
8,0 sobre 10
Molt bo
(3 opinions)
El més destacat
Calefacció
Dormitoris
Servei de neteja diari
Carregar totes les fotos de: Habitació familiar, 2 dormitoris, habitacions connectades

Habitació familiar, 2 dormitoris, habitacions connectades
El més destacat
Calefacció
Habitacions comunicades
Dormitoris
Servei de neteja diari
Inicia la sessió per veure els descomptes i els avantatges aplicables. Com més aventures, més recompenses!
Informació sobre el barri

Calle La Laguna s/n, Panticosa, 22661
Sobre aquest allotjament
Allotjaments similars

Canfranc Estación, A Royal Hideaway Hotel - Gran Lujo
Canfranc Estación, A Royal Hideaway Hotel - Gran Lujo
- Wifi gratuïta
- Restaurant
- Aire condicionat
- Gimnàs
9.8 de 10, Excepcional, 116 opinions
Preu actual: 225 €
taxes i impostos inclosos
10 de jul. - 11 de jul.
Serveis de l’allotjament
Serveis de l’habitació
Polítiques
Informació important
Taxes
Els següents càrrecs es paguen a l'allotjament i poden incloure els impostos aplicables:
- Sopar de gala de la nit de Cap d'Any (31 de desembre): 70 EUR per adult
- Sopar de gala de la nit de Cap d'Any (31 de desembre): 30 EUR per nen (2-12 anys)
Hem inclòs tots els càrrecs que ens ha proporcionat l'allotjament.
Extres opcionals
- Càrrec per l'esmorzar d'estil bufet: entre 9 i 10 EUR per adult, i entre 5 i 6 EUR per nen (preu aproximat).
- Càrrec per l'ús del bressol: 15.0 EUR per dia.
- Sopar a l'allotjament: 16 EUR.
És possible que la llista anterior no sigui exhaustiva o que els impostos no hi estiguin inclosos. Els imports poden variar.
Informació indispensable
Aquest allotjament està gestionat per un amfitrió professional, de manera que el seu oferiment va lligat a la seva professió, empresa o activitat comercial.
En funció de la política de l'allotjament, pot aplicar-se un recàrrec per persona addicional.
En fer el registre d'entrada, és possible que calgui presentar un document d'identitat oficial amb fotografia i una targeta de crèdit o dèbit, o bé abonar un dipòsit en efectiu, per cobrir qualsevol despesa imprevista.
Les sol·licituds especials no es poden garantir i estan subjectes a disponibilitat en arribar; poden aplicar-se recàrrecs.
Aquest allotjament accepta targetes de crèdit, targetes de dèbit i efectiu.
Es poden fer transaccions sense efectiu.
Aquest allotjament disposa d'elements de seguretat com ara un extintor, un detector de fum, un sistema de seguretat i una farmaciola
Informació addicional
Aquest allotjament no disposa d'ascensors
D'acord amb la normativa del país, aquest allotjament no accepta pagaments en efectiu d'imports superiors a 1000 EUR; per a més informació, contacta amb l'allotjament mitjançant la informació que trobaràs a la confirmació de la reserva
L’allotjament també es coneix com a
Casa Morlans Hotel Panticosa
Casa Morlans Hotel
Casa Morlans Panticosa
Casa Morlans
Hotel Morlans Hotel
Hotel Morlans Panticosa
Hotel Morlans Hotel Panticosa
Preguntes freqüents
Opinions: Hotel Morlans
Opinions
8,4
Molt bo
9,0/10
Neteja
9,2/10
Personal i servei
7,8/10
Comoditats
8,4/10
Estat de l’allotjament i instal·lacions
8,2/10
Respecte al medi ambient
Opinions
29 de set. de 2024
Estada d’1 nit (set. 2024)
10/10, Excel·lent
Jose
15 de set. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
Jose
Estada de 5 nits (set. 2024)
10/10, Excel·lent
Elies
Viatge en família
24 d’ag. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Elies
Estada de 2 nits (ag. 2024)
6/10, Acceptable
Mª Eugènia
30 de jul. de 2024
Què li ha agradat: Neteja
Mª Eugènia
Estada d’1 nit (jul. 2024)
8/10, Bo
Alba
Viatge en família
7 de jul. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Alba
Estada de 2 nits (jul. 2024)
10/10, Excel·lent
Felipe
23 de juny de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
Felipe
Estada de 2 nits (juny 2024)
2/10, Horrible
Sofia
9 de febr. de 2024
Sofia
Estada d’1 nit (febr. 2024)
10/10, Excel·lent
Edgard
2 d’oct. de 2023
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Edgard
Estada d’1 nit (set. 2023)
6/10, Acceptable
Monica
Viatge en família
11 de set. de 2023
Què no li ha agradat: Estat de l’allotjament i instal·lacions
Monica
Estada d’1 nit (set. 2023)
6/10, Acceptable
Camilla
Viatge en parella
8 d’ag. de 2023
Què li ha agradat: Personal i servei
Què no li ha agradat: Neteja, estat de l’allotjament i instal·lacions
Camilla
Estada d’1 nit (ag. 2023)
10/10, Excel·lent
Emilio
Viatge en família
3 d’ag. de 2023
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Emilio
Estada de 3 nits (jul. 2023)
10/10, Excel·lent
JUAN MANUEL
30 de jul. de 2023
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
JUAN MANUEL
Estada d’1 nit (jul. 2023)
10/10, Excel·lent
Trini
Viatge en parella
30 de jul. de 2023
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
Trini
Estada d’1 nit (jul. 2023)
8/10, Bo
Zelia
Viatge en família
17 de jul. de 2023
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
Zelia
Estada d’1 nit (jul. 2023)
8/10, Bo
Viatger verificat
31 de març de 2023
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Viatger verificat
Estada d’1 nit (març 2023)
8/10, Bo
María Pilar
27 de març de 2023
María Pilar
Estada d’1 nit (març 2023)
10/10, Excel·lent
Jose Maria
Viatge en família
19 de febr. de 2023
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Jose Maria
Estada de 3 nits (febr. 2023)
10/10, Excel·lent
Javier
10 de gen. de 2023
Javier
Estada d’1 nit (gen. 2023)
8/10, Bo
MARIA PILAR
Viatge en grup
19 de set. de 2022
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
MARIA PILAR
Estada d’1 nit (set. 2022)
8/10, Bo
Angela
12 de set. de 2022
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i comoditat de l’habitació
En general agradable


Angela
Estada d’1 nit (set. 2022)
6/10, Acceptable
María Pilar
9 de març de 2022
Què li ha agradat: Neteja, estat de l’allotjament i instal·lacions
María Pilar
Estada d’1 nit (març 2022)
8/10, Bo
Angel
Viatge en grup
21 de febr. de 2022
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Angel
Estada de 2 nits (febr. 2022)
8/10, Bo
Fernando
Viatge en família
17 de gen. de 2022
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Fernando
Estada de 2 nits (gen. 2022)
8/10, Bo
Haydeé
Viatge en parella
6 de gen. de 2022
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Haydeé
Estada de 4 nits (des. 2021)
8/10, Bo
Francisco
4 d’ag. de 2021
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Francisco
Estada d’1 nit (jul. 2021)
Últimes tendències a Expedia
Hotels
Paquets