Selecciona les dates per veure els preus
Galeria de fotos de l’allotjament HOTEL R9 The Yard Oyamatenjin





Opinions
8,6 sobre 10,
Excel·lent
Serveis populars
El preu actual és de 55 €
11 d’ag. - 12 d’ag.
Opcions d’habitació
Filtres disponibles per a les habitacions
Es mostren 2 de 2 habitacions
Carregar totes les fotos de: Habitació amb dos llits individuals estàndard, no fumadors (check-in is not available after 11PM)

Habitació amb dos llits individuals estàndard, no fumadors (check-in is not available after 11PM)
9,2 sobre 10
Fantàstic
(5 opinions)
El més destacat
Control de la temperatura
Frigorífic
Televisor de pantalla plana
Dormitoris
Un vàter amb bidet electrònic
Combinació de dutxa i banyera
Un assecador de cabells
Microones
Carregar totes les fotos de: Habitació doble estàndard, no fumadors (check-in is not available after 11PM)

Habitació doble estàndard, no fumadors (check-in is not available after 11PM)
8,0 sobre 10
Molt bo
(6 opinions)
El més destacat
Control de la temperatura
Frigorífic
Televisor de pantalla plana
Dormitoris
Un vàter amb bidet electrònic
Combinació de dutxa i banyera
Un assecador de cabells
Microones
Inicia la sessió per veure els descomptes i els avantatges aplicables. Com més aventures, més recompenses!
Informació sobre el barri

1-4-27, Tenjincho, Oyama, Tochigi, 323-0032
Sobre aquest allotjament
Allotjaments similars

HOTEL R9 The Yard Oyamayokokura
HOTEL R9 The Yard Oyamayokokura
- Aparcament inclòs
- Wifi gratuïta
- Aire condicionat
- Serveis de bugaderia
8.0 de 10, Molt bé, 26 opinions
Preu actual: 50 €
7 de set. - 8 de set.
Serveis de l’allotjament
Serveis de l’habitació
Polítiques
Informació important
Extres opcionals
- Preu del servei de neteja: 800 JPY per nit.
És possible que la llista anterior no sigui exhaustiva o que els impostos no hi estiguin inclosos. Els imports poden variar.
Informació indispensable
Aquest allotjament està gestionat per un amfitrió professional, de manera que el seu oferiment va lligat a la seva professió, empresa o activitat comercial.
En funció de la política de l'allotjament, pot aplicar-se un recàrrec per persona addicional.
En fer el registre d'entrada, és possible que calgui presentar un document d'identitat oficial amb fotografia i una targeta de crèdit o dèbit, o bé abonar un dipòsit en efectiu, per cobrir qualsevol despesa imprevista.
Les sol·licituds especials no es poden garantir i estan subjectes a disponibilitat en arribar; poden aplicar-se recàrrecs.
Aquest allotjament accepta efectiu.
Si cancel·les la teva reserva, estaràs subjecte a la política de cancel·lació de l’amfitrió. D’acord amb la normativa de la UE relacionada amb els drets dels consumidors, els serveis de reserva d’allotjament no estan subjectes al dret de desistiment.
Informació addicional
Aquest allotjament no disposa d'ascensors
El Ministeri de Salut, Treball i Benestar del Japó requereix als viatgers estrangers que presentin el número de passaport i la nacionalitat en fer el registre a qualsevol tipus d'allotjament (fondes, hotels, motels, etc.); a més, els propietaris de l'allotjament han de fer i conservar una fotocòpia dels passaports per tal de registrar els clients
L’allotjament també es coneix com a
R9 The Yard Oyamatenjin Oyama
HOTEL R9 The Yard Oyamatenjin Hotel
HOTEL R9 The Yard Oyamatenjin Oyama
HOTEL R9 The Yard Oyamatenjin Hotel Oyama
Preguntes freqüents
Opinions: HOTEL R9 The Yard Oyamatenjin
Opinions
8,6
Excel·lent
9,0/10
Neteja
8,6/10
Personal i servei
7,6/10
Comoditats
8,6/10
Estat de l’allotjament i instal·lacions
8,2/10
Respecte al medi ambient
Opinions
Viatge de negocis, Viatge en família
6 d’ag. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Estada d’1 nit (ag. 2025)
10/10, Excel·lent
トオル
Viatge de negocis, Viatge en família
27 de jul. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
トオル
Estada d’1 nit (jul. 2025)
10/10, Excel·lent
CHIKASHI
26 de juny de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
CHIKASHI
Estada d’1 nit (juny 2025)
6/10, Acceptable
Yuna
30 de maig de 2025
Què li ha agradat: Comoditats
Yuna
Estada d’1 nit (maig 2025)
10/10, Excel·lent
Hideyuki
Viatge de negocis
12 de maig de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Hideyuki
Estada d’1 nit (maig 2025)
8/10, Bo
Neal
12 de maig de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei
Neal
Estada de 2 nits (maig 2025)
8/10, Bo
TAKAHIRO
12 de maig de 2025
Què li ha agradat: Neteja, estat de l’allotjament i instal·lacions
TAKAHIRO
Estada d’1 nit (abr. 2025)
6/10, Acceptable
miura
5 de maig de 2025
miura
Estada d’1 nit (maig 2025)
8/10, Bo
FUMIHIRO
Viatge en família
30 d’abr. de 2025
Què li ha agradat: Personal i servei
Què no li ha agradat: Neteja, estat de l’allotjament i instal·lacions
FUMIHIRO
Estada de 2 nits (abr. 2025)
8/10, Bo
shigeru
Viatge en grup
25 d’abr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i comoditats
shigeru
Estada d’1 nit (abr. 2025)
10/10, Excel·lent
Viatger verificat
Viatge de negocis
20 d’abr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Viatger verificat
Estada de 2 nits (abr. 2025)
10/10, Excel·lent
Tomoya
4 d’abr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
Tomoya
Estada d’1 nit (març 2025)
10/10, Excel·lent
HITOSHI
23 de març de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
HITOSHI
Estada de 2 nits (març 2025)
10/10, Excel·lent
カズマ
13 de març de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
カズマ
Estada d’1 nit (març 2025)
10/10, Excel·lent
Takeshi
4 de març de 2025
Takeshi
Estada d’1 nit (febr. 2025)
10/10, Excel·lent
Tomoya
23 de febr. de 2025
Tomoya
Estada d’1 nit (febr. 2025)
10/10, Excel·lent
Viatger verificat
Viatge de negocis
24 de gen. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Viatger verificat
Estada d’1 nit (gen. 2025)
10/10, Excel·lent
Viatger verificat
21 de gen. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, estat de l’allotjament i instal·lacions i comoditat de l’habitació
Viatger verificat
Estada d’1 nit (gen. 2025)
8/10, Bo
シホ
Viatge en família amb nens petits
19 de gen. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
シホ
Estada de 2 nits (gen. 2025)
10/10, Excel·lent
Aidan
11 de gen. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
Aidan
Estada d’1 nit (gen. 2025)
10/10, Excel·lent
TAKAYOSHI
Viatge de negocis
7 de gen. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
TAKAYOSHI
Estada d’1 nit (gen. 2025)
4/10, Deficient
Ryuichi
Viatge de negocis
21 de des. de 2024
Què li ha agradat: Neteja
Què no li ha agradat: Personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions
Ryuichi
Estada de 3 nits (des. 2024)
6/10, Acceptable
TORU
Viatge de negocis
8 de des. de 2024
口コミ
TORU
Estada d’1 nit (nov. 2024)
10/10, Excel·lent
TORIUMI
Viatge de negocis
8 de des. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
TORIUMI
Estada d’1 nit (des. 2024)
8/10, Bo
satoshi
6 de des. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
satoshi
Estada d’1 nit (nov. 2024)