Hotel Royal
Hotel a Oujda amb esmorzar gratuït i servei d'aparcament amb assistència gratuït
Selecciona les dates per veure els preus
Galeria de fotos de l’allotjament Hotel Royal





Opinions
7,8 sobre 10,
Bé
Serveis populars
El preu actual és de 32 €
taxes i impostos inclosos
29 d’ag. - 30 d’ag.
Opcions d’habitació
Filtres disponibles per a les habitacions
Es mostren 3 de 3 habitacions
Carregar totes les fotos de: Habitació triple estàndard

Habitació triple estàndard
El més destacat
Aire condicionat
Calefacció
Bressols (gratis)
Televisor LCD
Cortines opaques
Bany privat
Per cable
Servei de neteja diari
Carregar totes les fotos de: Habitació doble estàndard

Habitació doble estàndard
8,4 sobre 10
Molt bo
(8 opinions)
El més destacat
Aire condicionat
Calefacció
Bressols (gratis)
Televisor LCD
Cortines opaques
Bany privat
Per cable
Servei de neteja diari
Carregar totes les fotos de: Habitació amb dos llits individuals estàndard

Habitació amb dos llits individuals estàndard
El més destacat
Aire condicionat
Calefacció
Bressols (gratis)
Televisor LCD
Cortines opaques
Dormitori independent
Bany privat
Per cable
Inicia la sessió per veure els descomptes i els avantatges aplicables. Com més aventures, més recompenses!
Informació sobre el barri

13 Boulevard Zerktouni, Oujda, Oriental
Sobre aquest allotjament
Allotjaments similars

Relax Hôtel Oujda
Relax Hôtel Oujda
- Piscina
- Piscina infantil
- Aparcament inclòs
- Wifi gratuïta
8.2 de 10, Molt bé, 163 opinions
Preu actual: 53 €
taxes i impostos inclosos
1 de set. - 2 de set.
Serveis de l’allotjament
Serveis de l’habitació
Polítiques
Informació important
Taxes
Els següents càrrecs es paguen a l'allotjament i poden incloure els impostos aplicables:
- Taxa municipal: 13.20 MAD per persona i per nit. Aquesta taxa no s'aplica als menors de 12 anys.
Hem inclòs tots els càrrecs que ens ha proporcionat l'allotjament.
Extres opcionals
- Càrrec pel servei de connexió amb l'aeroport: 150 MAD per vehicle només l'anada.
- Càrrec per l'aparcament cobert sense assistència: 20 MAD per nit (entrada i sortida preferents).
- Càrrec pel registre de sortida més tard de l'horari establert: 150 MAD.
És possible que la llista anterior no sigui exhaustiva o que els impostos no hi estiguin inclosos. Els imports poden variar.
Informació indispensable
Aquest allotjament està gestionat per un amfitrió professional, de manera que el seu oferiment va lligat a la seva professió, empresa o activitat comercial.
En funció de la política de l'allotjament, pot aplicar-se un recàrrec per persona addicional.
En fer el registre d'entrada, és possible que calgui presentar un document d'identitat oficial amb fotografia i abonar un dipòsit en efectiu per cobrir qualsevol despesa imprevista.
Les sol·licituds especials no es poden garantir i estan subjectes a disponibilitat en arribar; poden aplicar-se recàrrecs.
Aquest allotjament accepta efectiu.
Si cancel·les la teva reserva, estaràs subjecte a la política de cancel·lació de l’amfitrió. D’acord amb la normativa de la UE relacionada amb els drets dels consumidors, els serveis de reserva d’allotjament no estan subjectes al dret de desistiment.
Informació addicional
Aquest allotjament no disposa d'ascensors
Només els clients registrats a l'allotjament poden accedir a les habitacions
Aquest allotjament no admet animals de companyia ni gossos pigall
L’allotjament també es coneix com a
Hotel Royal Hotel
Hotel Royal Oujda
Hotel Royal Hotel Oujda
Preguntes freqüents
Opinions: Hotel Royal
Opinions
7,8
Bo
7,8/10
Neteja
8,6/10
Personal i servei
7,0/10
Comoditats
7,2/10
Estat de l’allotjament i instal·lacions
7,4/10
Respecte al medi ambient
Opinions
23 de juny de 2025
Què no li ha agradat: Estat de l’allotjament i instal·lacions
Estada de 3 nits (juny 2025)
8/10, Bo
Manal
7 de juny de 2025
Manal
Estada d’1 nit (maig 2025)
6/10, Acceptable
Aissa
Viatge en parella
2 de juny de 2025
Què li ha agradat: Personal i servei
Què no li ha agradat: Estat de l’allotjament i instal·lacions
Aissa
Estada d’1 nit (maig 2025)
10/10, Excel·lent
Miloud, Villiers le bel
27 de maig de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Miloud
Estada de 7 nits (maig 2025)
6/10, Acceptable
FARIDA
Viatge de negocis
14 de maig de 2025
Què li ha agradat: Personal i servei
FARIDA
Estada de 3 nits (maig 2025)
4/10, Deficient
perrine
Viatge en parella
13 de maig de 2025
Què li ha agradat: Personal i servei
perrine
Estada d’1 nit (maig 2025)
10/10, Excel·lent
Edward
10 de maig de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Edward
Estada d’1 nit (abr. 2025)
8/10, Bo
Iolanda
5 de maig de 2025
Iolanda
Estada de 2 nits (maig 2025)
10/10, Excel·lent
Benaissa
Viatge de negocis
23 d’abr. de 2025
Satisfait
Benaissa
Estada d’1 nit (abr. 2025)
8/10, Bo
Tamara
Viatge en parella
1 d’abr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Tamara
Estada d’1 nit (març 2025)
10/10, Excel·lent
Saïd
Viatge en grup
27 de març de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Saïd
Estada de 2 nits (març 2025)
10/10, Excel·lent
Tamara
28 de febr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
Tamara
Estada de 3 nits (febr. 2025)
10/10, Excel·lent
keith
25 de gen. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
keith
Estada d’1 nit (gen. 2025)
2/10, Horrible
Viatger verificat
Viatge de negocis
18 de gen. de 2025
Què no li ha agradat: Neteja, comoditats i estat de l’allotjament i instal·lacions
Viatger verificat
Estada de 3 nits (gen. 2025)
8/10, Bo
keith
Viatge en parella
17 de gen. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
keith
Estada de 2 nits (gen. 2025)
6/10, Acceptable
Khalil
24 de des. de 2024
Khalil
Estada d’1 nit (des. 2024)
10/10, Excel·lent
Hassan
6 de des. de 2024
Hassan
Estada d’1 nit (nov. 2024)
10/10, Excel·lent
Aziz
23 de nov. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Bon service reception très sympatique
Aziz
Estada d’1 nit (nov. 2024)
6/10, Acceptable
Mohamed
Viatge en parella
14 de nov. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei
Què no li ha agradat: Estat de l’allotjament i instal·lacions
Mohamed
Estada de 17 nits (oct. 2024)
6/10, Acceptable
Meryem
3 de nov. de 2024
Què li ha agradat: Personal i servei
Què no li ha agradat: Neteja, estat de l’allotjament i instal·lacions

Meryem
Estada d’1 nit (oct. 2024)
2/10, Horrible
klod
Viatge en família
29 d’oct. de 2024
Què no li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
klod
Estada d’1 nit (oct. 2024)
10/10, Excel·lent
Dominique
28 d’oct. de 2024
Dominique
Estada d’1 nit (oct. 2024)
10/10, Excel·lent
KHEIRA
26 d’oct. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
KHEIRA
Estada de 4 nits (oct. 2024)
10/10, Excel·lent
Abdelilah
19 d’oct. de 2024
Abdelilah
Estada d’1 nit (oct. 2024)
10/10, Excel·lent
Dominique
18 d’oct. de 2024
Dominique
Estada d’1 nit (oct. 2024)