Hotel Relief Namba Daikokuchou
Hotel amb esmorzar gratuït i a poca distància a peu de l'atractiu següent: Santuari Namba Yasaka
Selecciona les dates per veure els preus
Galeria de fotos de l’allotjament Hotel Relief Namba Daikokuchou





Opinions
8,4 sobre 10,
Molt bo
Serveis populars
Opcions d’habitació
Filtres disponibles per a les habitacions
Es mostren 17 de 17 habitacions
Carregar totes les fotos de: Habitació doble Deluxe, no fumadors (Housekeeping Once Every 5 Days)

Habitació doble Deluxe, no fumadors (Housekeeping Once Every 5 Days)
El més destacat
Aire condicionat
Calefacció
Frigorífic
Televisor
Un assecador de cabells
Bany privat
Un bidet
Combinació de dutxa i banyera
Carregar totes les fotos de: Habitació doble, no fumadors

Habitació doble, no fumadors
El més destacat
Aire condicionat
Calefacció
Frigorífic
Televisor
Un assecador de cabells
Bany privat
Un bidet
Combinació de dutxa i banyera
Carregar totes les fotos de: Habitació doble Deluxe, no fumadors

Habitació doble Deluxe, no fumadors
El més destacat
Aire condicionat
Calefacció
Frigorífic
Televisor
Un assecador de cabells
Bany privat
Un bidet
Combinació de dutxa i banyera
Carregar totes les fotos de: Habitació doble, fumadors (Housekeeping Once Every 5 Days)

Habitació doble, fumadors (Housekeeping Once Every 5 Days)
El més destacat
Aire condicionat
Calefacció
Frigorífic
Televisor
Un assecador de cabells
Bany privat
Un bidet
Combinació de dutxa i banyera
Carregar totes les fotos de: Habitació doble, fumadors

Habitació doble, fumadors
El més destacat
Aire condicionat
Calefacció
Frigorífic
Televisor
Un assecador de cabells
Bany privat
Un bidet
Combinació de dutxa i banyera
Carregar totes les fotos de: Habitació doble Deluxe, fumadors

Habitació doble Deluxe, fumadors
El més destacat
Aire condicionat
Calefacció
Frigorífic
Televisor
Un assecador de cabells
Bany privat
Un bidet
Combinació de dutxa i banyera
Carregar totes les fotos de: Habitació individual, fumadors

Habitació individual, fumadors
El més destacat
Aire condicionat
Calefacció
Frigorífic
Televisor
Un assecador de cabells
Bany privat
Un bidet
Combinació de dutxa i banyera
Carregar totes les fotos de: Habitació individual, no fumadors

Habitació individual, no fumadors
El més destacat
Aire condicionat
Calefacció
Frigorífic
Televisor
Un assecador de cabells
Bany privat
Un bidet
Combinació de dutxa i banyera
Carregar totes les fotos de: Habitació doble, no fumadors (Housekeeping Once Every 5 Days)

Habitació doble, no fumadors (Housekeeping Once Every 5 Days)
El més destacat
Aire condicionat
Calefacció
Frigorífic
Televisor
Un assecador de cabells
Bany privat
Un bidet
Combinació de dutxa i banyera
Carregar totes les fotos de: Habitació amb dos llits individuals, fumadors (Housekeeping Once Every 5 Days)

Habitació amb dos llits individuals, fumadors (Housekeeping Once Every 5 Days)
El més destacat
Aire condicionat
Calefacció
Frigorífic
Televisor
Un assecador de cabells
Bany privat
Un bidet
Combinació de dutxa i banyera
Carregar totes les fotos de: Habitació amb dos llits individuals Comfort, no fumadors

Habitació amb dos llits individuals Comfort, no fumadors
El més destacat
Aire condicionat
Calefacció
Frigorífic
Televisor
Un assecador de cabells
Bany privat
Un bidet
Combinació de dutxa i banyera
Carregar totes les fotos de: Habitació individual, fumadors (Housekeeping Once Every 5 Days)

Habitació individual, fumadors (Housekeeping Once Every 5 Days)
El més destacat
Aire condicionat
Calefacció
Frigorífic
Televisor
Un assecador de cabells
Bany privat
Un bidet
Combinació de dutxa i banyera
Carregar totes les fotos de: Habitació amb dos llits individuals, no fumadors

Habitació amb dos llits individuals, no fumadors
El més destacat
Aire condicionat
Calefacció
Frigorífic
Televisor
Un assecador de cabells
Bany privat
Un bidet
Combinació de dutxa i banyera
Carregar totes les fotos de: Habitació amb dos llits individuals, fumadors

Habitació amb dos llits individuals, fumadors
El més destacat
Aire condicionat
Calefacció
Frigorífic
Televisor
Un assecador de cabells
Bany privat
Un bidet
Combinació de dutxa i banyera
Carregar totes les fotos de: Habitació individual, no fumadors (Housekeeping Once Every 5 Days)

Habitació individual, no fumadors (Housekeeping Once Every 5 Days)
El més destacat
Aire condicionat
Calefacció
Frigorífic
Televisor
Un assecador de cabells
Bany privat
Un bidet
Combinació de dutxa i banyera
Carregar totes les fotos de: Habitació amb dos llits individuals, no fumadors (Housekeeping Once Every 5 Days)

Habitació amb dos llits individuals, no fumadors (Housekeeping Once Every 5 Days)
El més destacat
Aire condicionat
Calefacció
Frigorífic
Televisor
Un assecador de cabells
Bany privat
Un bidet
Combinació de dutxa i banyera
Carregar totes les fotos de: Habitació doble Deluxe, fumadors (Housekeeping Once Every 5 Days)

Habitació doble Deluxe, fumadors (Housekeeping Once Every 5 Days)
El més destacat
Aire condicionat
Calefacció
Frigorífic
Televisor
Un assecador de cabells
Bany privat
Un bidet
Combinació de dutxa i banyera
També et pot agradar

MONday Apart Premium KYOTO Station
Districte de Shimogyo
- Cuina
- Rentadora
- Assecadora
- Wifi gratuïta
9.6 de 10, Excepcional, 424 opinions
Inicia la sessió per veure els descomptes i els avantatges aplicables. Com més aventures, més recompenses!
Informació sobre el barri

3-17-15, Nambanaka, Naniwa, Osaka, Osaka-fu, 556-0011
Sobre aquest allotjament
Allotjaments similars

APA Hotel & Resort Osaka Namba Ekimae Tower
APA Hotel & Resort Osaka Namba Ekimae Tower
- Piscina
- Spa
- Piscina infantil
- Wifi gratuïta
9.0 de 10, Fantàstic, 1.698 opinions
Preu actual: 77 €
22 de juny - 23 de juny
Serveis de l’allotjament
Serveis de l’habitació
Polítiques
Informació important
Taxes
Els següents càrrecs es paguen a l'allotjament i poden incloure els impostos aplicables:
- És possible que l'allotjament cobri un impost municipal d'entre 100 i 300 JPY per persona i nit, segons la tarifa de l'habitació. Aquest impost no s'aplica a tarifes de menys de 7000 JPY. Es poden aplicar altres exempcions. Per obtenir més informació, contacta amb l'allotjament fent servir la informació que hi ha a la confirmació de la reserva.
Hem inclòs tots els càrrecs que ens ha proporcionat l'allotjament.
Extres opcionals
- Càrrec per fer el registre d'entrada abans de l'horari establert: 1000 JPY.
- Càrrec pel registre de sortida més tard de l'horari establert: 500 JPY.
És possible que la llista anterior no sigui exhaustiva o que els impostos no hi estiguin inclosos. Els imports poden variar.
Informació indispensable
Aquest allotjament està gestionat per un amfitrió professional, de manera que el seu oferiment va lligat a la seva professió, empresa o activitat comercial.
En funció de la política de l'allotjament, pot aplicar-se un recàrrec per persona addicional.
En fer el registre d'entrada, és possible que calgui presentar un document d'identitat oficial amb fotografia i una targeta de crèdit o dèbit, o bé abonar un dipòsit en efectiu, per cobrir qualsevol despesa imprevista.
Les sol·licituds especials no es poden garantir i estan subjectes a disponibilitat en arribar; poden aplicar-se recàrrecs.
Aquest allotjament accepta targetes de crèdit, pagaments realitzats amb el mòbil i efectiu.
S'inclouen les següents opcions de pagament amb el mòbil: Alipay, PayPay i Merpay.
Informació addicional
Només els clients registrats a l'allotjament poden accedir a les habitacions
El Ministeri de Salut, Treball i Benestar del Japó requereix als viatgers estrangers que presentin el número de passaport i la nacionalitat en fer el registre a qualsevol tipus d'allotjament (fondes, hotels, motels, etc.); a més, els propietaris de l'allotjament han de fer i conservar una fotocòpia dels passaports per tal de registrar els clients
L’allotjament també es coneix com a
Hotel Relief
Hotel Relief Daikokuchou
Hotel Relief Namba
Hotel Relief Namba Daikokuchou
Relief Daikokuchou
Relief Namba Daikokuchou
Relief Namba Daikokuchou Osaka
HOTEL RELIEF Namba Daikokuchou Hotel
HOTEL RELIEF Namba Daikokuchou Osaka
HOTEL RELIEF Namba Daikokuchou Hotel Osaka
Preguntes freqüents
Opinions: Hotel Relief Namba Daikokuchou
Opinions
8,4
Molt bo
8,4/10
Neteja
8,6/10
Personal i servei
8,2/10
Comoditats
8,2/10
Estat de l’allotjament i instal·lacions
8,2/10
Respecte al medi ambient
Opinions
Viatge en família
18 de juny de 2025
Què li ha agradat: Neteja, comoditats i estat de l’allotjament i instal·lacions
Estada de 6 nits (juny 2025)
10/10, Excel·lent
TAIYO
Viatge de negocis, Viatge en família
17 de juny de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
TAIYO
Estada d’1 nit (juny 2025)
8/10, Bo
Naoki
Viatge en família
15 de juny de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Naoki
Estada d’1 nit (juny 2025)
8/10, Bo
TAKAKO
Viatge en família
15 de juny de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei
TAKAKO
Estada d’1 nit (juny 2025)
10/10, Excel·lent
??
12 de juny de 2025
Què li ha agradat: Neteja, comoditats i estat de l’allotjament i instal·lacions
??
Estada de 2 nits (juny 2025)
8/10, Bo
Yoshihide
10 de juny de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
Yoshihide
Estada d’1 nit (abr. 2025)
8/10, Bo
David
Viatge en grup
5 de juny de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
David
Estada d’1 nit (juny 2025)
8/10, Bo
Rebecca
Viatge en parella
4 de juny de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i comoditats
Rebecca
Estada de 4 nits (maig 2025)
10/10, Excel·lent
Gabriel
2 de juny de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Gabriel
Estada de 3 nits (maig 2025)
10/10, Excel·lent
Saki
29 de maig de 2025
Què li ha agradat: Neteja, comoditats i estat de l’allotjament i instal·lacions
Saki
Estada de 2 nits (maig 2025)
8/10, Bo
erik
Viatge en parella
28 de maig de 2025
Què li ha agradat: Neteja, comoditats i estat de l’allotjament i instal·lacions
erik
Estada de 4 nits (maig 2025)
10/10, Excel·lent
Ashley Anne
Viatge en parella
28 de maig de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i comoditats
Ashley Anne
Estada de 2 nits (maig 2025)
8/10, Bo
Jenna
Viatge en parella
26 de maig de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Jenna
Estada de 4 nits (maig 2025)
10/10, Excel·lent
Ethan
Viatge en parella
25 de maig de 2025
Què li ha agradat: Neteja, comoditats i estat de l’allotjament i instal·lacions
Ethan
Estada de 6 nits (maig 2025)
6/10, Acceptable
Jennifer
Viatge en grup
23 de maig de 2025
Què li ha agradat: Personal i servei
Jennifer
Estada d’1 nit (maig 2025)
6/10, Acceptable
Siegfried
18 de maig de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
Siegfried
Estada de 7 nits (maig 2025)
10/10, Excel·lent
Rochelle
17 de maig de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
Rochelle
Estada de 3 nits (maig 2025)
10/10, Excel·lent
??
Viatge en parella
17 de maig de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
??
Estada de 4 nits (maig 2025)
6/10, Acceptable
Flavie
Viatge en família
17 de maig de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i comoditats
Flavie
Estada de 7 nits (maig 2025)
10/10, Excel·lent
Chun Lun
Viatge en parella
16 de maig de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Chun Lun
Estada de 5 nits (abr. 2025)
8/10, Bo
Rommel
14 de maig de 2025
Rommel
Estada de 3 nits (maig 2025)
6/10, Acceptable
Steven
Viatge en parella
11 de maig de 2025
Què li ha agradat: Personal i servei
Steven
Estada d’1 nit (maig 2025)
6/10, Acceptable
Martina
Viatge en parella
4 de maig de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Martina
Estada de 3 nits (abr. 2025)
10/10, Excel·lent
Samantha
1 de maig de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
Samantha
Estada de 2 nits (abr. 2025)
10/10, Excel·lent
Dian
30 d’abr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
Dian
Estada d’1 nit (abr. 2025)