Hotel Marmara Deniz
Hotel a Oran amb esmorzar gratuït i servei gratuït de connexió amb l'aeroport
Selecciona les dates per veure els preus
Galeria de fotos de l’allotjament Hotel Marmara Deniz





Opinions
4,8 sobre 10,
Serveis populars
Opcions d’habitació
Filtres disponibles per a les habitacions
Es mostren 5 de 5 habitacions
Carregar totes les fotos de: Suite júnior

Suite júnior
El més destacat
Aire condicionat
Calefacció
Bressols (gratis)
Televisor de pantalla plana
Cortines opaques
Un assecador de cabells
Banyera profunda
Capçal de dutxa tipus cascada
Habitació individual
El més destacat
Aire condicionat
Calefacció
Televisor de pantalla plana
Cortines opaques
Un assecador de cabells
Banyera profunda
Capçal de dutxa tipus cascada
Ampolla d'aigua gratuïta
Carregar totes les fotos de: Estudi

Estudi
El més destacat
Aire condicionat
Calefacció
Bressols (gratis)
Cuina
Frigorífic
Rentaplats
Televisor de pantalla plana
Cortines opaques
Carregar totes les fotos de: Suite executiva

Suite executiva
El més destacat
Aire condicionat
Calefacció
Bressols (gratis)
Cuina
Frigorífic
Rentaplats
Televisor de pantalla plana
Cortines opaques
Habitació doble
El més destacat
Aire condicionat
Calefacció
Televisor de pantalla plana
Cortines opaques
Un assecador de cabells
Banyera profunda
Capçal de dutxa tipus cascada
Ampolla d'aigua gratuïta
Inicia la sessió per veure els descomptes i els avantatges aplicables. Com més aventures, més recompenses!
Informació sobre el barri

Cooperative freres Saadi N 08 Ilot 04, Hai Othmania, Oran, 31000
Sobre aquest allotjament
Allotjaments similars

Maraval Hotel Oran
Maraval Hotel Oran
- Esmorzar inclòs
- Aparcament inclòs
- Wifi gratuïta
- Restaurant
7.0 de 10, Bé, 2 opinions
Serveis de l’allotjament
Serveis de l’habitació
Polítiques
Informació important
Taxes
Els següents càrrecs es paguen a l'allotjament i poden incloure els impostos aplicables:
- Taxa municipal: 300.00 DZD per persona i per nit.
Hem inclòs tots els càrrecs que ens ha proporcionat l'allotjament.
Informació indispensable
Aquest allotjament està gestionat per un amfitrió professional, de manera que el seu oferiment va lligat a la seva professió, empresa o activitat comercial.
En funció de la política de l'allotjament, pot aplicar-se un recàrrec per persona addicional.
En fer el registre d'entrada, és possible que calgui presentar un document d'identitat oficial amb fotografia i una targeta de crèdit o dèbit, o bé abonar un dipòsit en efectiu, per cobrir qualsevol despesa imprevista.
Les sol·licituds especials no es poden garantir i estan subjectes a disponibilitat en arribar; poden aplicar-se recàrrecs.
Per reservar bressols, els clients han de contactar amb l'allotjament amb antelació
Aquest allotjament accepta targetes de crèdit i efectiu.
Tingues en compte que les normes culturals i les polítiques aplicables als clients poden variar segons el país i l'allotjament, que és qui ha facilitat les polítiques que es mostren
Informació addicional
És possible que la legislació local no permeti compartir l'habitació a les parelles que no estiguin casades; si l'allotjament ho sol·licita, els clients han de proporcionar una còpia de l'acta de matrimoni
Només els clients registrats a l'allotjament poden accedir a les habitacions
En aquest allotjament no se serveix alcohol i n'està prohibit el consum
L’allotjament també es coneix com a
HOTEL MARMARA DENIZ Hotel
HOTEL MARMARA DENIZ Oran
HOTEL MARMARA DENIZ Hotel Oran
Hotel Marmara Deniz Oran
Hotel Marmara Deniz Hotel
Hotel Marmara Deniz Hotel Oran
Preguntes freqüents
Opinions: Hotel Marmara Deniz
Opinions
4,8
7,0/10
Neteja
4,8/10
Personal i servei
7,0/10
Estat de l’allotjament i instal·lacions
2,0/10
Respecte al medi ambient
Opinions
Viatge de negocis, Viatge en família
14 de febr. de 2023
Què no li ha agradat: Personal i servei
Estada de 3 nits (febr. 2023)
2/10, Horrible
Karim
Viatge de negocis
10 de juny de 2022
Què no li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Je le déconseille
Karim
Estada de 2 nits (juny 2022)
10/10, Excel·lent
Magali
4 d’ag. de 2019
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Magali
Estada de 2 nits (jul. 2019)
Últimes tendències a Expedia
Hotels
Paquets