Selecciona les dates per veure els preus
Galeria de fotos de l’allotjament OYO Business Kawashima Ryokan Ono





Opinions
8,0 sobre 10,
Molt bo
Serveis populars
Opcions d’habitació
Inicia la sessió per veure els descomptes i els avantatges aplicables. Com més aventures, més recompenses!
Informació sobre el barri

179-2 Kamihonmachi, Ono, Hyogo, 675-1379
Sobre aquest allotjament
Serveis de l’allotjament
Serveis de l’habitació
Polítiques
Informació important
Informació indispensable
En funció de la política de l'allotjament, pot aplicar-se un recàrrec per persona addicional.
En fer el registre d'entrada, és possible que calgui presentar un document d'identitat oficial amb fotografia i abonar un dipòsit en efectiu per cobrir qualsevol despesa imprevista.
Les sol·licituds especials no es poden garantir i estan subjectes a disponibilitat en arribar; poden aplicar-se recàrrecs.
Aquest allotjament accepta efectiu.
Tingues en compte que les normes culturals i les polítiques aplicables als clients poden variar segons el país i l'allotjament, que és qui ha facilitat les polítiques que es mostren
Informació addicional
Aquest allotjament no disposa d'ascensors
El Ministeri de Salut, Treball i Benestar del Japó requereix als viatgers estrangers que presentin el número de passaport i la nacionalitat en fer el registre a qualsevol tipus d'allotjament (fondes, hotels, motels, etc.); a més, els propietaris de l'allotjament han de fer i conservar una fotocòpia dels passaports per tal de registrar els clients
Tingues en compte que alguns allotjaments no permeten als clients amb tatuatges utilitzar els seus banys públics
L’allotjament també es coneix com a
Oyo Business Kawashima Ono Ono
Tabist Business Kawashima Ryokan Ono
OYO Business Kawashima Ryokan Ono Ono
OYO Business Kawashima Ryokan Ono Hotel
OYO Business Kawashima Ryokan Ono Hotel Ono
Preguntes freqüents
Opinions: OYO Business Kawashima Ryokan Ono
Opinions
8,0
Molt bo
7,0/10
Neteja
8,0/10
Personal i servei
7,0/10
Estat de l’allotjament i instal·lacions
6,0/10
Respecte al medi ambient
Opinions
25 de febr. de 2022
Què li ha agradat: Personal i servei
Estada de 2 nits (febr. 2022)
10/10, Excel·lent
ISHIHARA
26 de jul. de 2021
ISHIHARA
Estada d’1 nit (jul. 2021)
8/10, Bo
Viatger verificat
Viatge de negocis
13 de juny de 2020
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Viatger verificat
Estada d’1 nit (juny 2020)
Últimes tendències a Expedia
Hotels