Green Hotel Yes Ohmi Hachiman
Hotel a Omihachiman amb servei de recepció les 24 hores i restaurant
Galeria de fotos de l’allotjament Green Hotel Yes Ohmi Hachiman





Opinions
8,2 sobre 10,
Molt bo
Serveis populars
El preu actual és de 91 €
8 de gen. - 9 de gen. de 2026
Opcions d’habitació
Consulta la disponibilitat per a aquestes dates
Filtres disponibles per a les habitacions
Es mostren 9 de 9 habitacions
Carregar totes les fotos de: Habitació individual, no fumadors (30 min. from Kyoto by JR Rapid)

Habitació individual, no fumadors (30 min. from Kyoto by JR Rapid)
El més destacat
Aire condicionat
Calefacció
Televisor
Carta de coixins
Cortines opaques
Un cobrellit
Banyera profunda
Un bidet
Carregar totes les fotos de: Habitació individual, fumadors (30 min. from Kyoto by JR Rapid)

Habitació individual, fumadors (30 min. from Kyoto by JR Rapid)
El més destacat
Aire condicionat
Calefacció
Televisor
Carta de coixins
Cortines opaques
Un cobrellit
Banyera profunda
Un bidet
Carregar totes les fotos de: Habitació doble, no fumadors (30 min. from Kyoto by JR Rapid)

Habitació doble, no fumadors (30 min. from Kyoto by JR Rapid)
El més destacat
Aire condicionat
Calefacció
Televisor
Carta de coixins
Cortines opaques
Un cobrellit
Banyera profunda
Un bidet
Carregar totes les fotos de: Habitació doble, fumadors (30 min. from Kyoto by JR Rapid)

Habitació doble, fumadors (30 min. from Kyoto by JR Rapid)
El més destacat
Aire condicionat
Calefacció
Televisor
Carta de coixins
Cortines opaques
Un cobrellit
Banyera profunda
Un bidet
Carregar totes les fotos de: Habitació amb dos llits individuals Deluxe, no fumadors (30 min. from Kyoto by JR Rapid)

Habitació amb dos llits individuals Deluxe, no fumadors (30 min. from Kyoto by JR Rapid)
El més destacat
Aire condicionat
Calefacció
Televisor
Carta de coixins
Cortines opaques
Un cobrellit
Banyera profunda
Un bidet
Carregar totes les fotos de: Habitació amb dos llits individuals, fumadors (30 min. from Kyoto by JR Rapid)

Habitació amb dos llits individuals, fumadors (30 min. from Kyoto by JR Rapid)
El més destacat
Aire condicionat
Calefacció
Televisor
Carta de coixins
Cortines opaques
Un cobrellit
Banyera profunda
Un bidet
Carregar totes les fotos de: Habitació amb dos llits individuals Deluxe, fumadors (30 min. from Kyoto by JR Rapid)

Habitació amb dos llits individuals Deluxe, fumadors (30 min. from Kyoto by JR Rapid)
El més destacat
Aire condicionat
Calefacció
Televisor
Carta de coixins
Cortines opaques
Un cobrellit
Banyera profunda
Un bidet
Carregar totes les fotos de: Habitació amb dos llits individuals, no fumadors (30 min. from Kyoto by JR Rapid)

Habitació amb dos llits individuals, no fumadors (30 min. from Kyoto by JR Rapid)
El més destacat
Aire condicionat
Calefacció
Televisor
Carta de coixins
Cortines opaques
Un cobrellit
Banyera profunda
Un bidet
Carregar totes les fotos de: Habitació individual, no fumadors (SAKURA - cherry blossom)

Habitació individual, no fumadors (SAKURA - cherry blossom)
El més destacat
Aire condicionat
Calefacció
Televisor
Carta de coixins
Cortines opaques
Un cobrellit
Banyera profunda
Un bidet
Inicia la sessió per veure els descomptes i els avantatges aplicables. Com més aventures, més recompenses!
Informació sobre el barri

21-6 Nakamura-cho, Omihachiman, Shiga-ken, 523-0894
Sobre aquest allotjament
Green Hotel Yes Ohmi Hachiman
Allotjaments similars

Room without meals You can freely bring in your / Nagahama Shiga
Room without meals You can freely bring in your / Nagahama Shiga
- Wifi gratuïta
- Aire condicionat
- Aparcament disponible
- Microones
Preu actual: 400 €
17 de des. - 18 de des.
Serveis de l’allotjament
Serveis de l’habitació
Polítiques
Informació important
Extres opcionals
- Càrrec per l'esmorzar d'estil bufet: 1500 JPY per adult i 1500 JPY per nen (preu aproximat).
És possible que la llista anterior no sigui exhaustiva o que els impostos no hi estiguin inclosos. Els imports poden variar.
Informació indispensable
Aquest allotjament està gestionat per un amfitrió professional, de manera que el seu oferiment va lligat a la seva professió, empresa o activitat comercial.
En funció de la política de l'allotjament, pot aplicar-se un recàrrec per persona addicional.
En fer el registre d'entrada, és possible que calgui presentar un document d'identitat oficial amb fotografia i una targeta de crèdit o dèbit, o bé abonar un dipòsit en efectiu, per cobrir qualsevol despesa imprevista.
Les sol·licituds especials no es poden garantir i estan subjectes a disponibilitat en arribar; poden aplicar-se recàrrecs.
Aquest allotjament accepta targetes de crèdit; no s'accepten pagaments en efectiu.
Si cancel·les la teva reserva, estaràs subjecte a la política de cancel·lació de l’amfitrió. D’acord amb la normativa de la UE relacionada amb els drets dels consumidors, els serveis de reserva d’allotjament no estan subjectes al dret de desistiment.
Informació addicional
El Ministeri de Salut, Treball i Benestar del Japó requereix als viatgers estrangers que presentin el número de passaport i la nacionalitat en fer el registre a qualsevol tipus d'allotjament (fondes, hotels, motels, etc.); a més, els propietaris de l'allotjament han de fer i conservar una fotocòpia dels passaports per tal de registrar els clients
L’allotjament també es coneix com a
Green Hotel Yes Ohmi Hachiman
Green Hotel Yes Ohmi
Green Yes Ohmi Hachiman
Green Yes Ohmi
Green Hotel Yes Ohmi Hachiman Omihachiman, Japan - Shiga
Green Yes Ohmi Hachiman
Green Hotel Yes Ohmi Hachiman Hotel
Green Hotel Yes Ohmi Hachiman Omihachiman
Green Hotel Yes Ohmi Hachiman Hotel Omihachiman
Preguntes freqüents
Opinions
Opinions: Green Hotel Yes Ohmi Hachiman
8,2
Molt bo
8,0
Neteja
7,6
Ubicació
8,2
Personal i servei
7,8
Estat de l’allotjament i instal·lacions
Opinions
21 d’ag. de 2020
Què no li ha agradat: Personal i servei
Estada d’1 nit (ag. 2020)
8/10, Bo
MASAHIRO
Viatge en família
13 de juny de 2020
Què li ha agradat: Personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions i comoditat de l’habitació
MASAHIRO
Estada d’1 nit (juny 2020)
8/10, Bo
Michael
6 de maig de 2020
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Michael
Estada d’1 nit (abr. 2020)
8/10, Bo
mihoko
Viatge en família
3 d’abr. de 2020
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
mihoko
Estada de 2 nits (març 2020)
10/10, Excel·lent
Atsuko
Viatge de negocis
4 de març de 2020
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
とっても快適!
Atsuko
Estada de 3 nits (febr. 2020)
10/10, Excel·lent
narito
Viatge de negocis
27 de febr. de 2020
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i comoditat de l’habitació
narito
Estada d’1 nit (febr. 2020)
8/10, Bo
Viatger verificat
Viatge de negocis
6 de febr. de 2020
Què li ha agradat: Personal i servei
Viatger verificat
Estada d’1 nit (febr. 2020)
8/10, Bo
kohei
Viatge de negocis
23 de gen. de 2020
Què li ha agradat: Personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions i comoditat de l’habitació
kohei
Estada d’1 nit (gen. 2020)
10/10, Excel·lent
Viatger verificat
2 de des. de 2019
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Viatger verificat
Estada d’1 nit (nov. 2019)
10/10, Excel·lent
hiroko
25 de nov. de 2019
hiroko
Estada d’1 nit (nov. 2019)
8/10, Bo
Viatger verificat
6 de nov. de 2019
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Viatger verificat
Estada de 2 nits (oct. 2019)
8/10, Bo
Viatger verificat
26 de jul. de 2019
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Viatger verificat
Estada d’1 nit (jul. 2019)
6/10, Acceptable
Yoshiharu
21 de jul. de 2019
温泉あり
Yoshiharu
Estada d’1 nit (jul. 2019)
10/10, Excel·lent
Viatger verificat
16 de jul. de 2019
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
快適です。
Viatger verificat
Estada de 3 nits (jul. 2019)
10/10, Excel·lent
JUN
12 de jul. de 2019
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
JUN
Estada d’1 nit (jul. 2019)
10/10, Excel·lent
masaya
5 de jul. de 2019
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
masaya
Estada d’1 nit (abr. 2019)
10/10, Excel·lent
TADASHI
28 de juny de 2019
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
大湯がある良いホテル
TADASHI
Estada d’1 nit (juny 2019)
8/10, Bo
Masumi
20 de maig de 2019
Què li ha agradat: Personal i servei
Masumi
Estada de 2 nits (maig 2019)
8/10, Bo
Viatger verificat
Viatge de negocis
12 de maig de 2019
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei
Viatger verificat
Estada d’1 nit (maig 2019)
8/10, Bo
リキパパ, 東京都
Viatge amb animals de companyia, Viatge en grup
11 de maig de 2019
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
リキパパ
Estada d’1 nit (maig 2019)
10/10, Excel·lent
TADASHI
11 de maig de 2019
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
TADASHI
Estada d’1 nit (maig 2019)
8/10, Bo
Viatger verificat
Viatge en grup
11 de maig de 2019
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Viatger verificat
Estada d’1 nit (maig 2019)
10/10, Excel·lent
Satoko
3 de maig de 2019
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Satoko
Estada d’1 nit (abr. 2019)
10/10, Excel·lent
Wai Kwok
21 d’abr. de 2019
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
位置方便
Wai Kwok
Estada d’1 nit (abr. 2019)
10/10, Excel·lent
Viatger verificat
31 de gen. de 2019
Viatger verificat
Estada d’1 nit (gen. 2019)








