Novotel Okinawa Naha
Hotel de luxe amb 3 restaurants i un gimnàs obert les 24 hores
Selecciona les dates per veure els preus
Galeria de fotos de l’allotjament Novotel Okinawa Naha





VIP Access
Opinions
9,0 sobre 10,
Fantàstic
Serveis populars
El preu actual és de 90 €
8 de jul. - 9 de jul.
VIP Access tier member
Gaudeix de més avantatges fent-te membre
- Estalvia un 15 % o més en una selecció d’allotjaments amb VIP Access quan arribis a la categoria Silver o superior
- Gaudeix d’una qualitat de primer ordre i d’un servei excepcional
- Aconsegueix un avantatge durant la teva estada en una selecció d’allotjaments, a més de millores gratuïtes de la categoria de l’habitació i entrada avançada i sortida tardana quan estiguin disponibles
Opcions d’habitació
Filtres disponibles per a les habitacions
Es mostren 6 de 6 habitacions
Carregar totes les fotos de: Habitació amb dos llits individuals Deluxe, 2 llits individuals (Deluxe)

Habitació amb dos llits individuals Deluxe, 2 llits individuals (Deluxe)
8,6 sobre 10
Excel·lent
(9 opinions)
El més destacat
Aire condicionat
Accés a la sala de negocis
Televisor LCD
Dormitoris
Cortines opaques
Matalàs amb encoixinament addicional
Un bidet
Un assecador de cabells
Carregar totes les fotos de: Habitació doble estàndard, 1 llit doble

Habitació doble estàndard, 1 llit doble
10,0 sobre 10
Magnífic
(5 opinions)
El més destacat
Aire condicionat
Televisor LCD
Dormitoris
Cortines opaques
Matalàs amb encoixinament addicional
Combinació de dutxa i banyera
Un assecador de cabells
Bany privat
Carregar totes les fotos de: Habitació amb dos llits individuals estàndard, 2 llits individuals

Habitació amb dos llits individuals estàndard, 2 llits individuals
9,2 sobre 10
Fantàstic
(45 opinions)
El més destacat
Aire condicionat
Televisor LCD
Dormitoris
Cortines opaques
Matalàs amb encoixinament addicional
Combinació de dutxa i banyera
Un assecador de cabells
Bany privat
Carregar totes les fotos de: Habitació amb dos llits individuals Deluxe, 2 llits individuals

Habitació amb dos llits individuals Deluxe, 2 llits individuals
9,2 sobre 10
Fantàstic
(43 opinions)
El més destacat
Aire condicionat
Televisor LCD
Dormitoris
Cortines opaques
Matalàs amb encoixinament addicional
Combinació de dutxa i banyera
Un assecador de cabells
Bany privat
Carregar totes les fotos de: Habitació amb dos llits individuals executiva, 2 llits individuals

Habitació amb dos llits individuals executiva, 2 llits individuals
8,8 sobre 10
Excel·lent
(15 opinions)
El més destacat
Aire condicionat
Accés a la sala de negocis
Televisor LCD
Dormitoris
Cortines opaques
Matalàs amb encoixinament addicional
Un bidet
Un assecador de cabells
Habitació Deluxe, 2 llits individuals, terrassa
El més destacat
Aire condicionat
Televisor LCD
Dormitoris
Cortines opaques
Matalàs amb encoixinament addicional
Combinació de dutxa i banyera
Un assecador de cabells
Bany privat
Inicia la sessió per veure els descomptes i els avantatges aplicables. Com més aventures, més recompenses!
Informació sobre el barri

40 Matsukawa, Naha, Okinawa-ken, 902-0062
Sobre aquest allotjament
Allotjaments similars

Okinawa NaHaNa Hotel & Spa
Okinawa NaHaNa Hotel & Spa
- Spa
- Wifi gratuïta
- Restaurant
- Aire condicionat
8.8 de 10, Excel·lent, 2.143 opinions
Serveis de l’allotjament
Serveis de l’habitació
Polítiques
Informació important
Extres opcionals
- Càrrec per l'esmorzar d'estil bufet: entre 2400 i 2400 JPY per adult, i entre 600 i 1200 JPY per nen (preu aproximat).
- Càrrec per l'aparcament sense assistència: 1000 JPY per nit.
És possible que la llista anterior no sigui exhaustiva o que els impostos no hi estiguin inclosos. Els imports poden variar.
Informació indispensable
Aquest allotjament està gestionat per un amfitrió professional, de manera que el seu oferiment va lligat a la seva professió, empresa o activitat comercial.
En funció de la política de l'allotjament, pot aplicar-se un recàrrec per persona addicional.
En fer el registre d'entrada, és possible que calgui presentar un document d'identitat oficial amb fotografia i una targeta de crèdit, o bé abonar un dipòsit en efectiu, per cobrir qualsevol despesa imprevista.
Les sol·licituds especials no es poden garantir i estan subjectes a disponibilitat en arribar; poden aplicar-se recàrrecs.
El nom que figuri a la targeta de crèdit utilitzada en fer l'entrada per abonar les despeses addicionals ha de coincidir amb el nom principal de la reserva
Aquest allotjament accepta targetes de crèdit; no s'accepten pagaments en efectiu.
Es poden fer transaccions sense efectiu.
Aquest allotjament disposa d'elements de seguretat com ara un detector de monòxid de carboni, un extintor, un detector de fum i un sistema de seguretat
L'allotjament afirma que segueix les pràctiques de neteja i desinfecció que estableix el document o l'associació següent: allsafe (Accor Hotels).
Tingues en compte que les normes culturals i les polítiques aplicables als clients poden variar segons el país i l'allotjament, que és qui ha facilitat les polítiques que es mostren
Informació addicional
Mesos en què la piscina de temporada és oberta: març-novembre
L'horari de la piscina és el següent: 10:00-18:00.
Només els clients registrats a l'allotjament poden accedir a les habitacions
El Ministeri de Salut, Treball i Benestar del Japó requereix als viatgers estrangers que presentin el número de passaport i la nacionalitat en fer el registre a qualsevol tipus d'allotjament (fondes, hotels, motels, etc.); a més, els propietaris de l'allotjament han de fer i conservar una fotocòpia dels passaports per tal de registrar els clients
És possible que l'accés a determinades instal·lacions estigui restringit; els clients poden contactar amb l'allotjament mitjançant la informació que trobaran a la confirmació de la reserva
Els menors de 15 anys no poden accedir a les instal·lacions de fitnes, mentre que els menors de 15 anys només poden accedir a la piscina amb la supervisió d'un adult.
Tingues en compte que alguns allotjaments no permeten als clients amb tatuatges utilitzar els seus banys públics
Aquest allotjament dona la benvinguda a clients de totes les orientacions sexuals i identitats de gènere (LGBTQ+-friendly)
L’allotjament també es coneix com a
Hotel Miyako Okinawa
Miyako Hotel Okinawa
Miyako Okinawa
Miyako Okinawa Hotel
Okinawa Miyako
Novotel Okinawa Naha Opening September 2018 Hotel
Okinawa Miyako Hotel Naha
Okinawa Miyako Naha
Okinawa Miyako Hotel Naha, Okinawa Prefecture
Novotel Okinawa Opening September 2018 Hotel
Novotel Okinawa Naha Opening September 2018
Novotel Okinawa Opening September 2018
Novotel Okinawa Opening Septe
Novotel Okinawa Naha Hotel
Novotel Okinawa Hotel
Novotel Okinawa
Novotel Okinawa Naha Okinawa Prefecture
Okinawa Miyako Hotel
Novotel Okinawa Naha (Opening September 2018)
Novotel Okinawa Naha Naha
Novotel Okinawa Naha Hotel
Novotel Okinawa Naha Hotel Naha
Preguntes freqüents
Opinions: Novotel Okinawa Naha
Opinions
9,0
Fantàstic
9,2/10
Neteja
9,0/10
Personal i servei
8,8/10
Comoditats
8,8/10
Estat de l’allotjament i instal·lacions
8,6/10
Respecte al medi ambient
Opinions
23 de juny de 2025
Què li ha agradat: Neteja, comoditats
Estada de 2 nits (juny 2025)
8/10, Bo
Hidemi
Viatge en família amb nens petits
22 de juny de 2025
Què li ha agradat: Neteja, comoditats i estat de l’allotjament i instal·lacions
Hidemi
Estada d’1 nit (juny 2025)
6/10, Acceptable
SenYuan, New Taipei City
Viatge en família amb nens petits, Viatge en família
22 de juny de 2025
Què li ha agradat: Neteja, comoditats i estat de l’allotjament i instal·lacions
SenYuan
Estada d’1 nit (juny 2025)
6/10, Acceptable
Kumiko
Viatge en parella
14 de juny de 2025
Què li ha agradat: Neteja
Què no li ha agradat: Comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Kumiko
Estada de 2 nits (juny 2025)
8/10, Bo
Hubert Chun Hong
12 de juny de 2025
Què li ha agradat: Neteja, comoditats i estat de l’allotjament i instal·lacions
Hubert Chun Hong
Estada de 10 nits (maig 2025)
10/10, Excel·lent
Yuka
Viatge en grup
12 de juny de 2025
Què li ha agradat: Neteja, estat de l’allotjament i instal·lacions
Yuka
Estada de 2 nits (juny 2025)
10/10, Excel·lent
MEIKO
10 de juny de 2025
Què li ha agradat: Neteja, comoditats i estat de l’allotjament i instal·lacions
MEIKO
Estada de 2 nits (juny 2025)
10/10, Excel·lent
Christian, Bad Homburg
10 de juny de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Christian
Estada de 12 nits (maig 2025)
8/10, Bo
Nicholas, Cincinnati
Viatge en família
10 de juny de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Nicholas
Estada de 2 nits (juny 2025)
10/10, Excel·lent
Rui
4 de juny de 2025
Què li ha agradat: Neteja, comoditats i estat de l’allotjament i instal·lacions
Rui
Estada de 3 nits (maig 2025)
10/10, Excel·lent
Kiyoko
3 de juny de 2025
Què li ha agradat: Neteja, comoditats i estat de l’allotjament i instal·lacions
Kiyoko
Estada de 3 nits (maig 2025)
10/10, Excel·lent
TOSHIAKI
1 de juny de 2025
Què li ha agradat: Neteja, comoditats i estat de l’allotjament i instal·lacions
TOSHIAKI
Estada de 6 nits (maig 2025)
10/10, Excel·lent
Koto
1 de juny de 2025
Què li ha agradat: Neteja, comoditats i estat de l’allotjament i instal·lacions
Koto
Estada d’1 nit (maig 2025)
10/10, Excel·lent
JANGUK
Viatge en parella
31 de maig de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
JANGUK
Estada de 3 nits (maig 2025)
10/10, Excel·lent
Bernice
Viatge en grup
31 de maig de 2025
Què li ha agradat: Neteja, comoditats i estat de l’allotjament i instal·lacions
Bernice
Estada de 3 nits (maig 2025)
8/10, Bo
SUSUMU
29 de maig de 2025
Què li ha agradat: Neteja, comoditats i estat de l’allotjament i instal·lacions
SUSUMU
Estada de 2 nits (abr. 2025)
10/10, Excel·lent
Tomohide
Viatge de negocis
24 de maig de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Tomohide
Estada de 2 nits (maig 2025)
8/10, Bo
Stephen, SAT
Viatge en parella
23 de maig de 2025
Què li ha agradat: Neteja, comoditats i estat de l’allotjament i instal·lacions
Stephen
Estada de 10 nits (maig 2025)
10/10, Excel·lent
Anita
20 de maig de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Anita
Estada d’1 nit (maig 2025)
8/10, Bo
Hiroshi
18 de maig de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei
Hiroshi
Estada de 2 nits (maig 2025)
10/10, Excel·lent
Yume
16 de maig de 2025
Yume
Estada de 3 nits (maig 2025)
10/10, Excel·lent
REN
13 de maig de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
REN
Estada de 3 nits (abr. 2025)
4/10, Deficient
KEIKO
11 de maig de 2025
KEIKO
Estada de 3 nits (abr. 2025)
10/10, Excel·lent
Yoshinori
9 de maig de 2025
Yoshinori
Estada d’1 nit (maig 2025)
10/10, Excel·lent
Takashi
9 de maig de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
Takashi
Estada de 4 nits (abr. 2025)