Selecciona les dates per veure els preus
Galeria de fotos de l’allotjament Hotel Collective





Opinions
9,4 sobre 10,
Magnífic
Serveis populars
Opcions d’habitació
Filtres disponibles per a les habitacions
Es mostren 15 de 15 habitacions
Carregar totes les fotos de: Habitació amb dos llits individuals Deluxe

Habitació amb dos llits individuals Deluxe
9,2 sobre 10
Fantàstic
(5 opinions)
El més destacat
Amb aïllament acústic
Control de la temperatura
Bressols (gratis)
Frigorífic
Articles de minibar gratuïts
Televisor de pantalla plana
Roba de llit d'alta qualitat
Cortines opaques
Carregar totes les fotos de: Habitació amb dos llits individuals prèmium (with Lounge Access)

Habitació amb dos llits individuals prèmium (with Lounge Access)
10,0 sobre 10
Magnífic
(2 opinions)
El més destacat
Amb aïllament acústic
Control de la temperatura
Accés a la sala del club
Bressols (gratis)
Frigorífic
Articles de minibar gratuïts
Televisor de pantalla plana
Roba de llit d'alta qualitat
Carregar totes les fotos de: Habitació amb dos llits individuals superior, no fumadors (5-9F)

Habitació amb dos llits individuals superior, no fumadors (5-9F)
El més destacat
Amb aïllament acústic
Control de la temperatura
Bressols (gratis)
Frigorífic
Articles de minibar gratuïts
Televisor de pantalla plana
Roba de llit d'alta qualitat
Cortines opaques
Carregar totes les fotos de: Habitació amb dos llits individuals superior, no fumadors (5F-9F)

Habitació amb dos llits individuals superior, no fumadors (5F-9F)
10,0 sobre 10
Magnífic
(1 opinió)
El més destacat
Amb aïllament acústic
Control de la temperatura
Llits addicionals (gratis)
Frigorífic
Articles de minibar gratuïts
Televisor de pantalla plana
Cortines opaques
Roba de llit d'alta qualitat
Carregar totes les fotos de: Habitació amb dos llits individuals superior, no fumadors (High Floor, 10F-12F)

Habitació amb dos llits individuals superior, no fumadors (High Floor, 10F-12F)
10,0 sobre 10
Magnífic
(1 opinió)
El més destacat
Amb aïllament acústic
Control de la temperatura
Llits addicionals (gratis)
Frigorífic
Articles de minibar gratuïts
Televisor de pantalla plana
Cortines opaques
Roba de llit d'alta qualitat
Carregar totes les fotos de: Habitació amb dos llits individuals superior, no fumadors (10-12F)

Habitació amb dos llits individuals superior, no fumadors (10-12F)
10,0 sobre 10
Magnífic
(1 opinió)
El més destacat
Amb aïllament acústic
Control de la temperatura
Bressols (gratis)
Frigorífic
Articles de minibar gratuïts
Televisor de pantalla plana
Roba de llit d'alta qualitat
Cortines opaques
Carregar totes les fotos de: Deluxe Twin Room

Deluxe Twin Room
Carregar totes les fotos de: Premium Twin Room

Premium Twin Room
Carregar totes les fotos de: Superior Twin Room

Superior Twin Room
Carregar totes les fotos de: Superior Twin Room(5-9)Lower Floors For 3 Person

Superior Twin Room(5-9)Lower Floors For 3 Person
Carregar totes les fotos de: JUNIOR SUITE

JUNIOR SUITE
Carregar totes les fotos de: Superior Twin Room(5-9F)Lower Floors

Superior Twin Room(5-9F)Lower Floors
Carregar totes les fotos de: Superior Twin Room(10-12) Higher Floors

Superior Twin Room(10-12) Higher Floors
Carregar totes les fotos de: Superior Twin Room For 3 Person

Superior Twin Room For 3 Person
Carregar totes les fotos de: Superior Twin Room(10-12)Higher Floors For 3 Person

Superior Twin Room(10-12)Higher Floors For 3 Person
Inicia la sessió per veure els descomptes i els avantatges aplicables. Com més aventures, més recompenses!
Informació sobre el barri

2-5-7 Matsuo, Naha, Okinawa Prefecture, 9000014
Sobre aquest allotjament
Allotjaments similars

JR KYUSHU HOTEL Blossom Naha
JR KYUSHU HOTEL Blossom Naha
- Wifi gratuïta
- Restaurant
- Aire condicionat
- Esmorzar disponible
9.4 de 10, Excepcional, 1.351 opinions
Preu actual: 105 €
15 de jul. - 16 de jul.
Serveis de l’allotjament
Serveis de l’habitació
Polítiques
Informació important
Extres opcionals
- Càrrec per l'esmorzar d'estil bufet: 2640 JPY per adult i 1100 JPY per nen (preu aproximat).
- Càrrec per l'aparcament sense assistència: 1500 JPY per nit.
És possible que la llista anterior no sigui exhaustiva o que els impostos no hi estiguin inclosos. Els imports poden variar.
Informació indispensable
Aquest allotjament està gestionat per un amfitrió professional, de manera que el seu oferiment va lligat a la seva professió, empresa o activitat comercial.
En funció de la política de l'allotjament, pot aplicar-se un recàrrec per persona addicional.
En fer el registre d'entrada, és possible que calgui presentar un document d'identitat oficial amb fotografia i una targeta de crèdit per cobrir qualsevol despesa imprevista.
Les sol·licituds especials no es poden garantir i estan subjectes a disponibilitat en arribar; poden aplicar-se recàrrecs.
El nom que figuri a la targeta de crèdit utilitzada en fer l'entrada per abonar les despeses addicionals ha de coincidir amb el nom principal de la reserva
Aquest allotjament accepta targetes de crèdit i efectiu.
Aquest allotjament disposa d'elements de seguretat com ara un extintor i un detector de fum
Tingues en compte que les normes culturals i les polítiques aplicables als clients poden variar segons el país i l'allotjament, que és qui ha facilitat les polítiques que es mostren
Informació addicional
Aquest allotjament no disposa d'ascensors
Mesos en què la piscina de temporada és oberta: abril-novembre
L'horari de la piscina és el següent: 10:00-18:00.
Només els clients registrats a l'allotjament poden accedir a les habitacions
El Ministeri de Salut, Treball i Benestar del Japó requereix als viatgers estrangers que presentin el número de passaport i la nacionalitat en fer el registre a qualsevol tipus d'allotjament (fondes, hotels, motels, etc.); a més, els propietaris de l'allotjament han de fer i conservar una fotocòpia dels passaports per tal de registrar els clients
Es prohibeix l'entrada a la piscina i a les instal·lacions de fitness als menors de 18 anys sense la supervisió d'un adult
Tingues en compte que alguns allotjaments no permeten als clients amb tatuatges utilitzar els seus banys públics
L’allotjament també es coneix com a
Hotel Collective Naha
Hotel Collective
Collective Naha
Collective
Hotel Hotel Collective Naha
Naha Hotel Collective Hotel
Hotel Hotel Collective
Hotel Collective Naha
Hotel Collective Naha
Hotel Collective Hotel
Hotel Collective Hotel Naha
Preguntes freqüents
Opinions: Hotel Collective
Opinions
9,4
Magnífic
9,8/10
Neteja
9,4/10
Personal i servei
9,4/10
Comoditats
9,6/10
Estat de l’allotjament i instal·lacions
9,2/10
Respecte al medi ambient
Opinions
21 de juny de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Estada d’1 nit (juny 2025)
8/10, Bo
Kristen
Viatge en família amb nens petits, Viatge en família
12 de juny de 2025
Què li ha agradat: Neteja, comoditats i estat de l’allotjament i instal·lacions
Kristen
Estada de 5 nits (juny 2025)
10/10, Excel·lent
takayoshi
1 de juny de 2025
takayoshi
Estada d’1 nit (maig 2025)
10/10, Excel·lent
Yukio
Viatge de negocis
31 de maig de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Yukio
Estada d’1 nit (maig 2025)
8/10, Bo
masanori
31 de maig de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
masanori
Estada d’1 nit (maig 2025)
10/10, Excel·lent
Cat, Montreal
Viatge en família
29 de maig de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Cat
Estada de 3 nits (maig 2025)
10/10, Excel·lent
Garrick
26 de maig de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
Garrick
Estada d’1 nit (maig 2025)
10/10, Excel·lent
Suzanne
Viatge en grup
23 de maig de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Suzanne
Estada de 3 nits (maig 2025)
10/10, Excel·lent
Daiki
Viatge en parella
20 de maig de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Daiki
Estada de 2 nits (abr. 2025)
10/10, Excel·lent
SATOKO
19 de maig de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
SATOKO
Estada d’1 nit (maig 2025)
10/10, Excel·lent
Yoshihiro
Viatge en parella
17 de maig de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Yoshihiro
Estada de 3 nits (maig 2025)
10/10, Excel·lent
Mey
Viatge en parella
16 de maig de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Mey
Estada de 2 nits (maig 2025)
10/10, Excel·lent
Yu
Viatge en família amb nens petits
15 de maig de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Yu
Estada de 2 nits (abr. 2025)
8/10, Bo
Yu
Viatge en parella, Viatge en família
8 de maig de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Yu
Estada de 2 nits (abr. 2025)
10/10, Excel·lent
SHIGEMASA
4 de maig de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
SHIGEMASA
Estada d’1 nit (maig 2025)
8/10, Bo
Yee Mun
Viatge en família
28 d’abr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Yee Mun
Estada d’1 nit (abr. 2025)
10/10, Excel·lent
JUN WEN
Viatge en parella
25 d’abr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
JUN WEN
Estada de 3 nits (abr. 2025)
8/10, Bo
Misae
Viatge en parella, Viatge en família
25 d’abr. de 2025
Què li ha agradat: Comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Misae
Estada d’1 nit (abr. 2025)
8/10, Bo
?
19 d’abr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
?
Estada d’1 nit (abr. 2025)
10/10, Excel·lent
Junko
18 d’abr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
Junko
Estada d’1 nit (abr. 2025)
10/10, Excel·lent
SHUICHI
13 d’abr. de 2025
SHUICHI
Estada d’1 nit (març 2025)
10/10, Excel·lent
Hagiuda
8 d’abr. de 2025
Hagiuda
Estada de 2 nits (abr. 2025)
10/10, Excel·lent
Yoji
28 de març de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
Yoji
Estada de 2 nits (març 2025)
8/10, Bo
SATOSHI
27 de març de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
SATOSHI
Estada de 3 nits (març 2025)
10/10, Excel·lent
Melvyn
25 de març de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Best hotel in Naha
Melvyn
Estada de 2 nits (març 2025)