Selecciona les dates per veure els preus
Galeria de fotos de l’allotjament Hotel Ostrov





Serveis populars
El preu actual és de 113 €
taxes i impostos inclosos
4 d’ag. - 5 d’ag.
Opcions d’habitació
Carregar totes les fotos de: Habitació estàndard, vistes al parc

Habitació estàndard, vistes al parc
8,0 sobre 10
Molt bo
(1 opinió)
El més destacat
Amb aïllament acústic
Aire condicionat
Bressols (gratis)
Televisor de pantalla plana
Bany privat
Un assecador de cabells
Minibar
Bullidora elèctrica
Carregar totes les fotos de: Suite exclusiva, 1 dormitori, vistes al parc

Suite exclusiva, 1 dormitori, vistes al parc
10,0 sobre 10
Magnífic
(1 opinió)
El més destacat
Amb aïllament acústic
Aire condicionat
Bressols (gratis)
Televisor de pantalla plana
Sofà llit: doble
Dormitori independent
Bany privat
Un assecador de cabells
Carregar totes les fotos de: Habitació Deluxe, 1 dormitori

Habitació Deluxe, 1 dormitori
El més destacat
Amb aïllament acústic
Aire condicionat
Bressols (gratis)
Televisor de pantalla plana
Dormitori independent
Bany privat
Un assecador de cabells
Cafetera o tetera
Inicia la sessió per veure els descomptes i els avantatges aplicables. Com més aventures, més recompenses!
Informació sobre el barri

Na Ostrove 432, Nymburk, 28802
Sobre aquest allotjament
Allotjaments similars

Hotel Central Park
Hotel Central Park
- Esmorzar inclòs
- Spa
- Wifi gratuïta
- Aire condicionat
8.6 de 10, Excel·lent, 7 opinions
Preu actual: 156 €
taxes i impostos inclosos
5 d’ag. - 6 d’ag.
Serveis de l’allotjament
Serveis de l’habitació
Polítiques
Informació important
Extres opcionals
- Càrrec per l'esmorzar d'estil bufet: 135 CZK per persona (preu aproximat).
- Càrrec pel servei de connexió amb l'aeroport: 2500.00 CZK per vehicle només l'anada.
- Càrrec per animals de companyia: 300 CZK per animal de companyia per nit.
- No és necessari abonar cap taxa en concepte d'animals de servei
- Càrrec pel llit addicional: 400.0 CZK per nit.
És possible que la llista anterior no sigui exhaustiva o que els impostos no hi estiguin inclosos. Els imports poden variar.
Informació indispensable
Aquest allotjament està gestionat per un amfitrió professional, de manera que el seu oferiment va lligat a la seva professió, empresa o activitat comercial.
En funció de la política de l'allotjament, pot aplicar-se un recàrrec per persona addicional.
En fer el registre d'entrada, és possible que calgui presentar un document d'identitat oficial amb fotografia i una targeta de crèdit o dèbit, o bé abonar un dipòsit en efectiu, per cobrir qualsevol despesa imprevista.
Les sol·licituds especials no es poden garantir i estan subjectes a disponibilitat en arribar; poden aplicar-se recàrrecs.
Aquest allotjament accepta targetes de crèdit.
Es poden fer transaccions sense efectiu.
Si cancel·les la teva reserva, estaràs subjecte a la política de cancel·lació de l’amfitrió. D’acord amb la normativa de la UE relacionada amb els drets dels consumidors, els serveis de reserva d’allotjament no estan subjectes al dret de desistiment.
Informació addicional
Cal reservar els serveis de massatge amb antelació; abans d'arribar, contacta amb l'allotjament mitjançant la informació que trobaràs a la confirmació de la reserva
L’allotjament també es coneix com a
Hotel Ostrov Nymburk
Hotel Ostrov
Ostrov Nymburk
Hotel Ostrov Hotel
Hotel Ostrov Nymburk
Hotel Ostrov Hotel Nymburk
Preguntes freqüents
Opinions: Hotel Ostrov
Opinions
8,4
Molt bo
8,6/10
Neteja
8,4/10
Personal i servei
8,4/10
Comoditats
8,0/10
Estat de l’allotjament i instal·lacions
8,0/10
Respecte al medi ambient
Opinions
Viatge en parella
5 de nov. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Estada d’1 nit (nov. 2024)
8/10, Bo
Veronika
Viatge de negocis
17 d’oct. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Veronika
Estada d’1 nit (oct. 2024)
4/10, Deficient
Tim
Viatge en parella, Viatge de negocis
26 d’oct. de 2023
Què no li ha agradat: Personal i servei, comoditats
Tim
Estada de 3 nits (oct. 2023)
8/10, Bo
Cory
28 de maig de 2023
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Cory
Estada d’1 nit (maig 2023)
10/10, Excel·lent
andrzej
3 de jul. de 2022
Què li ha agradat: Personal i servei, comoditats i estat de l’allotjament i instal·lacions
andrzej
Estada d’1 nit (juny 2022)
8/10, Bo
Viatger verificat
Viatge en família
18 d’abr. de 2022
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
Viatger verificat
Estada de 3 nits (abr. 2022)
8/10, Bo
FRAN
Viatge de negocis
10 d’abr. de 2022
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
Nice Hotel in Nymburk
FRAN
Estada de 5 nits (abr. 2022)
8/10, Bo
Hana
Viatge en grup
18 de jul. de 2020
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Hana
Estada de 3 nits (jul. 2020)
8/10, Bo
Kamil, Prague
Viatge en família amb nens petits
29 de juny de 2020
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Kamil
Estada d’1 nit (juny 2020)
10/10, Excel·lent
Viatger verificat
Viatge en família amb nens petits
9 de jul. de 2019
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Viatger verificat
Estada de 3 nits (jul. 2019)
6/10, Acceptable
Ka Lai
13 d’abr. de 2018
Què li ha agradat: Estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Ka Lai
8/10, Bo
Siu kau
9 d’abr. de 2018
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Siu kau
10/10, Excel·lent
Viatger verificat
15 de set. de 2017
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Break très apprécié
Viatger verificat
Estada d’1 nit (set. 2017)
8/10, Bo
Grzegorz
12 de juny de 2017
Què li ha agradat: Neteja
Okidoki
Grzegorz
Estada d’1 nit (juny 2017)
8/10, Bo
Grzegorz
10 de juny de 2017
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i comoditat de l’habitació
Oprych
Grzegorz
Estada d’1 nit (juny 2017)