Immana Grand Inle Hotel
Hotel a Nyaungshwe amb servei de recepció les 24 hores i piscina a l'aire lliure
Selecciona les dates per veure els preus
Galeria de fotos de l’allotjament Immana Grand Inle Hotel





Opinions
9,2 sobre 10,
Fantàstic
Serveis populars
Opcions d’habitació
Filtres disponibles per a les habitacions
Es mostren 4 de 4 habitacions
Carregar totes les fotos de: Habitació individual estàndard

Habitació individual estàndard
El més destacat
Aire condicionat
Televisor
Cortines opaques
Bany privat
Un assecador de cabells
Cafetera/tetera
Minibar
Bullidora elèctrica
Carregar totes les fotos de: Habitació triple Deluxe

Habitació triple Deluxe
El més destacat
Aire condicionat
Bressols (gratis)
Televisor
Cortines opaques
Bany privat
Un assecador de cabells
Cafetera/tetera
Minibar
Carregar totes les fotos de: Habitació doble Deluxe, 1 llit doble

Habitació doble Deluxe, 1 llit doble
El més destacat
Aire condicionat
Televisor
Cortines opaques
Bany privat
Un assecador de cabells
Cafetera/tetera
Minibar
Bullidora elèctrica
Carregar totes les fotos de: Habitació amb dos llits individuals Deluxe, 2 llits individuals

Habitació amb dos llits individuals Deluxe, 2 llits individuals
El més destacat
Aire condicionat
Televisor
Cortines opaques
Bany privat
Un assecador de cabells
Cafetera/tetera
Minibar
Bullidora elèctrica
Inicia la sessió per veure els descomptes i els avantatges aplicables. Com més aventures, més recompenses!
Informació sobre el barri

129, Museum Street, Nandawon, Quarter, Nyangshwe, Myanmar, Nyaungshwe, Shan
Sobre aquest allotjament
Allotjaments similars

Golden Lotus Inle Hotel
Golden Lotus Inle Hotel
- Esmorzar inclòs
- Aparcament inclòs
- Wifi gratuïta
- Restaurant
7.8 de 10, Bé, 10 opinions
Serveis de l’allotjament
Serveis de l’habitació
Polítiques
Informació important
Extres opcionals
- Càrrec pel servei de connexió amb l'aeroport: 20 USD per vehicle només l'anada.
- Els pagaments amb targeta de crèdit estan subjectes a un recàrrec.
És possible que la llista anterior no sigui exhaustiva o que els impostos no hi estiguin inclosos. Els imports poden variar.
Informació indispensable
Aquest allotjament està gestionat per un amfitrió professional, de manera que el seu oferiment va lligat a la seva professió, empresa o activitat comercial.
En funció de la política de l'allotjament, pot aplicar-se un recàrrec per persona addicional.
En fer el registre d'entrada, és possible que calgui presentar un document d'identitat oficial amb fotografia i una targeta de crèdit o dèbit, o bé abonar un dipòsit en efectiu, per cobrir qualsevol despesa imprevista.
Les sol·licituds especials no es poden garantir i estan subjectes a disponibilitat en arribar; poden aplicar-se recàrrecs.
Aquest allotjament accepta targetes de crèdit.
Si cancel·les la teva reserva, estaràs subjecte a la política de cancel·lació de l’amfitrió. D’acord amb la normativa de la UE relacionada amb els drets dels consumidors, els serveis de reserva d’allotjament no estan subjectes al dret de desistiment.
Informació addicional
L'horari de la piscina és el següent: 09:00-21:00.
L’allotjament també es coneix com a
Immana Grand Inle Hotel Nyaungshwe
Immana Grand Inle Nyaungshwe
Immana Grand Inle
Immana Grand Inle Hotel Hotel
Immana Grand Inle Hotel Nyaungshwe
Immana Grand Inle Hotel Hotel Nyaungshwe
Preguntes freqüents
Opinions: Immana Grand Inle Hotel
Opinions
9,2
Fantàstic
9,6/10
Neteja
9,6/10
Personal i servei
8,0/10
Comoditats
9,0/10
Estat de l’allotjament i instal·lacions
Opinions
26 de febr. de 2020
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Estada de 4 nits (febr. 2020)
6/10, Acceptable
Viatger verificat
Viatge de negocis, Viatge en grup
14 de gen. de 2020
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei
Viatger verificat
Estada de 2 nits (gen. 2020)
8/10, Bo
Viatger verificat
6 de nov. de 2019
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
Viatger verificat
Estada d’1 nit (nov. 2019)
6/10, Acceptable
Jenming
4 de nov. de 2019
Jenming
Estada de 2 nits (oct. 2019)
10/10, Excel·lent
Viatger verificat
16 d’ag. de 2019
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Viatger verificat
Estada d’1 nit (ag. 2019)
10/10, Excel·lent
KUAN TING
4 d’ag. de 2019
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
KUAN TING
Estada d’1 nit (jul. 2019)
10/10, Excel·lent
Kim
26 de jul. de 2019
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Kim
Estada de 3 nits (jul. 2019)
10/10, Excel·lent
Viatger verificat
19 de jul. de 2019
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Viatger verificat
Estada de 2 nits (jul. 2019)
8/10, Bo
Viatger verificat
26 de juny de 2019
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Viatger verificat
Estada d’1 nit (juny 2019)
6/10, Acceptable
Viatger verificat
30 de maig de 2019
Viatger verificat
Estada d’1 nit (maig 2019)
10/10, Excel·lent
Mai, 東京
30 d’abr. de 2019
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
Mai
Estada d’1 nit (abr. 2019)
10/10, Excel·lent
Viatger verificat
18 d’abr. de 2019
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Viatger verificat
Estada de 3 nits (abr. 2019)
10/10, Excel·lent
Viatger verificat
15 d’abr. de 2019
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Viatger verificat
Estada d’1 nit (abr. 2019)
10/10, Excel·lent
Viatger verificat
6 d’abr. de 2019
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Viatger verificat
Estada de 2 nits (abr. 2019)
8/10, Bo
Viatger verificat
5 d’abr. de 2019
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Viatger verificat
Estada de 2 nits (abr. 2019)
6/10, Acceptable
Vladimir
3 d’abr. de 2019
Què li ha agradat: Personal i servei
Què no li ha agradat: Estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Vladimir
Estada de 2 nits (març 2019)
8/10, Bo
Laurs
1 d’abr. de 2019
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Laurs
Estada de 3 nits (març 2019)
10/10, Excel·lent
SUNYUK
25 de març de 2019
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
SUNYUK
Estada d’1 nit (març 2019)
8/10, Bo
Thomas
10 de març de 2019
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Thomas
Estada de 2 nits (març 2019)
10/10, Excel·lent
marie
19 de febr. de 2019
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
marie
Estada d’1 nit (febr. 2019)
10/10, Excel·lent
PHILIPPE, Fort-de-France
16 de febr. de 2019
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Personnel au top
PHILIPPE
Estada d’1 nit (febr. 2019)
10/10, Excel·lent
Helene
13 de febr. de 2019
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Hôtel de bon confort, à 10 mn du pont de pierre.
Helene
Estada de 2 nits (febr. 2019)
10/10, Excel·lent
Viatger verificat
12 de febr. de 2019
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
Viatger verificat
Estada d’1 nit (febr. 2019)
10/10, Excel·lent
Viatger verificat
6 de febr. de 2019
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Viatger verificat
Estada de 2 nits (gen. 2019)
10/10, Excel·lent
Christophe
30 de gen. de 2019
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Moderne et super accueil
Christophe
Estada d’1 nit (gen. 2019)