Motel One Nürnberg - Plärrer
Hotel a Nuremberg amb servei de recepció les 24 hores i cafeteria
Galeria de fotos de l’allotjament Motel One Nürnberg - Plärrer





Opinions
8,8 sobre 10,
Excel·lent
Serveis populars
El preu actual és de 65 €
taxes i impostos inclosos
16 de nov. - 17 de nov.
Opcions d’habitació
Consulta la disponibilitat per a aquestes dates
Carregar totes les fotos de: Habitació estàndard, 1 llit de matrimoni

Habitació estàndard, 1 llit de matrimoni
9,0 sobre 10
Fantàstic
(2 opinions)
El més destacat
Amb aïllament acústic
Aire condicionat
Televisor de pantalla plana
Un assecador de cabells
Bany privat
Per satèl·lit
Escriptori
Servei de neteja diari
Carregar totes les fotos de: Habitació estàndard, 1 llit de matrimoni gran

Habitació estàndard, 1 llit de matrimoni gran
9,4 sobre 10
Magnífic
(10 opinions)
El més destacat
Amb aïllament acústic
Aire condicionat
Televisor de pantalla plana
Un assecador de cabells
Bany privat
Per satèl·lit
Escriptori
Servei de neteja diari
Inicia la sessió per veure els descomptes i els avantatges aplicables. Com més aventures, més recompenses!
Informació sobre el barri

Steinbuhler Strasse 13, Nuremberg, BY, 90443
Sobre aquest allotjament
Allotjaments similars

The Cloud One Nürnberg, by the Motel One Group
The Cloud One Nürnberg, by the Motel One Group
- S’admeten animals
- Wifi gratuïta
- Esmorzar disponible
- Bar
9.0 de 10, Fantàstic, 364 opinions
Preu actual: 88 €
taxes i impostos inclosos
16 de nov. - 17 de nov.
Serveis de l’allotjament
Serveis de l’habitació
Polítiques
Informació important
Extres opcionals
- Càrrec per l'esmorzar continental: entre 16.90 i 17.90 EUR per adult, i entre 0 i 17.90 EUR per nen (preu aproximat).
- Càrrec per l'aparcament sense assistència: 15 EUR per dia.
- Càrrec per animals de companyia: 15 EUR per animal de companyia per nit.
- No és necessari abonar cap taxa en concepte d'animals de servei
És possible que la llista anterior no sigui exhaustiva o que els impostos no hi estiguin inclosos. Els imports poden variar.
Informació indispensable
Aquest allotjament està gestionat per un amfitrió professional, de manera que el seu oferiment va lligat a la seva professió, empresa o activitat comercial.
En funció de la política de l'allotjament, pot aplicar-se un recàrrec per persona addicional.
En fer el registre d'entrada, és possible que calgui presentar un document d'identitat oficial amb fotografia i una targeta de crèdit o dèbit, o bé abonar un dipòsit en efectiu, per cobrir qualsevol despesa imprevista.
Les sol·licituds especials no es poden garantir i estan subjectes a disponibilitat en arribar; poden aplicar-se recàrrecs.
Aquest allotjament accepta targetes de crèdit i efectiu.
Es poden fer transaccions sense efectiu.
Si cancel·les la teva reserva, estaràs subjecte a la política de cancel·lació de l’amfitrió. D’acord amb la normativa de la UE relacionada amb els drets dels consumidors, els serveis de reserva d’allotjament no estan subjectes al dret de desistiment.
L’allotjament també es coneix com a
Hotel One Nuernberg Plarrer
Motel One Nürnberg-Plärrer
Motel One Nürnberg-Plärrer Hotel
Motel One Nürnberg-Plärrer Hotel Nuremberg
Motel One Nürnberg-Plärrer Nuremberg
Motel One Nürnberg Plärrer
Motel One Nürnberg Plärrer
One Nurnberg Plarrer Nuremberg
Motel One Nürnberg - Plärrer Hotel
Motel One Nürnberg - Plärrer Nuremberg
Motel One Nürnberg - Plärrer Hotel Nuremberg
Preguntes freqüents
Opinions
Opinions: Motel One Nürnberg - Plärrer
8,8
Excel·lent
9,4
Neteja
7,4
Ubicació
9,0
Personal i servei
9,0
Respecte al medi ambient
9,0
Estat de l’allotjament i instal·lacions
Opinions
Viatge en família
23 de set. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Estada de 2 nits (set. 2025)
10/10, Excel·lent
Kristoffer
5 d’ag. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Kristoffer
Estada d’1 nit (ag. 2025)
10/10, Excel·lent
Paris
4 de jul. de 2025
Paris
Estada d’1 nit (jul. 2025)
10/10, Excel·lent
Akke
29 de juny de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Vastinetta rahalle
Akke
Estada d’1 nit (juny 2025)
8/10, Bo
Bernd
Viatge de negocis
24 de juny de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Bernd
Bernd
Estada d’1 nit (juny 2025)
8/10, Bo
Jasmin
Viatge en família
19 de juny de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Jasmin
Estada de 4 nits (juny 2025)
10/10, Excel·lent
Ozan
Viatge en parella
11 de juny de 2025
Què li ha agradat: Neteja, comoditats i estat de l’allotjament i instal·lacions
Ozan
Estada de 4 nits (juny 2025)
10/10, Excel·lent
Christian
5 de juny de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
Christian
Estada de 2 nits (juny 2025)
10/10, Excel·lent
Sascha
Viatge en família amb nens petits
19 de maig de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Sascha
Estada d’1 nit (maig 2025)
10/10, Excel·lent
Diana
Viatge en parella
18 de maig de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Diana
Estada d’1 nit (maig 2025)
10/10, Excel·lent
haibo
16 de maig de 2025
haibo
Estada d’1 nit (maig 2025)
8/10, Bo
Michael
11 de maig de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
Michael
Estada de 2 nits (maig 2025)
8/10, Bo
Viatger verificat
Viatge de negocis
17 d’abr. de 2025
Què li ha agradat: Personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions i comoditat de l’habitació
Nice hotel
Viatger verificat
Estada de 3 nits (març 2025)
10/10, Excel·lent
Erik
Viatge de negocis
15 d’abr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Erik
Estada d’1 nit (abr. 2025)
10/10, Excel·lent
Stefan
Viatge en grup
18 de març de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i comoditats
Stefan
Estada de 2 nits (març 2025)
10/10, Excel·lent
Safak
Viatge de negocis
3 de març de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Safak
Estada de 5 nits (febr. 2025)
10/10, Excel·lent
Herbert
Viatge de negocis
17 de febr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Herbert
Estada d’1 nit (gen. 2025)
10/10, Excel·lent
Viatger verificat
9 de febr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Viatger verificat
Estada d’1 nit (febr. 2025)
8/10, Bo
JOSE
29 de gen. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
JOSE
Estada d’1 nit (gen. 2025)
10/10, Excel·lent
Matthias
Viatge de negocis
16 de gen. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Matthias
Estada de 4 nits (nov. 2024)
10/10, Excel·lent
Matthias
Viatge de negocis
16 de gen. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Matthias
Estada d’1 nit (nov. 2024)
10/10, Excel·lent
Manfred
3 de gen. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Manfred
Estada d’1 nit (des. 2024)
8/10, Bo
Asina Kimmy
24 de des. de 2024
Asina Kimmy
Estada de 2 nits (des. 2024)
10/10, Excel·lent
Tammy
Viatge en grup
14 de des. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Tammy
Estada de 2 nits (des. 2024)
10/10, Excel·lent
Gavin
Viatge en grup
7 de des. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Gavin
Estada de 2 nits (des. 2024)








