Awashima Hotel
Hotel als afores amb 3 restaurants i serveis de spa
Galeria de fotos de l’allotjament Awashima Hotel





Opinions
9,4 sobre 10,
Magnífic
Serveis populars
El preu actual és de 179 €
19 de nov. - 20 de nov.
Opcions d’habitació
Consulta la disponibilitat per a aquestes dates
Filtres disponibles per a les habitacions
Es mostren 2 de 2 habitacions
Carregar totes les fotos de: Suite, no fumadors, vistes a l'oceà

Suite, no fumadors, vistes a l'oceà
10,0 sobre 10
Magnífic
(13 opinions)
El més destacat
Balcó
Amb aïllament acústic
Decoració individual
Aire condicionat
Calefacció
Televisor de pantalla plana
Cortines opaques
Dormitori independent
Carregar totes les fotos de: Suite With Mt. Fuji And Ocean View

Suite With Mt. Fuji And Ocean View
Inicia la sessió per veure els descomptes i els avantatges aplicables. Com més aventures, més recompenses!
Informació sobre el barri

186 Uchiura Shigedera, Numazu, Shizuoka Prefecture, 410-0221
Sobre aquest allotjament
Awashima Hotel
Allotjaments similars

Laforet Shuzenji Sanshisuimei
Laforet Shuzenji Sanshisuimei
- Aparcament inclòs
- Wifi gratuïta
- Restaurant
- Aire condicionat
8.8 de 10, Excel·lent, 266 opinions
Preu actual: 180 €
10 de des. - 11 de des.
Serveis de l’allotjament
Serveis de l’habitació
Polítiques
Informació important
Extres opcionals
- Càrrec per l'esmorzar d'estil bufet: 4235 JPY per persona (preu aproximat).
- Es pot fer el registre de sortida més tard de l'horari establert si es paga un càrrec (subjecte a disponibilitat).
- Càrrec pel llit addicional: 5500.0 JPY per nit.
És possible que la llista anterior no sigui exhaustiva o que els impostos no hi estiguin inclosos. Els imports poden variar.
Informació indispensable
Aquest allotjament està gestionat per un amfitrió professional, de manera que el seu oferiment va lligat a la seva professió, empresa o activitat comercial.
En funció de la política de l'allotjament, pot aplicar-se un recàrrec per persona addicional.
En fer el registre d'entrada, és possible que calgui presentar un document d'identitat oficial amb fotografia i una targeta de crèdit o dèbit, o bé abonar un dipòsit en efectiu, per cobrir qualsevol despesa imprevista.
Les sol·licituds especials no es poden garantir i estan subjectes a disponibilitat en arribar; poden aplicar-se recàrrecs.
El nom que figuri a la targeta de crèdit utilitzada en fer l'entrada per abonar les despeses addicionals ha de coincidir amb el nom principal de la reserva
Aquest allotjament accepta targetes de crèdit i efectiu.
Aquest allotjament es reserva el dret d'efectuar una autorització prèvia a la targeta de crèdit del client abans de l'arribada.
Aquest allotjament té espais exteriors, com ara balcons, patis i terrasses, que poden no ser adequats per a nens; si tens cap dubte, et recomanem que et posis en contacte amb l'allotjament abans de l'arribada per confirmar que et puguin assignar una habitació adequada
Tingues en compte que les normes culturals i les polítiques aplicables als clients poden variar segons el país i l'allotjament, que és qui ha facilitat les polítiques que es mostren
This property is located on a private island. Upon arrival at the hotel, guests will have no access to offsite restaurants.
Si cancel·les la teva reserva, estaràs subjecte a la política de cancel·lació de l’amfitrió. D’acord amb la normativa de la UE relacionada amb els drets dels consumidors, els serveis de reserva d’allotjament no estan subjectes al dret de desistiment.
Informació addicional
L'horari d'accés a les aigües termals és el següent: 06:00-23:00
Cal reservar els tractaments de spa amb antelació; abans d'arribar, contacta amb l'allotjament mitjançant la informació que trobaràs a la confirmació de la reserva
El Ministeri de Salut, Treball i Benestar del Japó requereix als viatgers estrangers que presentin el número de passaport i la nacionalitat en fer el registre a qualsevol tipus d'allotjament (fondes, hotels, motels, etc.); a més, els propietaris de l'allotjament han de fer i conservar una fotocòpia dels passaports per tal de registrar els clients
La wifi gratuïta de les habitacions té un límit de dispositius: 1
Tingues en compte que alguns allotjaments no permeten als clients amb tatuatges utilitzar els seus banys públics
L’allotjament també es coneix com a
Awashima Hotel NUMAZU
Awashima Hotel
Awashima NUMAZU
Awashima
Preguntes freqüents
Opinions
Opinions: Awashima Hotel
9,4
Magnífic
9,6
Neteja
9,0
Ubicació
9,6
Personal i servei
9,2
Respecte al medi ambient
9,2
Estat de l’allotjament i instal·lacions
Opinions
Viatge en família
3 de nov. de 2025
Estada d’1 nit (nov. 2025)
10/10, Excel·lent
Juliana
Viatge en família
22 d’oct. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions

Juliana
Estada d’1 nit (oct. 2025)
8/10, Bo
you
Viatge en família amb nens petits
20 d’oct. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
you
Estada d’1 nit (oct. 2025)
10/10, Excel·lent
Suraj
Viatge en grup
8 d’oct. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Suraj
Estada d’1 nit (oct. 2025)
2/10, Horrible
Mizuki, edogawaku
24 de set. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
Mizuki
Estada d’1 nit (set. 2025)
6/10, Acceptable
?
3 de set. de 2025
Què li ha agradat: Personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions
?
Estada d’1 nit (jul. 2025)
10/10, Excel·lent
SHIGEO
Viatge en família
1 d’ag. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
風呂とへやからの景観が最高
SHIGEO
Estada d’1 nit (jul. 2025)
10/10, Excel·lent
Viatger verificat
28 de jul. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Viatger verificat
Estada d’1 nit (jul. 2025)
10/10, Excel·lent
Viatger verificat
Viatge en família
1 de jul. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Viatger verificat
Estada d’1 nit (juny 2025)
10/10, Excel·lent
takefumi
Viatge en parella, Viatge en família
1 de jul. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
takefumi
Estada d’1 nit (juny 2025)
10/10, Excel·lent
Jonathan
30 de juny de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
Jonathan
Estada d’1 nit (juny 2025)
10/10, Excel·lent
Viatger verificat
29 de juny de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Viatger verificat
Estada d’1 nit (juny 2025)
10/10, Excel·lent
Yoshitaka
28 de juny de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Yoshitaka
Estada d’1 nit (juny 2025)
8/10, Bo
Jazzmine
4 de juny de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Jazzmine
Estada de 2 nits (juny 2025)
10/10, Excel·lent
James
2 de juny de 2025
Què li ha agradat: Neteja, comoditats i estat de l’allotjament i instal·lacions



James
Estada d’1 nit (juny 2025)
10/10, Excel·lent
RIE
Viatge en família
31 de maig de 2025
Què li ha agradat: Neteja, comoditats i estat de l’allotjament i instal·lacions
RIE
Estada d’1 nit (maig 2025)
8/10, Bo
Midori
Viatge en família
26 de maig de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Midori
Estada d’1 nit (maig 2025)
8/10, Bo
natalee
25 de maig de 2025
Què li ha agradat: Neteja, comoditats i estat de l’allotjament i instal·lacions



natalee
Estada de 2 nits (maig 2025)
8/10, Bo
Samon
25 de maig de 2025
Samon
Estada d’1 nit (maig 2025)
10/10, Excel·lent
yukihiro
Viatge en família amb nens petits
13 de maig de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
yukihiro
Estada d’1 nit (maig 2025)
10/10, Excel·lent
MASU
11 de maig de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
MASU
Estada d’1 nit (maig 2025)
10/10, Excel·lent
Viatger verificat
Viatge en família
9 de maig de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Viatger verificat
Estada d’1 nit (maig 2025)
10/10, Excel·lent
TOMOKO
30 d’abr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
素晴らしい休日となりました。
TOMOKO
Estada d’1 nit (abr. 2025)
10/10, Excel·lent
toshie
Viatge de negocis
26 d’abr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
toshie
Estada d’1 nit (abr. 2025)
10/10, Excel·lent
Charles
Viatge en família
22 d’abr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Charles
Estada de 2 nits (abr. 2025)








