Rivalmare Boutique Hotel
Hotel a primera línia de platja perquè gaudeixis del sol i de la diversió
Selecciona les dates per veure els preus
Galeria de fotos de l’allotjament Rivalmare Boutique Hotel





Opinions
9,0 sobre 10,
Fantàstic
Serveis populars
El preu actual és de 225 €
taxes i impostos inclosos
25 de juny - 26 de juny
Opcions d’habitació
Filtres disponibles per a les habitacions
Es mostren 4 de 4 habitacions
Carregar totes les fotos de: Habitació doble Comfort, 1 dormitori, vistes al parc

Habitació doble Comfort, 1 dormitori, vistes al parc
El més destacat
Amb aïllament acústic
Aire condicionat
Calefacció
Televisor de pantalla plana
Roba de llit d'alta qualitat
Dormitori independent
Un assecador de cabells
Barnussos
Carregar totes les fotos de: Habitació doble superior, 1 llit doble, balcó, vistes al parc

Habitació doble superior, 1 llit doble, balcó, vistes al parc
8,0 sobre 10
Molt bo
(2 opinions)
El més destacat
Balcó moblat
Amb aïllament acústic
Aire condicionat
Calefacció
Televisor de pantalla plana
Dormitoris
Roba de llit d'alta qualitat
Un assecador de cabells
Carregar totes les fotos de: Habitació doble Deluxe, terrassa, vistes al mar

Habitació doble Deluxe, terrassa, vistes al mar
8,8 sobre 10
Excel·lent
(3 opinions)
El més destacat
Terrassa
Amb aïllament acústic
Aire condicionat
Calefacció
Televisor de pantalla plana
Dormitoris
Roba de llit d'alta qualitat
Un assecador de cabells
Carregar totes les fotos de: Suite de luxe, sauna, vistes al mar

Suite de luxe, sauna, vistes al mar
El més destacat
Pati moblat
Amb aïllament acústic
Sauna
Aire condicionat
Calefacció
Televisor de pantalla plana
Roba de llit d'alta qualitat
Dormitori independent
Inicia la sessió per veure els descomptes i els avantatges aplicables. Com més aventures, més recompenses!
Informació sobre el barri

Rivarella 19, Novigrad, 52466
Sobre aquest allotjament
Allotjaments similars

Hotel Nautica
Hotel Nautica
- Piscina
- Banyera d’hidromassatge
- Esmorzar inclòs
- Spa
9.2 de 10, Fantàstic, 105 opinions
Serveis de l’allotjament
Serveis de l’habitació
Polítiques
Informació important
Taxes
Els següents càrrecs es paguen a l'allotjament i poden incloure els impostos aplicables:
- Taxa turística: 1.6 EUR per persona i per nit
Hem inclòs tots els càrrecs que ens ha proporcionat l'allotjament.
Extres opcionals
- Càrrec per animals de companyia: 10 EUR per animal de companyia per nit.
- No és necessari abonar cap taxa en concepte d'animals de servei
- Càrrec per l'ús del bressol: 10.0 EUR per dia.
- Càrrec pel llit addicional: 50.0 EUR per dia.
És possible que la llista anterior no sigui exhaustiva o que els impostos no hi estiguin inclosos. Els imports poden variar.
Informació indispensable
Aquest allotjament està gestionat per un amfitrió professional, de manera que el seu oferiment va lligat a la seva professió, empresa o activitat comercial.
En funció de la política de l'allotjament, pot aplicar-se un recàrrec per persona addicional.
En fer el registre d'entrada, és possible que calgui presentar un document d'identitat oficial amb fotografia i una targeta de crèdit o dèbit, o bé abonar un dipòsit en efectiu, per cobrir qualsevol despesa imprevista.
Les sol·licituds especials no es poden garantir i estan subjectes a disponibilitat en arribar; poden aplicar-se recàrrecs.
Aquest allotjament accepta targetes de crèdit, targetes de dèbit, pagaments realitzats amb el mòbil i efectiu.
Aquest allotjament té espais exteriors, com ara balcons, patis i terrasses, que poden no ser adequats per a nens; si tens cap dubte, et recomanem que et posis en contacte amb l'allotjament abans de l'arribada per confirmar que et puguin assignar una habitació adequada
Tingues en compte que les normes culturals i les polítiques aplicables als clients poden variar segons el país i l'allotjament, que és qui ha facilitat les polítiques que es mostren
L’allotjament també es coneix com a
Rivalmare Boutique Hotel Novigrad
Rivalmare Boutique Hotel
Rivalmare Boutique Novigrad
Rivalmare Boutique
Rivalmare Boutique Hotel Hotel
Rivalmare Boutique Hotel Novigrad
Rivalmare Boutique Hotel Hotel Novigrad
Preguntes freqüents
Opinions: Rivalmare Boutique Hotel
Opinions
9,0
Fantàstic
9,6/10
Neteja
9,2/10
Personal i servei
8,2/10
Comoditats
9,0/10
Estat de l’allotjament i instal·lacions
8,2/10
Respecte al medi ambient
Opinions
9 d’oct. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Estada de 7 nits (oct. 2024)
10/10, Excel·lent
Michael
Viatge en parella
7 d’oct. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Michael
Estada de 2 nits (set. 2024)
10/10, Excel·lent
Jean
25 de set. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Séjour Novigrad
Jean
Estada de 4 nits (set. 2024)
8/10, Bo
JACQUES
13 de set. de 2024
JACQUES
Estada de 4 nits (set. 2024)
8/10, Bo
Verica
5 de set. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Verica
Estada de 3 nits (ag. 2024)
10/10, Excel·lent
Uwe
4 de set. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
Uwe
Estada de 5 nits (ag. 2024)
10/10, Excel·lent
Szilvia
Viatge en família
31 d’ag. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Szilvia
Estada de 6 nits (ag. 2024)
8/10, Bo
Harry
Viatge en parella, Viatge de negocis
13 d’ag. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Harry
Estada d’1 nit (jul. 2024)
10/10, Excel·lent
Ghislain
11 d’ag. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Ghislain
Estada de 4 nits (jul. 2024)
10/10, Excel·lent
Nicola
Viatge en parella
9 d’ag. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Nicola
Estada d’1 nit (ag. 2024)
8/10, Bo
Nikoleta
4 d’ag. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, estat de l’allotjament i instal·lacions
Nikoleta
Estada de 3 nits (jul. 2024)
8/10, Bo
Kazuo, Greer
Viatge en família
16 de jul. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Kazuo
Estada de 2 nits (jul. 2024)
10/10, Excel·lent
VICTOR JOSE
14 de jul. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
A pie de mar
VICTOR JOSE
Estada d’1 nit (jul. 2024)
2/10, Horrible
VIKAS
Viatge en grup
26 de juny de 2024
Què no li ha agradat: Personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions
VIKAS
Estada d’1 nit (juny 2024)
6/10, Acceptable
Rosemarie
Viatge en parella
14 de juny de 2024
Què li ha agradat: Personal i servei, comoditats i estat de l’allotjament i instal·lacions
Rosemarie
Estada de 3 nits (juny 2024)
6/10, Acceptable
Jose
22 de maig de 2024
Què li ha agradat: Neteja, estat de l’allotjament i instal·lacions i comoditat de l’habitació
Jose
Estada de 2 nits (maig 2024)
10/10, Excel·lent
Bjarne Baun
10 de maig de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Fantastisk beliggenhed i Novigrad, Osteien
Bjarne Baun
Estada d’1 nit (maig 2024)
8/10, Bo
Cheryl
Viatge en parella
6 de maig de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei
Cheryl
Estada de 5 nits (maig 2024)
10/10, Excel·lent
Jani
24 d’abr. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Jani
Estada d’1 nit (abr. 2024)
8/10, Bo
mauro
30 de març de 2024
Què li ha agradat: Neteja, estat de l’allotjament i instal·lacions
mauro
Estada de 7 nits (març 2024)
10/10, Excel·lent
katja
30 de març de 2024
katja
Estada de 2 nits (març 2024)
10/10, Excel·lent
Günther
Viatge en parella, Viatge en grup
17 d’abr. de 2023
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Günther
Estada de 2 nits (abr. 2023)
8/10, Bo
Robert
27 d’oct. de 2022
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Robert
Estada de 4 nits (oct. 2022)
10/10, Excel·lent
Sabine
Viatge en parella
7 d’ag. de 2022
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Sabine
Estada de 7 nits (jul. 2022)
4/10, Deficient
Bo Benemann
18 de jul. de 2022
Bo Benemann
Estada de 3 nits (jul. 2022)