Hotel Hayatt
Hotel a Nouakchott amb esmorzar gratuït i servei de recepció les 24 hores
Selecciona les dates per veure els preus
Galeria de fotos de l’allotjament Hotel Hayatt





Opinions
6,6 sobre 10,
Serveis populars
Opcions d’habitació
Filtres disponibles per a les habitacions
Es mostren 3 de 3 habitacions
Carregar totes les fotos de: Habitació individual estàndard

Habitació individual estàndard
El més destacat
Decoració individual
Llar de foc
Aire condicionat
Televisor de pantalla plana
Roba de llit hipoal·lergògena
Carta de coixins
Barnussos
Un assecador de cabells
Carregar totes les fotos de: Habitació doble estàndard

Habitació doble estàndard
El més destacat
Decoració individual
Llar de foc
Aire condicionat
Televisor de pantalla plana
Roba de llit hipoal·lergògena
Carta de coixins
Barnussos
Un assecador de cabells
Suite
El més destacat
Decoració individual
Llar de foc
Aire condicionat
Televisor de pantalla plana
Roba de llit hipoal·lergògena
Carta de coixins
Barnussos
Un assecador de cabells
Inicia la sessió per veure els descomptes i els avantatges aplicables. Com més aventures, més recompenses!
Informació sobre el barri

Rue de I'Ambassade du Senegal, Nouakchott, 4666
Sobre aquest allotjament
Allotjaments similars

Hotel Aloe Emira NKC
Hotel Aloe Emira NKC
- Wifi gratuïta
- Aire condicionat
- Esmorzar disponible
- Serveis per a empreses
Serveis de l’allotjament
Serveis de l’habitació
Polítiques
Informació important
Informació indispensable
Aquest allotjament està gestionat per un amfitrió professional, de manera que el seu oferiment va lligat a la seva professió, empresa o activitat comercial.
En funció de la política de l'allotjament, pot aplicar-se un recàrrec per persona addicional.
En fer el registre d'entrada, és possible que calgui presentar un document d'identitat oficial amb fotografia i una targeta de crèdit o dèbit, o bé abonar un dipòsit en efectiu, per cobrir qualsevol despesa imprevista.
Les sol·licituds especials no es poden garantir i estan subjectes a disponibilitat en arribar; poden aplicar-se recàrrecs.
Aquest allotjament accepta targetes de crèdit i efectiu.
Aquest allotjament disposa d'elements de seguretat com ara un extintor i un detector de fum
Si cancel·les la teva reserva, estaràs subjecte a la política de cancel·lació de l’amfitrió. D’acord amb la normativa de la UE relacionada amb els drets dels consumidors, els serveis de reserva d’allotjament no estan subjectes al dret de desistiment.
Informació addicional
Aquest allotjament no disposa d'ascensors
Aquest allotjament no admet animals de companyia ni gossos pigall
En aquest allotjament no se serveix alcohol
L’allotjament també es coneix com a
Hotel Wissal Nouakchott
Hotel Wissal
Wissal Nouakchott
Hotel Wissal
Hotel Hayatt Hotel
Hotel Hayatt Nouakchott
Hotel Hayatt Hotel Nouakchott
Preguntes freqüents
Opinions: Hotel Hayatt
Opinions
6,6
7,4/10
Neteja
7,0/10
Personal i servei
8,0/10
Comoditats
6,2/10
Estat de l’allotjament i instal·lacions
6,0/10
Respecte al medi ambient
Opinions
Viatge de negocis
23 d’abr. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i comoditat de l’habitació
Estada de 4 nits (abr. 2024)
6/10, Acceptable
Aurelie
Viatge de negocis
30 d’oct. de 2019
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i comoditat de l’habitació
Fall a bit short from a good place
Aurelie
Estada de 9 nits (oct. 2019)
8/10, Bo
Viatger verificat
20 d’abr. de 2019
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Viatger verificat
Estada de 2 nits (abr. 2019)
8/10, Bo
Viatger verificat
27 de gen. de 2019
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
Viatger verificat
Estada de 4 nits (gen. 2019)
4/10, Deficient
Max
24 d’oct. de 2018
Què no li ha agradat: Neteja, personal i servei
Poor Service, Expect Scam and Overpriced
Max
Estada de 2 nits (oct. 2018)
6/10, Acceptable
Viatger verificat
23 d’oct. de 2018
Què no li ha agradat: Personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions
Viatger verificat
Estada de 3 nits (oct. 2018)
8/10, Bo
Robert
23 d’abr. de 2017
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Robert
6/10, Acceptable
amar joseph, Dubai
8 de març de 2017
Què li ha agradat: Neteja, estat de l’allotjament i instal·lacions i comoditat de l’habitació
short stay
amar joseph
4/10, Deficient
cd, Milano
29 de febr. de 2016
Què no li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Hotel che vuol vantare 4 stelle, ma non merita.
cd
8/10, Bo
Viatger verificat
2 de nov. de 2015
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei