Selecciona les dates per veure els preus
Galeria de fotos de l’allotjament Hotel Halima





Opinions
6,6 sobre 10,
Serveis populars
Opcions d’habitació
Filtres disponibles per a les habitacions
Es mostren 4 de 4 habitacions
Carregar totes les fotos de: Suite

Suite
El més destacat
Aire condicionat
Televisor de pantalla plana
Roba de llit d'alta qualitat
Cortines opaques
Matalàs Tempur-Pedic
Bany privat
Caixa forta
Servei de neteja diari
Carregar totes les fotos de: Suite

Suite
El més destacat
Aire condicionat
Televisor de pantalla plana
Roba de llit d'alta qualitat
Cortines opaques
Matalàs Tempur-Pedic
Bany privat
Caixa forta
Servei de neteja diari
Carregar totes les fotos de: Habitació doble estàndard

Habitació doble estàndard
El més destacat
Aire condicionat
Televisor de pantalla plana
Roba de llit d'alta qualitat
Cortines opaques
Matalàs Tempur-Pedic
Bany privat
Caixa forta
Servei de neteja diari
Carregar totes les fotos de: Habitació individual estàndard

Habitació individual estàndard
El més destacat
Aire condicionat
Televisor de pantalla plana
Roba de llit d'alta qualitat
Cortines opaques
Matalàs Tempur-Pedic
Bany privat
Caixa forta
Servei de neteja diari
Inicia la sessió per veure els descomptes i els avantatges aplicables. Com més aventures, més recompenses!
Informació sobre el barri

Quartier Tevragh Zeinah 668, Nouakchott
Sobre aquest allotjament
Serveis de l’allotjament
Serveis de l’habitació
Polítiques
Informació important
Extres opcionals
- Càrrec per l'esmorzar d'estil bufet: 2500 MRU per adult i 2500 MRU per nen (preu aproximat).
És possible que la llista anterior no sigui exhaustiva o que els impostos no hi estiguin inclosos. Els imports poden variar.
Informació indispensable
Aquest allotjament està gestionat per un amfitrió professional, de manera que el seu oferiment va lligat a la seva professió, empresa o activitat comercial.
En funció de la política de l'allotjament, pot aplicar-se un recàrrec per persona addicional.
En fer el registre d'entrada, és possible que calgui presentar un document d'identitat oficial amb fotografia i una targeta de crèdit o dèbit, o bé abonar un dipòsit en efectiu, per cobrir qualsevol despesa imprevista.
Les sol·licituds especials no es poden garantir i estan subjectes a disponibilitat en arribar; poden aplicar-se recàrrecs.
Aquest allotjament accepta targetes de crèdit; no s'accepten pagaments en efectiu.
Si cancel·les la teva reserva, estaràs subjecte a la política de cancel·lació de l’amfitrió. D’acord amb la normativa de la UE relacionada amb els drets dels consumidors, els serveis de reserva d’allotjament no estan subjectes al dret de desistiment.
Informació addicional
Aquest allotjament no disposa d'ascensors
Aquest allotjament no admet animals de companyia ni gossos pigall
L’allotjament també es coneix com a
Halima Hotel
Halima Nouakchott
Hotel Halima
Hotel Halima Nouakchott
Hotel Halima Hotel
Hotel Halima Nouakchott
Hotel Halima Hotel Nouakchott
Preguntes freqüents
Opinions: Hotel Halima
Opinions
6,6
6,6/10
Neteja
7,6/10
Personal i servei
5,4/10
Estat de l’allotjament i instal·lacions
Opinions
15 de maig de 2017
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
6/10, Acceptable
Pavels, Riga
5 de març de 2016
Què li ha agradat: Personal i servei
Què no li ha agradat: Neteja, estat de l’allotjament i instal·lacions
Ok for one or two nights on business trip
Pavels
4/10, Deficient
Peder, Stockholm
1 de nov. de 2015
Què no li ha agradat: Estat de l’allotjament i instal·lacions
Tillfredställande
Peder
10/10, Excel·lent
Viatger verificat
29 d’oct. de 2015
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Perfekt hotell centralt i Nouakchott.
Viatger verificat
6/10, Acceptable
Dienstreisende, Berlin
22 de juny de 2015
Què li ha agradat: Personal i servei
Zentral gelegenes Businesshotel
Dienstreisende
4/10, Deficient
Rafik, oslo
17 de juny de 2015
Què no li ha agradat: Estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Affordable and close to government institutions
Rafik
8/10, Bo
Romain, Paris
23 de febr. de 2015
Què li ha agradat: Neteja
Bon hôtel
Romain
2/10, Horrible
Torbjörn
27 de nov. de 2014
Què no li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Torbjörn
8/10, Bo
Viatger verificat
29 de juny de 2014
Què li ha agradat: Personal i servei
Què no li ha agradat: Neteja, estat de l’allotjament i instal·lacions i comoditat de l’habitació
Personnel tres accueillant
Viatger verificat
6/10, Acceptable
Viatger verificat
11 de juny de 2014
Què li ha agradat: Personal i servei
Què no li ha agradat: Estat de l’allotjament i instal·lacions
3 stelle....
Viatger verificat
8/10, Bo
Viatger verificat
13 de febr. de 2014
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Hotel offrant toutes les commodités
Viatger verificat
6/10, Acceptable
Viatger verificat
6 de febr. de 2014
Què li ha agradat: Personal i servei, comoditat de l’habitació
In a place with few options, this one is OK.
Viatger verificat
6/10, Acceptable
francesco, San Lazzaro di Savena
2 de febr. de 2014
Què no li ha agradat: Estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Prezzo troppo alto,rispetto qualità complessiva
francesco
6/10, Acceptable
Viatger verificat
26 de des. de 2013
Què no li ha agradat: Comoditat de l’habitació
OK
Viatger verificat
8/10, Bo
Besucher, Schweiz
11 de des. de 2013
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Hoher Preise
Besucher
8/10, Bo
JamesW, London
17 d’oct. de 2013
Què li ha agradat: Personal i servei
Què no li ha agradat: Estat de l’allotjament i instal·lacions
Good older hotel
JamesW
4/10, Deficient
Francesc0, San Lazzaro BO, Italia
8 d’ag. de 2013
Què li ha agradat: Neteja
Què no li ha agradat: Comoditat de l’habitació
Deludente, spero ci sia di meglio
Francesc0
8/10, Bo
Viatger verificat
23 de juny de 2013
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i comoditat de l’habitació
Hotel bon rapport qualité / prix
Viatger verificat
6/10, Acceptable
VIALLON, france
20 de maig de 2013
Què li ha agradat: Personal i servei
Què no li ha agradat: Estat de l’allotjament i instal·lacions
un peu vieillot
VIALLON
8/10, Bo
Viatger verificat
31 de març de 2013
Què li ha agradat: Personal i servei, comoditat de l’habitació