The Lamp Hotel Norrkoping
Hotel a Norrköping amb 2 restaurants i spa complet
Selecciona les dates per veure els preus
Galeria de fotos de l’allotjament The Lamp Hotel Norrkoping





Serveis populars
Opcions d’habitació
Filtres disponibles per a les habitacions
Es mostren 7 de 7 habitacions
Carregar totes les fotos de: Habitació

Habitació
8,8 sobre 10
Excel·lent
(9 opinions)
El més destacat
Calefacció
Televisor
Dormitoris
Cortines opaques
Capçal de dutxa tipus cascada
Un assecador de cabells
Bany privat
Barnussos
Carregar totes les fotos de: Habitació

Habitació
9,2 sobre 10
Fantàstic
(50 opinions)
El més destacat
Calefacció
Televisor
Dormitoris
Cortines opaques
Capçal de dutxa tipus cascada
Un assecador de cabells
Bany privat
Barnussos
Carregar totes les fotos de: Suite Grand (SPA not included, age limit 25 years)

Suite Grand (SPA not included, age limit 25 years)
El més destacat
Menjador independent
Sala d'estar independent
Calefacció
Frigorífic
Televisor
Dormitori independent
Cortines opaques
Un assecador de cabells
Carregar totes les fotos de: Apartament Deluxe (SPA not included)

Apartament Deluxe (SPA not included)
10,0 sobre 10
Magnífic
(2 opinions)
El més destacat
Menjador independent
Sala d'estar independent
Calefacció
Televisor
Dormitori independent
Cortines opaques
Capçal de dutxa tipus cascada
Un assecador de cabells
Carregar totes les fotos de: Suite júnior

Suite júnior
8,8 sobre 10
Excel·lent
(3 opinions)
El més destacat
Calefacció
Televisor
Dormitori independent
Cortines opaques
Un assecador de cabells
Barnussos
Bany privat
Banyera i dutxa independents
Carregar totes les fotos de: Habitació familiar, vistes a la ciutat (SPA not included)

Habitació familiar, vistes a la ciutat (SPA not included)
8,0 sobre 10
Molt bo
(1 opinió)
El més destacat
Calefacció
Televisor
Dormitoris
Cortines opaques
Capçal de dutxa tipus cascada
Un assecador de cabells
Bany privat
Barnussos
Carregar totes les fotos de: Habitació amb dos llits individuals Grand, vistes al jardí (SPA not included)

Habitació amb dos llits individuals Grand, vistes al jardí (SPA not included)
9,0 sobre 10
Fantàstic
(16 opinions)
El més destacat
Balcó o pati
Calefacció
Televisor
Dormitoris
Cortines opaques
Capçal de dutxa tipus cascada
Un assecador de cabells
Bany privat
Inicia la sessió per veure els descomptes i els avantatges aplicables. Com més aventures, més recompenses!
Informació sobre el barri

Hospitalsgatan 5, Norrköping, 602 27
Sobre aquest allotjament
Allotjaments similars

Elite Grand Hotel Norrköping
Elite Grand Hotel Norrköping
- Esmorzar inclòs
- S’admeten animals
- Wifi gratuïta
- Restaurant
8.6 de 10, Excel·lent, 1.327 opinions
Preu actual: 82 €
taxes i impostos inclosos
11 d’ag. - 12 d’ag.
Serveis de l’allotjament
Serveis de l’habitació
Polítiques
Informació important
Taxes
Els següents càrrecs es paguen a l'allotjament i poden incloure els impostos aplicables:
- Dipòsit de 1500 SEK per allotjament i per estada
Hem inclòs tots els càrrecs que ens ha proporcionat l'allotjament.
Extres opcionals
- Càrrec per l'aparcament sense assistència: 195 SEK per nit.
- Càrrec per l'ús de l'aparcament de llarga durada: 195 SEK per nit.
- Càrrec per l'ús del bressol: 150.0 SEK per dia.
- Càrrec pel llit addicional: 595.0 SEK per nit.
- Càrrec per accedir a l'spa: 695 SEK per dia.
- Càrrec per l'ús de les instal·lacions: 695 SEK per persona i per dia
És possible que la llista anterior no sigui exhaustiva o que els impostos no hi estiguin inclosos. Els imports poden variar.
Informació indispensable
Aquest allotjament està gestionat per un amfitrió professional, de manera que el seu oferiment va lligat a la seva professió, empresa o activitat comercial.
En funció de la política de l'allotjament, pot aplicar-se un recàrrec per persona addicional.
En fer el registre d'entrada, és possible que calgui presentar un document d'identitat oficial amb fotografia i una targeta de crèdit per cobrir qualsevol despesa imprevista.
Les sol·licituds especials no es poden garantir i estan subjectes a disponibilitat en arribar; poden aplicar-se recàrrecs.
El nom que figuri a la targeta de crèdit utilitzada en fer l'entrada per abonar les despeses addicionals ha de coincidir amb el nom principal de la reserva
Aquest allotjament accepta targetes de crèdit; no s'accepten pagaments en efectiu.
Es poden fer transaccions sense efectiu.
No es garanteix l'aïllament acústic de les habitacions
Aquest allotjament disposa d'elements de seguretat com ara un extintor, un detector de fum, un sistema de seguretat, una farmaciola i barrots de seguretat a les finestres
Tingues en compte que les normes culturals i les polítiques aplicables als clients poden variar segons el país i l'allotjament, que és qui ha facilitat les polítiques que es mostren
Si cancel·les la teva reserva, estaràs subjecte a la política de cancel·lació de l’amfitrió. D’acord amb la normativa de la UE relacionada amb els drets dels consumidors, els serveis de reserva d’allotjament no estan subjectes al dret de desistiment.
Informació addicional
L'horari de la piscina és el següent: 08:00-20:00.
Cal reservar els serveis de massatge i els tractaments de spa amb antelació; abans d'arribar, contacta amb l'allotjament mitjançant la informació que trobaràs a la confirmació de la reserva
A l'aparcament hi ha restriccions d'alçada
Es prohibeix l'entrada a la piscina, al gimnàs i a les instal·lacions de fitnes als menors de 16 anys
Es prohibeix l'entrada a l'spa als menors de 16 anys
L’allotjament també es coneix com a
Lamp Hotel Norrkoping
Lamp Norrkoping
Lamp Hotel
The Lamp Norrkoping Norrkoping
The Lamp Hotel Norrkoping Hotel
The Lamp Hotel Norrkoping Norrköping
The Lamp Hotel Norrkoping Hotel Norrköping
Preguntes freqüents
Opinions: The Lamp Hotel Norrkoping
Opinions
9,2
Fantàstic
9,4/10
Neteja
9,2/10
Personal i servei
9,2/10
Comoditats
9,4/10
Estat de l’allotjament i instal·lacions
9,0/10
Respecte al medi ambient
Opinions
Viatge en família
17 de juny de 2025
Què no li ha agradat: Neteja, comoditats i estat de l’allotjament i instal·lacions
Estada de 2 nits (juny 2025)
10/10, Excel·lent
Johan
Viatge de negocis
3 de maig de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Alltid lika fantastiskt
Johan
Estada d’1 nit (maig 2025)
10/10, Excel·lent
Mark
1 de maig de 2025
Mark
Estada d’1 nit (abr. 2025)
10/10, Excel·lent
Jesper
Viatge en grup
27 d’abr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Jesper
Estada d’1 nit (abr. 2025)
10/10, Excel·lent
Christoffer
21 d’abr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Christoffer
Estada d’1 nit (gen. 2025)
10/10, Excel·lent
Dennis
19 d’abr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Dennis
Estada d’1 nit (abr. 2025)
10/10, Excel·lent
Tomas
17 d’abr. de 2025
Tomas
Estada d’1 nit (abr. 2025)
8/10, Bo
Klas
Viatge de negocis
16 d’abr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Klas
Estada d’1 nit (abr. 2025)
10/10, Excel·lent
Edward
11 d’abr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Beautiful Boutique Hotel
Edward
Estada d’1 nit (abr. 2025)
10/10, Excel·lent
Viatger verificat
Viatge en família
5 d’abr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Bra mottagande
Viatger verificat
Estada d’1 nit (abr. 2025)
10/10, Excel·lent
Angela
Viatge de negocis
3 d’abr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Angela
Estada de 2 nits (març 2025)
10/10, Excel·lent
Thomas
Viatge de negocis
2 d’abr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Thomas
Estada d’1 nit (març 2025)
10/10, Excel·lent
Adam
31 de març de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Adam
Estada d’1 nit (març 2025)
10/10, Excel·lent
Christer
30 de març de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Christer
Estada d’1 nit (març 2025)
10/10, Excel·lent
Viatger verificat
Viatge de negocis, Viatge en família
30 de març de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Viatger verificat
Estada d’1 nit (març 2025)
10/10, Excel·lent
Martin
28 de març de 2025
Martin
Estada d’1 nit (març 2025)
8/10, Bo
Viatger verificat
Viatge de negocis
20 de març de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Viatger verificat
Estada d’1 nit (març 2025)
6/10, Acceptable
Niklas
20 de març de 2025
Niklas
Estada d’1 nit (març 2025)
10/10, Excel·lent
Christian Hahne
19 de març de 2025
Christian Hahne
Estada d’1 nit (març 2025)
10/10, Excel·lent
Matthias
Viatge de negocis
19 de març de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Matthias
Estada de 10 nits (febr. 2025)
10/10, Excel·lent
Jennie
Viatge de negocis
16 de març de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Jennie
Estada d’1 nit (març 2025)
10/10, Excel·lent
Pia
Viatge de negocis
14 de març de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Pia
Estada d’1 nit (març 2025)
8/10, Bo
Leo
11 de març de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Leo
Estada d’1 nit (febr. 2025)
10/10, Excel·lent
Fredrik
9 de març de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Fredrik
Fredrik
Estada d’1 nit (març 2025)
10/10, Excel·lent
Per
Viatge de negocis
9 de març de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Per
Estada d’1 nit (nov. 2024)