One Niseko Resort Towers
Refugi d'esquí a la muntanya amb restaurant i amb bars
Selecciona les dates per veure els preus
Galeria de fotos de l’allotjament One Niseko Resort Towers





Opinions
8,6 sobre 10,
Excel·lent
Serveis populars
Opcions d’habitació
Filtres disponibles per a les habitacions
Es mostren 16 de 16 habitacions
Carregar totes les fotos de: Suite prèmium

Suite prèmium
9,8 sobre 10
Magnífic
(7 opinions)
El més destacat
Amb aïllament acústic
Aire condicionat
Calefacció
Cuina
Frigorífic complet/congelador
Televisor LCD
Rentadora i assecadora 2 en 1
Ventilador
Carregar totes les fotos de: Àtic, 4 dormitoris, no fumadors

Àtic, 4 dormitoris, no fumadors
El més destacat
Menjador independent
Amb aïllament acústic
Control de la temperatura
Calefacció
Cuina
Frigorífic complet/congelador
Rentaplats
Televisor LCD
Carregar totes les fotos de: Suite familiar (Premium)

Suite familiar (Premium)
El més destacat
Amb aïllament acústic
Aire condicionat
Calefacció
Cuina
Frigorífic complet/congelador
Televisor LCD
Rentadora i assecadora 2 en 1
Ventilador
Carregar totes les fotos de: Suite Deluxe (with Tatami)

Suite Deluxe (with Tatami)
7,6 sobre 10
Bé
(4 opinions)
El més destacat
Amb aïllament acústic
Aire condicionat
Calefacció
Cuina
Frigorífic complet/congelador
Televisor LCD
Ventilador
Dormitoris
Carregar totes les fotos de: Estudi en suite tradicional, no fumadors, cuina (with Tatami)

Estudi en suite tradicional, no fumadors, cuina (with Tatami)
9,4 sobre 10
Magnífic
(16 opinions)
El més destacat
Amb aïllament acústic
Aire condicionat
Calefacció
Cuina
Frigorífic complet/congelador
Televisor LCD
Ventilador
Dormitoris
Carregar totes les fotos de: Estudi en suite

Estudi en suite
8,8 sobre 10
Excel·lent
(13 opinions)
El més destacat
Amb aïllament acústic
Aire condicionat
Calefacció
Cuina
Frigorífic complet/congelador
Televisor LCD
Ventilador
Dormitoris
Carregar totes les fotos de: Suite Grand (Premium)

Suite Grand (Premium)
8,0 sobre 10
Molt bo
(4 opinions)
El més destacat
Amb aïllament acústic
Control de la temperatura
Calefacció
Cuina
Frigorífic complet/congelador
Televisor LCD
Rentadora i assecadora 2 en 1
Ventilador
Carregar totes les fotos de: Suite prèmium, diversos llits (with Tatami)

Suite prèmium, diversos llits (with Tatami)
9,6 sobre 10
Magnífic
(4 opinions)
El més destacat
Amb aïllament acústic
Control de la temperatura
Calefacció
Cuina
Frigorífic complet/congelador
Televisor LCD
Rentadora i assecadora 2 en 1
Ventilador
Carregar totes les fotos de: Premium Tatami Suite

Premium Tatami Suite
Carregar totes les fotos de: Premium Grand Suite

Premium Grand Suite
Carregar totes les fotos de: Premium Family Suite

Premium Family Suite
Deluxe Suite With Tatami
Carregar totes les fotos de: Penthouse

Penthouse
Studio Suite
Carregar totes les fotos de: Studio Suite With Tatami

Studio Suite With Tatami
Premium Suite
Inicia la sessió per veure els descomptes i els avantatges aplicables. Com més aventures, més recompenses!
Informació sobre el barri

455-3 Niseko, Niseko, Hokkaido, 048-1511
Sobre aquest allotjament
Allotjaments similars

Hilton Niseko Village
Hilton Niseko Village
- S’admeten animals
- Aparcament inclòs
- Wifi gratuïta
- Restaurant
8.4 de 10, Molt bé, 961 opinions
Preu actual: 91 €
6 de jul. - 7 de jul.
Serveis de l’allotjament
Serveis de l’habitació
Polítiques
Informació important
Taxes
Els següents càrrecs es paguen a l'allotjament i poden incloure els impostos aplicables:
- Aquest allotjament cobra un impost municipal. Es poden aplicar exempcions o reduccions. Per a més informació, contacta amb l'allotjament mitjançant la informació inclosa a la confirmació de la reserva.
- Taxa municipal: 150.00 JPY per persona i per nit. Aquesta taxa no s'aplica als menors de 13 anys.
Hem inclòs tots els càrrecs que ens ha proporcionat l'allotjament.
Extres opcionals
- Càrrec per l'esmorzar complet: 1800 JPY per adult i 1800 JPY per nen (preu aproximat).
És possible que la llista anterior no sigui exhaustiva o que els impostos no hi estiguin inclosos. Els imports poden variar.
Informació indispensable
Aquest allotjament està gestionat per un amfitrió professional, de manera que el seu oferiment va lligat a la seva professió, empresa o activitat comercial.
En funció de la política de l'allotjament, pot aplicar-se un recàrrec per persona addicional.
En fer el registre d'entrada, és possible que calgui presentar un document d'identitat oficial amb fotografia i una targeta de crèdit o dèbit, o bé abonar un dipòsit en efectiu, per cobrir qualsevol despesa imprevista.
Les sol·licituds especials no es poden garantir i estan subjectes a disponibilitat en arribar; poden aplicar-se recàrrecs.
Aquest allotjament accepta targetes de crèdit i efectiu.
Aquest allotjament disposa d'elements de seguretat com ara un detector de fum
Aquest allotjament té espais exteriors, com ara balcons, patis i terrasses, que poden no ser adequats per a nens; si tens cap dubte, et recomanem que et posis en contacte amb l'allotjament abans de l'arribada per confirmar que et puguin assignar una habitació adequada
Informació addicional
Només els clients registrats a l'allotjament poden accedir a les habitacions
El Ministeri de Salut, Treball i Benestar del Japó requereix als viatgers estrangers que presentin el número de passaport i la nacionalitat en fer el registre a qualsevol tipus d'allotjament (fondes, hotels, motels, etc.); a més, els propietaris de l'allotjament han de fer i conservar una fotocòpia dels passaports per tal de registrar els clients
És possible que l'accés a determinades instal·lacions estigui restringit; els clients poden contactar amb l'allotjament mitjançant la informació que trobaran a la confirmació de la reserva
Tingues en compte que alguns allotjaments no permeten als clients amb tatuatges utilitzar els seus banys públics
L’allotjament també es coneix com a
One Niseko Resort Towers
One Niseko Towers
One Resort Towers
One Niseko Resort Towers Hotel
One Niseko Resort Towers Niseko
One Niseko Resort Towers Hotel Niseko
Preguntes freqüents
Opinions: One Niseko Resort Towers
Opinions
8,6
Excel·lent
8,8/10
Neteja
8,4/10
Personal i servei
8,0/10
Comoditats
8,4/10
Estat de l’allotjament i instal·lacions
8,4/10
Respecte al medi ambient
Opinions
Viatge en família amb nens petits
24 de juny de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Estada d’1 nit (juny 2025)
10/10, Excel·lent
Masafumi
Viatge en família amb nens petits
21 de juny de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Masafumi
Estada d’1 nit (juny 2025)
8/10, Bo
Tammy
Viatge en família
16 de juny de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Tammy
Estada d’1 nit (juny 2025)
10/10, Excel·lent
Kobayashi
1 de juny de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Kobayashi
Estada d’1 nit (maig 2025)
8/10, Bo
??
29 de maig de 2025
??
Estada de 2 nits (maig 2025)
2/10, Horrible
Kadowaki
Viatge en família amb nens petits
25 d’abr. de 2025
Què no li ha agradat: Personal i servei, comoditats i estat de l’allotjament i instal·lacions
Kadowaki
Estada de 2 nits (gen. 2025)
10/10, Excel·lent
Minako
Viatge en família amb nens petits
23 de març de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Minako
Estada de 3 nits (març 2025)
10/10, Excel·lent
Tasi
13 de març de 2025
Tasi
Estada de 4 nits (març 2025)
10/10, Excel·lent
Jorge
Viatge en grup
7 de març de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Jorge
Estada de 5 nits (febr. 2025)
10/10, Excel·lent
Richard Middleton Wright
22 de febr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
Richard Middleton Wright
Estada de 6 nits (febr. 2025)
10/10, Excel·lent
Issac
21 de febr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
Issac
Estada de 4 nits (febr. 2025)
10/10, Excel·lent
Daniel
21 de febr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja
Daniel
Estada de 3 nits (febr. 2025)
10/10, Excel·lent
Desiree
Viatge en família
20 de febr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Desiree
Estada de 3 nits (febr. 2025)
10/10, Excel·lent
??
20 de febr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
??
Estada d’1 nit (febr. 2025)
10/10, Excel·lent
Daniel
Viatge en família
20 de febr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Daniel
Estada d’1 nit (febr. 2025)
10/10, Excel·lent
Rikard
Viatge en família
19 de febr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Rikard
Estada de 6 nits (febr. 2025)
10/10, Excel·lent
Morihiro
16 de febr. de 2025
Morihiro
Estada de 2 nits (febr. 2025)
10/10, Excel·lent
Sofia
13 de febr. de 2025
Sofia
Estada de 7 nits (febr. 2025)
8/10, Bo
Thomas
12 de febr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Thomas
Estada de 7 nits (febr. 2025)
10/10, Excel·lent
Yiu Wai
6 de febr. de 2025
Yiu Wai
Estada de 23 nits (gen. 2025)
10/10, Excel·lent
Emily
Viatge en parella, Viatge en grup
5 de febr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Emily
Estada de 7 nits (gen. 2025)
10/10, Excel·lent
Ryan
2 de febr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Ryan
Estada de 3 nits (des. 2024)
8/10, Bo
Sau kuang
Viatge en parella
2 de febr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei
Sau kuang
Estada de 3 nits (gen. 2025)
10/10, Excel·lent
taegyu
Viatge en família
31 de gen. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
깔끔한 가족형 콘도 호텔
taegyu
Estada de 2 nits (gen. 2025)
6/10, Acceptable
Trevor J
Viatge en grup
26 de gen. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
Just ok....
Trevor J
Estada de 6 nits (gen. 2025)