Hotel apartament
Bliss Lodging
Hotel apartament amb aparcament gratuït i a prop de l'atractiu següent: Estació d'Esquí Niseko Grand Hirafu
Selecciona les dates per veure els preus
Galeria de fotos de l’allotjament Bliss Lodging





Opinions
10 sobre 10,
Magnífic
Serveis populars
El preu actual és de 118 €
17 d’ag. - 18 d’ag.
Opcions d’habitació
Filtres disponibles per a les habitacions
Es mostren 3 de 3 habitacions
Carregar totes les fotos de: Habitació Deluxe, 2 dormitoris (Mt.Yotei View, 32㎡)

Habitació Deluxe, 2 dormitoris (Mt.Yotei View, 32㎡)
El més destacat
Balcó
Menjador independent
Mobiliari individual
Decoració individual
Control de la temperatura
Cuina
Frigorífic complet/congelador
Rentaplats
Carregar totes les fotos de: Estudi familiar (2 Bunk Beds)

Estudi familiar (2 Bunk Beds)
El més destacat
Balcó
Mobiliari individual
Decoració individual
Control de la temperatura
Cuina
Frigorífic complet/congelador
Televisor de pantalla plana
Cortines opaques
Carregar totes les fotos de: Estudi (Twin, 17㎡)

Estudi (Twin, 17㎡)
El més destacat
Balcó
Mobiliari individual
Decoració individual
Control de la temperatura
Cuina
Frigorífic complet/congelador
Televisor de pantalla plana
Cortines opaques
Inicia la sessió per veure els descomptes i els avantatges aplicables. Com més aventures, més recompenses!
Informació sobre el barri

5-3-8-13 Hirafu, Niseko, Kutchan, Hokkaido, 044-0086
Sobre aquest allotjament
Allotjaments similars

Midtown Niseko
Midtown Niseko
- Aparcament inclòs
- Wifi gratuïta
- Restaurant
- Aire condicionat
9.0 de 10, Fantàstic, 204 opinions
Preu actual: 61 €
5 de set. - 6 de set.
Serveis de l’allotjament
Polítiques
Informació important
Taxes
Els següents càrrecs es paguen a l'allotjament i poden incloure els impostos aplicables:
- Aquest allotjament cobra un impost municipal. Es poden aplicar exempcions o reduccions. Per a més informació, contacta amb l'allotjament mitjançant la informació inclosa a la confirmació de la reserva.
- Es cobrarà una taxa municipal o un impost local equivalent al 2.00 %.
Hem inclòs tots els càrrecs que ens ha proporcionat l'allotjament.
Extres opcionals
- Càrrec per entrada tardana: 3000 JPY, per les entrades entre les 18:00 i les 00:00.
És possible que la llista anterior no sigui exhaustiva o que els impostos no hi estiguin inclosos. Els imports poden variar.
Informació indispensable
Aquest allotjament està gestionat per un amfitrió professional, de manera que el seu oferiment va lligat a la seva professió, empresa o activitat comercial.
En funció de la política de l'allotjament, pot aplicar-se un recàrrec per persona addicional.
En fer el registre d'entrada, és possible que calgui presentar un document d'identitat oficial amb fotografia i una targeta de crèdit o dèbit, o bé abonar un dipòsit en efectiu, per cobrir qualsevol despesa imprevista.
Les sol·licituds especials no es poden garantir i estan subjectes a disponibilitat en arribar; poden aplicar-se recàrrecs.
Per reservar bressols, els clients han de contactar amb l'allotjament amb antelació
Aquest allotjament accepta targetes de crèdit; no s'accepten pagaments en efectiu.
El propietari no ha indicat si hi ha cap detector de monòxid de carboni a l'allotjament. Pensa a portar-ne un de portàtil durant el viatge.
El propietari ha indicat que hi ha un detector de fum a l'allotjament.
Pel que fa als elements de seguretat, hi trobaràs un sistema de seguretat.
Aquest allotjament té espais exteriors, com ara balcons, patis i terrasses, que poden no ser adequats per a nens; si tens cap dubte, et recomanem que et posis en contacte amb l'allotjament abans de l'arribada per confirmar que et puguin assignar una habitació adequada
Tingues en compte que les normes culturals i les polítiques aplicables als clients poden variar segons el país i l'allotjament, que és qui ha facilitat les polítiques que es mostren
Additional fees may apply to children for items such as extra bedding and meals.
Si cancel·les la teva reserva, estaràs subjecte a la política de cancel·lació de l’amfitrió. D’acord amb la normativa de la UE relacionada amb els drets dels consumidors, els serveis de reserva d’allotjament no estan subjectes al dret de desistiment.
Informació addicional
El Ministeri de Salut, Treball i Benestar del Japó requereix als viatgers estrangers que presentin el número de passaport i la nacionalitat en fer el registre a qualsevol tipus d'allotjament (fondes, hotels, motels, etc.); a més, els propietaris de l'allotjament han de fer i conservar una fotocòpia dels passaports per tal de registrar els clients
L’allotjament també es coneix com a
Bliss Lodging Kutchan
Bliss Lodging Aparthotel Kutchan
Bliss Lodging Condo Kutchan
Bliss Lodging Condo
Bliss Lodging Kutchan
Bliss Lodging Aparthotel
Bliss Lodging Aparthotel Kutchan
Preguntes freqüents
Opinions: Bliss Lodging
Opinions
10
Magnífic
10/10
Neteja
10/10
Personal i servei
9,8/10
Comoditats
10/10
Estat de l’allotjament i instal·lacions
9,4/10
Respecte al medi ambient
Opinions
20 de febr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, comoditats i estat de l’allotjament i instal·lacions
Estada de 7 nits (febr. 2025)
10/10, Excel·lent
Mackensie
Viatge en parella
7 de febr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, comoditats i estat de l’allotjament i instal·lacions
Mackensie
Estada de 5 nits (febr. 2025)
10/10, Excel·lent
Carol, Washington
12 de gen. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, comoditats i estat de l’allotjament i instal·lacions
Carol
Estada de 6 nits (gen. 2025)
8/10, Bo
SHIZUKA
18 de juny de 2024
Què li ha agradat: Neteja, comoditat de l’habitació
SHIZUKA
Estada de 2 nits (juny 2024)
10/10, Excel·lent
Adam
Viatge en parella
27 de gen. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, comoditats i estat de l’allotjament i instal·lacions
Adam
Estada de 5 nits (gen. 2024)
10/10, Excel·lent
fredrik
Viatge en grup
18 de gen. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, comoditat de l’habitació
Trevlig personal
fredrik
Estada de 7 nits (gen. 2024)
10/10, Excel·lent
Hiroyoshi
Viatge en família amb nens petits
8 de gen. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, comoditats i estat de l’allotjament i instal·lacions
Hiroyoshi
Estada de 5 nits (des. 2023)
10/10, Excel·lent
Jennifer
Viatge en família
28 de des. de 2023
Què li ha agradat: Neteja, comoditats i estat de l’allotjament i instal·lacions
Jennifer
Estada de 6 nits (des. 2023)
10/10, Excel·lent
Ryo
Viatge en grup
17 d’abr. de 2023
Què li ha agradat: Neteja, comoditats i estat de l’allotjament i instal·lacions
Ryo
Estada de 2 nits (abr. 2023)
10/10, Excel·lent
Jonty
Viatge en grup
12 de febr. de 2023
Què li ha agradat: Neteja, comoditat de l’habitació
Exceptional stay
Jonty
Estada de 7 nits (gen. 2023)
10/10, Excel·lent
Viatger verificat
Viatge en parella
12 de febr. de 2020
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Viatger verificat
Estada de 4 nits (febr. 2020)
10/10, Excel·lent
Viatger verificat
10 de febr. de 2020
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Viatger verificat
Estada de 4 nits (febr. 2020)
10/10, Excel·lent
Viatger verificat
Viatge en grup
21 de gen. de 2020
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Viatger verificat
Estada de 6 nits (gen. 2020)
10/10, Excel·lent
Viatger verificat
Viatge en família
6 de gen. de 2020
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Viatger verificat
Estada de 3 nits (des. 2019)
8/10, Bo
Hee Hwee
Viatge en família
15 de des. de 2019
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Hee Hwee
Estada de 3 nits (des. 2019)
10/10, Excel·lent
Viatger verificat
Viatge en família amb nens petits
23 d’oct. de 2019
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Viatger verificat
Estada d’1 nit (oct. 2019)
10/10, Excel·lent
Viatger verificat
10 d’ag. de 2019
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Viatger verificat
Estada d’1 nit (ag. 2019)
10/10, Excel·lent
Viatger verificat
6 de març de 2019
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Viatger verificat
Estada de 5 nits (febr. 2019)
10/10, Excel·lent
Viatger verificat
13 de febr. de 2019
Viatger verificat
Estada de 5 nits (febr. 2019)
10/10, Excel·lent
Olivia
27 de gen. de 2019
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Great stay
Olivia
Estada de 3 nits (gen. 2019)
10/10, Excel·lent
Nathan, Hong Kong
Viatge en grup
23 de gen. de 2019
Què li ha agradat: Neteja, comoditats i estat de l’allotjament i instal·lacions
Nathan
Estada de 4 nits (gen. 2019)
8/10, Bo
Viatger verificat
9 de set. de 2018
Viatger verificat
Estada d’1 nit (set. 2018)
10/10, Excel·lent
Viatger verificat
13 d’ag. de 2018
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Great staff, great location
Viatger verificat
Estada d’1 nit (ag. 2018)
10/10, Excel·lent
Viatger verificat
10 de maig de 2018
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Viatger verificat
Estada de 2 nits (maig 2018)
10/10, Excel·lent
ses, Aichi Japan
27 de març de 2018
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
満点‼️
ses
Estada de 2 nits (març 2018)