Selecciona les dates per veure els preus
Galeria de fotos de l’allotjament Ningbo Marriott Hotel





Opinions
9,2 sobre 10,
Fantàstic
Serveis populars
El preu actual és de 106 €
taxes i impostos inclosos
20 de set. - 21 de set.

Spa
A Quan Spa hi trobaràs maneres d'ajudar-te a relaxar-te. L'spa de de l'hotel ofereix massatges i tractaments de benestar com ara exfoliacions corporals. Una sala de vapor i una piscina d'hidromassatge completen la llista d'instal·lacions de l'allotjament.


Opcions d’habitació
Consulta la disponibilitat per a aquestes dates
Filtres disponibles per a les habitacions
Es mostren 8 de 8 habitacions
Carregar totes les fotos de: Habitació amb dos llits individuals executiva, 2 llits dobles, fumadors, nivell executiu

Habitació amb dos llits individuals executiva, 2 llits dobles, fumadors, nivell executiu
El més destacat
Amb aïllament acústic
Control de la temperatura
Accés a la sala del club
Bressols (gratis)
Televisor d'alta definició
Carta de coixins
Roba de llit d'alta qualitat
Un cobrellit
Carregar totes les fotos de: Habitació amb dos llits individuals Premier, 2 llits dobles, fumadors, vistes al riu

Habitació amb dos llits individuals Premier, 2 llits dobles, fumadors, vistes al riu
El més destacat
Amb aïllament acústic
Control de la temperatura
Bressols (gratis)
Televisor d'alta definició
Carta de coixins
Roba de llit d'alta qualitat
Un cobrellit
Matalàs amb encoixinament addicional
Carregar totes les fotos de: Habitació Premier, 1 llit de matrimoni gran, vistes al riu

Habitació Premier, 1 llit de matrimoni gran, vistes al riu
El més destacat
Amb aïllament acústic
Control de la temperatura
Bressols (gratis)
Televisor d'alta definició
Carta de coixins
Roba de llit d'alta qualitat
Un cobrellit
Matalàs amb encoixinament addicional
Carregar totes les fotos de: Habitació amb dos llits individuals Deluxe, 2 llits dobles, fumadors, vistes al riu

Habitació amb dos llits individuals Deluxe, 2 llits dobles, fumadors, vistes al riu
10,0 sobre 10
Magnífic
(1 opinió)
El més destacat
Amb aïllament acústic
Control de la temperatura
Bressols (gratis)
Televisor d'alta definició
Carta de coixins
Roba de llit d'alta qualitat
Un cobrellit
Matalàs amb encoixinament addicional
Carregar totes les fotos de: Suite executiva, 1 dormitori, nivell executiu

Suite executiva, 1 dormitori, nivell executiu
El més destacat
Amb aïllament acústic
Control de la temperatura
Accés a la sala de negocis
Bressols (gratis)
Televisor d'alta definició
Carta de coixins
Un cobrellit
Dormitori independent
Carregar totes les fotos de: Suite executiva, 1 dormitori, nivell executiu

Suite executiva, 1 dormitori, nivell executiu
El més destacat
Amb aïllament acústic
Control de la temperatura
Accés a la sala del club
Bressols (gratis)
Televisor d'alta definició
Carta de coixins
Un cobrellit
Dormitori independent
Carregar totes les fotos de: Habitació executiva, 1 llit de matrimoni gran, nivell executiu

Habitació executiva, 1 llit de matrimoni gran, nivell executiu
El més destacat
Amb aïllament acústic
Control de la temperatura
Accés a la sala de negocis
Bressols (gratis)
Televisor d'alta definició
Carta de coixins
Roba de llit d'alta qualitat
Un cobrellit
Carregar totes les fotos de: Habitació Deluxe, 1 llit de matrimoni gran, vistes al riu

Habitació Deluxe, 1 llit de matrimoni gran, vistes al riu
El més destacat
Amb aïllament acústic
Control de la temperatura
Bressols (gratis)
Televisor d'alta definició
Carta de coixins
Roba de llit d'alta qualitat
Un cobrellit
Matalàs amb encoixinament addicional
Inicia la sessió per veure els descomptes i els avantatges aplicables. Com més aventures, més recompenses!
Informació sobre el barri

188 Heyi Road, Hai Shu District, Ningbo, Zhejiang, 315000
Sobre aquest allotjament
Ningbo Marriott Hotel
Serveis de l’allotjament
Serveis de l’habitació
Polítiques
Informació important
Extres opcionals
- Càrrec per l'esmorzar d'estil bufet: 128 CNY per persona (preu aproximat).
- Càrrec pel llit addicional: 157.41 CNY per nit.
És possible que la llista anterior no sigui exhaustiva o que els impostos no hi estiguin inclosos. Els imports poden variar.
Informació indispensable
Aquest allotjament està gestionat per un amfitrió professional, de manera que el seu oferiment va lligat a la seva professió, empresa o activitat comercial.
En funció de la política de l'allotjament, pot aplicar-se un recàrrec per persona addicional.
En fer el registre d'entrada, és possible que calgui presentar un document d'identitat oficial amb fotografia i una targeta de crèdit o dèbit, o bé abonar un dipòsit en efectiu, per cobrir qualsevol despesa imprevista.
Les sol·licituds especials no es poden garantir i estan subjectes a disponibilitat en arribar; poden aplicar-se recàrrecs.
Aquest allotjament accepta targetes de crèdit, pagaments realitzats amb el mòbil i efectiu.
L'allotjament afirma que segueix les pràctiques de neteja i desinfecció que estableix el document o l'associació següent: Commitment to Clean (Marriott).
Aquest allotjament no ofereix articles personals d'un sol ús, com ara pintes, esponges, màquines d'afaitar, llimes d'ungles ni abrillantadors de sabates
Tingues en compte que les normes culturals i les polítiques aplicables als clients poden variar segons el país i l'allotjament, que és qui ha facilitat les polítiques que es mostren
This property does not provide disposable personal items, such as toothbrush, comb, loofah, shaver, nail file, and shoe mitt.
Si cancel·les la teva reserva, estaràs subjecte a la política de cancel·lació de l’amfitrió. D’acord amb la normativa de la UE relacionada amb els drets dels consumidors, els serveis de reserva d’allotjament no estan subjectes al dret de desistiment.
Informació addicional
Només els clients registrats a l'allotjament poden accedir a les habitacions
A l'aparcament hi ha restriccions d'alçada
Aquest allotjament dona la benvinguda a clients de totes les orientacions sexuals i identitats de gènere (LGBTQ+-friendly)
Puntuació nacional
Per a la comoditat dels nostres clients, li hem atorgat una classificació basada en el nostre sistema.
L’allotjament també es coneix com a
Marriott Hotel Ningbo
Ningbo Marriott
Ningbo Marriott Hotel
Ningbo Marriott
Ningbo Marriott Hotel Hotel
Ningbo Marriott Hotel Ningbo
Ningbo Marriott Hotel Hotel Ningbo
Preguntes freqüents
Opinions: Ningbo Marriott Hotel
Opinions
9,2
Fantàstic
9,4/10
Neteja
9,2/10
Personal i servei
9,4/10
Comoditats
9,0/10
Estat de l’allotjament i instal·lacions
9,4/10
Respecte al medi ambient
Opinions
16 de set. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Estada de 3 nits (set. 2025)
10/10, Excel·lent
Jeff
7 de set. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i comoditats
Jeff
Estada d’1 nit (set. 2025)
10/10, Excel·lent
JongOok, Jeongeup
Viatge de negocis
23 d’ag. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
JongOok
Estada de 2 nits (ag. 2025)
10/10, Excel·lent
Nga Wai
10 de juny de 2025
Nga Wai
Estada d’1 nit (juny 2025)
8/10, Bo
Viatger verificat
Viatge en família
28 de maig de 2025
Què no li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
A nice place to stay
Viatger verificat
Estada de 2 nits (maig 2025)
8/10, Bo
Seunguk
Viatge de negocis
27 de maig de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
Seunguk
Estada d’1 nit (maig 2025)
10/10, Excel·lent
JongOok, Jeongeup
Viatge de negocis, Viatge en grup
21 de maig de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
JongOok
Estada de 2 nits (maig 2025)
8/10, Bo
PIK YUK
Viatge de negocis
13 de maig de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
PIK YUK
Estada d’1 nit (abr. 2025)
10/10, Excel·lent
Hengnan
8 de maig de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Hengnan
Estada d’1 nit (abr. 2025)
10/10, Excel·lent
Viatger verificat
Viatge de negocis
3 de maig de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Viatger verificat
Estada de 2 nits (abr. 2025)
8/10, Bo
Mo-on
Viatge de negocis
26 d’abr. de 2025
Mo-on
Estada d’1 nit (abr. 2025)
10/10, Excel·lent
Pierre
Viatge de negocis
31 de març de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Pierre
Estada d’1 nit (març 2025)
8/10, Bo
Adele
Viatge de negocis
22 de març de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
Què no li ha agradat: Comoditat de l’habitació
It was ok
Adele
Estada de 2 nits (març 2025)
8/10, Bo
Adele
Viatge de negocis
14 de març de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
Adele
Estada de 3 nits (març 2025)
10/10, Excel·lent
Jack
13 de març de 2025
Jack
Estada de 2 nits (març 2025)
10/10, Excel·lent
Jennifer
Viatge en família
12 de gen. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Jennifer
Estada de 5 nits (gen. 2025)
8/10, Bo
Iman
31 de des. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i comoditat de l’habitació
Iman
Estada de 3 nits (des. 2024)
10/10, Excel·lent
Jun
25 de des. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei
Jun
Estada de 2 nits (des. 2024)
10/10, Excel·lent
INCHEOL
18 de des. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
INCHEOL
Estada de 2 nits (des. 2024)
8/10, Bo
Shihe, Ashland
17 de des. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
Shihe
Estada d’1 nit (des. 2024)
10/10, Excel·lent
Tetsu
7 de des. de 2024
Tetsu
Estada de 3 nits (nov. 2024)
10/10, Excel·lent
joong-seob
Viatge de negocis
5 de des. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
joong-seob
Estada de 2 nits (des. 2024)
8/10, Bo
Paolo A.
4 de des. de 2024
Paolo A.
Estada d’1 nit (des. 2024)
8/10, Bo
SEOKKWON
2 de des. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
SEOKKWON
Estada d’1 nit (nov. 2024)
8/10, Bo
Ingela
Viatge de negocis
25 de nov. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Ingela
Estada d’1 nit (nov. 2024)