Nikko Station Hotel II bankan
Hotel a Nikko, a prop de l'atractiu següent: Santuari Toshogu
Selecciona les dates per veure els preus
Galeria de fotos de l’allotjament Nikko Station Hotel II bankan





Opinions
8,8 sobre 10,
Excel·lent
Serveis populars
El preu actual és de 84 €
5 d’ag. - 6 d’ag.
Opcions d’habitació
Carregar totes les fotos de: Habitació doble, 1 llit doble

Habitació doble, 1 llit doble
8,0 sobre 10
Molt bo
(1 opinió)
El més destacat
Amb aïllament acústic
Aire condicionat
Calefacció
Frigorífic
Televisor de pantalla plana
Dormitoris
Un bidet
Un assecador de cabells
Carregar totes les fotos de: Habitació doble, 1 llit doble (Top Floor)

Habitació doble, 1 llit doble (Top Floor)
9,4 sobre 10
Magnífic
(9 opinions)
El més destacat
Amb aïllament acústic
Aire condicionat
Calefacció
Llits addicionals (gratis)
Frigorífic
Televisor de pantalla plana
Dormitoris
Un bidet
Carregar totes les fotos de: Habitació doble per a ús individual, 1 llit doble

Habitació doble per a ús individual, 1 llit doble
7,8 sobre 10
Bé
(17 opinions)
El més destacat
Amb aïllament acústic
Aire condicionat
Calefacció
Frigorífic
Televisor de pantalla plana
Dormitoris
Un bidet
Un assecador de cabells
Carregar totes les fotos de: Habitació doble per a ús individual, 1 llit doble (High Floor)

Habitació doble per a ús individual, 1 llit doble (High Floor)
10,0 sobre 10
Magnífic
(1 opinió)
El més destacat
Amb aïllament acústic
Aire condicionat
Calefacció
Frigorífic
Televisor de pantalla plana
Dormitoris
Un bidet
Un assecador de cabells
Carregar totes les fotos de: Habitació doble, 1 llit doble (High Floor)

Habitació doble, 1 llit doble (High Floor)
7,8 sobre 10
Bé
(17 opinions)
El més destacat
Amb aïllament acústic
Aire condicionat
Calefacció
Frigorífic
Televisor de pantalla plana
Dormitoris
Un bidet
Un assecador de cabells
Inicia la sessió per veure els descomptes i els avantatges aplicables. Com més aventures, més recompenses!
Informació sobre el barri

17-4 Matsubaracho, Nikko, 321-1406
Sobre aquest allotjament
Allotjaments similars

Nikko Station Hotel Classic
Nikko Station Hotel Classic
- Wifi gratuïta
- Aire condicionat
- Aparcament disponible
- Servei de neteja
8.6 de 10, Excel·lent, 959 opinions
Preu actual: 166 €
6 d’ag. - 7 d’ag.
Serveis de l’allotjament
Serveis de l’habitació
Polítiques
Informació important
Informació indispensable
Aquest allotjament està gestionat per un amfitrió professional, de manera que el seu oferiment va lligat a la seva professió, empresa o activitat comercial.
En funció de la política de l'allotjament, pot aplicar-se un recàrrec per persona addicional.
En fer el registre d'entrada, és possible que calgui presentar un document d'identitat oficial amb fotografia i una targeta de crèdit o dèbit, o bé abonar un dipòsit en efectiu, per cobrir qualsevol despesa imprevista.
Les sol·licituds especials no es poden garantir i estan subjectes a disponibilitat en arribar; poden aplicar-se recàrrecs.
Aquest allotjament accepta targetes de crèdit; no s'accepten pagaments en efectiu.
Aquest allotjament disposa d'elements de seguretat com ara un extintor, un detector de fum i una farmaciola
Si cancel·les la teva reserva, estaràs subjecte a la política de cancel·lació de l’amfitrió. D’acord amb la normativa de la UE relacionada amb els drets dels consumidors, els serveis de reserva d’allotjament no estan subjectes al dret de desistiment.
Informació addicional
En aquest allotjament només s'admeten clients de més de 12 anys
El Ministeri de Salut, Treball i Benestar del Japó requereix als viatgers estrangers que presentin el número de passaport i la nacionalitat en fer el registre a qualsevol tipus d'allotjament (fondes, hotels, motels, etc.); a més, els propietaris de l'allotjament han de fer i conservar una fotocòpia dels passaports per tal de registrar els clients
L’allotjament també es coneix com a
Hotel II bankan
Nikko Station II bankan
II bankan
Nikko Station Ii Bankan Nikko
Nikko Station Hotel II bankan Hotel
Nikko Station Hotel II bankan Nikko
Nikko Station Hotel II bankan Hotel Nikko
Preguntes freqüents
Opinions: Nikko Station Hotel II bankan
Opinions
8,8
Excel·lent
9,0/10
Neteja
9,0/10
Personal i servei
8,2/10
Comoditats
8,6/10
Estat de l’allotjament i instal·lacions
8,6/10
Respecte al medi ambient
Opinions
3 d’ag. de 2025
Què li ha agradat: Neteja
Estada d’1 nit (ag. 2025)
10/10, Excel·lent
Jazmin
Viatge en família
2 d’ag. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Jazmin
Estada d’1 nit (jul. 2025)
8/10, Bo
Takahiro
Viatge de negocis
28 de juny de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Takahiro
Estada d’1 nit (juny 2025)
10/10, Excel·lent
MC
Viatge en grup
9 de juny de 2025
Què li ha agradat: Neteja, comoditats i estat de l’allotjament i instal·lacions
MC
Estada de 2 nits (maig 2025)
10/10, Excel·lent
Yoshifumi
5 de juny de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Yoshifumi
Estada d’1 nit (maig 2025)
8/10, Bo
james
25 de maig de 2025
james
Estada de 2 nits (maig 2025)
8/10, Bo
Minh
Viatge en parella
21 de maig de 2025
Què li ha agradat: Neteja
Minh
Estada de 2 nits (maig 2025)
10/10, Excel·lent
Rodrigo
12 de maig de 2025
Rodrigo
Estada de 3 nits (maig 2025)
4/10, Deficient
Tien Hao, Singapore
Viatge en parella
10 de maig de 2025
Què li ha agradat: Neteja
Què no li ha agradat: Personal i servei, comoditats i estat de l’allotjament i instal·lacions
Tien Hao
Estada de 3 nits (maig 2025)
10/10, Excel·lent
Paul
10 de maig de 2025
Paul
Estada d’1 nit (abr. 2025)
8/10, Bo
hideyuki
Viatge en parella
9 de maig de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
hideyuki
Estada d’1 nit (maig 2025)
10/10, Excel·lent
WING SZE
4 de maig de 2025
WING SZE
Estada d’1 nit (maig 2025)
6/10, Acceptable
Tenzen
Viatge en parella
2 de maig de 2025
Què li ha agradat: Personal i servei
Què no li ha agradat: Neteja, estat de l’allotjament i instal·lacions
Tenzen
Estada de 3 nits (abr. 2025)
10/10, Excel·lent
Veasna
26 d’abr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Veasna
Estada d’1 nit (abr. 2025)
10/10, Excel·lent
tana
Viatge en parella
25 d’abr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
tana
Estada de 3 nits (abr. 2025)
10/10, Excel·lent
CHIH CHEN
23 d’abr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
位於日光舒適便利的住宿地點
CHIH CHEN
Estada d’1 nit (abr. 2025)
8/10, Bo
??
Viatge en família
21 d’abr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
??
Estada de 2 nits (març 2025)
8/10, Bo
Erik
15 d’abr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, estat de l’allotjament i instal·lacions i comoditat de l’habitació
Erik
Estada de 2 nits (abr. 2025)
8/10, Bo
Viatger verificat
11 d’abr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Good for budget traveler.
Viatger verificat
Estada d’1 nit (abr. 2025)
10/10, Excel·lent
CHUN HSIANG
Viatge en grup
7 d’abr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
CHUN HSIANG
Estada de 2 nits (març 2025)
10/10, Excel·lent
Michael
Viatge en grup
5 d’abr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Michael
Estada de 2 nits (març 2025)
10/10, Excel·lent
John
4 d’abr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
John
Estada d’1 nit (març 2025)
10/10, Excel·lent
Keechong
2 d’abr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i comoditat de l’habitació
Keechong
Estada d’1 nit (març 2025)
10/10, Excel·lent
Bruce
30 de març de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Bruce
Estada de 2 nits (febr. 2025)
6/10, Acceptable
Sarah
Viatge en família
29 de març de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
Sarah
Estada d’1 nit (març 2025)
Últimes tendències a Expedia
Hotels
Paquets