Amfitrió particular
The CORNR Hotel
Hotel de luxe a Nieuwpoort amb servei complet de spa i connexió amb una estació de tren/metro
Selecciona les dates per veure els preus
Galeria de fotos de l’allotjament The CORNR Hotel





Opinions
9,4 sobre 10,
Magnífic
Serveis populars
El preu actual és de 294 €
taxes i impostos inclosos
7 de set. - 8 de set.
Opcions d’habitació
Filtres disponibles per a les habitacions
Es mostren 8 de 8 habitacions
Carregar totes les fotos de: Habitació doble o amb dos llits individuals Deluxe

Habitació doble o amb dos llits individuals Deluxe
10,0 sobre 10
Magnífic
(1 opinió)
El més destacat
Amb aïllament acústic
Aire condicionat
Calefacció
Televisor de pantalla plana
Carta de coixins
Roba de llit d'alta qualitat
Dormitoris
Cortines opaques
Carregar totes les fotos de: Habitació executiva

Habitació executiva
10,0 sobre 10
Magnífic
(1 opinió)
El més destacat
Balcó
Pati
Sala d'estar independent
Amb aïllament acústic
Aire condicionat
Calefacció
Televisor de pantalla plana
Carta de coixins
Carregar totes les fotos de: Habitació familiar

Habitació familiar
El més destacat
Pati
Amb aïllament acústic
Aire condicionat
Calefacció
Televisor de pantalla plana
Carta de coixins
2 Dormitoris
Cortines opaques
Carregar totes les fotos de: Habitació familiar

Habitació familiar
El més destacat
Balcó o pati
Pati
Amb aïllament acústic
Aire condicionat
Calefacció
Televisor de pantalla plana
Carta de coixins
2 Dormitoris
Carregar totes les fotos de: Suite familiar

Suite familiar
El més destacat
Pati
Amb aïllament acústic
Aire condicionat
Calefacció
Televisor de pantalla plana
Carta de coixins
2 Dormitoris
Cortines opaques
Carregar totes les fotos de: Suite júnior

Suite júnior
10,0 sobre 10
Magnífic
(1 opinió)
El més destacat
Amb aïllament acústic
Aire condicionat
Calefacció
Televisor de pantalla plana
Carta de coixins
Dormitori independent
Cortines opaques
Roba de llit d'alta qualitat
Carregar totes les fotos de: Habitació triple Deluxe

Habitació triple Deluxe
El més destacat
Amb aïllament acústic
Aire condicionat
Calefacció
Televisor de pantalla plana
Carta de coixins
Roba de llit d'alta qualitat
Dormitoris
Cortines opaques
Carregar totes les fotos de: Habitació doble superior

Habitació doble superior
10,0 sobre 10
Magnífic
(1 opinió)
El més destacat
Balcó o pati
Pati
Amb aïllament acústic
Aire condicionat
Calefacció
Televisor de pantalla plana
Carta de coixins
Roba de llit d'alta qualitat
Inicia la sessió per veure els descomptes i els avantatges aplicables. Com més aventures, més recompenses!
Informació sobre el barri

ALBERT I LAAN 129, Nieuwpoort, Vlaams Gewest, 8620
Sobre aquest allotjament
Allotjaments similars

C-Hotels Silt
C-Hotels Silt
- Spa
- Wifi gratuïta
- Aire condicionat
- Esmorzar disponible
9.0 de 10, Fantàstic, 42 opinions
Preu actual: 139 €
taxes i impostos inclosos
7 de set. - 8 de set.
Serveis de l’allotjament
Serveis de l’habitació
Polítiques
Informació important
Taxes
Els següents càrrecs es paguen a l'allotjament i poden incloure els impostos aplicables:
- Taxa municipal: 1.15 EUR per persona i per nit.
Hem inclòs tots els càrrecs que ens ha proporcionat l'allotjament.
Extres opcionals
- Càrrec per l'esmorzar d'estil bufet: 24.5 EUR per adult i 24.5 EUR per nen (preu aproximat).
- Càrrec per l'aparcament cobert sense assistència: 25 EUR per nit (entrada i sortida preferents).
- Càrrec per l'ús de l'aparcament proper: 18 EUR per nit (a 100 m).
- Càrrec per animals de companyia: 20 EUR per animal de companyia per nit.
- No és necessari abonar cap taxa en concepte d'animals de servei
- Càrrec per l'ús del bressol: 12.5 EUR per estada.
És possible que la llista anterior no sigui exhaustiva o que els impostos no hi estiguin inclosos. Els imports poden variar.
Informació indispensable
Aquest allotjament el gestiona un amfitrió privat (algú aliè al mercat, negoci o professió). La legislació per a consumidors de la UE, així com el dret de desistiment, no s'aplicaran a la teva reserva, que es regirà per la política de cancel·lació que estableix l'amfitrió privat.
En funció de la política de l'allotjament, pot aplicar-se un recàrrec per persona addicional.
En fer el registre d'entrada, és possible que calgui presentar un document d'identitat oficial amb fotografia i una targeta de crèdit o dèbit, o bé abonar un dipòsit en efectiu, per cobrir qualsevol despesa imprevista.
Les sol·licituds especials no es poden garantir i estan subjectes a disponibilitat en arribar; poden aplicar-se recàrrecs.
Per reservar aparcament a les instal·lacions, els clients han de contactar amb l'allotjament amb antelació
Aquest allotjament accepta targetes de crèdit, targetes de dèbit i efectiu.
Es poden fer transaccions sense efectiu.
Aquest allotjament disposa d'elements de seguretat com ara un detector de fum i un sistema de seguretat
Aquest allotjament té espais exteriors, com ara balcons, patis i terrasses, que poden no ser adequats per a nens; si tens cap dubte, et recomanem que et posis en contacte amb l'allotjament abans de l'arribada per confirmar que et puguin assignar una habitació adequada
Informació addicional
Aquest allotjament no disposa d'ascensors
A l'aparcament hi ha restriccions d'alçada
Puntuació nacional
Hotelstars Union és l'organisme encarregat de la classificació per estrelles a Bèlgica. La d'aquest allotjament és la següent: 4 star Superior. En aquesta pàgina es mostra amb 4,5 estrelles.
L’allotjament també es coneix com a
The CORNR Hotel Hotel
The CORNR Hotel Nieuwpoort
The CORNR Hotel Hotel Nieuwpoort
Preguntes freqüents
Opinions: The CORNR Hotel
Opinions
9,4
Magnífic
9,6/10
Neteja
9,6/10
Personal i servei
8,8/10
Comoditats
9,6/10
Estat de l’allotjament i instal·lacions
9,4/10
Respecte al medi ambient
Opinions
Viatge en parella
1 d’ag. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Estada d’1 nit (jul. 2025)
10/10, Excel·lent
Kelly
7 de jul. de 2025
Kelly
Estada de 9 nits (juny 2025)
6/10, Acceptable
Lina
18 de juny de 2025
Lina
Estada de 2 nits (juny 2025)
10/10, Excel·lent
Koen
Viatge de negocis
15 de març de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Koen
Estada d’1 nit (març 2025)
10/10, Excel·lent
roland
27 de febr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
roland
Estada de 2 nits (febr. 2025)
10/10, Excel·lent
Tobias
22 de febr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
Tobias
Estada de 2 nits (febr. 2025)
10/10, Excel·lent
Viatger verificat
Viatge de negocis
30 de gen. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Viatger verificat
Estada de 2 nits (gen. 2025)
10/10, Excel·lent
Claudia
Viatge en família
22 de gen. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Claudia
Estada d’1 nit (gen. 2025)
8/10, Bo
Sarah
Viatge en parella
31 de des. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Sarah
Estada d’1 nit (des. 2024)
10/10, Excel·lent
PASCAL
Viatge de negocis
10 de des. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Exceptionnel
PASCAL
Estada d’1 nit (des. 2024)
10/10, Excel·lent
Hans
Viatge en família
17 de nov. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Hans
Estada d’1 nit (nov. 2024)
8/10, Bo
Karoline
6 de nov. de 2024
Què li ha agradat: Personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions
Karoline
Estada d’1 nit (nov. 2024)
10/10, Excel·lent
Viatger verificat
24 de set. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
Viatger verificat
Estada d’1 nit (set. 2024)
10/10, Excel·lent
Thomas
1 de set. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
Thomas
Estada de 2 nits (ag. 2024)
10/10, Excel·lent
diederich
27 d’ag. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
diederich
Estada d’1 nit (ag. 2024)
10/10, Excel·lent
Sarah
Viatge en parella
23 d’ag. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Sarah
Estada de 2 nits (ag. 2024)
10/10, Excel·lent
Tan
Viatge en parella
3 d’ag. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Tan
Estada d’1 nit (ag. 2024)
10/10, Excel·lent
Dirk
31 de jul. de 2024
Dirk
Estada d’1 nit (jul. 2024)
10/10, Excel·lent
Tiny
30 de juny de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
Tiny
Estada d’1 nit (juny 2024)
10/10, Excel·lent
Luca
Viatge en família
28 de maig de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Luca
Estada de 2 nits (maig 2024)
10/10, Excel·lent
Derek
16 d’abr. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Derek
Estada d’1 nit (abr. 2024)
10/10, Excel·lent
Gunter
10 d’abr. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Gunter
Estada de 2 nits (abr. 2024)
10/10, Excel·lent
Alexis
1 d’abr. de 2024
Alexis
Estada de 2 nits (març 2024)
8/10, Bo
Sandra
25 de març de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Sandra
Estada de 2 nits (març 2024)
10/10, Excel·lent
Enver
11 de febr. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
Gutes Hotel
Enver
Estada de 2 nits (febr. 2024)