Hotel Restaurant Le Cleebourg
Hotel a Rott amb spa complet i camp de golf
Selecciona les dates per veure els preus
Galeria de fotos de l’allotjament Hotel Restaurant Le Cleebourg





Opinions
9,6 sobre 10,
Magnífic
Serveis populars
El preu actual és de 113 €
taxes i impostos inclosos
27 de juny - 28 de juny
Opcions d’habitació
Filtres disponibles per a les habitacions
Es mostren 2 de 2 habitacions
Carregar totes les fotos de: Habitació estàndard, 1 llit doble o 2 llits individuals, balcó

Habitació estàndard, 1 llit doble o 2 llits individuals, balcó
10,0 sobre 10
Magnífic
(1 opinió)
El més destacat
Balcó
Amb aïllament acústic
Mobiliari individual
Decoració individual
Aire condicionat
Calefacció
Bressols (gratis)
Televisor de pantalla plana
Carregar totes les fotos de: Habitació doble Comfort, 1 llit de matrimoni

Habitació doble Comfort, 1 llit de matrimoni
El més destacat
Amb aïllament acústic
Mobiliari individual
Decoració individual
Aire condicionat
Calefacció
Bressols (gratis)
Televisor de pantalla plana
Cortines opaques
Inicia la sessió per veure els descomptes i els avantatges aplicables. Com més aventures, més recompenses!
Informació sobre el barri

Route du Vin, Rott, 67160
Sobre aquest allotjament
Allotjaments similars

Hotel D'Alsace
Hotel D'Alsace
- S’admeten animals
- Aparcament inclòs
- Wifi gratuïta
- Aire condicionat
8.4 de 10, Molt bé, 156 opinions
Preu actual: 83 €
taxes i impostos inclosos
27 de juny - 28 de juny
Serveis de l’allotjament
Serveis de l’habitació
Polítiques
Informació important
Taxes
Els següents càrrecs es paguen a l'allotjament i poden incloure els impostos aplicables:
- Taxa municipal: 1.25 EUR per persona i per nit. Aquesta taxa no s'aplica als menors de 18 anys.
Hem inclòs tots els càrrecs que ens ha proporcionat l'allotjament.
Extres opcionals
- Càrrec per l'esmorzar a la carta: 13 EUR per adult i 13 EUR per nen (preu aproximat).
- Càrrec per animals de companyia: 16 EUR per animal de companyia per nit.
- No és necessari abonar cap taxa en concepte d'animals de servei
És possible que la llista anterior no sigui exhaustiva o que els impostos no hi estiguin inclosos. Els imports poden variar.
Informació indispensable
Aquest allotjament està gestionat per un amfitrió professional, de manera que el seu oferiment va lligat a la seva professió, empresa o activitat comercial.
En funció de la política de l'allotjament, pot aplicar-se un recàrrec per persona addicional.
En fer el registre d'entrada, és possible que calgui presentar un document d'identitat oficial amb fotografia i una targeta de crèdit o dèbit, o bé abonar un dipòsit en efectiu, per cobrir qualsevol despesa imprevista.
Les sol·licituds especials no es poden garantir i estan subjectes a disponibilitat en arribar; poden aplicar-se recàrrecs.
Per reservar bressols, els clients han de contactar amb l'allotjament amb antelació
Aquest allotjament accepta targetes de crèdit; no s'accepten pagaments en efectiu.
Aquest allotjament té espais exteriors, com ara balcons, patis i terrasses, que poden no ser adequats per a nens; si tens cap dubte, et recomanem que et posis en contacte amb l'allotjament abans de l'arribada per confirmar que et puguin assignar una habitació adequada
Informació addicional
D'acord amb la normativa del país, aquest allotjament no accepta pagaments en efectiu d'imports superiors a 1000 EUR; per a més informació, contacta amb l'allotjament mitjançant la informació que trobaràs a la confirmació de la reserva
Cal reservar els serveis de massatge i els tractaments de spa amb antelació; abans d'arribar, contacta amb l'allotjament mitjançant la informació que trobaràs a la confirmació de la reserva
Puntuació nacional
Aquest allotjament ha rebut la classificació per estrelles oficial de ATOUT France, l'agència de desenvolupament turístic de França.
L’allotjament també es coneix com a
Hotel Restaurant Cleebourg Rott
Hotel Restaurant Cleebourg
Restaurant Cleebourg Rott
Restaurant Cleebourg
Restaurant Le Cleebourg Rott
Hotel Restaurant Le Cleebourg Rott
Hotel Restaurant Le Cleebourg Hotel
Hotel Restaurant Le Cleebourg Hotel Rott
Preguntes freqüents
Opinions: Hotel Restaurant Le Cleebourg
Opinions
9,6
Magnífic
9,8/10
Neteja
9,6/10
Personal i servei
9,4/10
Comoditats
9,4/10
Estat de l’allotjament i instal·lacions
9,4/10
Respecte al medi ambient
Opinions
Viatge en parella
16 de juny de 2025
Què li ha agradat: Neteja, comoditats i estat de l’allotjament i instal·lacions
Estada d’1 nit (juny 2025)
10/10, Excel·lent
Hubertus
24 de nov. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Hubertus
Estada d’1 nit (nov. 2024)
10/10, Excel·lent
didier
10 de nov. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
didier
Estada de 2 nits (nov. 2024)
10/10, Excel·lent
Brigita
Viatge en parella
21 d’oct. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Brigita
Estada d’1 nit (oct. 2024)
8/10, Bo
Martin
Viatge de negocis
17 de jul. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Gut
Martin
Estada de 3 nits (jul. 2024)
10/10, Excel·lent
Frédéric
9 de jul. de 2024
Frédéric
Estada d’1 nit (jul. 2024)
10/10, Excel·lent
Viatger verificat
7 de jul. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Zeer fijn hotel voor op doorrijs



Viatger verificat
Estada d’1 nit (jul. 2024)
10/10, Excel·lent
DAVID
5 de jul. de 2024
DAVID
Estada d’1 nit (jul. 2024)
10/10, Excel·lent
Dirk
Viatge de negocis
20 de juny de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Dirk
Estada d’1 nit (juny 2024)
10/10, Excel·lent
A.d.de
20 de juny de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
A.d.de
Estada d’1 nit (juny 2024)
10/10, Excel·lent
Markus
Viatge de negocis
6 de juny de 2024
Què li ha agradat: Estat de l’allotjament i instal·lacions
Markus
Estada d’1 nit (juny 2024)
10/10, Excel·lent
Guillaume
Viatge de negocis
5 de febr. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Guillaume
Estada d’1 nit (gen. 2024)
10/10, Excel·lent
Aniko
9 d’oct. de 2023
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
Aniko
Estada d’1 nit (oct. 2023)
8/10, Bo
Alain
Viatge de negocis
28 de set. de 2023
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Alain
Estada d’1 nit (set. 2023)
8/10, Bo
Gary
Viatge en parella
26 de set. de 2023
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Gary
Estada d’1 nit (set. 2023)
10/10, Excel·lent
Jean-Marc
Viatge en grup
5 d’abr. de 2023
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Très belle prestation
Jean-Marc
Estada de 2 nits (abr. 2023)
10/10, Excel·lent
Dan
24 de set. de 2022
Dan
Estada d’1 nit (set. 2022)
10/10, Excel·lent
Keld Rømer
Viatge en família
22 de set. de 2022
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Hotel med særdeles god service og smuk beliggenhed
Keld Rømer
Estada d’1 nit (set. 2022)
10/10, Excel·lent
loic
24 de juny de 2022
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Nous reviendrons

loic
Estada d’1 nit (juny 2022)
8/10, Bo
Doris
2 de maig de 2022
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Bon séjour
Doris
Estada de 2 nits (abr. 2022)
10/10, Excel·lent
Stephen, London
5 de març de 2022
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Stephen
Estada d’1 nit (març 2022)
8/10, Bo
Pauline
Viatge de negocis
21 de nov. de 2021
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Conforme aux attentes
Pauline
Estada d’1 nit (nov. 2021)
8/10, Bo
Bernadette
15 de nov. de 2021
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Bernadette
Estada de 2 nits (nov. 2021)
10/10, Excel·lent
Viatger verificat
9 de set. de 2021
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Skønt hotel til prisen
Viatger verificat
Estada d’1 nit (set. 2021)
8/10, Bo
jacques
22 d’ag. de 2021
hotel bien restaurant tres moyen plutot cantine
jacques
Estada d’1 nit (ag. 2021)