Home2 Suites By Hilton Newberry

Allotjament de 3.0 estrelles
Hotel a Newberry amb esmorzar gratuït i un gimnàs obert les 24 hores

Selecciona les dates per veure els preus

Galeria de fotos de l’allotjament Home2 Suites By Hilton Newberry

Habitació

Opinions

8,2 sobre 10,
Molt bo

Serveis populars

  • Esmorzar inclòs
  • Piscina
  • S’admeten animals
  • Aparcament inclòs
  • Gimnàs
  • Serveis per a empreses
El preu actual és de 109 €
taxes i impostos inclosos
24 d’ag. - 25 d’ag.

Opcions d’habitació

Filtres disponibles per a les habitacions
Es mostren 9 de 9 habitacions

Estudi, 2 llits de matrimoni, accessible (Hearing)

El més destacat

Cuina
  • Capacitat per a 6
  • 2 llits de matrimoni

Estudi en suite, 2 llits de matrimoni

El més destacat

Cuina
  • Capacitat per a 6
  • 2 llits de matrimoni

Estudi, 2 llits de matrimoni, accessible, banyera (Mobility & Hearing)

10,0 sobre 10
Magnífic
(1 opinió)

El més destacat

Cuina
  • Capacitat per a 6
  • 2 llits de matrimoni

Suite, 1 llit de matrimoni gran, accessible, banyera

El més destacat

Cuina
  • Capacitat per a 4
  • 1 llit de matrimoni gran

Suite, 1 llit de matrimoni gran, accessible (Roll-In Shower)

El més destacat

Cuina
  • Capacitat per a 4
  • 1 llit de matrimoni gran

Estudi en suite, 1 llit de matrimoni gran

El més destacat

Cuina
  • Capacitat per a 4
  • 1 llit de matrimoni gran

Estudi en suite, 1 llit de matrimoni gran, accessible (Hearing)

10,0 sobre 10
Magnífic
(1 opinió)

El més destacat

Cuina
  • Capacitat per a 4
  • 1 llit de matrimoni gran

Suite, 1 dormitori

El més destacat

Cuina
  • Capacitat per a 4
  • 1 llit de matrimoni gran

Estudi, 1 llit de matrimoni gran, accessible, banyera (Mobility & Hearing)

8,0 sobre 10
Molt bo
(1 opinió)

El més destacat

Cuina
  • Capacitat per a 4
  • 1 llit de matrimoni gran
Mod logo
Inicia la sessió per veure els descomptes i els avantatges aplicables. Com més aventures, més recompenses!

Informació sobre el barri

Mapa
111 Landworks Avenue, Newberry, SC, 29108

Què hi ha als voltants

  • Vinyes i Celler del Riu Enoree - 3 minuts en cotxe - 3.4 km
  • Casa d'Òpera de Newberry - 9 minuts en cotxe - 11.8 km
  • Jardí Japonès Wells - 9 minuts en cotxe - 11.9 km
  • Col·legi de Newberry - 10 minuts en cotxe - 11.6 km
  • Carter & Holmes Orchids - 18 minuts en cotxe - 18.4 km

Com moure’s per la zona

  • Columbia, Carolina del Sud (CAE-Aeroport metropolità de Columbia): a 43 min en cotxe

Restaurants

  • ‪McDonald's - ‬14 minuts a peu
  • ‪McDonald's - ‬6 minuts en cotxe
  • ‪7-Eleven - ‬4 minuts a peu
  • Starbucks
  • ‪Sonic Drive-In - ‬7 minuts en cotxe

Sobre aquest allotjament

Home2 Suites By Hilton Newberry

Aspectes destacats de l'allotjament
Has pensat a allotjar-te a Home2 Suites By Hilton Newberry? Aprofita que ofereix un esmorzar d'estil bufet gratuït, un gimnàs obert les 24 hores i un centre de negocis obert les 24 hores.
També gaudiràs dels avantatges següents:
  • Una piscina coberta
  • Aparcament sense assistència gratis

Serveis de l’allotjament

Internet

  • Disponible a totes les habitacions: accés a Internet

Aparcament i opcions de transport

  • Aparcament gratuït sense assistència a les instal·lacions

Menjar i beguda

  • Esmorzar d'estil bufet gratuït cada dia disponible

Activitats

  • Gimnàs obert les 24 hores
  • Piscina coberta

Per a famílies

  • Piscina coberta

Serveis empresarials

  • Centre de negocis obert les 24 hores

Més serveis

  • Zones designades per a fumadors (es poden aplicar multes fora d'aquestes zones)

Polítiques

Entrada

Hora d'inici del registre d'entrada: 15:00
Edat mínima per fer el registre d'entrada: 21 anys.

Sortida

Hora límit per al registre de sortida: 11:00.

Animals de companyia

S'admeten animals de companyia per un càrrec addicional: 75 USD per animal de companyia per dia. A més, s'ha d'abonar un dipòsit (75 USD per estada).
Els animals de servei són benvinguts i no cal abonar cap càrrec
Només es poden portar gossos i gats
2 en total (fins a 34 kg per animal de companyia)

Nens i llits addicionals

En aquest allotjament s'admeten nens

Informació important

Extres opcionals

  • Dipòsit pels animals de companyia: 75 USD per estada.
  • Càrrec per animals de companyia: 75 USD per animal de companyia per dia.
  • No és necessari abonar cap taxa en concepte d'animals de servei

És possible que la llista anterior no sigui exhaustiva o que els impostos no hi estiguin inclosos. Els imports poden variar.

Informació indispensable

Aquest allotjament està gestionat per un amfitrió professional, de manera que el seu oferiment va lligat a la seva professió, empresa o activitat comercial.
En funció de la política de l'allotjament, pot aplicar-se un recàrrec per persona addicional.
En fer el registre d'entrada, és possible que calgui presentar un document d'identitat oficial amb fotografia i una targeta de crèdit o dèbit, o bé abonar un dipòsit en efectiu, per cobrir qualsevol despesa imprevista.
Les sol·licituds especials no es poden garantir i estan subjectes a disponibilitat en arribar; poden aplicar-se recàrrecs.
Si cancel·les la teva reserva, estaràs subjecte a la política de cancel·lació de l’amfitrió. D’acord amb la normativa de la UE relacionada amb els drets dels consumidors, els serveis de reserva d’allotjament no estan subjectes al dret de desistiment.

L’allotjament també es coneix com a

Home2 Suites By Hilton Newberry Hotel
Home2 Suites By Hilton Newberry Newberry
Home2 Suites By Hilton Newberry Hotel Newberry

Preguntes freqüents

Home2 Suites By Hilton Newberry té piscina?

Sí, aquest allotjament té una piscina coberta.

Quant costa allotjar-se a Home2 Suites By Hilton Newberry?

Amb data 14 d’ag. de 2025, els preus que s’han trobat per a una estada d’una nit per a dos adults a Home2 Suites By Hilton Newberry el dia 24 d’ag. de 2025 són d'almenys 108,85 €, amb taxes i impostos inclosos. Aquest import es basa en el preu per nit més baix que s’ha trobat en les últimes 24 hores per a estades durant els propers 30 dies. Els preus poden canviar. Tria les dates que vulguis per veure preus més precisos.

Home2 Suites By Hilton Newberry accepta animals de companyia?

Sí, Home2 Suites By Hilton Newberry admet gats i gossos (2 com a màxim) que pesin fins a 34 kg cadascun. Es cobra un dipòsit de 75 USD per estada, i una taxa de 75 USD per animal de companyia i per dia. No cal pagar cap taxa en el cas dels animals de servei.

Quant costa aparcar a Home2 Suites By Hilton Newberry?

L'aparcament sense assistència és gratuït en aquest allotjament.

A quina hora es fa el registre d'entrada a Home2 Suites By Hilton Newberry?

Hora d'inici del registre d'entrada: 15:00.

A quina hora es fa el registre de sortida a Home2 Suites By Hilton Newberry?

Registre de sortida: 11:00.

Opinions: Home2 Suites By Hilton Newberry

Opinions

8,2

Molt bo

Puntuació 10: Excel·lent. 31 de 50 opinions
Puntuació 8: Bo. 4 de 50 opinions
Puntuació 6: Acceptable. 7 de 50 opinions
Puntuació 4: Deficient. 3 de 50 opinions
Puntuació 2: Horrible. 5 de 50 opinions

9,2/10

Neteja

8,2/10

Personal i servei

8,4/10

Comoditats

9,0/10

Estat de l’allotjament i instal·lacions

8,6/10

Respecte al medi ambient

Opinions

2/10, Horrible

Mark

Viatge de negocis
Què no li ha agradat: Estat de l’allotjament i instal·lacions
Heavy smell of cigarette smoke. Nearly unbearable. Everything I am traveling with is going to smell. It’s terrible.
Estada d’1 nit (jul. 2025)

10/10, Excel·lent

Alexis

Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Loved everything about this place. Having said that, the price on Expedia doesn’t mention the $75 fee for a pet even though this hotel says “pet friendly”. Nice little kick to the nuts.
Estada d’1 nit (juny 2025)

6/10, Acceptable

Kristy

Viatge en família
Don’t stay here if you want a comfortable bed or a decent breakfast
Estada d’1 nit (juny 2025)

4/10, Deficient

Tyberious

Viatge en família
Què li ha agradat: Neteja, comoditats i estat de l’allotjament i instal·lacions
Què no li ha agradat: Personal i servei
Staff starting knocking and opening at before 10am when checkout wasn’t until 11am. They did this more than 3 times. We told the front desk staff and nothing was done.
Estada d’1 nit (maig 2025)

10/10, Excel·lent

Virginia

Què li ha agradat: Neteja, comoditats i estat de l’allotjament i instal·lacions
The hotel was great! Nice and clean and the breakfast was great too! The staff was friendly and accommodating! Our suite had a refrigerator, microwave, sink, dishes, pull out sofa bed, etc. One could live there if he wanted to. Didn’t use the indoor pool or gym but they were nice! I highly recommend staying there! Also there is a gas station close by for gas and incidentals! We were happy to stay there!
Estada de 3 nits (maig 2025)

10/10, Excel·lent

Ethan

Viatge en família
Què li ha agradat: Neteja, comoditats i estat de l’allotjament i instal·lacions
Very clean and friendly staff. Breakfast could be a little better.
Estada d’1 nit (maig 2025)

6/10, Acceptable

Jenna

Què li ha agradat: Neteja, personal i servei
Estada de 3 nits (maig 2025)

6/10, Acceptable

William

Què li ha agradat: Neteja, estat de l’allotjament i instal·lacions
Què no li ha agradat: Personal i servei
The check-in clerk had the worst customer service skills that I’ve encountered during a hotel check in at a Hilton location. She probably won’t be there long so future guest won’t have to suffer. I made two separate 1 day reservations as our original stay for 1 day was increased to two. Upon check-in I let her know that and she indicated that there were no promises that I would be able to stay in the same room. I then inquired if I would have to go through the check-out and check-in process again and she didn’t know but stated maybe. Clueless! She let me know that I could go ahead and pay for another night against the first reservation so to ensure I didn’t have to move rooms. Unacceptable as I had already prepaid for two nights. She then started to mock me! I checked in and moved on with my day. I noticed the rest of the staff were extremely pleasant.
Estada d’1 nit (maig 2025)

10/10, Excel·lent

Ernest

Viatge de negocis
Què li ha agradat: Neteja, comoditats i estat de l’allotjament i instal·lacions
I enjoyed my stay with the hotel I felt the price was a bit higher than expected!
Estada d’1 nit (maig 2025)

4/10, Deficient

William

Què li ha agradat: Neteja, comoditats i estat de l’allotjament i instal·lacions
Què no li ha agradat: Personal i servei
My "Poor" Review is only based on one issue, the poor customer service at check-in! I made an initial reservation for one night. We then needed to extend our stay so I made a second reservation for an additional night. I prepaid both nights to save money. Upon arrival and at check-in I informed the receptionist that I had two reservations for 1 night each and that I wish to stay in the same room for both nights. She informed me that I may have to check out and possibly switch rooms to which I wasn't excited about. "Erika" demeanor during the whole process was very confrontational and wasn't one geared towards customer service that this hotel is known for. I reminded her who the customers was and she continued her degrading manner. Hey, we all have choices where we want to stay and I was blown away being treated like I was. I won't stay there again, not while she works there. Absolutely POOR customer service on the hotels part!
Estada d’1 nit (maig 2025)

10/10, Excel·lent

Mary

Viatge en família
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Very quiet and very friendly staff.
Estada d’1 nit (maig 2025)

10/10, Excel·lent

George

Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Estada d’1 nit (maig 2025)

4/10, Deficient

Terri, Durham

Viatge en parella
Què no li ha agradat: Personal i servei, comoditats
Being a loyal customer I was highly disappointed with the lpoor level of professional and customer service. The front desk attendant on 2 different occasions was rude and loud talking myself and the customer service respresentive ( with her own hilton reservation department). I was there due to medical and business purposes. Slated to be from a Tues to Monday. Had to cut my bisit short due to the way the call and rhe extension of my reservation was handled. I am a very patient understanding business women who values loyalty and good customer service. I with this being t he 2nd time the service has been poor and the pool is still incomplete a year later. I will be taking my business elsewhere. I pray things improve becomes you never know whom and what influences a person staying at the facility may , especially not based off of color or gender.
Estada de 2 nits (abr. 2025)

10/10, Excel·lent

Felicia

Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Estada de 3 nits (abr. 2025)

8/10, Bo

Patricia

Viatge en família
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
A comfortable stay.
Estada de 2 nits (abr. 2025)

2/10, Horrible

JACQUELYN

Viatge en família
Què li ha agradat: Neteja, estat de l’allotjament i instal·lacions i comoditat de l’habitació
Què no li ha agradat: Personal i servei

Uncooperative

I asked with my original reservations for an early check in. I called a couple of days prior to the reservation to confirm an early check in. We were attending a wedding in the area and needed a place to get ready. We arrived at 12:45 so we would have plenty of time before leaving for the wedding at 3:30. The person at the reservation desk said that she saw the note about an early check in on our reservation but we couldn’t check in until 3:00. I told her the situation and she was adamant that we could not check in until 3:00. We were using our room only for getting ready for the wedding. We were not spending the night. She refused to let us out of our reservation so we could find another room. I called Hotels.com and they tried to get us released from the room but the hotel refused. We got to check in at 2:45. There were only 6 cars in the parking lot, including mine. There had to be a room where we could have gone to get ready for the wedding.
Estada d’1 nit (març 2025)

10/10, Excel·lent

HERLINDA ARACELY

Viatge de negocis
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Estada de 5 nits (març 2025)

10/10, Excel·lent

HERLINDA ARACELY, SAN NICOLAS DE LOS GARZA

Viatge de negocis
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
EXCELLENT
Estada de 5 nits (febr. 2025)

10/10, Excel·lent

Mark

Viatge en grup
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Estada d’1 nit (febr. 2025)

10/10, Excel·lent

Angel

Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació

Birthday Getaway

It was a really relaxing and enjoyable. I can to town to celebrate my birthday and catch up with my friend. The hotel did not disappoint!
Estada de 2 nits (febr. 2025)

10/10, Excel·lent

Kysha

Estada d’1 nit (gen. 2025)

10/10, Excel·lent

Danielle

Viatge en família
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Spacious rooms.
Estada d’1 nit (febr. 2025)

10/10, Excel·lent

Tracie

Viatge en família
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
The breakfast was amazing. The staff was awesome.
Estada d’1 nit (gen. 2025)

10/10, Excel·lent

La precious, Charlotte

Estada d’1 nit (des. 2024)

10/10, Excel·lent

Stephen, McCormick

Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Clean Modern.
Estada d’1 nit (des. 2024)