Ikarus Cappadocia Hotel
Hotel amb esmorzar gratuït, molt a prop de Castell d'Uchisar
Selecciona les dates per veure els preus
Galeria de fotos de l’allotjament Ikarus Cappadocia Hotel





Serveis populars
Opcions d’habitació
Filtres disponibles per a les habitacions
Es mostren 3 de 3 habitacions
Carregar totes les fotos de: Suite Deluxe

Suite Deluxe
El més destacat
Pati
Sala d'estar independent
Amb aïllament acústic
Mobiliari individual
Decoració individual
Banyera d'hidromassatge privada (coberta)
Aire condicionat
Calefacció
Carregar totes les fotos de: Habitació doble o amb dos llits individuals estàndard

Habitació doble o amb dos llits individuals estàndard
8,0 sobre 10
Molt bo
(2 opinions)
El més destacat
Pati
Amb aïllament acústic
Mobiliari individual
Decoració individual
Aire condicionat
Calefacció
Televisor LCD
Carta de coixins
Carregar totes les fotos de: Habitació doble estàndard

Habitació doble estàndard
10,0 sobre 10
Magnífic
(1 opinió)
El més destacat
Pati
Amb aïllament acústic
Mobiliari individual
Decoració individual
Aire condicionat
Calefacció
Televisor LCD
Carta de coixins
També et pot agradar

Aza Cave Hotel Special Class Adults Only
Nevsehir
- Piscina
- Esmorzar inclòs
- Spa
- Piscina infantil
9.6 de 10, Excepcional, 335 opinions
Inicia la sessió per veure els descomptes i els avantatges aplicables. Com més aventures, més recompenses!
Informació sobre el barri

Kesek Meydani, 10/1, Nevsehir, Nevsehir, 50240
Sobre aquest allotjament
Allotjaments similars

Wings Cappadocia Hotel
Wings Cappadocia Hotel
- Wifi gratuïta
- Sala de jocs
- Bar
- Servei d’habitacions
10.0 de 10, Excepcional, 126 opinions
Serveis de l’allotjament
Serveis de l’habitació
Polítiques
Informació important
Extres opcionals
- Càrrec pel servei de connexió amb l'aeroport: 6 EUR per persona només l'anada.
- Càrrec pel llit addicional: 20.0 EUR per dia.
És possible que la llista anterior no sigui exhaustiva o que els impostos no hi estiguin inclosos. Els imports poden variar.
Informació indispensable
Aquest allotjament està gestionat per un amfitrió professional, de manera que el seu oferiment va lligat a la seva professió, empresa o activitat comercial.
En funció de la política de l'allotjament, pot aplicar-se un recàrrec per persona addicional.
En fer el registre d'entrada, és possible que calgui presentar un document d'identitat oficial amb fotografia i una targeta de crèdit o dèbit, o bé abonar un dipòsit en efectiu, per cobrir qualsevol despesa imprevista.
Les sol·licituds especials no es poden garantir i estan subjectes a disponibilitat en arribar; poden aplicar-se recàrrecs.
Aquest allotjament accepta targetes de crèdit i efectiu.
Es poden fer transaccions sense efectiu.
Aquest allotjament disposa d'elements de seguretat com ara un detector de monòxid de carboni i un detector de fum
Aquest allotjament té espais exteriors, com ara balcons, patis i terrasses, que poden no ser adequats per a nens; si tens cap dubte, et recomanem que et posis en contacte amb l'allotjament abans de l'arribada per confirmar que et puguin assignar una habitació adequada
Número de registre de l’allotjament: 19640
Si cancel·les la teva reserva, estaràs subjecte a la política de cancel·lació de l’amfitrió. D’acord amb la normativa de la UE relacionada amb els drets dels consumidors, els serveis de reserva d’allotjament no estan subjectes al dret de desistiment.
Informació addicional
Aquest allotjament no disposa d'ascensors
Aquest allotjament no admet animals de companyia ni gossos pigall
L’allotjament també es coneix com a
Ikarus Cappadocia Hotel Hotel
Ikarus Cappadocia Hotel Nevsehir
Ikarus Cappadocia Hotel Hotel Nevsehir
Preguntes freqüents
Opinions: Ikarus Cappadocia Hotel
Opinions
9,8
Magnífic
9,6/10
Neteja
9,8/10
Personal i servei
10/10
Comoditats
9,6/10
Estat de l’allotjament i instal·lacions
9,8/10
Respecte al medi ambient
Opinions
1 de gen. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Estada d’1 nit (des. 2023)
10/10, Excel·lent
Olygario
29 d’oct. de 2023
Olygario
Estada de 2 nits (oct. 2023)
8/10, Bo
babak
19 de set. de 2023
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
babak
Estada de 2 nits (set. 2023)
10/10, Excel·lent
Salim
Viatge en família
25 d’ag. de 2023
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Salim
Estada d’1 nit (juny 2023)
10/10, Excel·lent
swj
Viatge en parella
26 de maig de 2023
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
swj
Estada de 4 nits (maig 2023)
8/10, Bo
Viatger verificat
24 d’abr. de 2023
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Viatger verificat
Estada de 2 nits (abr. 2023)
10/10, Excel·lent
Bora
Viatge en família
24 d’abr. de 2023
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Bora
Estada de 2 nits (abr. 2023)
10/10, Excel·lent
Maria
Viatge en família
17 de set. de 2022
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Maria
Estada de 4 nits (set. 2022)
10/10, Excel·lent
Moises
11 de set. de 2022
Moises
Estada de 2 nits (set. 2022)
10/10, Excel·lent
MAAN JAVAD
Viatge en grup
4 de juny de 2022
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
MAAN JAVAD
Estada de 2 nits (juny 2022)
10/10, Excel·lent
Özlem Öztürk
17 d’abr. de 2022
Özlem Öztürk
Estada de 2 nits (abr. 2022)
10/10, Excel·lent
Sahram
15 de nov. de 2021
Sahram
Estada de 2 nits (nov. 2021)
10/10, Excel·lent
Gülsüm
Viatge en família
31 d’ag. de 2021
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Gülsüm
Estada de 3 nits (ag. 2021)
10/10, Excel·lent
Muhammed
17 d’ag. de 2021
Muhammed
Estada de 4 nits (ag. 2021)
8/10, Bo
Seren
30 d’oct. de 2020
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Seren
Estada de 2 nits (oct. 2020)
10/10, Excel·lent
Alper aysat
6 d’oct. de 2020
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Alper aysat
Estada d’1 nit (oct. 2020)
10/10, Excel·lent
sibel
Viatge en grup
30 de des. de 2019
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
mükemmel
sibel
Estada de 2 nits (des. 2019)
10/10, Excel·lent
Nilgün
Viatge en família
28 de des. de 2019
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Kusursuz, şahane
Nilgün
Estada de 2 nits (oct. 2019)
10/10, Excel·lent
Burak
30 d’oct. de 2019
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Burak
Estada de 2 nits (oct. 2019)
10/10, Excel·lent
Aylin
22 de set. de 2019
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Aylin
Estada d’1 nit (set. 2019)