Hostellerie Bacher GmbH
Hotel a Neunkirchen amb esmorzar gratuït i servei de recepció les 24 hores
Selecciona les dates per veure els preus
Galeria de fotos de l’allotjament Hostellerie Bacher GmbH





Opinions
9,0 sobre 10,
Fantàstic
Serveis populars
El preu actual és de 118 €
taxes i impostos inclosos
12 d’ag. - 13 d’ag.
Opcions d’habitació
Filtres disponibles per a les habitacions
Es mostren 4 de 4 habitacions
Carregar totes les fotos de: Habitació doble per a ús individual

Habitació doble per a ús individual
8,6 sobre 10
Excel·lent
(4 opinions)
El més destacat
Balcó
Sala d'estar
Calefacció
Televisor de pantalla plana
Cortines opaques
Un assecador de cabells
Bany privat
Ampolla d'aigua gratuïta
Carregar totes les fotos de: Habitació doble

Habitació doble
10,0 sobre 10
Magnífic
(2 opinions)
El més destacat
Balcó
Sala d'estar
Calefacció
Televisor de pantalla plana
Cortines opaques
Un assecador de cabells
Bany privat
Ampolla d'aigua gratuïta
Carregar totes les fotos de: Habitació individual

Habitació individual
El més destacat
Balcó
Sala d'estar
Calefacció
Televisor de pantalla plana
Cortines opaques
Un assecador de cabells
Bany privat
Ampolla d'aigua gratuïta
Carregar totes les fotos de: Habitació individual superior

Habitació individual superior
El més destacat
Balcó
Sala d'estar
Calefacció
Televisor de pantalla plana
Cortines opaques
Un assecador de cabells
Bany privat
Ampolla d'aigua gratuïta
Inicia la sessió per veure els descomptes i els avantatges aplicables. Com més aventures, més recompenses!
Informació sobre el barri

Limbacher Str. 2, Neunkirchen, SL, 66539
Sobre aquest allotjament
Allotjaments similars

Holiday Inn Express Neunkirchen by IHG
Holiday Inn Express Neunkirchen by IHG
- Esmorzar inclòs
- S’admeten animals
- Wifi gratuïta
- Restaurant
8.8 de 10, Excel·lent, 434 opinions
Preu actual: 67 €
taxes i impostos inclosos
25 d’ag. - 26 d’ag.
Serveis de l’allotjament
Serveis de l’habitació
Polítiques
Informació important
Extres opcionals
- Càrrec per animals de companyia: 10 EUR per animal de companyia per estada.
- No és necessari abonar cap taxa en concepte d'animals de servei
- Càrrec per l'ús del bressol: 10.0 EUR per dia.
- Càrrec pel llit addicional: 25.0 EUR per nit.
És possible que la llista anterior no sigui exhaustiva o que els impostos no hi estiguin inclosos. Els imports poden variar.
Informació indispensable
Aquest allotjament està gestionat per un amfitrió professional, de manera que el seu oferiment va lligat a la seva professió, empresa o activitat comercial.
En funció de la política de l'allotjament, pot aplicar-se un recàrrec per persona addicional.
En fer el registre d'entrada, és possible que calgui presentar un document d'identitat oficial amb fotografia i una targeta de crèdit o dèbit, o bé abonar un dipòsit en efectiu, per cobrir qualsevol despesa imprevista.
Les sol·licituds especials no es poden garantir i estan subjectes a disponibilitat en arribar; poden aplicar-se recàrrecs.
Aquest allotjament accepta targetes de crèdit i efectiu.
Es poden fer transaccions sense efectiu.
Aquest allotjament disposa d'elements de seguretat com ara un extintor, un detector de fum i una farmaciola
Aquest allotjament té espais exteriors, com ara balcons, patis i terrasses, que poden no ser adequats per a nens; si tens cap dubte, et recomanem que et posis en contacte amb l'allotjament abans de l'arribada per confirmar que et puguin assignar una habitació adequada
Si cancel·les la teva reserva, estaràs subjecte a la política de cancel·lació de l’amfitrió. D’acord amb la normativa de la UE relacionada amb els drets dels consumidors, els serveis de reserva d’allotjament no estan subjectes al dret de desistiment.
Informació addicional
Aquest allotjament no disposa d'ascensors
L’allotjament també es coneix com a
Hostellerie Bacher GmbH Hotel Neunkirchen
Hostellerie Bacher GmbH Hotel
Hostellerie Bacher GmbH Neunkirchen
Hostellerie Bacher GmbH Hotel
Hostellerie Bacher GmbH Neunkirchen
Hostellerie Bacher GmbH Hotel Neunkirchen
Preguntes freqüents
Opinions: Hostellerie Bacher GmbH
Opinions
9,0
Fantàstic
9,4/10
Neteja
9,0/10
Personal i servei
9,6/10
Comoditats
9,0/10
Estat de l’allotjament i instal·lacions
8,6/10
Respecte al medi ambient
Opinions
Viatge en parella, Viatge amb animals de companyia
1 de juny de 2025
Què li ha agradat: Neteja, comoditats i estat de l’allotjament i instal·lacions
Estada de 3 nits (maig 2025)
10/10, Excel·lent
LyPo
4 de maig de 2025
LyPo
Estada de 2 nits (abr. 2025)
8/10, Bo
Gerrit
Viatge de negocis
24 de nov. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Gerrit
Estada de 2 nits (nov. 2024)
10/10, Excel·lent
vitali
14 d’oct. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
vitali
Estada de 2 nits (oct. 2024)
10/10, Excel·lent
Stephanie
14 d’oct. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Sehr angenehm :-)
Stephanie
Estada d’1 nit (oct. 2024)
10/10, Excel·lent
Matthias
3 d’oct. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Matthias
Estada d’1 nit (oct. 2024)
8/10, Bo
Claudia
18 de set. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Claudia
Estada de 4 nits (set. 2024)
10/10, Excel·lent
Volker
Viatge en família
10 d’ag. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Unser Kurztripp ins Saarland
Volker
Estada de 2 nits (ag. 2024)
6/10, Acceptable
Géraldine
Viatge de negocis
12 de juny de 2024
Què li ha agradat: Neteja
Géraldine
Estada d’1 nit (maig 2024)
6/10, Acceptable
Anne
19 de maig de 2024
Anne
Estada d’1 nit (maig 2024)
10/10, Excel·lent
Daniel
Viatge de negocis
25 de febr. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Daniel
Estada de 2 nits (nov. 2023)
8/10, Bo
Rene
Viatge de negocis
11 de gen. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Prima hotel
Rene
Estada d’1 nit (gen. 2024)
10/10, Excel·lent
Jan
Viatge de negocis
21 de des. de 2023
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Jan
Estada d’1 nit (des. 2023)
8/10, Bo
Dieter Willi
26 d’ag. de 2023
Dieter Willi
Estada d’1 nit (ag. 2023)
8/10, Bo
Manfred
Viatge amb animals de companyia, Viatge en família
20 d’ag. de 2023
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Manfred
Estada de 2 nits (ag. 2023)
6/10, Acceptable
Viatger verificat
Viatge en grup
18 de juny de 2023
Què li ha agradat: Neteja, estat de l’allotjament i instal·lacions i comoditat de l’habitació
Schön mit Luft nach oben
Viatger verificat
Estada de 2 nits (juny 2023)
10/10, Excel·lent
Hella
Viatge en família
17 d’abr. de 2023
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Hella
Estada d’1 nit (abr. 2023)
10/10, Excel·lent
Jörg
Viatge en parella
6 de març de 2023
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Jörg
Estada d’1 nit (març 2023)
10/10, Excel·lent
Margit
Viatge en grup
20 d’ag. de 2022
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Sehr schönes Hotel
Margit
Estada d’1 nit (ag. 2022)
6/10, Acceptable
Mustapha
8 d’ag. de 2022
Què li ha agradat: Neteja
Mustapha
Estada d’1 nit (ag. 2022)
10/10, Excel·lent
Johan
30 de maig de 2022
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Heerlijk
Johan
Estada de 2 nits (maig 2022)
10/10, Excel·lent
Claus
19 de maig de 2022
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Claus
Estada d’1 nit (maig 2022)
8/10, Bo
Jonas
Viatge de negocis
8 de març de 2022
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei
Zu teuer
Jonas
Estada de 4 nits (febr. 2022)
10/10, Excel·lent
Manuel
Viatge de negocis
27 de febr. de 2022
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Manuel
Estada de 4 nits (febr. 2022)
10/10, Excel·lent
Andy
Viatge de negocis
9 de des. de 2021
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Andy
Estada d’1 nit (des. 2021)