Protea Hotel by Marriott Ndola
Hotel a Ndola amb esmorzar gratuït i servei de recepció les 24 hores
Selecciona les dates per veure els preus
Galeria de fotos de l’allotjament Protea Hotel by Marriott Ndola





Opinions
9,0 sobre 10,
Fantàstic
Serveis populars
El preu actual és de 144 €
taxes i impostos inclosos
27 de juny - 28 de juny
Opcions d’habitació
Filtres disponibles per a les habitacions
Es mostren 2 de 2 habitacions
Carregar totes les fotos de: Habitació Deluxe, 1 llit de matrimoni gran, fumadors, vistes al jardí

Habitació Deluxe, 1 llit de matrimoni gran, fumadors, vistes al jardí
9,8 sobre 10
Magnífic
(6 opinions)
El més destacat
Control de la temperatura
Bressols (gratis)
Frigorífic
Televisor
Bany privat
Un assecador de cabells
Cafetera/tetera
Bullidora elèctrica
Carregar totes les fotos de: Habitació, 2 llits de matrimoni, vistes al jardí

Habitació, 2 llits de matrimoni, vistes al jardí
10,0 sobre 10
Magnífic
(2 opinions)
El més destacat
Control de la temperatura
Bressols (gratis)
Frigorífic
Televisor
Un assecador de cabells
Cafetera/tetera
Bullidora elèctrica
Ampolla d'aigua gratuïta
Inicia la sessió per veure els descomptes i els avantatges aplicables. Com més aventures, més recompenses!
Informació sobre el barri

Ndola, Kitwe Dual Carriage Way, Ndola, 00000
Sobre aquest allotjament
Allotjaments similars

The Urban Hotel Ndola
The Urban Hotel Ndola
- Piscina
- Esmorzar inclòs
- Aparcament inclòs
- Wifi gratuïta
8.6 de 10, Excel·lent, 67 opinions
Preu actual: 93 €
taxes i impostos inclosos
24 de juny - 25 de juny
Serveis de l’allotjament
Serveis de l’habitació
Polítiques
Informació important
Extres opcionals
- Càrrec pel servei de connexió amb l'aeroport: 25 USD per persona només l'anada.
És possible que la llista anterior no sigui exhaustiva o que els impostos no hi estiguin inclosos. Els imports poden variar.
Informació indispensable
Aquest allotjament està gestionat per un amfitrió professional, de manera que el seu oferiment va lligat a la seva professió, empresa o activitat comercial.
En funció de la política de l'allotjament, pot aplicar-se un recàrrec per persona addicional.
En fer el registre d'entrada, és possible que calgui presentar un document d'identitat oficial amb fotografia i una targeta de crèdit o dèbit, o bé abonar un dipòsit en efectiu, per cobrir qualsevol despesa imprevista.
Les sol·licituds especials no es poden garantir i estan subjectes a disponibilitat en arribar; poden aplicar-se recàrrecs.
Aquest allotjament accepta targetes de crèdit, targetes de dèbit i efectiu.
L'allotjament afirma que segueix les pràctiques de neteja i desinfecció que estableix el document o l'associació següent: Commitment to Clean (Marriott).
Informació addicional
Aquest allotjament no disposa d'ascensors
L’allotjament també es coneix com a
Protea Ndola
Protea By Marriott Ndola Ndola
Protea Hotel by Marriott Ndola Hotel
Protea Hotel by Marriott Ndola Ndola
Protea Hotel by Marriott Ndola Hotel Ndola
Preguntes freqüents
Opinions: Protea Hotel by Marriott Ndola
Opinions
9,0
Fantàstic
9,2/10
Neteja
8,8/10
Personal i servei
8,6/10
Comoditats
8,8/10
Estat de l’allotjament i instal·lacions
8,8/10
Respecte al medi ambient
Opinions
2 de juny de 2025
Estada de 2 nits (maig 2025)
6/10, Acceptable
Alton
10 d’abr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja
Alton
Estada de 3 nits (març 2025)
10/10, Excel·lent
Alan
Viatge de negocis
24 de març de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Alan
Estada d’1 nit (març 2025)
10/10, Excel·lent
Xue
23 de gen. de 2025
Xue
Estada de 2 nits (gen. 2025)
8/10, Bo
Xue
19 de gen. de 2025
Xue
Estada d’1 nit (gen. 2025)
8/10, Bo
Alpha
20 de set. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
Alpha
Estada d’1 nit (set. 2024)
8/10, Bo
Kenneth
25 d’abr. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
Kenneth
Estada de 2 nits (abr. 2024)
8/10, Bo
Jo-Anne
11 de març de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
Jo-Anne
Estada de 3 nits (març 2024)
10/10, Excel·lent
chileshe
Viatge en família
9 de gen. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
chileshe
Estada de 6 nits (des. 2023)
8/10, Bo
MUTOMBO
Viatge en família
2 de gen. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
MUTOMBO
Estada de 12 nits (des. 2023)
10/10, Excel·lent
Yi-Hui Sophia
14 de des. de 2023
Yi-Hui Sophia
Estada d’1 nit (nov. 2023)
10/10, Excel·lent
Ashley
21 de set. de 2023
Ashley
Estada d’1 nit (set. 2023)
10/10, Excel·lent
Heidi
Viatge en família
17 de set. de 2023
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Amazing
Heidi
Estada de 2 nits (set. 2023)
10/10, Excel·lent
Darren
Viatge en parella, Viatge en grup
27 d’ag. de 2023
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Darren
Estada de 4 nits (ag. 2023)
10/10, Excel·lent
Clifford
Viatge de negocis, Viatge en grup
20 d’ag. de 2023
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Clifford
Estada de 3 nits (ag. 2023)
10/10, Excel·lent
Susan
22 de jul. de 2023
Susan
Estada de 4 nits (jul. 2023)
8/10, Bo
Eduart
13 de juny de 2023
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
Eduart
Estada d’1 nit (juny 2023)
4/10, Deficient
Monni Joshua
Viatge de negocis
6 de març de 2023
Què no li ha agradat: Personal i servei
Monni Joshua
Estada de 4 nits (febr. 2023)
8/10, Bo
Franck
25 de gen. de 2023
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Franck
Estada de 2 nits (gen. 2023)
10/10, Excel·lent
Tobias
Viatge en parella
28 de nov. de 2022
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Tobias
10/10, Excel·lent
Dominic
Viatge en família
20 de nov. de 2022
Què li ha agradat: Neteja, estat de l’allotjament i instal·lacions i comoditat de l’habitació
Dominic
Estada d’1 nit (nov. 2022)
8/10, Bo
Dominic
Viatge de negocis
19 d’oct. de 2022
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Dominic
Estada d’1 nit (oct. 2022)
8/10, Bo
HASSAN
Viatge de negocis
12 d’ag. de 2022
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
HASSAN
Estada d’1 nit (ag. 2022)
10/10, Excel·lent
Kenneth
27 de maig de 2022
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Kenneth
Estada de 3 nits (maig 2022)
8/10, Bo
Carla
Viatge de negocis
20 de febr. de 2022
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Carla
Estada d’1 nit (febr. 2022)