Grand Rio
Hotel a Nashik amb esmorzar gratuït i servei d'aparcament amb assistència gratuït
Selecciona les dates per veure els preus
Galeria de fotos de l’allotjament Grand Rio





Opinions
8,8 sobre 10,
Excel·lent
Serveis populars
El preu actual és de 35 €
taxes i impostos inclosos
10 d’ag. - 11 d’ag.
Opcions d’habitació
Filtres disponibles per a les habitacions
Es mostren 3 de 3 habitacions
Carregar totes les fotos de: Habitació doble o amb dos llits individuals executiva, 1 llit de matrimoni gran

Habitació doble o amb dos llits individuals executiva, 1 llit de matrimoni gran
El més destacat
Sala d'estar
Amb aïllament acústic
Control de la temperatura
Televisor de pantalla plana
Dormitoris
Ventilador de sostre
Un assecador de cabells
Bany privat
Carregar totes les fotos de: Habitació Premier

Habitació Premier
El més destacat
Sala d'estar
Amb aïllament acústic
Control de la temperatura
Televisor de pantalla plana
Dormitoris
Ventilador de sostre
Un assecador de cabells
Bany privat
Carregar totes les fotos de: Habitació doble o amb dos llits individuals Club, 1 dormitori

Habitació doble o amb dos llits individuals Club, 1 dormitori
El més destacat
Sala d'estar
Amb aïllament acústic
Control de la temperatura
Televisor de pantalla plana
Dormitori independent
Ventilador de sostre
Un assecador de cabells
Bany privat
Inicia la sessió per veure els descomptes i els avantatges aplicables. Com més aventures, més recompenses!
Informació sobre el barri

S/N 881/2/3, Opp Lekhanagar, Off Mumbai Agra Highway, Nashik, 422009
Sobre aquest allotjament
Allotjaments similars

Holiday Inn Express Nashik Indira Nagar by IHG
Holiday Inn Express Nashik Indira Nagar by IHG
- Esmorzar inclòs
- Aparcament inclòs
- Wifi gratuïta
- Restaurant
7.6 de 10, Bé, 57 opinions
Preu actual: 27 €
taxes i impostos inclosos
10 d’ag. - 11 d’ag.
Serveis de l’allotjament
Serveis de l’habitació
Polítiques
Informació important
Extres opcionals
- Es pot fer el registre d'entrada abans de l'horari establert si es paga un càrrec (subjecte a disponibilitat).
- Es pot fer el registre de sortida més tard de l'horari establert si es paga un càrrec (subjecte a disponibilitat).
És possible que la llista anterior no sigui exhaustiva o que els impostos no hi estiguin inclosos. Els imports poden variar.
Informació indispensable
Aquest allotjament està gestionat per un amfitrió professional, de manera que el seu oferiment va lligat a la seva professió, empresa o activitat comercial.
En funció de la política de l'allotjament, pot aplicar-se un recàrrec per persona addicional.
En fer el registre d'entrada, és possible que calgui presentar un document d'identitat oficial amb fotografia i una targeta de crèdit o dèbit, o bé abonar un dipòsit en efectiu, per cobrir qualsevol despesa imprevista.
Les sol·licituds especials no es poden garantir i estan subjectes a disponibilitat en arribar; poden aplicar-se recàrrecs.
Aquest allotjament accepta targetes de crèdit i pagaments realitzats amb el mòbil; no s'accepten pagaments en efectiu.
Per pagar amb el mòbil, pots fer servir Google Pay.
Es poden fer transaccions sense efectiu.
Si cancel·les la teva reserva, estaràs subjecte a la política de cancel·lació de l’amfitrió. D’acord amb la normativa de la UE relacionada amb els drets dels consumidors, els serveis de reserva d’allotjament no estan subjectes al dret de desistiment.
Informació addicional
L'horari de la piscina és el següent: 07:30-18:30.
Només els clients registrats a l'allotjament poden accedir a les habitacions
L’allotjament també es coneix com a
Grand Rio Hotel Nashik
Grand Rio Nashik
Grand Rio Hotel
Grand Rio Nashik
Grand Rio Hotel Nashik
Preguntes freqüents
Opinions: Grand Rio
Opinions
8,8
Excel·lent
9,0/10
Neteja
8,8/10
Personal i servei
9,0/10
Comoditats
8,8/10
Estat de l’allotjament i instal·lacions
8,0/10
Respecte al medi ambient
Opinions
22 de gen. de 2025
Estada de 2 nits (gen. 2025)
8/10, Bo
Sandeep N.
Viatge en família
18 de nov. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
Sandeep N.
Estada d’1 nit (nov. 2024)
10/10, Excel·lent
Sammyjohn
18 de gen. de 2024
Què li ha agradat: Personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions
Sammyjohn
Estada de 2 nits (gen. 2024)
6/10, Acceptable
Ajay
Viatge en família
3 de maig de 2022
Què li ha agradat: Neteja, estat de l’allotjament i instal·lacions i comoditat de l’habitació
Ajay
Estada d’1 nit (abr. 2022)
10/10, Excel·lent
Rajeshwar
15 de març de 2022
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Happy experience
Rajeshwar
Estada de 2 nits (març 2022)
10/10, Excel·lent
Shail
Viatge en família
6 de març de 2022
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Shail
Estada d’1 nit (març 2022)
6/10, Acceptable
Siddharth
Viatge en família
18 de nov. de 2021
Decent Stay
Siddharth
Estada d’1 nit (nov. 2021)
10/10, Excel·lent
Anil Kumar Goel
21 d’oct. de 2021
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Anil Kumar Goel
Estada d’1 nit (oct. 2021)
10/10, Excel·lent
Viatger verificat
Viatge en família
16 de jul. de 2021
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Viatger verificat
Estada de 5 nits (jul. 2021)
8/10, Bo
Viatger verificat
Viatge de negocis
28 de març de 2021
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Viatger verificat
Estada d’1 nit (febr. 2021)
8/10, Bo
Anshul
Viatge de negocis, Viatge en grup, Viatge en família
22 de des. de 2020
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Anshul
Estada d’1 nit (des. 2020)
8/10, Bo
Jaya, go
Viatge en grup
17 de febr. de 2020
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Jaya
Estada d’1 nit (febr. 2020)
8/10, Bo
Ludovic
Viatge de negocis
14 de febr. de 2020
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
Ludovic
Estada d’1 nit (febr. 2020)
8/10, Bo
Chitra
1 d’oct. de 2019
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Chitra
Estada de 2 nits (set. 2019)
10/10, Excel·lent
Viatger verificat
19 de set. de 2018
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Viatger verificat
Estada de 2 nits (set. 2018)
10/10, Excel·lent
Viatger verificat
5 d’ag. de 2018
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Nice Hotel to stay
Viatger verificat
Estada d’1 nit (jul. 2018)
10/10, Excel·lent
pankaj
15 de nov. de 2017
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Great stay
pankaj
Estada d’1 nit (oct. 2017)
8/10, Bo
Viatger verificat
21 d’oct. de 2017
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
New hotel with superb restaurant.
Viatger verificat
Estada d’1 nit (oct. 2017)
8/10, Bo
Nobu, Tokyo, Japan
24 de set. de 2017
Què li ha agradat: Neteja, estat de l’allotjament i instal·lacions i comoditat de l’habitació
Good place for business stay
Nobu
Estada d’1 nit (set. 2017)