Club Taiheiyo Curs de Narita - 11 minuts en cotxe - 13.1 km
Parc Naritasan - 11 minuts en cotxe - 12.4 km
Narita Omotesando - 11 minuts en cotxe - 12.7 km
Temple Naritasan Shinshoji - 11 minuts en cotxe - 12.7 km
Com moure’s per la zona
Higashi-Narita Station: 6 min en cotxe
Aeroport Internacional de Tòquio-Narita (NRT): a 11 min en cotxe
Restaurants
一天門成田空港LCCターミナル店 - 5 minuts en cotxe
Cafe & Bar AVION - 13 minuts en cotxe
麺処つるはん - 6 minuts en cotxe
フレッシュネスバーガー - 5 minuts en cotxe
宮武讃岐うどん 成田空港第3ターミナル店 - 5 minuts en cotxe
Sobre aquest allotjament
Tabino Hotel EXpress Narita
Aspectes destacats de l'allotjament
Tabino Hotel EXpress Narita t'ofereix tot el que necessites. Els clients poden connectar-se a la wifi gratuïta a l'habitació.
També gaudiràs dels avantatges següents:
Aparcament sense assistència gratis
Esmorzar d'estil bufet (de pagament), televisió al vestíbul i servei de recepció obert les 24 hores
Màquina expenedora i ascensor
Característiques de l'habitació
Les 91 habitacions ofereixen detalls com ara espais de treball aptes per a portàtils i aire condicionat. També s'inclouen serveis i instal·lacions com wifi gratuïta i habitacions insonoritzades.
Entre els serveis i les instal·lacions extres, s'inclou el següent:
Banys que ofereixen vàters amb bidet electrònic i combinacions de dutxa i banyera
Disponible en algunes zones comunes: wifi gratuïta
Aparcament i opcions de transport
Aparcament sense assistència gratuït i descobert a les instal·lacions
Menjar i beguda
Esmorzar d'estil bufet de pagament disponible cada dia de 06:00 a 08:30: 1200 JPY per persona
Activitats
Televisor en espais comuns
Per a famílies
Frigorífic a l'habitació
Habitacions insonoritzades
Comoditats
Màquina expenedora
Servei de recepció obert les 24 hores
Serveis per als clients
Canvi de tovalloles (cal sol·licitar-lo)
Servei de neteja (setmanal)
Accessibilitat
Si tens cap sol·licitud relacionada amb necessitats específiques d'accessibilitat, contacta amb l'allotjament mitjançant la informació inclosa a la confirmació de la reserva.
Accés en cadira de rodes (pot tenir limitacions)
Ascensor (porta de 80 centímetres d'amplada)
Camí per arribar a l'entrada ben il·luminat
Catifa fina a l'habitació
Pas accessible en cadira de rodes
Rampa a l'entrada principal
Més serveis
Zones designades per a fumadors
Serveis de l’habitació
Dormitori
Edredó de plomes
Es proporcionen llençols
Bany
Assecador de cabells
Bany privat
Combinació de dutxa i banyera
Paper higiènic
Raspall i pasta de dents
Sabatilles
Tovalloles
Vàter amb bidet electrònic
Xampú
Entreteniment
Televisor de pantalla plana de 32 polzades
Menjar i beguda
Bullidora elèctrica
Frigorífic
Altres
Aire condicionat (control de la temperatura)
Calefacció (control de la temperatura)
Escriptori
Espai de treball apte per a portàtils
Habitacions insonoritzades
Polítiques
Entrada
Hora d'inici del registre d'entrada: 15:00. Hora de finalització del registre d'entrada: 00:00.
Sortida
Hora límit per al registre de sortida: 11:00.
Instruccions especials d’entrada
El personal de recepció esperarà els clients a l'allotjament
Aquest allotjament no permet fer l'entrada fora de l'horari establert
Mètodes d’accés
Personal de recepció
Animals de companyia
No s'admeten animals de companyia.
Nens i llits addicionals
En aquest allotjament s'admeten nens
No hi ha llits addicionals disponibles
No hi ha bressols disponibles.
Formes de pagament de l’allotjament
Informació important
Extres opcionals
Càrrec per l'esmorzar d'estil bufet: 1200 JPY per persona (preu aproximat).
És possible que la llista anterior no sigui exhaustiva o que els impostos no hi estiguin inclosos. Els imports poden variar.
Informació indispensable
Aquest allotjament està gestionat per un amfitrió professional, de manera que el seu oferiment va lligat a la seva professió, empresa o activitat comercial.
En funció de la política de l'allotjament, pot aplicar-se un recàrrec per persona addicional.
En fer el registre d'entrada, és possible que calgui presentar un document d'identitat oficial amb fotografia i una targeta de crèdit o dèbit, o bé abonar un dipòsit en efectiu, per cobrir qualsevol despesa imprevista.
Les sol·licituds especials no es poden garantir i estan subjectes a disponibilitat en arribar; poden aplicar-se recàrrecs.
Aquest allotjament accepta targetes de crèdit i efectiu.
Informació addicional
El Ministeri de Salut, Treball i Benestar del Japó requereix als viatgers estrangers que presentin el número de passaport i la nacionalitat en fer el registre a qualsevol tipus d'allotjament (fondes, hotels, motels, etc.); a més, els propietaris de l'allotjament han de fer i conservar una fotocòpia dels passaports per tal de registrar els clients
L’allotjament també es coneix com a
Tabino Express Narita Narita
Tabino Hotel EXpress Narita Hotel
Tabino Hotel EXpress Narita Narita
Tabino Hotel EXpress Narita Hotel Narita
Preguntes freqüents
Tabino Hotel EXpress Narita accepta animals de companyia?
No, no es permeten animals de companyia a l'allotjament.
Quant costa aparcar a Tabino Hotel EXpress Narita?
L'aparcament sense assistència és gratuït en aquest allotjament.
A quina hora es fa el registre d'entrada a Tabino Hotel EXpress Narita?
Hora d'inici del registre d'entrada: 15:00. Hora de finalització del registre d'entrada: 00:00. No és possible fer el registre d'entrada fora de l'horari establert.
A quina hora es fa el registre de sortida a Tabino Hotel EXpress Narita?
Registre de sortida: 11:00.
Opinions: Tabino Hotel EXpress Narita
Opinions
8,8
Excel·lent
Totes les opinions provenen d’experiències reals de clients. Només els clients que han reservat una estada amb nosaltres poden enviar opinions. Verifiquem les opinions d’acord amb les nostres directrius i les publiquem totes, tant si són positives com negatives.Més informacióS’obre en una finestra nova
Worst Check In Experience Ever!
After arriving
from Okinawa my family took an Uber to Tabino Hotel as no shuttle service was available. Was approximately 1145pm.
Upon arrival we received a very unwelcoming greeting by the front desk gentleman. He said pay now for the 2 rooms I had booked which I did. He then handed me my check in receipt. He then advised me that I booked the first room as NON SMOKING and the 2nd as SMOKING. I advised him there must be a mistake both rooms should be NON SMOKING. I requested him to please change the second room to NON SMOKING. At this point he became extremely aggressive stating there is nothing he could do it was not his mistake - the hotel was fully booked no Non Smoking rooms were available.
I agreed it must have been a mistake and it was not his hotel's fault. Again I insisted he find another Non Smoking room for us.
This is where the most bizarre thing happened. He started telling us to leave the hotel. He was cancelling our rooms. I told him we have paid for the rooms I want 2 Non Smoking Rooms. We began a very heated verbal exchange. Then the craziest thing happened! He then came out from behind the counter and physically started grabbing me to take away the check in paper. I told him to take his hands off me or I would call the police. My daughter in law stepped in and he backed off. It was late I had enough so I reluctantly said just give us the keys. I told him we have been travelling Japan for 3 weeks and have never encountered such