Galeria de fotos de l’allotjament Nipponia Hotel Nara Naramachi





Opinions
8,2 sobre 10,
Molt bo
Serveis populars
El preu actual és de 286 €
1 d’oct. - 2 d’oct.
Opcions d’habitació
Consulta la disponibilitat per a aquestes dates
Filtres disponibles per a les habitacions
Es mostren 4 de 4 habitacions
Carregar totes les fotos de: Habitació amb dos llits individuals Grand (VMG)

Habitació amb dos llits individuals Grand (VMG)
El més destacat
Pati
Control de la temperatura
Frigorífic
Dormitoris
Bany privat
Un assecador de cabells
Banyera i dutxa independents
Banyera profunda
Carregar totes les fotos de: Habitació amb dos llits individuals Premier (VMG)

Habitació amb dos llits individuals Premier (VMG)
El més destacat
Pati
Moblat de manera individual
Decorat de manera individual
Control de la temperatura
Frigorífic
Dormitoris
Bany privat
Un assecador de cabells
Carregar totes les fotos de: Habitació amb dos llits individuals Comfort (VMG)

Habitació amb dos llits individuals Comfort (VMG)
El més destacat
Control de la temperatura
Frigorífic
Dormitoris
Bany privat
Un assecador de cabells
Banyera i dutxa independents
Banyera profunda
Un bidet
Carregar totes les fotos de: Habitació amb dos llits individuals Grand (VMG)

Habitació amb dos llits individuals Grand (VMG)
El més destacat
Control de la temperatura
Frigorífic
Dormitoris
Bany privat
Un assecador de cabells
Banyera i dutxa independents
Banyera profunda
Un bidet
Inicia la sessió per veure els descomptes i els avantatges aplicables. Com més aventures, més recompenses!
Informació sobre el barri

4 Nishijodocho, Nara, Nara, 630-8345
Sobre aquest allotjament
Nipponia Hotel Nara Naramachi
Allotjaments similars

Nara Hotel
Nara Hotel
- Aparcament inclòs
- Wifi gratuïta
- Restaurant
- Aire condicionat
9.0 de 10, Fantàstic, 1.006 opinions
Preu actual: 238 €
1 d’oct. - 2 d’oct.
Serveis de l’allotjament
Serveis de l’habitació
Polítiques
Informació important
Extres opcionals
- Càrrec per l'esmorzar japonès: 2750 JPY per persona (preu aproximat).
És possible que la llista anterior no sigui exhaustiva o que els impostos no hi estiguin inclosos. Els imports poden variar.
Informació indispensable
Aquest allotjament està gestionat per un amfitrió professional, de manera que el seu oferiment va lligat a la seva professió, empresa o activitat comercial.
En funció de la política de l'allotjament, pot aplicar-se un recàrrec per persona addicional.
En fer el registre d'entrada, és possible que calgui presentar un document d'identitat oficial amb fotografia i una targeta de crèdit o dèbit, o bé abonar un dipòsit en efectiu, per cobrir qualsevol despesa imprevista.
Les sol·licituds especials no es poden garantir i estan subjectes a disponibilitat en arribar; poden aplicar-se recàrrecs.
Per reservar aparcament a les instal·lacions, els clients han de contactar amb l'allotjament amb antelació
Aquest allotjament accepta targetes de crèdit; no s'accepten pagaments en efectiu.
Es poden fer transaccions sense efectiu.
Aquest allotjament disposa d'elements de seguretat com ara un detector de monòxid de carboni, un extintor, un detector de fum, un sistema de seguretat, una farmaciola i barrots de seguretat a les finestres
Tingues en compte que les normes culturals i les polítiques aplicables als clients poden variar segons el país i l'allotjament, que és qui ha facilitat les polítiques que es mostren
Si cancel·les la teva reserva, estaràs subjecte a la política de cancel·lació de l’amfitrió. D’acord amb la normativa de la UE relacionada amb els drets dels consumidors, els serveis de reserva d’allotjament no estan subjectes al dret de desistiment.
Informació addicional
Aquest allotjament no disposa d'ascensors
El Ministeri de Salut, Treball i Benestar del Japó requereix als viatgers estrangers que presentin el número de passaport i la nacionalitat en fer el registre a qualsevol tipus d'allotjament (fondes, hotels, motels, etc.); a més, els propietaris de l'allotjament han de fer i conservar una fotocòpia dels passaports per tal de registrar els clients
L’allotjament també es coneix com a
NIPPONIA HOTEL NARAMACHI
NIPPONIA HOTEL NARAMACHI
NIPPONIA NARA NARAMACHI
NIPPONIA NARAMACHI
Inn NIPPONIA HOTEL NARA NARAMACHI Nara
Nara NIPPONIA HOTEL NARA NARAMACHI Inn
Inn NIPPONIA HOTEL NARA NARAMACHI
NIPPONIA HOTEL NARA NARAMACHI Nara
NIPPONIA HOTEL NARAMACHI
NIPPONIA NARA NARAMACHI
NIPPONIA NARAMACHI
Inn NIPPONIA HOTEL NARA NARAMACHI Nara
Nara NIPPONIA HOTEL NARA NARAMACHI Inn
Inn NIPPONIA HOTEL NARA NARAMACHI
NIPPONIA HOTEL NARA NARAMACHI Nara
Nipponia Nara Naramachi Nara
NIPPONIA HOTEL NARA NARAMACHI Inn
NIPPONIA HOTEL NARA NARAMACHI Nara
NIPPONIA HOTEL NARA NARAMACHI Inn Nara
Preguntes freqüents
Opinions: Nipponia Hotel Nara Naramachi
Opinions
8,2
Molt bo
8,6/10
Neteja
9,0/10
Personal i servei
8,0/10
Comoditats
8,0/10
Estat de l’allotjament i instal·lacions
9,0/10
Respecte al medi ambient
Opinions
16 d’ag. de 2025
Estada d’1 nit (ag. 2025)
8/10, Bo
Tomoko
Viatge en grup, Viatge en família
27 d’abr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Tomoko
Estada de 2 nits (abr. 2025)
10/10, Excel·lent
jorge
Viatge en parella
12 de març de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
jorge
Estada de 3 nits (març 2025)
10/10, Excel·lent
Shaun
Viatge en parella
2 de gen. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Shaun
Estada d’1 nit (nov. 2024)
10/10, Excel·lent
Linda
Viatge en parella
6 d’oct. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Linda
Estada de 2 nits (set. 2024)
10/10, Excel·lent
Jean-Christophe
25 d’ag. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Magnifique
Jean-Christophe
Estada d’1 nit (ag. 2024)
10/10, Excel·lent
Clay
Viatge en família
24 d’ag. de 2023
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Clay
Estada d’1 nit (ag. 2023)
2/10, Horrible
Nicolas
Viatge en parella
8 d’abr. de 2023
Què li ha agradat: Personal i servei
Què no li ha agradat: Comoditats
Nicolas
Estada d’1 nit (abr. 2023)
2/10, Horrible
Murray
3 de nov. de 2019
Què no li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Avoid
Murray
Estada de 2 nits (oct. 2019)