Hotobil
Casa d'hostes amb esmorzar gratuït i a prop de l'atractiu següent: Parc de Nara
Selecciona les dates per veure els preus
Galeria de fotos de l’allotjament Hotobil





Opinions
8,8 sobre 10,
Excel·lent
Serveis populars
El preu actual és de 145 €
20 d’ag. - 21 d’ag.
Opcions d’habitació
Filtres disponibles per a les habitacions
Es mostren 3 de 3 habitacions
Carregar totes les fotos de: Habitació tradicional, diversos llits, no fumadors (accompanied by Female Guest)

Habitació tradicional, diversos llits, no fumadors (accompanied by Female Guest)
10,0 sobre 10
Magnífic
(1 opinió)
El més destacat
Sala d'estar
Aire condicionat
Frigorífic
Televisor de pantalla plana
Dormitori independent
Un assecador de cabells
Un vàter amb bidet electrònic
Cafetera/tetera
Habitació, no fumadors (Western-style)
El més destacat
Sala d'estar
Aire condicionat
Frigorífic
Televisor de pantalla plana
Dormitoris
Un assecador de cabells
Un vàter amb bidet electrònic
Cafetera/tetera
Habitació tradicional, no fumadors (Japanese-style)
El més destacat
Sala d'estar
Aire condicionat
Frigorífic
Televisor de pantalla plana
3 Dormitoris
Un assecador de cabells
Un vàter amb bidet electrònic
Cafetera/tetera
Inicia la sessió per veure els descomptes i els avantatges aplicables. Com més aventures, més recompenses!
Informació sobre el barri

181-15 Kainozukacho, Nara, Nara-ken, 630-8142
Sobre aquest allotjament
Allotjaments similars

Novotel Nara
Novotel Nara
- Wifi gratuïta
- Restaurant
- Aire condicionat
- Gimnàs
9.4 de 10, Excepcional, 160 opinions
Preu actual: 77 €
17 d’ag. - 18 d’ag.
Serveis de l’allotjament
Serveis de l’habitació
Polítiques
Informació important
Informació indispensable
Aquest allotjament està gestionat per un amfitrió professional, de manera que el seu oferiment va lligat a la seva professió, empresa o activitat comercial.
En funció de la política de l'allotjament, pot aplicar-se un recàrrec per persona addicional.
En fer el registre d'entrada, és possible que calgui presentar un document d'identitat oficial amb fotografia i una targeta de crèdit o dèbit, o bé abonar un dipòsit en efectiu, per cobrir qualsevol despesa imprevista.
Les sol·licituds especials no es poden garantir i estan subjectes a disponibilitat en arribar; poden aplicar-se recàrrecs.
Si cancel·les la teva reserva, estaràs subjecte a la política de cancel·lació de l’amfitrió. D’acord amb la normativa de la UE relacionada amb els drets dels consumidors, els serveis de reserva d’allotjament no estan subjectes al dret de desistiment.
Informació addicional
El Ministeri de Salut, Treball i Benestar del Japó requereix als viatgers estrangers que presentin el número de passaport i la nacionalitat en fer el registre a qualsevol tipus d'allotjament (fondes, hotels, motels, etc.); a més, els propietaris de l'allotjament han de fer i conservar una fotocòpia dels passaports per tal de registrar els clients
L’allotjament també es coneix com a
Hotobil
Hotobil Inn
Hotobil Inn Nara
Hotobil Nara
Hotobil Guesthouse Nara
Hotobil Guesthouse
Hotobil Nara
Hotobil Guesthouse
Hotobil Guesthouse Nara
Preguntes freqüents
Opinions: Hotobil
Opinions
8,8
Excel·lent
9,4/10
Neteja
9,4/10
Personal i servei
9,8/10
Comoditats
8,6/10
Estat de l’allotjament i instal·lacions
9,8/10
Respecte al medi ambient
Opinions
Viatge en parella
29 d’abr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Estada d’1 nit (abr. 2025)
10/10, Excel·lent
Benjamin
Viatge en parella, Viatge en grup
30 de gen. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Benjamin
Estada de 2 nits (gen. 2025)
10/10, Excel·lent
Steven
Viatge en família
5 de jul. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Steven
Estada d’1 nit (jul. 2024)
10/10, Excel·lent
Eugène
20 de maig de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Traditioneel Japans




Eugène
Estada d’1 nit (maig 2024)
10/10, Excel·lent
Marie-Anne
Viatge en família
6 d’abr. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Marie-Anne
Estada d’1 nit (abr. 2024)
10/10, Excel·lent
マリ
Viatge en família
19 d’abr. de 2023
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
マリ
Estada d’1 nit (abr. 2023)
6/10, Acceptable
Noriyoshi
6 de gen. de 2023
Noriyoshi
Estada d’1 nit (gen. 2023)
10/10, Excel·lent
Viatger verificat
Viatge en família
23 de set. de 2019
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Viatger verificat
Estada d’1 nit (set. 2019)
10/10, Excel·lent
Youngkwan
19 de març de 2019
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Good experience
Youngkwan
Estada d’1 nit (març 2019)
10/10, Excel·lent
Viatger verificat
24 de gen. de 2019
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Viatger verificat
Estada d’1 nit (gen. 2019)
8/10, Bo
Viatger verificat
18 de nov. de 2018
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Viatger verificat
Estada d’1 nit (oct. 2018)
10/10, Excel·lent
Jen, Melbourne Australia
11 de nov. de 2018
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Jen
Estada d’1 nit (nov. 2018)
8/10, Bo
麻帆, 日本 大坂
22 d’oct. de 2018
Què li ha agradat: Neteja
麻帆
Estada d’1 nit (oct. 2018)
4/10, Deficient
Viatger verificat
12 d’oct. de 2018
Què no li ha agradat: Neteja, estat de l’allotjament i instal·lacions i comoditat de l’habitació
Viatger verificat
Estada d’1 nit (oct. 2018)
8/10, Bo
Viatger verificat
20 de jul. de 2018
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Viatger verificat
Estada d’1 nit (jul. 2018)
10/10, Excel·lent
Viatger verificat
26 de maig de 2018
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Viatger verificat
Estada d’1 nit (maig 2018)
8/10, Bo
宮川, 神奈川県藤沢市
15 d’oct. de 2017
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
潤 ほとびる
宮川
Estada de 3 nits (oct. 2017)
6/10, Acceptable
KATSUYUKI
5 de juny de 2017
Què li ha agradat: Personal i servei
通常のホテルでの宿泊も良いが、
KATSUYUKI
Estada d’1 nit (maig 2017)
8/10, Bo
Christopher
24 d’abr. de 2017
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
Christopher
10/10, Excel·lent
Viatger verificat
23 d’abr. de 2017
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Best meal in Japan. I enjoyed it so much. Thanks!
Viatger verificat
8/10, Bo
Viatger verificat
22 d’abr. de 2017
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Viatger verificat
8/10, Bo
Margherita
2 de des. de 2016
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Margherita
8/10, Bo
Viatger verificat
6 de nov. de 2016
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i comoditat de l’habitació
料理最高。
Viatger verificat
10/10, Excel·lent
Viatger verificat
6 d’abr. de 2016
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Viatger verificat
10/10, Excel·lent
Bining, Hong Kong
4 d’abr. de 2016
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació