Namthong Nan Hotel
Hotel a Nan amb un gimnàs i servei de recepció les 24 hores
Selecciona les dates per veure els preus
Galeria de fotos de l’allotjament Namthong Nan Hotel





Opinions
8,8 sobre 10,
Excel·lent
Serveis populars
Opcions d’habitació
Filtres disponibles per a les habitacions
Es mostren 2 de 2 habitacions
Carregar totes les fotos de: Habitació amb dos llits individuals superior, 1 dormitori

Habitació amb dos llits individuals superior, 1 dormitori
10,0 sobre 10
Magnífic
(1 opinió)
El més destacat
Balcó
Mobiliari individual
Decoració individual
Aire condicionat
Televisor de pantalla plana
Cortines opaques
Dormitoris
Bany privat
Carregar totes les fotos de: Habitació doble superior, 1 dormitori

Habitació doble superior, 1 dormitori
8,0 sobre 10
Molt bo
(1 opinió)
El més destacat
Balcó
Mobiliari individual
Decoració individual
Aire condicionat
Televisor de pantalla plana
Cortines opaques
Dormitoris
Bany privat
Inicia la sessió per veure els descomptes i els avantatges aplicables. Com més aventures, més recompenses!
Informació sobre el barri

321 Moo 6, Nan, Nan, 55000
Sobre aquest allotjament
Allotjaments similars

Baansuan Leelawadee Resort Nan
Baansuan Leelawadee Resort Nan
- Piscina
- Esmorzar inclòs
- Servei de trasllat a l’aeroport gratuït
- Piscina infantil
9.4 de 10, Excepcional, 48 opinions
Serveis de l’allotjament
Serveis de l’habitació
Polítiques
Informació important
Taxes
Els següents càrrecs es paguen a l'allotjament i poden incloure els impostos aplicables:
- Dipòsit en efectiu de 1000.0 THB per estada
Hem inclòs tots els càrrecs que ens ha proporcionat l'allotjament.
Extres opcionals
- Càrrec pel llit addicional: 500.0 THB per dia.
És possible que la llista anterior no sigui exhaustiva o que els impostos no hi estiguin inclosos. Els imports poden variar.
Informació indispensable
Aquest allotjament està gestionat per un amfitrió professional, de manera que el seu oferiment va lligat a la seva professió, empresa o activitat comercial.
En funció de la política de l'allotjament, pot aplicar-se un recàrrec per persona addicional.
En fer el registre d'entrada, és possible que calgui presentar un document d'identitat oficial amb fotografia i una targeta de crèdit o dèbit, o bé abonar un dipòsit en efectiu, per cobrir qualsevol despesa imprevista.
Les sol·licituds especials no es poden garantir i estan subjectes a disponibilitat en arribar; poden aplicar-se recàrrecs.
El nom que figuri a la targeta de crèdit utilitzada en fer l'entrada per abonar les despeses addicionals ha de coincidir amb el nom principal de la reserva
Aquest allotjament accepta targetes de crèdit.
Es poden fer transaccions sense efectiu.
Aquest allotjament té espais exteriors, com ara balcons, patis i terrasses, que poden no ser adequats per a nens; si tens cap dubte, et recomanem que et posis en contacte amb l'allotjament abans de l'arribada per confirmar que et puguin assignar una habitació adequada
Informació addicional
L'horari de la piscina és el següent: 08:00-20:00.
Només els clients registrats a l'allotjament poden accedir a les habitacions
L’allotjament també es coneix com a
Namthong Hotel
Namthong Nan
Namthong Nan Hotel Nan
Namthong Nan Hotel Hotel
Namthong Nan Hotel Hotel Nan
Preguntes freqüents
Opinions: Namthong Nan Hotel
Opinions
8,8
Excel·lent
9,2/10
Neteja
8,8/10
Personal i servei
8,8/10
Comoditats
8,6/10
Estat de l’allotjament i instal·lacions
8,0/10
Respecte al medi ambient
Opinions
6 de maig de 2025
Què li ha agradat: Personal i servei, comoditats i estat de l’allotjament i instal·lacions
Estada de 9 nits (abr. 2025)
10/10, Excel·lent
Chantornsiri
Viatge en grup
20 de març de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Chantornsiri
Estada d’1 nit (març 2025)
4/10, Deficient
pakkakorn
Viatge en família
26 de set. de 2023
Què no li ha agradat: Estat de l’allotjament i instal·lacions
ผิดพลาดอย่างมากที่เลือกจองห้องพักที่นี่ ขอโทษนะคะ
pakkakorn
Estada d’1 nit (set. 2023)
10/10, Excel·lent
Martine
Viatge en parella
23 de des. de 2022
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Martine
Estada de 2 nits (des. 2022)
8/10, Bo
surangsinee
14 de nov. de 2022
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
surangsinee
Estada d’1 nit (nov. 2022)
8/10, Bo
UBONTIP
20 de des. de 2021
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei
UBONTIP
Estada de 2 nits (des. 2021)
6/10, Acceptable
Kevin
11 de des. de 2021
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
Great bed, but first night was noisy!
Kevin
Estada de 3 nits (des. 2021)
10/10, Excel·lent
Sasivimol
Viatge en família
6 de maig de 2021
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Sasivimol
Estada d’1 nit (març 2021)
8/10, Bo
yuwaporn
Viatge en grup
12 de des. de 2020
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
yuwaporn
Estada d’1 nit (des. 2020)
8/10, Bo
natnicha
7 d’oct. de 2020
Què li ha agradat: Neteja, estat de l’allotjament i instal·lacions i comoditat de l’habitació
natnicha
Estada d’1 nit (set. 2020)
8/10, Bo
Viatger verificat
Viatge en família
22 de jul. de 2020
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació

Viatger verificat
Estada de 2 nits (jul. 2020)
10/10, Excel·lent
Viatger verificat
11 de juny de 2020
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Viatger verificat
Estada d’1 nit (juny 2020)
8/10, Bo
Viatger verificat
12 de març de 2020
Viatger verificat
Estada de 2 nits (març 2020)
10/10, Excel·lent
Ratree
Viatge en família
17 de febr. de 2020
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Nice hotel and good service
Ratree
Estada d’1 nit (febr. 2020)
8/10, Bo
Viatger verificat
Viatge en família
30 d’oct. de 2019
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
Viatger verificat
Estada d’1 nit (oct. 2019)
8/10, Bo
Viatger verificat
25 d’oct. de 2019
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
Què no li ha agradat: Comoditat de l’habitació
Viatger verificat
Estada de 3 nits (oct. 2019)
8/10, Bo
Kenny, 香港
Viatge en grup
20 d’oct. de 2019
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Kenny
Estada d’1 nit (oct. 2019)
8/10, Bo
Viatger verificat
11 d’oct. de 2019
Què li ha agradat: Estat de l’allotjament i instal·lacions
Viatger verificat
Estada d’1 nit (oct. 2019)
8/10, Bo
Viatger verificat
16 d’ag. de 2019
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Viatger verificat
Estada de 2 nits (jul. 2019)
8/10, Bo
Viatger verificat
4 de juny de 2019
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Viatger verificat
Estada de 2 nits (juny 2019)
8/10, Bo
Viatger verificat
Viatge en grup
26 de maig de 2019
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Viatger verificat
Estada d’1 nit (maig 2019)
10/10, Excel·lent
Brian, Chiang Rai
11 de maig de 2019
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Brian
Estada d’1 nit (maig 2019)
10/10, Excel·lent
Brian, Chiang Rai
9 de maig de 2019
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Brian
Estada de 3 nits (maig 2019)
10/10, Excel·lent
Viatger verificat
22 de febr. de 2019
Què li ha agradat: Personal i servei, comoditats i estat de l’allotjament i instal·lacions
Viatger verificat
Estada d’1 nit (febr. 2019)
10/10, Excel·lent
Brian, Chiang Rai
24 d’oct. de 2018
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Brian
Estada de 3 nits (oct. 2018)