777Bliss Hometel
Hotel amb servei de recepció obert les 24 hores i a poca distància a peu de l'atractiu següent: Carrer per a Vianants de Nakhon Phanom
Selecciona les dates per veure els preus
Galeria de fotos de l’allotjament 777Bliss Hometel





Opinions
8,6 sobre 10,
Excel·lent
Serveis populars
El preu actual és de 21 €
taxes i impostos inclosos
2 de jul. - 3 de jul.
Opcions d’habitació
Filtres disponibles per a les habitacions
Es mostren 2 de 2 habitacions
Carregar totes les fotos de: Habitació amb dos llits individuals estàndard, 2 llits individuals

Habitació amb dos llits individuals estàndard, 2 llits individuals
8,0 sobre 10
Molt bo
(1 opinió)
El més destacat
Sala d'estar
Aire condicionat
Televisor de pantalla plana
Cortines opaques
Dormitoris
Capçal de dutxa tipus cascada
Bany privat
Un assecador de cabells
Carregar totes les fotos de: Habitació doble estàndard

Habitació doble estàndard
El més destacat
Sala d'estar
Aire condicionat
Televisor de pantalla plana
Cortines opaques
Dormitoris
Capçal de dutxa tipus cascada
Bany privat
Un assecador de cabells
Inicia la sessió per veure els descomptes i els avantatges aplicables. Com més aventures, més recompenses!
Informació sobre el barri

75/4 Bamroongmeuang Road, Tambon Nai Meuang, Amphoe Meuang, Nakhon Phanom, 480000
Sobre aquest allotjament
Allotjaments similars

Siam Grand Hotel
Siam Grand Hotel
- Aparcament inclòs
- Wifi gratuïta
- Restaurant
- Aire condicionat
7.0 de 10, Bé, 29 opinions
Preu actual: 14 €
taxes i impostos inclosos
25 de juny - 26 de juny
Serveis de l’allotjament
Serveis de l’habitació
Polítiques
Informació important
Extres opcionals
- Càrrec pel servei de connexió amb l'aeroport: 150 THB per persona només l'anada.
- Càrrec pel servei de connexió amb l'aeroport per nen: 300 THB l'anada i la tornada (entre 1 i 12 anys).
- Càrrec per l'ús de l'aparcament a l'aire lliure amb assistència: 100 THB per nit.
- Es pot fer el registre d'entrada abans de l'horari establert si es paga un càrrec (subjecte a disponibilitat).
- Es pot fer el registre de sortida més tard de l'horari establert si es paga un càrrec (subjecte a disponibilitat).
És possible que la llista anterior no sigui exhaustiva o que els impostos no hi estiguin inclosos. Els imports poden variar.
Informació indispensable
Aquest allotjament està gestionat per un amfitrió professional, de manera que el seu oferiment va lligat a la seva professió, empresa o activitat comercial.
En funció de la política de l'allotjament, pot aplicar-se un recàrrec per persona addicional.
En fer el registre d'entrada, és possible que calgui presentar un document d'identitat oficial amb fotografia i una targeta de crèdit o dèbit, o bé abonar un dipòsit en efectiu, per cobrir qualsevol despesa imprevista.
Les sol·licituds especials no es poden garantir i estan subjectes a disponibilitat en arribar; poden aplicar-se recàrrecs.
El nom que figuri a la targeta de crèdit utilitzada en fer l'entrada per abonar les despeses addicionals ha de coincidir amb el nom principal de la reserva
Aquest allotjament accepta targetes de crèdit i efectiu.
Es poden fer transaccions sense efectiu.
Aquest allotjament disposa d'elements de seguretat com ara un extintor, un sistema de seguretat i una farmaciola
Informació addicional
Aquest allotjament no disposa d'ascensors
La wifi gratuïta de les habitacions té un límit de dispositius: 5
L’allotjament també es coneix com a
777 hometel Hotel Nakhon Phanom
777 hometel Hotel
777 hometel Nakhon Phanom
777 hometel
777Bliss Hometel Hotel
777Bliss Hometel Nakhon Phanom
777Bliss Hometel Hotel Nakhon Phanom
Preguntes freqüents
Opinions: 777Bliss Hometel
Opinions
8,6
Excel·lent
8,6/10
Neteja
8,6/10
Personal i servei
7,8/10
Comoditats
8,0/10
Estat de l’allotjament i instal·lacions
6,8/10
Respecte al medi ambient
Opinions
10 d’oct. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
Estada d’1 nit (oct. 2024)
10/10, Excel·lent
Davone
14 de maig de 2024
Què li ha agradat: Estat de l’allotjament i instal·lacions
Davone
Estada de 2 nits (maig 2024)
10/10, Excel·lent
Amnat
Viatge de negocis, Viatge en grup, Viatge en família
25 de març de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Amnat
Estada d’1 nit (març 2024)
6/10, Acceptable
Chanika
Viatge en família
23 de gen. de 2024
Què no li ha agradat: Personal i servei
Chanika
Estada d’1 nit (gen. 2024)
8/10, Bo
Peter
Viatge en parella
16 de des. de 2023
Què li ha agradat: Neteja
Peter
Estada d’1 nit (des. 2023)
8/10, Bo
Davone
Viatge en família
21 de nov. de 2023
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Davone
Estada de 2 nits (nov. 2023)
10/10, Excel·lent
Kitima
15 de jul. de 2023
Kitima
Estada de 2 nits (jul. 2023)
6/10, Acceptable
Peter
Viatge en família
13 de jul. de 2023
Què li ha agradat: Personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions
Peter
Estada de 2 nits (jul. 2023)
8/10, Bo
Khemika
Viatge en família
28 de febr. de 2023
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei
Khemika
Estada de 3 nits (febr. 2023)
8/10, Bo
Knut
26 de juny de 2022
Què li ha agradat: Neteja
Knut
Estada d’1 nit (juny 2022)
8/10, Bo
Derk
24 de maig de 2022
Derk
Estada d’1 nit (maig 2022)
4/10, Deficient
Viatger verificat
Viatge en família
3 de gen. de 2021
Què no li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Viatger verificat
Estada de 2 nits (des. 2020)
8/10, Bo
Tonny, พระนครศรีอยุธยา
Viatge en grup
9 de des. de 2020
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
Tonny
Estada d’1 nit (des. 2020)
10/10, Excel·lent
bernard
17 d’oct. de 2020
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
res bon rapport qualité prix
bernard
Estada de 2 nits (oct. 2020)
10/10, Excel·lent
Paul
21 de febr. de 2020
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Paul
Estada d’1 nit (gen. 2020)
10/10, Excel·lent
Paul
21 de febr. de 2020
Paul
Estada d’1 nit (febr. 2020)
8/10, Bo
Viatger verificat
Viatge en parella
15 de gen. de 2020
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Viatger verificat
Estada d’1 nit (gen. 2020)
8/10, Bo
jiab
12 de des. de 2019
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
jiab
Estada de 2 nits (des. 2019)
8/10, Bo
Viatger verificat
Viatge en grup
1 de des. de 2019
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Viatger verificat
Estada de 2 nits (nov. 2019)
8/10, Bo
BENZ
3 d’oct. de 2019
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
โรงแรมดี ไม่ไกลแลนด์มาร์คพญานาค
BENZ
Estada d’1 nit (set. 2019)
10/10, Excel·lent
Viatger verificat
1 d’oct. de 2019
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Viatger verificat
Estada d’1 nit (set. 2019)
8/10, Bo
Surasak
30 de jul. de 2019
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Surasak
Estada d’1 nit (jul. 2019)
8/10, Bo
Metta
22 de jul. de 2019
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
ราคาไม่แพงคุ้มค่ามากค่ะ
Metta
Estada de 2 nits (juny 2019)
8/10, Bo
Nipa
21 de jul. de 2019
Què no li ha agradat: Comoditat de l’habitació
Nipa
Estada de 2 nits (jul. 2019)
10/10, Excel·lent
Lor, US
Viatge de negocis, Viatge en família
10 d’abr. de 2019
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Lor
Estada de 2 nits (abr. 2019)