Selecciona les dates per veure els preus
Galeria de fotos de l’allotjament The Roa





Opinions
7,2 sobre 10,
Bé
Serveis populars
El preu actual és de 48 €
taxes i impostos inclosos
23 de set. - 24 de set.
Opcions d’habitació
Consulta la disponibilitat per a aquestes dates
Filtres disponibles per a les habitacions
Es mostren 2 de 2 habitacions
Carregar totes les fotos de: Habitació executiva, 1 llit de matrimoni gran

Habitació executiva, 1 llit de matrimoni gran
El més destacat
Sala d'estar
Amb aïllament acústic
Mobiliari individual
Decoració individual
Control de la temperatura
Televisor LCD
Bany privat
Capçal de dutxa tipus cascada
Carregar totes les fotos de: Habitació estàndard, 2 llits individuals

Habitació estàndard, 2 llits individuals
El més destacat
Sala d'estar
Amb aïllament acústic
Mobiliari individual
Decoració individual
Control de la temperatura
Televisor LCD
Bany privat
Capçal de dutxa tipus cascada
També et pot agradar

Fairmont Mumbai
Vile Parle East
- Piscina
- Spa
- Servei de trasllat a l’aeroport gratuït
- Piscina infantil
9.6 de 10, Excepcional, 37 opinions
Preu actual: 146 €
taxes i impostos inclosos
28 de set. - 29 de set.
Inicia la sessió per veure els descomptes i els avantatges aplicables. Com més aventures, més recompenses!
Informació sobre el barri

333 L.B.S Marg, Ghatkopar (W), Mumbai, Maharashtra, 400086
Sobre aquest allotjament
The Roa
Serveis de l’allotjament
Serveis de l’habitació
Polítiques
Informació important
Extres opcionals
- Càrrec per l'esmorzar d'estil bufet: 410 INR per adult i 310 INR per nen (preu aproximat).
- Càrrec pel servei de connexió amb l'aeroport: 1500 INR per vehicle només l'anada.
- Càrrec pel llit addicional: 1200.0 INR per estada.
És possible que la llista anterior no sigui exhaustiva o que els impostos no hi estiguin inclosos. Els imports poden variar.
Informació indispensable
Aquest allotjament està gestionat per un amfitrió professional, de manera que el seu oferiment va lligat a la seva professió, empresa o activitat comercial.
En funció de la política de l'allotjament, pot aplicar-se un recàrrec per persona addicional.
En fer el registre d'entrada, és possible que calgui presentar un document d'identitat oficial amb fotografia i una targeta de crèdit o dèbit, o bé abonar un dipòsit en efectiu, per cobrir qualsevol despesa imprevista.
Les sol·licituds especials no es poden garantir i estan subjectes a disponibilitat en arribar; poden aplicar-se recàrrecs.
Aquest allotjament accepta targetes de crèdit, targetes de dèbit i efectiu.
Es poden fer transaccions sense efectiu.
Aquest allotjament disposa d'elements de seguretat com ara un extintor, un detector de fum, un sistema de seguretat, una farmaciola i barrots de seguretat a les finestres
Tingues en compte que les normes culturals i les polítiques aplicables als clients poden variar segons el país i l'allotjament, que és qui ha facilitat les polítiques que es mostren
Si cancel·les la teva reserva, estaràs subjecte a la política de cancel·lació de l’amfitrió. D’acord amb la normativa de la UE relacionada amb els drets dels consumidors, els serveis de reserva d’allotjament no estan subjectes al dret de desistiment.
Informació addicional
Aquest allotjament no admet animals de companyia ni gossos pigall
L’allotjament també es coneix com a
Roa Hotel
Roa Hotel Mumbai
Roa Mumbai
The Roa Hotel
The Roa Mumbai
The Roa Hotel Mumbai
Preguntes freqüents
Opinions
Opinions: The Roa
7,2
Bo
7,6
Neteja
4,6
Ubicació
7,6
Personal i servei
7,8
Respecte al medi ambient
7,2
Estat de l’allotjament i instal·lacions
Opinions
19 d’abr. de 2025
Estada de 4 nits (abr. 2025)
6/10, Acceptable
Smitha
5 de febr. de 2025
Smitha
Estada d’1 nit (febr. 2025)
10/10, Excel·lent
Tapaswini, west covina
4 de febr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
Tapaswini
Estada de 4 nits (gen. 2025)
10/10, Excel·lent
Yash
Viatge en família
30 de des. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Yash
Estada de 3 nits (des. 2024)
8/10, Bo
Nitin
Viatge en parella
23 de des. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Nitin
Estada d’1 nit (des. 2024)
10/10, Excel·lent
Pratik
11 de des. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Pratik
Estada de 4 nits (des. 2024)
4/10, Deficient
kishor
Viatge en família
13 de des. de 2023
Què no li ha agradat: Neteja, personal i servei
kishor
Estada de 4 nits (des. 2023)
2/10, Horrible
Piyush
Viatge de negocis, Viatge en família
22 de març de 2023
Què no li ha agradat: Personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions
Piyush
Estada d’1 nit (març 2023)
4/10, Deficient
Abilash
14 de des. de 2022
Abilash
Estada d’1 nit (des. 2022)
6/10, Acceptable
Viatger verificat
Viatge de negocis
20 de set. de 2022
Què li ha agradat: Comoditat de l’habitació
Its alright
Viatger verificat
Estada de 3 nits (set. 2022)
8/10, Bo
Solomon
1 de maig de 2022
Solomon
Estada d’1 nit (abr. 2022)
8/10, Bo
Agueda
Viatge de negocis
20 de febr. de 2020
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Bussiness stay
Agueda
Estada de 2 nits (febr. 2020)
8/10, Bo
Viatger verificat
8 de nov. de 2019
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Viatger verificat
Estada de 2 nits (nov. 2019)
8/10, Bo
Viatger verificat
31 de jul. de 2019
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Viatger verificat
Estada de 2 nits (jul. 2019)
8/10, Bo
Viatger verificat
30 de gen. de 2019
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Viatger verificat
Estada d’1 nit (gen. 2019)
10/10, Excel·lent
Sarah
26 de gen. de 2019
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Sarah
Estada d’1 nit (gen. 2019)
4/10, Deficient
Stephen, pune
8 de set. de 2018
Què li ha agradat: Personal i servei
Què no li ha agradat: Estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Only for the hardened Indian traveller.
Stephen
Estada d’1 nit (set. 2018)
10/10, Excel·lent
Rohit, Mumbai
28 d’ag. de 2018
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Glad to have stayed here.
Rohit
Estada d’1 nit (ag. 2018)
10/10, Excel·lent
Gaurav, Puna
21 d’ag. de 2018
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Gaurav
Estada d’1 nit (ag. 2018)
8/10, Bo
Viatger verificat
28 de maig de 2018
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Viatger verificat
Estada de 3 nits (maig 2018)
6/10, Acceptable
GAURAV
19 d’oct. de 2015
Què no li ha agradat: Neteja, estat de l’allotjament i instal·lacions i comoditat de l’habitació
GAURAV
6/10, Acceptable
Viatger verificat
7 d’oct. de 2015
Viatger verificat
4/10, Deficient
Stephen, London
15 de des. de 2014
Què no li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Avoid if you need internet connection.
Stephen
4/10, Deficient
Julien, France
22 de febr. de 2014
Què no li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Julien
6/10, Acceptable
Thomas, Copenhagen, Denmark
12 de des. de 2012
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei