The Gordon House Hotel
Hotel de luxe amb esmorzar gratuït i servei d'aparcament amb assistència gratuït
Selecciona les dates per veure els preus
Galeria de fotos de l’allotjament The Gordon House Hotel





Opinions
7,8 sobre 10,
Bé
Serveis populars
El preu actual és de 93 €
taxes i impostos inclosos
17 d’ag. - 18 d’ag.
Opcions d’habitació
Filtres disponibles per a les habitacions
Es mostren 3 de 3 habitacions
Carregar totes les fotos de: Suite

Suite
10,0 sobre 10
Magnífic
(1 opinió)
El més destacat
Aire condicionat
Habitacions comunicades/contigües
Televisor
Dormitoris
Cortines opaques
Bany privat
Un assecador de cabells
Barnussos
Carregar totes les fotos de: Habitació executiva

Habitació executiva
El més destacat
Aire condicionat
Habitacions comunicades/contigües
Televisor
Dormitoris
Cortines opaques
Barnussos
Un assecador de cabells
Capçal de dutxa tipus cascada
Carregar totes les fotos de: Habitació de disseny

Habitació de disseny
9,4 sobre 10
Magnífic
(3 opinions)
El més destacat
Aire condicionat
Habitacions comunicades/contigües
Bressols (gratis)
Televisor
Cortines opaques
Dormitoris
Bany privat
Un assecador de cabells
També et pot agradar

The Leela Mumbai
Andheri
- Piscina
- Banyera d’hidromassatge
- Spa
- Piscina infantil
9.2 de 10, Fantàstic, 1.000 opinions
Preu actual: 133 €
taxes i impostos inclosos
15 d’ag. - 16 d’ag.
Inicia la sessió per veure els descomptes i els avantatges aplicables. Com més aventures, més recompenses!
Informació sobre el barri

5 Battery, Apollo Bunder, Colaba, Mumbai, Maharashtra, 400 039
Sobre aquest allotjament
Allotjaments similars

Taj Mahal Tower, Mumbai
Taj Mahal Tower, Mumbai
- Piscina
- Spa
- Aparcament inclòs
- Wifi gratuïta
9.6 de 10, Excepcional, 1.000 opinions
Preu actual: 121 €
taxes i impostos inclosos
26 d’ag. - 27 d’ag.
Serveis de l’allotjament
Serveis de l’habitació
Polítiques
Informació important
Extres opcionals
- Càrrec pel servei de connexió amb l'aeroport: 2500 INR per vehicle només l'anada.
- Els pagaments amb targeta de crèdit estan subjectes a un recàrrec del 1 %.
És possible que la llista anterior no sigui exhaustiva o que els impostos no hi estiguin inclosos. Els imports poden variar.
Informació indispensable
Aquest allotjament està gestionat per un amfitrió professional, de manera que el seu oferiment va lligat a la seva professió, empresa o activitat comercial.
En funció de la política de l'allotjament, pot aplicar-se un recàrrec per persona addicional.
En fer el registre d'entrada, és possible que calgui presentar un document d'identitat oficial amb fotografia i una targeta de crèdit o dèbit, o bé abonar un dipòsit en efectiu, per cobrir qualsevol despesa imprevista.
Les sol·licituds especials no es poden garantir i estan subjectes a disponibilitat en arribar; poden aplicar-se recàrrecs.
El nom que figuri a la targeta de crèdit utilitzada en fer l'entrada per abonar les despeses addicionals ha de coincidir amb el nom principal de la reserva
Aquest allotjament accepta targetes de crèdit i targetes de dèbit; no s'accepten pagaments en efectiu.
No es garanteix l'aïllament acústic de les habitacions
Tingues en compte que les normes culturals i les polítiques aplicables als clients poden variar segons el país i l'allotjament, que és qui ha facilitat les polítiques que es mostren
Si cancel·les la teva reserva, estaràs subjecte a la política de cancel·lació de l’amfitrió. D’acord amb la normativa de la UE relacionada amb els drets dels consumidors, els serveis de reserva d’allotjament no estan subjectes al dret de desistiment.
Informació addicional
Aquest allotjament no disposa d'ascensors
Només els clients registrats a l'allotjament poden accedir a les habitacions
L'allotjament disposa d'habitacions comunicades o contigües, subjectes a disponibilitat; per sol·licitar-les cal contactar amb l'allotjament mitjançant la informació que figura a la confirmació de la reserva.
L’allotjament també es coneix com a
Gordon House Hotel
Gordon House Hotel Mumbai
Gordon House Mumbai
Hotel Gordon House
The Gordon Hotel
The Gordon House Hotel Mumbai
The Gordon House Hotel Hotel
The Gordon House Hotel Mumbai
The Gordon House Hotel Hotel Mumbai
Preguntes freqüents
Opinions: The Gordon House Hotel
Opinions
7,8
Bo
8,6/10
Neteja
8,4/10
Personal i servei
8,4/10
Comoditats
7,8/10
Estat de l’allotjament i instal·lacions
8,0/10
Respecte al medi ambient
Opinions
3 d’ag. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, comoditats
Estada de 2 nits (jul. 2025)
10/10, Excel·lent
Darcy
19 de febr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Recommend the Gordon Hotel
Darcy
Estada de 3 nits (febr. 2025)
10/10, Excel·lent
Mei Ling
25 de gen. de 2025
Mei Ling
Estada de 4 nits (nov. 2024)
10/10, Excel·lent
Kyle
Viatge en família
23 de gen. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Kyle
8/10, Bo
Dennis
16 de gen. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
Dennis
Estada d’1 nit (gen. 2025)
6/10, Acceptable
Helmut, Pulheim
Viatge en parella
13 de gen. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Helmut
Estada de 3 nits (gen. 2025)
10/10, Excel·lent
Abraham
12 de gen. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Abraham
Estada de 2 nits (gen. 2025)
10/10, Excel·lent
Vineet
Viatge en família
5 de gen. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Vineet
Estada de 3 nits (des. 2024)
2/10, Horrible
SUNIL
Viatge en família
3 de gen. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
SUNIL
Estada de 2 nits (des. 2024)
10/10, Excel·lent
Chandra Kant
24 de des. de 2024
Chandra Kant
Estada de 3 nits (des. 2024)
6/10, Acceptable
HyunSoo
Viatge de negocis
13 de des. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i comoditat de l’habitació
HyunSoo
Estada d’1 nit (des. 2024)
10/10, Excel·lent
Lorne, Geneva
Viatge en parella
29 d’oct. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Lorne
Estada d’1 nit (oct. 2024)
10/10, Excel·lent
Karun
Viatge de negocis
29 de set. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Karun
Estada de 2 nits (set. 2024)
10/10, Excel·lent
Andreas
27 de set. de 2024
Andreas
Estada d’1 nit (set. 2024)
10/10, Excel·lent
Ananthasubramaniam
Viatge en grup
24 d’ag. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
Ananthasubramaniam
Estada d’1 nit (ag. 2024)
10/10, Excel·lent
Mohamed
Viatge en família amb nens petits
22 d’ag. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Mohamed
Estada de 2 nits (ag. 2024)
6/10, Acceptable
Meera
22 de juny de 2024
Meera
Estada d’1 nit (juny 2024)
10/10, Excel·lent
Catherine
Viatge en parella
19 de març de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Catherine
Estada d’1 nit (març 2024)
8/10, Bo
David
22 de gen. de 2024
David
Estada de 2 nits (gen. 2024)
8/10, Bo
Morag
Viatge en família
12 de gen. de 2024
Què li ha agradat: Comoditats
Morag
Estada de 2 nits (gen. 2024)
8/10, Bo
Mathew
Viatge en família
3 de gen. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Mathew
Estada d’1 nit (des. 2023)
8/10, Bo
Mathew
1 de gen. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Mathew
Estada d’1 nit (des. 2023)
8/10, Bo
rajan
26 d’abr. de 2023
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
rajan
Estada de 7 nits (abr. 2023)
10/10, Excel·lent
Alan
1 de febr. de 2023
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Gordon house
Alan
Estada d’1 nit (gen. 2023)
10/10, Excel·lent
Nicholas
Viatge en família
3 de gen. de 2023
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions