Suba Galaxy

Allotjament de 3.5 estrelles
Hotel a Mumbai amb servei de recepció les 24 hores i cafeteria

Selecciona les dates per veure els preus

Galeria de fotos de l’allotjament Suba Galaxy

Àrea amb seients del vestíbul
Vestíbul
Habitació individual Deluxe | Vista des de l'habitació
Servei de restauració
Façana frontal de l'allotjament

Opinions

8,0 sobre 10,
Molt bo

Serveis populars

  • Aparcament inclòs
  • Serveis de bugaderia
  • Servei d’habitacions
  • Servei de neteja
  • Aire condicionat
  • Servei de recepció obert les 24 hores
El preu actual és de 52 €
taxes i impostos inclosos
1 de jul. - 2 de jul.

Opcions d’habitació

Filtres disponibles per a les habitacions
Es mostren 4 de 4 habitacions

Habitació individual Deluxe

El més destacat

Amb aïllament acústic
Control de la temperatura
Televisor LCD
Dormitoris
Matalàs amb encoixinament addicional
Cortines opaques
Bany privat
Ampolla d'aigua gratuïta
  • 21 metres quadrats
  • Vistes a la ciutat
  • Capacitat per a 1
  • 1 llit individual O BÉ 2 llits individuals

Habitació estàndard

El més destacat

Amb aïllament acústic
Control de la temperatura
Televisor LCD
Dormitoris
Matalàs amb encoixinament addicional
Cortines opaques
Bany privat
Ampolla d'aigua gratuïta
  • Capacitat per a 2
  • 1 llit de matrimoni

Habitació individual bàsica, 1 llit individual

El més destacat

Amb aïllament acústic
Control de la temperatura
Televisor LCD
Dormitoris
Matalàs amb encoixinament addicional
Cortines opaques
Bany privat
Ampolla d'aigua gratuïta
  • Capacitat per a 1
  • 1 llit individual

Habitació

El més destacat

Amb aïllament acústic
Control de la temperatura
Televisor LCD
Dormitoris
Matalàs amb encoixinament addicional
Cortines opaques
Bany privat
Ampolla d'aigua gratuïta
  • 29 metres quadrats
  • Vistes a la ciutat
  • Capacitat per a 3
  • 1 llit individual O BÉ 2 llits individuals

També et pot agradar

Mod logo
Inicia la sessió per veure els descomptes i els avantatges aplicables. Com més aventures, més recompenses!

Informació sobre el barri

Mapa
N.S. Phadke Road,Off Western, Express Highway, Andheri (East), Mumbai, Maharashtra, 400069

Què hi ha als voltants

  • Platja de Juhu - 4 minuts en cotxe - 3.4 km
  • Hospital i Institut de Recerca Mèdica Kokilaben Dhirubhai Ambani - 4 minuts en cotxe - 4.0 km
  • Centre NESCO - 5 minuts en cotxe - 5.1 km
  • Bombay Convention & Exhibition Centre - 5 minuts en cotxe - 5.7 km
  • Consolat General dels EUA - 8 minuts en cotxe - 9.7 km

Com moure’s per la zona

  • Mumbai Andheri Station: 12 min a peu
  • Western Express Highway Station: 10 min a peu
  • Aeroport Internacional de Bombai-Chhatrapati Shivaji (BOM): a 11 min en cotxe

Restaurants

  • ‪Hotel Shreedevi - ‬8 minuts a peu
  • ‪Gajalee sea food @vile parle - ‬8 minuts a peu
  • ‪Kabab Corner - ‬5 minuts a peu
  • ‪Domino's Pizza - ‬3 minuts a peu
  • ‪McDonald's - ‬10 minuts a peu

Sobre aquest allotjament

Suba Galaxy

Hotel a prop de Centre NESCO
Una cafeteria, servei de bugaderia i tintoreria i un centre de negocis són només algunes de les comoditats que ofereix Suba Galaxy. El restaurant de les instal·lacions, Nesta, ofereix àpats lleugers. No perdis la connexió gràcies a la wifi gratuïta a l'habitació.
També gaudiràs dels avantatges següents:
  • Aparcament sense assistència gratis
  • Servei de connexió d'anada i tornada amb l'aeroport (de pagament), registre de sortida exprés i registre d'entrada exprés
  • Ascensor, premsa gratuïta al vestíbul i assistència turística i per a la compra d'entrades
Característiques de l'habitació
A Suba Galaxy, totes les habitacions presenten avantatges com ara aire condicionat. Així mateix, s'inclouen serveis i instal·lacions com wifi gratuïta i caixes fortes.
Entre els serveis i les instal·lacions extres, s'inclou el següent:
  • Banys que ofereixen dutxes i articles de tocador gratuïts
  • Televisors LCD de 32 polzades amb canals prèmium
  • Cafeteres/teteres, servei de neteja diari i escriptoris

Idiomes

Àrab, anglès i hindi.

Allotjaments similars

Serveis de l’allotjament

Internet

  • Disponible a totes les habitacions: wifi gratuïta
  • Disponible en algunes zones comunes: wifi gratuïta

Aparcament i opcions de transport

  • Servei de transport a l'aeroport (anada i tornada) obert les 24 hores amb un horari preestablert per un recàrrec
  • Aparcament gratuït sense assistència a les instal·lacions
  • Aparcament limitat a les instal·lacions

Menjar i beguda

  • Un restaurant
  • Una cafeteria

Restaurants a les instal·lacions

  • Nesta
  • Sydewok

Per a famílies

  • Bugaderia
  • Habitacions insonoritzades

Comoditats

  • Bugaderia
  • Caixa forta a la recepció
  • Magatzem d'equipatge
  • Premsa gratuïta al vestíbul
  • Servei de recepció obert les 24 hores

Serveis per als clients

  • Assistència turística o per a la compra d'entrades
  • Servei de bugaderia i rentatge en sec
  • Servei de neteja (diari)
  • Serveis de consergeria

Serveis empresarials

  • Centre de negocis
  • Sales de reunions

Accessibilitat

  • Si tens cap sol·licitud relacionada amb necessitats específiques d'accessibilitat, contacta amb l'allotjament mitjançant la informació inclosa a la confirmació de la reserva.
  • Agafador al costat del vàter
  • Ascensor

Més serveis

  • 7 plantes
  • Allotjament lliure de fum
  • Sala de banquets

Serveis de l’habitació

Dormitori

  • Cortines opaques
  • Es proporcionen llençols
  • Matalàs amb encoixinament addicional

Bany

  • Articles de tocador gratuïts
  • Bany privat
  • Dutxa
  • Tovalloles

Entreteniment

  • Televisor LCD de 32 polzades amb canals digitals prèmium

Menjar i beguda

  • Ampolla d'aigua gratuïta
  • Cafetera i tetera
  • Servei d'habitacions limitat

Altres

  • Aire condicionat (control de la temperatura)
  • Caixa forta
  • Escriptori
  • Habitacions insonoritzades
  • Telèfon

Polítiques

Entrada

Hora d'inici del registre d'entrada: migdia. Hora de finalització del registre d'entrada: 00:00.
Registre d'entrada exprés disponible
Edat mínima per fer el registre d'entrada: 18 anys.

Sortida

Hora límit per al registre de sortida: migdia.
Registre de sortida exprés disponible

Instruccions especials d’entrada

Aquest allotjament ofereix un servei de trasllat des de l'aeroport (poden aplicar-se recàrrecs); els clients han de contactar amb l'allotjament 24 hores abans de l'arribada mitjançant la informació inclosa a la confirmació de la reserva
El personal de recepció esperarà els clients a l'allotjament
To register at this property, guests who are Indian citizens must provide a valid photo identity card issued by the Government of India; Permanent Account Number (PAN) cards will not be accepted due to national regulations. Travelers who are not citizens of India must present a valid passport and visa.

Mètodes d’accés

Personal de recepció

Animals de companyia

No s'admeten animals de companyia ni de servei.

Nens i llits addicionals

En aquest allotjament s'admeten nens
Un nen de fins a 5 anys pot allotjar-se de manera gratuïta sempre que no es necessitin llits addicionals.
Hi ha llits addicionals disponibles per un càrrec addicional de 1300.0 INR per dia
No hi ha bressols disponibles.

Formes de pagament de l’allotjament

Informació important

Extres opcionals

  • Càrrec pel servei de connexió amb l'aeroport: 800 INR per persona l'anada i la tornada.
  • Càrrec pel servei de connexió amb l'aeroport per nen: 800.00 INR l'anada i la tornada.
  • Càrrec pel llit addicional: 1300.0 INR per dia.

És possible que la llista anterior no sigui exhaustiva o que els impostos no hi estiguin inclosos. Els imports poden variar.

Informació indispensable

Aquest allotjament està gestionat per un amfitrió professional, de manera que el seu oferiment va lligat a la seva professió, empresa o activitat comercial.
En funció de la política de l'allotjament, pot aplicar-se un recàrrec per persona addicional.
En fer el registre d'entrada, és possible que calgui presentar un document d'identitat oficial amb fotografia i una targeta de crèdit o dèbit, o bé abonar un dipòsit en efectiu, per cobrir qualsevol despesa imprevista.
Les sol·licituds especials no es poden garantir i estan subjectes a disponibilitat en arribar; poden aplicar-se recàrrecs.
El nom que figuri a la targeta de crèdit utilitzada en fer l'entrada per abonar les despeses addicionals ha de coincidir amb el nom principal de la reserva
Aquest allotjament accepta targetes de crèdit.
Tingues en compte que les normes culturals i les polítiques aplicables als clients poden variar segons el país i l'allotjament, que és qui ha facilitat les polítiques que es mostren

Informació addicional

És possible que la legislació local no permeti compartir l'habitació a les parelles que no estiguin casades; si l'allotjament ho sol·licita, els clients han de proporcionar una còpia de l'acta de matrimoni
Només els clients registrats a l'allotjament poden accedir a les habitacions
Aquest allotjament no admet animals de companyia ni gossos pigall

L’allotjament també es coneix com a

Suba Galaxy
Suba Galaxy Hotel
Suba Galaxy Hotel Mumbai
Suba Galaxy Mumbai
Suba Galaxy Hotel Mumbai (Bombay)
Suba Galaxy Hotel
Suba Galaxy Mumbai
Suba Galaxy Hotel Mumbai

Preguntes freqüents

Suba Galaxy accepta animals de companyia?

No, no es permeten animals de companyia a l'allotjament.

Quant costa allotjar-se a Suba Galaxy?

Amb data 18 de juny de 2025, els preus que s’han trobat per a una estada d’una nit per a dos adults a Suba Galaxy el dia 1 de jul. de 2025 són d'almenys 52,26 €, amb taxes i impostos inclosos. Aquest import es basa en el preu per nit més baix que s’ha trobat en les últimes 24 hores per a estades durant els propers 30 dies. Els preus poden canviar. Tria les dates que vulguis per veure preus més precisos.

Quant costa aparcar a Suba Galaxy?

L'aparcament sense assistència és gratuït en aquest allotjament.

A quina hora es fa el registre d'entrada a Suba Galaxy?

Hora d'inici del registre d'entrada: migdia. Hora de finalització del registre d'entrada: 00:00.

A quina hora es fa el registre de sortida a Suba Galaxy?

Registre de sortida: migdia.

Suba Galaxy ofereix un servei de connexió amb l'aeroport?

Sí, hi ha un servei de connexió amb l'aeroport (durant un horari preestablert). S'aplica la taxa següent: 800 INR per persona.

On es troba Suba Galaxy?

Aquest hotel es troba a Andheri Est i a menys de 3 km de les atraccions següents: Shoppers Stop, Polígon Industrial MIDC i Complex Esportiu Andheri. NMIMS Mumbai i Hospital Super Especialitat Nanavati també són a menys de 5 km. Western Express Highway Station és a 10 min a peu i Mumbai Andheri Station, a 12 min.

Opinions: Suba Galaxy

Opinions

8,0

Molt bo

Puntuació 10: Excel·lent. 26 de 79 opinions
Puntuació 8: Bo. 35 de 79 opinions
Puntuació 6: Acceptable. 12 de 79 opinions
Puntuació 4: Deficient. 3 de 79 opinions
Puntuació 2: Horrible. 3 de 79 opinions

8,2/10

Neteja

8,4/10

Personal i servei

7,6/10

Comoditats

8,0/10

Estat de l’allotjament i instal·lacions

9,4/10

Respecte al medi ambient

Opinions

10/10, Excel·lent

Vishwas

Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
Nice hotel, nice room.
Estada d’1 nit (maig 2025)

10/10, Excel·lent

Prafulkumar

Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
Na
Estada d’1 nit (març 2025)

10/10, Excel·lent

Viatger verificat

Viatge en família
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Estada de 3 nits (març 2025)

10/10, Excel·lent

Vinayak

Viatge en família
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
The staff at the hotel provided excellent customer service-very helpful. Good value for money.
Estada de 3 nits (des. 2024)

10/10, Excel·lent

Shaun, Mound

Viatge en família
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Nice breakfast
Estada de 3 nits (des. 2024)

10/10, Excel·lent

Parthkumar

Viatge de negocis
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Estada de 2 nits (nov. 2024)

10/10, Excel·lent

Rohan

Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
Estada d’1 nit (juny 2024)

6/10, Acceptable

Kamleshkumar

Viatge de negocis
Què li ha agradat: Personal i servei
No proper restaurant and no bar
Estada de 2 nits (febr. 2024)

10/10, Excel·lent

Kishan

Què li ha agradat: Estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació

Good.

Already gave my suggestions to the Manager, Reception incharge and catering incharge; which they have promised to implement.
Estada de 4 nits (ag. 2021)

8/10, Bo

Sagar

Viatge en família
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació

It was pleasant stay.

Estada de 2 nits (jul. 2021)

8/10, Bo

Steve, Australia

Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
A very good hotel Lacked a on site bar and rooms did not have a fridge or minibar. Otherwise a very western hotel. Staff are helpful and accommodating.
Estada de 3 nits (gen. 2020)

10/10, Excel·lent

SUDHIR

Viatge de negocis
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació

Best place to stay in mumbai

Very good hotel
Estada d’1 nit (nov. 2019)

4/10, Deficient

Viatger verificat

Viatge de negocis
Què li ha agradat: Personal i servei, comoditats
Rooms are so small !! Need to look after food as well.
Estada d’1 nit (juny 2019)

2/10, Horrible

Leonard, USA

Viatge en parella, Viatge de negocis
Què li ha agradat: Personal i servei
Què no li ha agradat: Comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Promised a deluxe double room and on arrival night given on 3rd floor a room with 2 separate beds.Next day given a room on 5th floor with twin beds joined together with a queen size mattress. For couple of hrs. each day repair work of banging,drilling, scraping etc continued and once again given another room on 7th floor. This room the smoke detector, the TV and the electric lights did not function all through my stay with wash basin leakage and other multiple incidents.
Estada de 22 nits (abr. 2019)

10/10, Excel·lent

Viatger verificat

Viatge de negocis, Viatge en família
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Good Services Good Managment ,room is very Good , Good Location , Breakfast , Lunch Is Good
Estada d’1 nit (maig 2019)

8/10, Bo

Imtiaz, Richmond VA USA

Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Estada d’1 nit (jul. 2018)

8/10, Bo

Viatger verificat

Què li ha agradat: Personal i servei

Incorrect Information Provided by Expedia/Hotel

I have been staying at this hotel during my trips to Mumbai and this was my fourth time I have stayed there. For each of my previous visits, I received complimentary airport return from the hotel (included with booking). Although I had expected to receive the same this time, the hotel staff said that complimentary airport returns are no longer available. This was despite the fact that the complimentary airport return was included in my travel itinerary from Expedia. Upon checking in, the staff said that they had already communicated this change of policy to Expedia. As a customer, this miscommunication (either on the part of Expedia or the hotel) was very disappointing for me. I hope this gets resolved immediately so that no other customers receive incorrect information.
Estada d’1 nit (maig 2018)

10/10, Excel·lent

Kirit, Nairobi, Kenya

Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació

Being our first time in India

Being our first time in India I was surprised by the excellent service given by the hotel was really impressed. Please keep up the same service standard
Estada de 2 nits (abr. 2018)

8/10, Bo

Hardik

Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació

Good Hotel with easy connecting location

Hotel is located near to the western expressway and hence easy connectivity to airport and other areas. Rooms are clean and cosy. Good for business travellers. Restaurant is veg + Non-Veg mix. So people having issues with Non-Veg must think before booking the hotel.
Estada d’1 nit (abr. 2018)

10/10, Excel·lent

chirag

Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació

Decent with an amazing stuff

It is a normal hotel but with extraordinary friendly and helpful stuff. Highly recommend.
Estada d’1 nit (març 2018)

8/10, Bo

Pragnesh

Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Estada d’1 nit (gen. 2018)

10/10, Excel·lent

Dev, Sydney, NSW

Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació

Excellent Hotel close to airport

Great experience. Everything went perfectly well starting from airport pick up, stay at the hotel, complimentary breakfast & airport drop off. Very courteous staff & very well maintained rooms. Would recommend this hotel to everyone.
Estada de 2 nits (gen. 2018)

8/10, Bo

Yocchi, Japan

Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació

無料空港送迎があり、施設もきれいで快適。

無料空港送迎と無料朝食がついていて、施設じたいもきれいで快適だった。朝食も種類がいろいろあって、よかった。
Estada d’1 nit (gen. 2018)

10/10, Excel·lent

Brittany, Trivandrum

Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
nice and accommodating staff, very clean and comfortable rooms, good breakfast and lunch buffets, close to the airport. we couldn't have asked for a better overnight stay in Mumbai.
Estada d’1 nit (des. 2017)

2/10, Horrible

Viatger verificat

Què no li ha agradat: Personal i servei, comoditat de l’habitació

Very bad experience

I would not recommend this hotel as they didn’t serve as committed. They didn’t send a pick up vehicle at airport and they didn’t arrange a airport drop off too. I missed my flight because of their service. Very disappointing moment for me in Mumbai.
Estada d’1 nit (nov. 2017)