Selecciona les dates per veure els preus
Galeria de fotos de l’allotjament Sai Palace Hotel





Opinions
8,6 sobre 10,
Excel·lent
Serveis populars
Opcions d’habitació
Filtres disponibles per a les habitacions
Es mostren 3 de 3 habitacions
Carregar totes les fotos de: Habitació executiva

Habitació executiva
El més destacat
Sala d'estar
Control de la temperatura
Televisor LCD
Matalàs amb encoixinament addicional
Ventilador de sostre
Cortines opaques
Bany privat
Un assecador de cabells
Carregar totes les fotos de: Habitació Deluxe

Habitació Deluxe
El més destacat
Sala d'estar
Control de la temperatura
Televisor LCD
Matalàs amb encoixinament addicional
Ventilador de sostre
Cortines opaques
Bany privat
Un assecador de cabells
Carregar totes les fotos de: Habitació amb dos llits individuals Deluxe

Habitació amb dos llits individuals Deluxe
El més destacat
Sala d'estar
Control de la temperatura
Televisor LCD
Matalàs amb encoixinament addicional
Ventilador de sostre
Cortines opaques
Bany privat
Un assecador de cabells
Inicia la sessió per veure els descomptes i els avantatges aplicables. Com més aventures, més recompenses!
Informació sobre el barri

Mahakali caves road, chakala, Andheri E, Mumbai, Maharashtra, 400093
Sobre aquest allotjament
Allotjaments similars

Ramada Plaza by Wyndham Palm Grove
Ramada Plaza by Wyndham Palm Grove
- Piscina
- Banyera d’hidromassatge
- Spa
- Aparcament inclòs
8.0 de 10, Molt bé, 712 opinions
Preu actual: 97 €
taxes i impostos inclosos
27 de juny - 28 de juny
Serveis de l’allotjament
Serveis de l’habitació
Polítiques
Informació important
Extres opcionals
- Càrrec per l'ús de la wifi a les habitacions: 400 INR per un període de 24 hores. L'import pot variar.
- Càrrec per l'ús de la wifi a les zones comunes: 400 INR per un període de 24 hores. L'import pot variar.
- Càrrec pel servei de connexió amb l'aeroport: 700 INR per persona l'anada i la tornada.
És possible que la llista anterior no sigui exhaustiva o que els impostos no hi estiguin inclosos. Els imports poden variar.
Informació indispensable
Aquest allotjament està gestionat per un amfitrió professional, de manera que el seu oferiment va lligat a la seva professió, empresa o activitat comercial.
En funció de la política de l'allotjament, pot aplicar-se un recàrrec per persona addicional.
En fer el registre d'entrada, és possible que calgui presentar un document d'identitat oficial amb fotografia i una targeta de crèdit o dèbit, o bé abonar un dipòsit en efectiu, per cobrir qualsevol despesa imprevista.
Les sol·licituds especials no es poden garantir i estan subjectes a disponibilitat en arribar; poden aplicar-se recàrrecs.
Aquest allotjament accepta targetes de crèdit i efectiu.
Aquest allotjament disposa d'elements de seguretat com ara un extintor, un detector de fum, un sistema de seguretat, una farmaciola i barrots de seguretat a les finestres
Informació addicional
Només els clients registrats a l'allotjament poden accedir a les habitacions
Aquest allotjament no admet animals de companyia ni gossos pigall
L’allotjament també es coneix com a
Hotel Sai
Hotel Sai Palace
Sai Hotel
Sai Palace
Sai Palace Hotel
Sai Palace Hotel Mumbai
Sai Palace Mumbai
Sai Palace Hotel Hotel
Sai Palace Hotel Mumbai
Sai Palace Hotel Hotel Mumbai
Preguntes freqüents
Opinions: Sai Palace Hotel
Opinions
8,6
Excel·lent
8,4/10
Neteja
8,4/10
Personal i servei
7,6/10
Comoditats
8,6/10
Estat de l’allotjament i instal·lacions
7,2/10
Respecte al medi ambient
Opinions
Viatge en família
14 de juny de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Estada de 2 nits (juny 2025)
2/10, Horrible
IRFAN
Viatge en parella, Viatge de negocis
17 de maig de 2025
Què no li ha agradat: Neteja, comoditats i estat de l’allotjament i instal·lacions
IRFAN
Estada d’1 nit (maig 2025)
6/10, Acceptable
Kheng Hai
30 d’abr. de 2025
Kheng Hai
Estada de 3 nits (abr. 2025)
10/10, Excel·lent
Tayzin
25 d’abr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja
Tayzin
Estada de 5 nits (abr. 2025)
10/10, Excel·lent
HARENDRA
Viatge de negocis
19 de febr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
HARENDRA
Estada d’1 nit (febr. 2025)
10/10, Excel·lent
Vipul, Brampton
26 de gen. de 2025
Vipul
Estada d’1 nit (gen. 2025)
10/10, Excel·lent
Vijay
7 de gen. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
Vijay
Estada d’1 nit (gen. 2025)
10/10, Excel·lent
Aashish, San Diego
13 d’ag. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
Aashish
Estada de 4 nits (jul. 2024)
10/10, Excel·lent
Vivek
7 de juny de 2024
Vivek
Estada de 2 nits (juny 2024)
6/10, Acceptable
Vivek
7 de gen. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, comoditats i estat de l’allotjament i instal·lacions
Vivek
Estada d’1 nit (des. 2023)
6/10, Acceptable
Bobby
Viatge de negocis
19 d’ag. de 2023
Què li ha agradat: Personal i servei
Not worth the cost



Bobby
Estada d’1 nit (ag. 2023)
10/10, Excel·lent
Surender
Viatge de negocis
4 de juny de 2020
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Surender
Estada d’1 nit (febr. 2020)
10/10, Excel·lent
Viatger verificat
Viatge en grup
14 d’oct. de 2019
Què li ha agradat: Personal i servei, comoditats i estat de l’allotjament i instal·lacions
Viatger verificat
Estada d’1 nit (oct. 2019)
8/10, Bo
Viatger verificat
11 d’oct. de 2018
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
Viatger verificat
Estada de 18 nits (set. 2018)
10/10, Excel·lent
Viatger verificat
24 de març de 2018
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
Centre of the suburbs
Viatger verificat
Estada d’1 nit (març 2018)
10/10, Excel·lent
Heera
8 d’oct. de 2017
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Excellent hotel for travellers
Heera
Estada d’1 nit (set. 2017)
10/10, Excel·lent
Sonal
13 de juny de 2017
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Perfect management excellent service & friendly
Sonal
Estada de 2 nits (juny 2017)
6/10, Acceptable
Shastry, Dubai
6 de nov. de 2015
Què li ha agradat: Personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions
Què no li ha agradat: Comoditat de l’habitació
OK hotel if you do not have choice 2 stay elswhere
Shastry
10/10, Excel·lent
jaimin
5 de nov. de 2015
Què li ha agradat: Estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
jaimin
6/10, Acceptable
Not Provided
2 de nov. de 2015
Què no li ha agradat: Personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions
Not Provided
10/10, Excel·lent
Rakesh, abu dhabi
14 de set. de 2015
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Excellent
Rakesh
10/10, Excel·lent
Viatger verificat
19 d’ag. de 2015
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Best hotel
Viatger verificat
8/10, Bo
Stuart
4 d’ag. de 2015
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Stuart
8/10, Bo
S RAJAN, Singapore
23 d’abr. de 2015
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Good hotel
S RAJAN
8/10, Bo
Ann , London UK
1 de març de 2015
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació