Selecciona les dates per veure els preus
Galeria de fotos de l’allotjament Royal Park Hotel





Opinions
6,6 sobre 10,
Serveis populars
El preu actual és de 46 €
taxes i impostos inclosos
27 d’ag. - 28 d’ag.
Opcions d’habitació
Filtres disponibles per a les habitacions
Es mostren 2 de 2 habitacions
Carregar totes les fotos de: Habitació superior

Habitació superior
El més destacat
Sala d'estar
Aire condicionat
Mininevera
Televisor
Bany privat
Bullidora elèctrica
Per satèl·lit
Armari rober o de rebost
Carregar totes les fotos de: Habitació Deluxe

Habitació Deluxe
El més destacat
Sala d'estar
Aire condicionat
Mininevera
Televisor LCD
Bany privat
Bullidora elèctrica
Cafetera o tetera
Per satèl·lit
També et pot agradar

Taj Mahal Tower, Mumbai
Colaba
- Piscina
- Spa
- Aparcament inclòs
- Wifi gratuïta
9.6 de 10, Excepcional, 1.000 opinions
Preu actual: 156 €
taxes i impostos inclosos
24 d’ag. - 25 d’ag.
Inicia la sessió per veure els descomptes i els avantatges aplicables. Com més aventures, més recompenses!
Informació sobre el barri
Royal Park Hotel és a Mazgaon, a prop d'una estació de metro a Mumbai. Royal Opera House i Museu Chhatrapati Shivaji Maharaj són visites imprescindibles per als aficionats a la cultura; també pots anar de compres per Colaba Causeway i Carretera Mohammed Ali. També val la pena visitar Associació de Tennis sobre Gespa de l'Estat de Maharashtra i Planetari Nehru.

Opp. Dockyard Road Railway Station, P.D Mello Road, Mumbai, Maharashtra, 400030
Què hi ha als voltants
- Carretera Mohammed Ali - 2 minuts en cotxe - 1.7 km
- Marine Drive - 4 minuts en cotxe - 3.7 km
- Dargah Haji Ali - 6 minuts en cotxe - 5.6 km
- Colaba Causeway - 6 minuts en cotxe - 5.8 km
- Porta de l'Índia - 10 minuts en cotxe - 6.4 km
Com moure’s per la zona
Restaurants
- Afzal Restaurant - 8 minuts a peu
- Pine Restaurant - 14 minuts a peu
- Café Coffee Day - 7 minuts a peu
- Light of India - 8 minuts a peu
- Kheema @ Pine Restaurant - 13 minuts a peu
Sobre aquest allotjament
Serveis de l’allotjament
Serveis de l’habitació
Polítiques
Informació important
Extres opcionals
- Càrrec per l'esmorzar d'estil bufet: entre 400 i 800 INR per persona (preu aproximat).
- Càrrec pel llit addicional: 800 INR per nit.
És possible que la llista anterior no sigui exhaustiva o que els impostos no hi estiguin inclosos. Els imports poden variar.
Informació indispensable
Aquest allotjament està gestionat per un amfitrió professional, de manera que el seu oferiment va lligat a la seva professió, empresa o activitat comercial.
En funció de la política de l'allotjament, pot aplicar-se un recàrrec per persona addicional.
En fer el registre d'entrada, és possible que calgui presentar un document d'identitat oficial amb fotografia i una targeta de crèdit o dèbit, o bé abonar un dipòsit en efectiu, per cobrir qualsevol despesa imprevista.
Les sol·licituds especials no es poden garantir i estan subjectes a disponibilitat en arribar; poden aplicar-se recàrrecs.
El nom que figuri a la targeta de crèdit utilitzada en fer l'entrada per abonar les despeses addicionals ha de coincidir amb el nom principal de la reserva
Aquest allotjament accepta targetes de crèdit.
Aquest allotjament es reserva el dret d'efectuar una autorització prèvia a la targeta de crèdit del client abans de l'arribada.
Tingues en compte que les normes culturals i les polítiques aplicables als clients poden variar segons el país i l'allotjament, que és qui ha facilitat les polítiques que es mostren
This hotel will place an authorization for the cost of 1 night's stay for any bookings where payment for the stay will be made on site instead of at the time of booking.
Si cancel·les la teva reserva, estaràs subjecte a la política de cancel·lació de l’amfitrió. D’acord amb la normativa de la UE relacionada amb els drets dels consumidors, els serveis de reserva d’allotjament no estan subjectes al dret de desistiment.
Informació addicional
Les parelles que desitgin compartir l'habitació han de presentar una còpia de l'acta de matrimoni
L’allotjament també es coneix com a
Royal Park Hotel Mumbai
Royal Park Mumbai
Royal Park Hotel Hotel
Royal Park Hotel Mumbai
Royal Park Hotel Hotel Mumbai
Preguntes freqüents
Opinions: Royal Park Hotel
Opinions
6,6
6,6/10
Neteja
6,6/10
Personal i servei
7,8/10
Comoditats
6,2/10
Estat de l’allotjament i instal·lacions
4,0/10
Respecte al medi ambient
Opinions
8 d’abr. de 2025
Què li ha agradat: Personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions
Estada d’1 nit (abr. 2025)
6/10, Acceptable
Kaustubh
22 de març de 2025
Què li ha agradat: Neteja
Què no li ha agradat: Personal i servei
Kaustubh
Estada de 2 nits (març 2025)
10/10, Excel·lent
ZAHIR, OTTAWA
26 de des. de 2024
ZAHIR
Estada d’1 nit (des. 2024)
2/10, Horrible
Mitul
9 de jul. de 2024
Mitul
Estada de 3 nits (jul. 2024)
6/10, Acceptable
RASHID
11 de nov. de 2023
RASHID
Estada de 2 nits (nov. 2023)
2/10, Horrible
Savio
Viatge en família
22 de des. de 2022
Què li ha agradat: Neteja
Què no li ha agradat: Personal i servei, comoditats i estat de l’allotjament i instal·lacions
Savio
8/10, Bo
Viatger verificat
13 de des. de 2019
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Viatger verificat
Estada de 3 nits (des. 2019)
10/10, Excel·lent
Devendra Parsad
11 de des. de 2019
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Memorial moments at Royal Park Hotel
Devendra Parsad
Estada de 4 nits (des. 2019)
8/10, Bo
Viatger verificat
7 de set. de 2019
Viatger verificat
Estada de 3 nits (set. 2019)
8/10, Bo
Paban, Guwahati
Viatge de negocis, Viatge en família
11 de jul. de 2019
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Paban
Estada de 3 nits (jul. 2019)
10/10, Excel·lent
Viatger verificat
12 de març de 2019
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Viatger verificat
Estada d’1 nit (febr. 2019)
10/10, Excel·lent
AT, London
Viatge en família
12 de març de 2019
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
AT
Estada d’1 nit (març 2019)
10/10, Excel·lent
Viatger verificat
Viatge de negocis, Viatge en família
11 de març de 2019
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Viatger verificat
Estada d’1 nit (març 2019)
4/10, Deficient
Ikram saeed
25 de set. de 2017
Què no li ha agradat: Estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Is okay
Ikram saeed
Estada de 2 nits (set. 2017)
10/10, Excel·lent
Mei Ling
25 de juny de 2017
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Amazing Experience
Mei Ling
Estada d’1 nit (juny 2017)
10/10, Excel·lent
Abdul Bashir
31 de maig de 2017
Què li ha agradat: Personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions i comoditat de l’habitació
D Front Desk and Staffs r Helpful but only Evelato
Abdul Bashir
Estada de 4 nits (maig 2017)
2/10, Horrible
kwon young seok, seoul
25 d’abr. de 2016
Què no li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
객실 형편없고 심지어 타올도 1개 이불도 없고 청소 엉망
kwon young seok
6/10, Acceptable
Viatger verificat
30 de des. de 2015
Què no li ha agradat: Neteja, estat de l’allotjament i instal·lacions i comoditat de l’habitació
Viatger verificat
2/10, Horrible
Viatger verificat
25 de març de 2015
Què no li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Avoid this one!
Viatger verificat
2/10, Horrible
Viatger verificat
23 de febr. de 2015
Què no li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Over priced, dirty, questionable service
Viatger verificat
8/10, Bo
Evgeny, Екатеринбург
3 de febr. de 2015
Què li ha agradat: Neteja, estat de l’allotjament i instal·lacions i comoditat de l’habitació
Хорошее соотношение цена-качество
Evgeny
2/10, Horrible
Sonia, Rohtak- Haryana
13 de gen. de 2015
Què no li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Very bad experience.
Sonia
4/10, Deficient
Ajit Dhankhar, Delhi- India
12 de gen. de 2015
Què no li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació