Royal Park Hotel

Allotjament de 3.0 estrelles
Hotel a Mumbai amb servei de recepció les 24 hores i restaurant

Selecciona les dates per veure els preus

Galeria de fotos de l’allotjament Royal Park Hotel

Recepció
Llits addicionals, wifi gratuïta i roba de llit
Exterior
Llits addicionals, wifi gratuïta i roba de llit
Habitació Deluxe | Llits addicionals, wifi gratuïta i roba de llit

Opinions

6,6 sobre 10,

Serveis populars

  • Servei d’habitacions
  • Esmorzar disponible
  • Aparcament inclòs
  • Servei de recepció obert les 24 hores
  • Serveis de bugaderia
  • Aire condicionat
El preu actual és de 46 €
taxes i impostos inclosos
27 d’ag. - 28 d’ag.

Opcions d’habitació

Filtres disponibles per a les habitacions
Es mostren 2 de 2 habitacions

Habitació superior

El més destacat

Sala d'estar
Aire condicionat
Mininevera
Televisor
Bany privat
Bullidora elèctrica
Per satèl·lit
Armari rober o de rebost
  • 13 metres quadrats
  • Capacitat per a 3
  • 1 llit doble

Habitació Deluxe

El més destacat

Sala d'estar
Aire condicionat
Mininevera
Televisor LCD
Bany privat
Bullidora elèctrica
Cafetera o tetera
Per satèl·lit
  • 14 metres quadrats
  • Capacitat per a 3
  • 1 llit doble

També et pot agradar

Mod logo
Inicia la sessió per veure els descomptes i els avantatges aplicables. Com més aventures, més recompenses!

Informació sobre el barri

Royal Park Hotel és a Mazgaon, a prop d'una estació de metro a Mumbai. Royal Opera House i Museu Chhatrapati Shivaji Maharaj són visites imprescindibles per als aficionats a la cultura; també pots anar de compres per Colaba Causeway i Carretera Mohammed Ali. També val la pena visitar Associació de Tennis sobre Gespa de l'Estat de Maharashtra i Planetari Nehru.
Mapa
Opp. Dockyard Road Railway Station, P.D Mello Road, Mumbai, Maharashtra, 400030

Què hi ha als voltants

  • Carretera Mohammed Ali - 2 minuts en cotxe - 1.7 km
  • Marine Drive - 4 minuts en cotxe - 3.7 km
  • Dargah Haji Ali - 6 minuts en cotxe - 5.6 km
  • Colaba Causeway - 6 minuts en cotxe - 5.8 km
  • Porta de l'Índia - 10 minuts en cotxe - 6.4 km

Com moure’s per la zona

  • Mumbai Dockyard Station: 2 min a peu
  • Mint Colony Station: 3 min en cotxe
  • Aeroport Internacional de Bombai-Chhatrapati Shivaji (BOM): a 51 min en cotxe

Restaurants

  • ‪Afzal Restaurant - ‬8 minuts a peu
  • ‪Pine Restaurant - ‬14 minuts a peu
  • ‪Café Coffee Day - ‬7 minuts a peu
  • ‪Light of India - ‬8 minuts a peu
  • ‪Kheema @ Pine Restaurant - ‬13 minuts a peu

Sobre aquest allotjament

Royal Park Hotel

Hotel a prop de Porta de l'Índia
Royal Park Hotel ofereix comoditats com ara servei de bugaderia i tintoreria i un restaurant. No perdis la connexió gràcies a la wifi gratuïta a l'habitació.
Entre els altres avantatges d'aquest hotel, s'inclouen els següents:
  • Aparcament sense assistència gratis
  • Esmorzar d'estil bufet (de pagament), premsa gratuïta al vestíbul i caixer automàtic
  • Allotjament lliure de fum, servei de recepció obert les 24 hores i magatzem d'equipatge
Característiques de l'habitació
A Royal Park Hotel, totes les habitacions ofereixen avantatges com ara aire condicionat i sales d'estar independents. Així mateix, s'inclouen serveis i instal·lacions com wifi gratuïta i servei d'habitacions.
Entre les comoditats addicionals, s'inclou el següent:
  • Banys que ofereixen dutxes i articles de tocador gratuïts
  • Televisors amb canals per satèl·lit
  • Sales d'estar independents, frigorífics petits i bullidores elèctriques

Idiomes

Anglès i hindi.

Serveis de l’allotjament

Internet

  • Disponible a totes les habitacions: wifi gratuïta
  • Disponible en algunes zones comunes: wifi gratuïta

Aparcament i opcions de transport

  • Aparcament gratuït sense assistència a les instal·lacions

Menjar i beguda

  • Cada dia de pagament disponible esmorzar d'estil bufet de 07:30 a 10:30: entre 400 i 800 INR per persona
  • Un restaurant

Per a famílies

  • Bugaderia
  • Frigorífic petit
  • Llit addicional (recàrrec)

Comoditats

  • Bugaderia
  • Caixer automàtic
  • Magatzem d'equipatge
  • Premsa gratuïta al vestíbul
  • Servei de recepció obert les 24 hores

Serveis per als clients

  • No hi ha servei de neteja
  • Servei de bugaderia i rentatge en sec

Més serveis

  • Allotjament lliure de fum

Serveis de l’habitació

Dormitori

  • Es proporcionen llençols
  • Llit addicional (recàrrec)

Bany

  • Articles de tocador gratuïts
  • Bany privat
  • Dutxa
  • Tovalloles

Entreteniment

  • Televisor amb canals per satèl·lit

Menjar i beguda

  • Bullidora elèctrica
  • Frigorífic petit
  • Servei d'habitacions

Altres

  • Aire condicionat
  • Sala d'estar independent

Polítiques

Entrada

Hora d'inici del registre d'entrada: 12:30. Hora de finalització del registre d'entrada: 05:00.
Edat mínima per fer el registre d'entrada: 18 anys.

Sortida

Hora límit per al registre de sortida: 11:30.

Instruccions especials d’entrada

Els clients han de contactar amb l'allotjament amb antelació per rebre les instruccions per fer l'entrada. El personal de recepció els estarà esperant.
Per tal d'organitzar l'entrada, contacta amb l'allotjament com a mínim amb 72 hores d'antelació mitjançant la informació que trobaràs a la confirmació de la reserva
Per a més informació, contacta amb l'allotjament mitjançant la informació que trobaràs a la confirmació de la reserva

Mètodes d’accés

Personal de recepció

Animals de companyia

No s'admeten animals de companyia.

Nens i llits addicionals

En aquest allotjament s'admeten nens
Hi ha llits addicionals disponibles per un càrrec addicional de 800 INR per nit
No hi ha bressols disponibles.

Formes de pagament de l’allotjament

Informació important

Extres opcionals

  • Càrrec per l'esmorzar d'estil bufet: entre 400 i 800 INR per persona (preu aproximat).
  • Càrrec pel llit addicional: 800 INR per nit.

És possible que la llista anterior no sigui exhaustiva o que els impostos no hi estiguin inclosos. Els imports poden variar.

Informació indispensable

Aquest allotjament està gestionat per un amfitrió professional, de manera que el seu oferiment va lligat a la seva professió, empresa o activitat comercial.
En funció de la política de l'allotjament, pot aplicar-se un recàrrec per persona addicional.
En fer el registre d'entrada, és possible que calgui presentar un document d'identitat oficial amb fotografia i una targeta de crèdit o dèbit, o bé abonar un dipòsit en efectiu, per cobrir qualsevol despesa imprevista.
Les sol·licituds especials no es poden garantir i estan subjectes a disponibilitat en arribar; poden aplicar-se recàrrecs.
El nom que figuri a la targeta de crèdit utilitzada en fer l'entrada per abonar les despeses addicionals ha de coincidir amb el nom principal de la reserva
Aquest allotjament accepta targetes de crèdit.
Aquest allotjament es reserva el dret d'efectuar una autorització prèvia a la targeta de crèdit del client abans de l'arribada.
Tingues en compte que les normes culturals i les polítiques aplicables als clients poden variar segons el país i l'allotjament, que és qui ha facilitat les polítiques que es mostren
This hotel will place an authorization for the cost of 1 night's stay for any bookings where payment for the stay will be made on site instead of at the time of booking.
Si cancel·les la teva reserva, estaràs subjecte a la política de cancel·lació de l’amfitrió. D’acord amb la normativa de la UE relacionada amb els drets dels consumidors, els serveis de reserva d’allotjament no estan subjectes al dret de desistiment.

Informació addicional

Les parelles que desitgin compartir l'habitació han de presentar una còpia de l'acta de matrimoni

L’allotjament també es coneix com a

Royal Park Hotel Mumbai
Royal Park Mumbai
Royal Park Hotel Hotel
Royal Park Hotel Mumbai
Royal Park Hotel Hotel Mumbai

Preguntes freqüents

Royal Park Hotel accepta animals de companyia?

No, no es permeten animals de companyia a l'allotjament.

Quant costa allotjar-se a Royal Park Hotel?

Amb data 14 d’ag. de 2025, els preus que s’han trobat per a una estada d’una nit per a dos adults a Royal Park Hotel el dia 27 d’ag. de 2025 són d'almenys 46,49 €, amb taxes i impostos inclosos. Aquest import es basa en el preu per nit més baix que s’ha trobat en les últimes 24 hores per a estades durant els propers 30 dies. Els preus poden canviar. Tria les dates que vulguis per veure preus més precisos.

Quant costa aparcar a Royal Park Hotel?

L'aparcament sense assistència és gratuït en aquest allotjament.

A quina hora es fa el registre d'entrada a Royal Park Hotel?

Hora d'inici del registre d'entrada: 12:30. Hora de finalització del registre d'entrada: 05:00.

A quina hora es fa el registre de sortida a Royal Park Hotel?

Registre de sortida: 11:30.

On es troba Royal Park Hotel?

Aquest hotel es troba a Mazgaon i a menys de 2 km de les atraccions següents: Hospital Prince Aly Khan i Carretera Mohammed Ali. Basar dels lladres i Temple Shri Swaminarayan també són a menys de 3 km. Mumbai Dockyard Station és a 2 min a peu i Estació de Mumbai Reay Road, a 14 min.

Opinions: Royal Park Hotel

Opinions

6,6
Puntuació 10: Excel·lent. 8 de 23 opinions
Puntuació 8: Bo. 4 de 23 opinions
Puntuació 6: Acceptable. 3 de 23 opinions
Puntuació 4: Deficient. 2 de 23 opinions
Puntuació 2: Horrible. 6 de 23 opinions

6,6/10

Neteja

6,6/10

Personal i servei

7,8/10

Comoditats

6,2/10

Estat de l’allotjament i instal·lacions

4,0/10

Respecte al medi ambient

Opinions

10/10, Excel·lent

LOGAPRITIKA

Què li ha agradat: Personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions
Very good stay
Estada d’1 nit (abr. 2025)

6/10, Acceptable

Kaustubh

Què li ha agradat: Neteja
Què no li ha agradat: Personal i servei
Estada de 2 nits (març 2025)

10/10, Excel·lent

ZAHIR, OTTAWA

Seamless checkin
Estada d’1 nit (des. 2024)

2/10, Horrible

Mitul

Estada de 3 nits (jul. 2024)

6/10, Acceptable

RASHID

Staff is very nice humble and helpful
Estada de 2 nits (nov. 2023)

2/10, Horrible

Savio

Viatge en família
Què li ha agradat: Neteja
Què no li ha agradat: Personal i servei, comoditats i estat de l’allotjament i instal·lacions
Called to confirm the reservation for the stay. The Hotel Manager say there is no reservation that came through orbits and they have no contract with Orbitz. The after showing him the confirmed reservation he states that the hotel is sold out. But he will try to get me accomodation .Upon arrival in the morning the Hotel Manager gives me accomodation to one of their other locations which is I Abad area and it not even a hotel it's a lodge . Not acceptable asked for my refund waste of time a month later going back and forth and told him if I don't get my money I will report it to the police he refunded only one day of stay. These guys overbook on walk-ins since they get a higher room rate and the internet booking they transfer to some cheap hotel

8/10, Bo

Viatger verificat

Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Nice and co operating staff Behaving very good and food was also good
Estada de 3 nits (des. 2019)

10/10, Excel·lent

Devendra Parsad

Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació

Memorial moments at Royal Park Hotel

Could have improved the variety of local fruits for breakfast.Add cereals to the breakfast menu. Otherwise, the personnel were courteous and most cooperative.
Estada de 4 nits (des. 2019)

8/10, Bo

Viatger verificat

Estada de 3 nits (set. 2019)

8/10, Bo

Paban, Guwahati

Viatge de negocis, Viatge en família
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Clean, nice 3 star hotel with friendly and helpful staff.
Estada de 3 nits (jul. 2019)

10/10, Excel·lent

Viatger verificat

Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Estada d’1 nit (febr. 2019)

10/10, Excel·lent

AT, London

Viatge en família
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
The service is brilliant! All are wonderful staff. Would highly recommend this hotel.
Estada d’1 nit (març 2019)

10/10, Excel·lent

Viatger verificat

Viatge de negocis, Viatge en família
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
cleanliness was excellent , rooms was precious and fresh
Estada d’1 nit (març 2019)

4/10, Deficient

Ikram saeed

Què no li ha agradat: Estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació

Is okay

I would like to bring to your attention the horrible experience I endured during my stay at the Royal Park Hotel in Mumbai on Saturday 16th September 2017. I was a guest at your hotel for 2 nights whilst I was visiting Mumbai, after a recommendation from my father who every year stays at the royal park hotel when he visits India. The night of 16th September I went to bed after a long days travel from Gujarat to Mumbai. For some reason the electricity was not working which meant the Air condition or the fan was not working, neither were any of the lights. Due to the heat I was unable to sleep all night as I am used to the cold weather coming from the UK. Not only that, My mobile phone was not charged due to the power cut at the hotel. I heavily rely on my mobile phone to get to places using phone Maps and make calls to people to make them aware of where I am and that I am safe. I am a tourist in a city I have never been before. I endured a terrible night and day during my stay at your hotel. The electricity in buildings next to the hotel were working just fine. I was shocked to know that a back-up electricity supply was not available at the hotel and I feel like I wasted over 4000 rupees staying at your hotel that night. I raised my concerns with the person on the reception desk called Resham but it seemed like he was not interested in my complaint and told me to email you. I hope to receive a response from you discussing this matter with me. Thanks
Estada de 2 nits (set. 2017)

10/10, Excel·lent

Mei Ling

Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació

Amazing Experience

It was quite good and a very good experience. Price is very competitive keeping the service in mind
Estada d’1 nit (juny 2017)

10/10, Excel·lent

Abdul Bashir

Què li ha agradat: Personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions i comoditat de l’habitació

D Front Desk and Staffs r Helpful but only Evelato

Actually d Front Desk and all d Staffs r Very Helpful and Service Orientated.
Estada de 4 nits (maig 2017)

2/10, Horrible

kwon young seok, seoul

Què no li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació

객실 형편없고 심지어 타올도 1개 이불도 없고 청소 엉망

객실 형편없고 심지어 타올도 1개 이불도 없고 청소 엉망 2박예약후 1박만 해도 2뱍 다 받는곳,

6/10, Acceptable

Viatger verificat

Què no li ha agradat: Neteja, estat de l’allotjament i instal·lacions i comoditat de l’habitació

2/10, Horrible

Viatger verificat

Què no li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació

Avoid this one!

absolutely unsatisfied. Avoid if u r travelling with family.

2/10, Horrible

Viatger verificat

Què no li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació

Over priced, dirty, questionable service

Dirty sheets, wifi only available in lobby, poor organisation at the front desk to the point that I and another guest were asked to pay twice (until we showed our proof of purchase emails). Should be an awful lot cheaper for what it is. I was mis-led by the overall good ratings this hotel has. It may once have been a lovely place to stay, but it needs re-investment in its people and services to become so once again. Would recommend looking elsewhere.

8/10, Bo

Evgeny, Екатеринбург

Què li ha agradat: Neteja, estat de l’allotjament i instal·lacions i comoditat de l’habitació

Хорошее соотношение цена-качество

Плюсы: расположен относительно недалеко до Ворот Индии и Marine Drive. Напротив отеля железнодорожная станция Dockyard Road. Отзывчивый персонал. Минусы: завтраки в отеле были однобразны (омлет). Не понравилось постельное белье, попросили сменить. В номере wi-fi не работает, только в вестибюле.

2/10, Horrible

Sonia, Rohtak- Haryana

Què no li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació

Very bad experience.

Room is stinking. Cleaning of rooms is not satisfactory. Room service is worst. Overall experience is very bad.

4/10, Deficient

Ajit Dhankhar, Delhi- India

Què no li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació

Service is very poor.

Hotel room is stinking. Room service is very poor. Accesories like towel & room cleaning are worst.