Regent Hotel
Hotel amb aparcament gratuït, molt a prop de Colaba Causeway
Selecciona les dates per veure els preus
Galeria de fotos de l’allotjament Regent Hotel





Serveis populars
El preu actual és de 95 €
taxes i impostos inclosos
23 d’ag. - 24 d’ag.
Opcions d’habitació
Filtres disponibles per a les habitacions
Es mostren 5 de 5 habitacions
Carregar totes les fotos de: Habitació amb dos llits individuals Deluxe

Habitació amb dos llits individuals Deluxe
El més destacat
Mobiliari individual
Aire condicionat
Frigorífic
Televisor LCD
Dormitoris
Capçal de dutxa tipus cascada
Bany privat
Cafetera/tetera
Carregar totes les fotos de: Habitació amb dos llits individuals estàndard

Habitació amb dos llits individuals estàndard
El més destacat
Mobiliari individual
Aire condicionat
Frigorífic
Televisor LCD
Dormitoris
Capçal de dutxa tipus cascada
Bany privat
Cafetera/tetera
Carregar totes les fotos de: Habitació doble Deluxe

Habitació doble Deluxe
10,0 sobre 10
Magnífic
(1 opinió)
El més destacat
Mobiliari individual
Aire condicionat
Frigorífic
Televisor LCD
Dormitoris
Capçal de dutxa tipus cascada
Bany privat
Cafetera/tetera
Carregar totes les fotos de: Habitació triple Grand

Habitació triple Grand
El més destacat
Mobiliari individual
Aire condicionat
Frigorífic
Televisor LCD
Dormitoris
Capçal de dutxa tipus cascada
Bany privat
Cafetera/tetera
Carregar totes les fotos de: Estudi en suite

Estudi en suite
El més destacat
Mobiliari individual
Aire condicionat
Frigorífic
Televisor LCD
Dormitoris
Capçal de dutxa tipus cascada
Bany privat
Cafetera/tetera
Inicia la sessió per veure els descomptes i els avantatges aplicables. Com més aventures, més recompenses!
Informació sobre el barri

8, BEST Road, Colaba, Mumbai, Maharashtra, 400039
Sobre aquest allotjament
Allotjaments similars

Hotel Harbour View
Hotel Harbour View
- Wifi gratuïta
- Restaurant
- Aire condicionat
- Esmorzar disponible
8.6 de 10, Excel·lent, 195 opinions
Preu actual: 93 €
taxes i impostos inclosos
5 d’ag. - 6 d’ag.
Serveis de l’allotjament
Serveis de l’habitació
Polítiques
Informació important
Extres opcionals
- Càrrec per l'ús de la wifi a les habitacions: 200 INR per hora. L'import pot variar.
- Càrrec pel servei de connexió amb l'aeroport: 900 INR per vehicle només l'anada.
És possible que la llista anterior no sigui exhaustiva o que els impostos no hi estiguin inclosos. Els imports poden variar.
Informació indispensable
Aquest allotjament està gestionat per un amfitrió professional, de manera que el seu oferiment va lligat a la seva professió, empresa o activitat comercial.
En funció de la política de l'allotjament, pot aplicar-se un recàrrec per persona addicional.
En fer el registre d'entrada, és possible que calgui presentar un document d'identitat oficial amb fotografia i una targeta de crèdit o dèbit, o bé abonar un dipòsit en efectiu, per cobrir qualsevol despesa imprevista.
Les sol·licituds especials no es poden garantir i estan subjectes a disponibilitat en arribar; poden aplicar-se recàrrecs.
Aquest allotjament accepta targetes de crèdit; no s'accepten pagaments en efectiu.
Tingues en compte que les normes culturals i les polítiques aplicables als clients poden variar segons el país i l'allotjament, que és qui ha facilitat les polítiques que es mostren
Si cancel·les la teva reserva, estaràs subjecte a la política de cancel·lació de l’amfitrió. D’acord amb la normativa de la UE relacionada amb els drets dels consumidors, els serveis de reserva d’allotjament no estan subjectes al dret de desistiment.
Informació addicional
Només els clients registrats a l'allotjament poden accedir a les habitacions
L’allotjament també es coneix com a
Regent Hotel Mumbai
Regent Mumbai
Regent Colaba
Mumbai Regent
Regent Hotel Hotel
Regent Hotel Mumbai
Regent Hotel Colaba
Regent Hotel Hotel Mumbai
Preguntes freqüents
Opinions: Regent Hotel
Opinions
7,4
Bo
7,4/10
Neteja
7,6/10
Personal i servei
6,4/10
Comoditats
7,0/10
Estat de l’allotjament i instal·lacions
7,2/10
Respecte al medi ambient
Opinions
30 de juny de 2025
Estada de 2 nits (juny 2025)
10/10, Excel·lent
Viatger verificat
Viatge en família
2 de maig de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Great Hotel! A+++!
Viatger verificat
Estada de 2 nits (abr. 2025)
8/10, Bo
MILIND
Viatge en família
24 de març de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
MILIND
Estada de 2 nits (març 2025)
10/10, Excel·lent
Hiroshi
5 de des. de 2024
Hiroshi
Estada de 2 nits (nov. 2024)
4/10, Deficient
Arpit
28 de març de 2024
Què no li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
Arpit
Estada d’1 nit (març 2024)
10/10, Excel·lent
Michael
9 de febr. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
Michael
Estada d’1 nit (febr. 2024)
8/10, Bo
Madhusudan
17 de gen. de 2023
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Madhusudan
Estada d’1 nit (gen. 2023)
8/10, Bo
sadruddin
17 de gen. de 2023
Què li ha agradat: Personal i servei, comoditats i estat de l’allotjament i instal·lacions
sadruddin
4/10, Deficient
Harshal
Viatge en família amb nens petits
15 de gen. de 2023
Què no li ha agradat: Personal i servei, comoditats
Harshal
6/10, Acceptable
Frederick
Viatge de negocis
21 d’abr. de 2022
Què no li ha agradat: Neteja, comoditats i estat de l’allotjament i instal·lacions
Frederick
Estada de 3 nits (abr. 2022)
10/10, Excel·lent
Avanti
Viatge en família
11 de març de 2020
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Good for the price
Avanti
Estada de 2 nits (març 2020)
8/10, Bo
Hasmukh
3 de març de 2020
Què li ha agradat: Neteja, estat de l’allotjament i instal·lacions i comoditat de l’habitació
Easy no stress
Hasmukh
Estada d’1 nit (febr. 2020)
8/10, Bo
Viatger verificat
1 de març de 2020
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Regent is the best option
Viatger verificat
Estada d’1 nit (febr. 2020)
10/10, Excel·lent
Elizabeth
Viatge en grup
8 de febr. de 2020
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Excellent
Elizabeth
Estada de 3 nits (gen. 2020)
8/10, Bo
Abdulaziz
20 de des. de 2019
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
النظافه شي رئيسي واحساسي للراحه النغسيه
Abdulaziz
Estada d’1 nit (des. 2019)
2/10, Horrible
Peter
Viatge de negocis
17 de des. de 2019
Què no li ha agradat: Personal i servei, comoditat de l’habitació
Avoid if your American
Peter
Estada de 7 nits (des. 2019)
10/10, Excel·lent
Viatger verificat
16 de des. de 2019
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Viatger verificat
Estada de 3 nits (des. 2019)
10/10, Excel·lent
ABDULKAIYUM
Viatge en grup
22 d’oct. de 2019
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
ABDULKAIYUM
Estada de 3 nits (oct. 2019)
8/10, Bo
Mohammed Ahmed
18 de març de 2019
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
سعيد بالسكن في ريجينت
Mohammed Ahmed
Estada de 5 nits (març 2019)
6/10, Acceptable
Viatger verificat
11 de març de 2019
Què no li ha agradat: Personal i servei
Best location in mumbai
Viatger verificat
Estada de 2 nits (març 2019)
2/10, Horrible
Viatger verificat
21 de febr. de 2019
Què no li ha agradat: Personal i servei
Viatger verificat
Estada de 2 nits (febr. 2019)
8/10, Bo
Alex, Sydney, Australia
26 de gen. de 2019
Què li ha agradat: Neteja, estat de l’allotjament i instal·lacions
Alex
Estada de 2 nits (gen. 2019)
8/10, Bo
fatma
30 de des. de 2018
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i comoditat de l’habitació
fatma
Estada de 3 nits (des. 2018)
8/10, Bo
Nina, Bayern
19 de nov. de 2018
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i comoditat de l’habitació
Nina
Estada de 3 nits (nov. 2018)
8/10, Bo
Sreenath
12 de juny de 2018
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Near to attractions
Sreenath
Estada d’1 nit (juny 2018)