Hotel Rang Sharda
Hotel a Mumbai amb servei de recepció les 24 hores i cafeteria
Selecciona les dates per veure els preus
Galeria de fotos de l’allotjament Hotel Rang Sharda





Opinions
5,2 sobre 10,
Serveis populars
El preu actual és de 56 €
taxes i impostos inclosos
23 de juny - 24 de juny
Opcions d’habitació
Filtres disponibles per a les habitacions
Es mostren 3 de 3 habitacions
Habitació superior
El més destacat
Mobiliari individual
Decoració individual
Aire condicionat
Habitacions comunicades/contigües
Frigorífic
Televisor de pantalla plana
Any de renovació: 2019
Ventilador de sostre
Carregar totes les fotos de: Habitació Deluxe

Habitació Deluxe
El més destacat
Mobiliari individual
Decoració individual
Aire condicionat
Habitacions comunicades/contigües
Frigorífic
Televisor de pantalla plana
Any de renovació: 2019
Ventilador de sostre
Carregar totes les fotos de: Suite, vistes al mar

Suite, vistes al mar
El més destacat
Mobiliari individual
Decoració individual
Aire condicionat
Habitacions comunicades/contigües
Frigorífic
Televisor de pantalla plana
Any de renovació: 2019
Cortines opaques
Inicia la sessió per veure els descomptes i els avantatges aplicables. Com més aventures, més recompenses!
Informació sobre el barri

Krishna Chandra Marg, Near Lilavati Hosp, Bandra West, Mumbai, Maharashtra, 400050
Sobre aquest allotjament
Hotel Rang Sharda
Allotjaments similars

Taj Lands End
Taj Lands End
- Piscina
- Spa
- Piscina infantil
- Aparcament inclòs
9.2 de 10, Fantàstic, 1.003 opinions
Preu actual: 146 €
taxes i impostos inclosos
29 de juny - 30 de juny
Serveis de l’allotjament
Serveis de l’habitació
Polítiques
Informació important
Extres opcionals
- L'ús de llits addicionals té un recàrrec.
És possible que la llista anterior no sigui exhaustiva o que els impostos no hi estiguin inclosos. Els imports poden variar.
Informació indispensable
Aquest allotjament està gestionat per un amfitrió professional, de manera que el seu oferiment va lligat a la seva professió, empresa o activitat comercial.
En funció de la política de l'allotjament, pot aplicar-se un recàrrec per persona addicional.
En fer el registre d'entrada, és possible que calgui presentar un document d'identitat oficial amb fotografia i una targeta de crèdit o dèbit, o bé abonar un dipòsit en efectiu, per cobrir qualsevol despesa imprevista.
Les sol·licituds especials no es poden garantir i estan subjectes a disponibilitat en arribar; poden aplicar-se recàrrecs.
Aquest allotjament accepta targetes de crèdit.
Es poden fer transaccions sense efectiu.
Tingues en compte que les normes culturals i les polítiques aplicables als clients poden variar segons el país i l'allotjament, que és qui ha facilitat les polítiques que es mostren
Informació addicional
Les parelles que desitgin compartir l'habitació han de presentar una còpia de l'acta de matrimoni
Només els clients registrats a l'allotjament poden accedir a les habitacions
L'allotjament disposa d'habitacions comunicades o contigües, subjectes a disponibilitat; per sol·licitar-les cal contactar amb l'allotjament mitjançant la informació que figura a la confirmació de la reserva.
L’allotjament també es coneix com a
Rang Sharda
Rang Sharda Hotel
Rang Sharda Hotel Mumbai
Rang Sharda Mumbai
Hotel Rang Sharda Mumbai
Hotel Rang Sharda Hotel
Hotel Rang Sharda Mumbai
Hotel Rang Sharda Hotel Mumbai
Preguntes freqüents
Opinions: Hotel Rang Sharda
Opinions
5,2
5,0/10
Neteja
6,2/10
Personal i servei
6,6/10
Comoditats
4,8/10
Estat de l’allotjament i instal·lacions
7,6/10
Respecte al medi ambient
Opinions
Viatge en família
13 de juny de 2024
Estada de 2 nits (juny 2024)
8/10, Bo
Sai V Nagesh
Viatge de negocis
10 d’abr. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Sai V Nagesh
Estada d’1 nit (abr. 2024)
8/10, Bo
Amey
10 de març de 2024
Què li ha agradat: Personal i servei, comoditats
Amey
Estada d’1 nit (març 2024)
10/10, Excel·lent
Sai
Viatge de negocis
25 de febr. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
A good VFM hotel in Mumbai.
Sai
Estada de 3 nits (febr. 2024)
10/10, Excel·lent
Benoy
22 de gen. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Everything excellent except NO WIFI in rooms.
Benoy
Estada de 7 nits (gen. 2024)
2/10, Horrible
Vishal
Viatge en família
18 de set. de 2023
Què no li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Vishal
Estada de 3 nits (set. 2023)
8/10, Bo
Sam
26 de març de 2023
Sam
Estada de 14 nits (març 2023)
4/10, Deficient
rachna
9 de set. de 2022
rachna
Estada d’1 nit (set. 2022)
8/10, Bo
Mayank
19 de març de 2022
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
Mayank
Estada de 2 nits (març 2022)
6/10, Acceptable
Amit
Viatge en família
15 de gen. de 2022
Què li ha agradat: Personal i servei
Què no li ha agradat: Neteja
Amit
Estada d’1 nit (gen. 2022)
4/10, Deficient
Viatger verificat
19 de febr. de 2020
Què no li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Viatger verificat
Estada de 5 nits (febr. 2020)
6/10, Acceptable
Gordon
19 de nov. de 2019
Què no li ha agradat: Neteja, estat de l’allotjament i instal·lacions
Hotels.com is always off by 1 star
Gordon
Estada de 2 nits (nov. 2019)
2/10, Horrible
Viatger verificat
26 de set. de 2019
Què li ha agradat: Personal i servei
Què no li ha agradat: Neteja, estat de l’allotjament i instal·lacions
Viatger verificat
Estada d’1 nit (març 2018)
2/10, Horrible
Deepak
26 de jul. de 2018
Què no li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Bad hotel
Deepak
Estada d’1 nit (maig 2018)
6/10, Acceptable
Banakesari
6 de jul. de 2018
Què li ha agradat: Personal i servei
Què no li ha agradat: Estat de l’allotjament i instal·lacions
Interior needs upgrading.
Banakesari
Estada de 3 nits (jul. 2018)
2/10, Horrible
WARNING
17 de maig de 2018
Què li ha agradat: Personal i servei
Què no li ha agradat: Neteja, estat de l’allotjament i instal·lacions i comoditat de l’habitació
WARNING
Estada d’1 nit (maig 2018)
2/10, Horrible
Johnny, Europe
8 d’abr. de 2018
Què no li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Needs urgent renovation
Johnny
Estada de 3 nits (març 2018)
2/10, Horrible
Traveller, Lörrach, BW
8 d’abr. de 2018
Què no li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Komplett Sanierungsbedürftiges Hotel
Traveller
Estada de 2 nits (abr. 2018)
2/10, Horrible
Philip M
19 de març de 2018
Què no li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
wash room disguisting
Philip M
Estada d’1 nit (març 2018)
6/10, Acceptable
Snehal
7 de des. de 2017
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei
Snehal
Estada de 3 nits (nov. 2017)
8/10, Bo
Rashmi
5 de des. de 2017
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
COMFORTABLE
Rashmi
Estada d’1 nit (des. 2017)
2/10, Horrible
Viatger verificat
12 d’oct. de 2017
Què no li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Viatger verificat
Estada d’1 nit (oct. 2017)
4/10, Deficient
M.U.R.P, London
19 d’abr. de 2017
Què no li ha agradat: Estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Basic run down big hotel. 2 stars
M.U.R.P
4/10, Deficient
Yvonne
17 d’abr. de 2017
Què no li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions