Hotel Orient Regency
Hotel al centre a Mumbai amb aparcament gratuït i connexió amb un centre comercial
Selecciona les dates per veure els preus
Galeria de fotos de l’allotjament Hotel Orient Regency





Opinions
7,2 sobre 10,
Bé
Serveis populars
El preu actual és de 61 €
taxes i impostos inclosos
24 de juny - 25 de juny
Opcions d’habitació
Filtres disponibles per a les habitacions
Es mostren 2 de 2 habitacions
Carregar totes les fotos de: Habitació doble superior, 1 dormitori

Habitació doble superior, 1 dormitori
El més destacat
Amb aïllament acústic
Mobiliari individual
Decoració individual
Aire condicionat
Televisor de pantalla plana
Dormitoris
Cortines opaques
Ampolla d'aigua gratuïta
Carregar totes les fotos de: Habitació doble prèmium, 1 llit doble

Habitació doble prèmium, 1 llit doble
El més destacat
Amb aïllament acústic
Mobiliari individual
Decoració individual
Aire condicionat
Televisor de pantalla plana
Dormitoris
Cortines opaques
Ampolla d'aigua gratuïta
Inicia la sessió per veure els descomptes i els avantatges aplicables. Com més aventures, més recompenses!
Informació sobre el barri

292/298, Maulana Shaukat Ali Road, Near Shalimar Cinema, Mumbai, MH, 400007
Sobre aquest allotjament
Allotjaments similars

Hotel National
Hotel National
- Wifi gratuïta
- Aire condicionat
- Servei d’habitacions
- Servei de recepció obert les 24 hores
8.0 de 10, Molt bé, 1 opinió
Preu actual: 42 €
taxes i impostos inclosos
20 de juny - 21 de juny
Serveis de l’allotjament
Serveis de l’habitació
Polítiques
Informació important
Extres opcionals
- Càrrec per l'esmorzar típic de la regió: 350 INR per adult i 300 INR per nen (preu aproximat).
- Càrrec pel servei de connexió amb l'aeroport: 2500 INR per vehicle (només l'anada, 3 persones com a màxim).
- Càrrec pel llit addicional: 700.0 INR per nit.
És possible que la llista anterior no sigui exhaustiva o que els impostos no hi estiguin inclosos. Els imports poden variar.
Informació indispensable
Aquest allotjament està gestionat per un amfitrió professional, de manera que el seu oferiment va lligat a la seva professió, empresa o activitat comercial.
En funció de la política de l'allotjament, pot aplicar-se un recàrrec per persona addicional.
En fer el registre d'entrada, és possible que calgui presentar un document d'identitat oficial amb fotografia i una targeta de crèdit o dèbit, o bé abonar un dipòsit en efectiu, per cobrir qualsevol despesa imprevista.
Les sol·licituds especials no es poden garantir i estan subjectes a disponibilitat en arribar; poden aplicar-se recàrrecs.
Aquest allotjament accepta targetes de crèdit, targetes de dèbit i efectiu.
Es prohibeix estrictament celebrar festes o esdeveniments a les instal·lacions.
Informació addicional
Les parelles que desitgin compartir l'habitació han de presentar una còpia de l'acta de matrimoni
Només els clients registrats a l'allotjament poden accedir a les habitacions
Aquest allotjament no admet animals de companyia ni gossos pigall
En aquest allotjament no se serveix alcohol i n'està prohibit el consum
L’allotjament també es coneix com a
Hotel Orient Regency Mumbai
Orient Regency Mumbai
Orient Regency
Hotel Orient Regency Hotel
Hotel Orient Regency Mumbai
Hotel Orient Regency Hotel Mumbai
Preguntes freqüents
Opinions: Hotel Orient Regency
Opinions
7,2
Bo
7,2/10
Neteja
7,2/10
Personal i servei
6,8/10
Comoditats
7,2/10
Estat de l’allotjament i instal·lacions
7,4/10
Respecte al medi ambient
Opinions
Viatge en família
9 de març de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Estada de 4 nits (gen. 2025)
8/10, Bo
Chaganlal
3 de març de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
Chaganlal
Estada de 2 nits (febr. 2025)
10/10, Excel·lent
TASLIM
Viatge en família
18 de febr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
TASLIM
Estada d’1 nit (gen. 2025)
4/10, Deficient
Julio
14 de des. de 2024
Què no li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Julio
Estada de 2 nits (nov. 2024)
10/10, Excel·lent
Rashida
23 d’oct. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
Rashida
Estada de 2 nits (oct. 2024)
4/10, Deficient
Mohid
1 d’oct. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei
Mohid
Estada de 4 nits (set. 2024)
10/10, Excel·lent
purva
23 de set. de 2024
purva
Estada d’1 nit (set. 2024)
6/10, Acceptable
Viatger verificat
Viatge en família
16 de maig de 2024
Què no li ha agradat: Neteja, estat de l’allotjament i instal·lacions
Viatger verificat
Estada de 2 nits (maig 2024)
8/10, Bo
Juuso
14 de gen. de 2024
Juuso
Estada d’1 nit (gen. 2024)
2/10, Horrible
Philipp
14 de des. de 2023
Què no li ha agradat: Neteja, comoditats i estat de l’allotjament i instal·lacions
Philipp
6/10, Acceptable
Steffen
11 de des. de 2023
Què no li ha agradat: Neteja
Steffen
Estada de 7 nits (nov. 2023)
4/10, Deficient
Philipp
Viatge en parella
26 de nov. de 2023
Què no li ha agradat: Neteja
Philipp
6/10, Acceptable
G
Viatge en parella
25 de nov. de 2023
Què li ha agradat: Personal i servei
G
Estada de 3 nits (nov. 2023)
10/10, Excel·lent
Viatger verificat
Viatge en grup
7 de juny de 2023
Viatger verificat
Estada d’1 nit (juny 2023)
10/10, Excel·lent
Kunal
Viatge en família
29 d’abr. de 2023
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Awesome...
Kunal
Estada d’1 nit (abr. 2023)
10/10, Excel·lent
Dennis
19 de febr. de 2023
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Dennis
Estada de 2 nits (febr. 2023)
4/10, Deficient
DIPAK RAKHECHA
Viatge en família
15 de des. de 2022
Què li ha agradat: Personal i servei
Què no li ha agradat: Neteja, estat de l’allotjament i instal·lacions i comoditat de l’habitació
DIPAK RAKHECHA
Estada de 2 nits (des. 2022)
8/10, Bo
Toraubally
3 de jul. de 2022
Toraubally
Estada de 10 nits (juny 2022)
10/10, Excel·lent
Asma
Viatge en grup
26 de nov. de 2021
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Fantastic
Asma
Estada de 2 nits (nov. 2021)
8/10, Bo
Viatger verificat
Viatge en família
30 d’oct. de 2021
Què li ha agradat: Neteja, estat de l’allotjament i instal·lacions i comoditat de l’habitació
Viatger verificat
Estada de 3 nits (oct. 2021)
2/10, Horrible
Viatger verificat
Viatge en parella, Viatge de negocis
7 de febr. de 2020
Què no li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Viatger verificat
Estada de 5 nits (gen. 2020)
8/10, Bo
I
Viatge de negocis
21 de gen. de 2020
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
I
Estada de 2 nits (gen. 2020)
10/10, Excel·lent
Viatger verificat
19 d’oct. de 2019
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Viatger verificat
Estada d’1 nit (oct. 2019)
10/10, Excel·lent
Viatger verificat
7 de maig de 2019
Viatger verificat
Estada de 9 nits (abr. 2019)
8/10, Bo
Viatger verificat
6 de maig de 2019
Què li ha agradat: Neteja, comoditats i estat de l’allotjament i instal·lacions
Viatger verificat
Estada d’1 nit (abr. 2019)