Hotel Fortune
Hotel amb esmorzar gratuït i a poca distància a peu de l'atractiu següent: Marine Drive
Selecciona les dates per veure els preus
Galeria de fotos de l’allotjament Hotel Fortune





Opinions
5,4 sobre 10,
Serveis populars
Opcions d’habitació
Filtres disponibles per a les habitacions
Es mostren 3 de 3 habitacions
Carregar totes les fotos de: Habitació superior, 1 llit de matrimoni, fumadors

Habitació superior, 1 llit de matrimoni, fumadors
El més destacat
Amb aïllament acústic
Aire condicionat
Frigorífic
Televisor LED
Cortines opaques
Ventilador de sostre
Bany privat
Per satèl·lit
Carregar totes les fotos de: Habitació estàndard, 1 llit doble, fumadors

Habitació estàndard, 1 llit doble, fumadors
El més destacat
Amb aïllament acústic
Aire condicionat
Frigorífic
Televisor LED
Cortines opaques
Ventilador de sostre
Bany privat
Per satèl·lit
Carregar totes les fotos de: Habitació Deluxe, 1 llit de matrimoni, fumadors

Habitació Deluxe, 1 llit de matrimoni, fumadors
El més destacat
Amb aïllament acústic
Aire condicionat
Frigorífic
Televisor LED
Cortines opaques
Ventilador de sostre
Bany privat
Per satèl·lit
Inicia la sessió per veure els descomptes i els avantatges aplicables. Com més aventures, més recompenses!
Informació sobre el barri

36/38, 1st Marine Street, Metro, Dhobi Talao, Mumbai, Maharashtra, 400002
Sobre aquest allotjament
Allotjaments similars

Hotel AK International
Hotel AK International
- Wifi gratuïta
- Restaurant
- Aire condicionat
- Esmorzar disponible
7.2 de 10, Bé, 106 opinions
Preu actual: 33 €
taxes i impostos inclosos
23 de juny - 24 de juny
Serveis de l’allotjament
Serveis de l’habitació
Polítiques
Informació important
Extres opcionals
- Càrrec pel servei de connexió amb l'aeroport: 2000 INR per vehicle només l'anada.
- Càrrec pel llit addicional: 900.0 INR per nit.
És possible que la llista anterior no sigui exhaustiva o que els impostos no hi estiguin inclosos. Els imports poden variar.
Informació indispensable
Aquest allotjament està gestionat per un amfitrió professional, de manera que el seu oferiment va lligat a la seva professió, empresa o activitat comercial.
En funció de la política de l'allotjament, pot aplicar-se un recàrrec per persona addicional.
En fer el registre d'entrada, és possible que calgui presentar un document d'identitat oficial amb fotografia i una targeta de crèdit o dèbit, o bé abonar un dipòsit en efectiu, per cobrir qualsevol despesa imprevista.
Les sol·licituds especials no es poden garantir i estan subjectes a disponibilitat en arribar; poden aplicar-se recàrrecs.
Aquest allotjament accepta targetes de crèdit.
Tingues en compte que les normes culturals i les polítiques aplicables als clients poden variar segons el país i l'allotjament, que és qui ha facilitat les polítiques que es mostren
Informació addicional
Només els clients registrats a l'allotjament poden accedir a les habitacions
Aquest allotjament no admet animals de companyia ni gossos pigall
L’allotjament també es coneix com a
Hotel Fortune
Hotel Fortune Mumbai
Fortune Mumbai
Hotel Fortune Hotel
Hotel Fortune Mumbai
Hotel Fortune Hotel Mumbai
Preguntes freqüents
Opinions: Hotel Fortune
Opinions
5,4
5,2/10
Neteja
6,2/10
Personal i servei
6,0/10
Comoditats
5,0/10
Estat de l’allotjament i instal·lacions
4,0/10
Respecte al medi ambient
Opinions
14 de febr. de 2025
Què no li ha agradat: Comoditat de l’habitació
Estada de 2 nits (gen. 2025)
6/10, Acceptable
Akriti
Viatge en grup
31 de gen. de 2024
Què no li ha agradat: Personal i servei
Akriti
Estada de 3 nits (gen. 2024)
2/10, Horrible
Raj
16 de nov. de 2023
Què no li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Raj
Estada d’1 nit (nov. 2023)
2/10, Horrible
travis
6 de des. de 2019
Què no li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
HOTEL STAFF NEEDS TO BE QUIET!
travis
Estada d’1 nit (des. 2019)
4/10, Deficient
Ramesh
23 de nov. de 2019
Què no li ha agradat: Neteja, estat de l’allotjament i instal·lacions i comoditat de l’habitació
Ramesh
Estada d’1 nit (nov. 2019)
4/10, Deficient
A
8 de gen. de 2019
Què no li ha agradat: Estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
A
Estada de 3 nits (gen. 2019)
2/10, Horrible
Yosh, Hokkaido, JPN
12 de des. de 2018
Què no li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Yosh
Estada d’1 nit (des. 2018)
2/10, Horrible
Viatger verificat
29 de des. de 2017
Què no li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Viatger verificat
Estada de 2 nits (des. 2017)
6/10, Acceptable
Daisy G
8 de des. de 2017
Què li ha agradat: Personal i servei
Què no li ha agradat: Neteja, estat de l’allotjament i instal·lacions i comoditat de l’habitació
I wouldn’t stay there again
Daisy G
Estada d’1 nit (des. 2017)
8/10, Bo
Sumit, Goa
2 de jul. de 2017
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
VERY WELL LOCATED HOTEL
Sumit
Estada de 2 nits (juny 2017)
8/10, Bo
Viatger verificat
11 de maig de 2017
Què li ha agradat: Personal i servei
Good location
Viatger verificat
2/10, Horrible
Rajan M, Delhi
24 d’abr. de 2017
Què no li ha agradat: Neteja, estat de l’allotjament i instal·lacions i comoditat de l’habitació
Only cash Is accepted
Rajan M
6/10, Acceptable
Viatger verificat
9 de març de 2017
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
Decent hotel good staff best location
Viatger verificat
2/10, Horrible
KIOGORA
2 de març de 2017
Què no li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
KIOGORA
2/10, Horrible
Viatger verificat
25 de gen. de 2017
Què no li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Viatger verificat
2/10, Horrible
Viatger verificat
17 de des. de 2016
Què no li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
No room for me even though I had paid for it.
Viatger verificat
6/10, Acceptable
Viatger verificat
11 de des. de 2016
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei
Viatger verificat
2/10, Horrible
Viatger verificat
6 d’oct. de 2016
Què no li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Viatger verificat
4/10, Deficient
Vikram
23 de set. de 2016
Què no li ha agradat: Comoditat de l’habitació
Avoid if possible.
Vikram
4/10, Deficient
Chris
6 d’ag. de 2016
Què no li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Chris
4/10, Deficient
Ammar, NYC
5 de maig de 2016
Què no li ha agradat: Neteja, estat de l’allotjament i instal·lacions i comoditat de l’habitació
Very Disapointed
Ammar
8/10, Bo
Sander, Oslo
14 d’abr. de 2016
Què li ha agradat: Personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions
God service!
Sander
10/10, Excel·lent
sumi, chandigarh
18 de des. de 2015
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
very nice hotel near metro city
sumi
2/10, Horrible
Alexandre, paris
24 de nov. de 2015
Què no li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Alexandre
6/10, Acceptable
Viatger verificat
11 de nov. de 2015
Què li ha agradat: Neteja