Bawa Regency
Hotel a Mumbai amb servei d'aparcament amb assistència gratuït i una terrassa superior
Selecciona les dates per veure els preus
Galeria de fotos de l’allotjament Bawa Regency





Opinions
6,8 sobre 10,
Serveis populars
El preu actual és de 65 €
taxes i impostos inclosos
28 de juny - 29 de juny
Opcions d’habitació
Filtres disponibles per a les habitacions
Es mostren 3 de 3 habitacions
Carregar totes les fotos de: Habitació executiva

Habitació executiva
El més destacat
Aire condicionat
Televisor
Ventilador de sostre
Dormitoris
Cortines opaques
Bany privat
Capçal de dutxa tipus cascada
Cafetera/tetera
Carregar totes les fotos de: Habitació superior

Habitació superior
El més destacat
Aire condicionat
Televisor
Ventilador de sostre
Dormitoris
Bany privat
Capçal de dutxa tipus cascada
Ampolla d'aigua gratuïta
Cafetera/tetera
Carregar totes les fotos de: Habitació Deluxe

Habitació Deluxe
El més destacat
Sala d'estar independent
Aire condicionat
Televisor
Ventilador de sostre
Dormitoris
Cortines opaques
Bany privat
Assecador de cabells
També et pot agradar

Taj Mahal Tower, Mumbai
Colaba
- Piscina
- Spa
- Aparcament inclòs
- Wifi gratuïta
9.6 de 10, Excepcional, 1.000 opinions
Preu actual: 148 €
taxes i impostos inclosos
19 de juny - 20 de juny
Inicia la sessió per veure els descomptes i els avantatges aplicables. Com més aventures, més recompenses!
Informació sobre el barri

Gokul Das Pasta Road, Behind Chitra Cinema Dadar East, Mumbai, Maharashtra, 400014
Sobre aquest allotjament
Allotjaments similars

Ramee Guestline Hotel Dadar
Ramee Guestline Hotel Dadar
- Aparcament inclòs
- Wifi gratuïta
- Restaurant
- Aire condicionat
7.2 de 10, Bé, 89 opinions
Preu actual: 73 €
taxes i impostos inclosos
26 de juny - 27 de juny
Serveis de l’allotjament
Serveis de l’habitació
Polítiques
Informació important
Extres opcionals
- Càrrec per l'esmorzar complet: entre 500 i 1000 INR per adult, i entre 250 i 500 INR per nen (preu aproximat).
- Càrrec pel servei de connexió amb l'aeroport: 1200 INR per vehicle només l'anada.
- Càrrec pel llit addicional: 1000.0 INR per nit.
És possible que la llista anterior no sigui exhaustiva o que els impostos no hi estiguin inclosos. Els imports poden variar.
Informació indispensable
Aquest allotjament està gestionat per un amfitrió professional, de manera que el seu oferiment va lligat a la seva professió, empresa o activitat comercial.
En funció de la política de l'allotjament, pot aplicar-se un recàrrec per persona addicional.
En fer el registre d'entrada, és possible que calgui presentar un document d'identitat oficial amb fotografia i una targeta de crèdit o dèbit, o bé abonar un dipòsit en efectiu, per cobrir qualsevol despesa imprevista.
Les sol·licituds especials no es poden garantir i estan subjectes a disponibilitat en arribar; poden aplicar-se recàrrecs.
El nom que figuri a la targeta de crèdit utilitzada en fer l'entrada per abonar les despeses addicionals ha de coincidir amb el nom principal de la reserva
Aquest allotjament accepta targetes de crèdit, targetes de dèbit, pagaments realitzats amb el mòbil i efectiu.
S'inclouen les següents opcions de pagament amb el mòbil: Google Pay i Paytm.
Aquest allotjament es reserva el dret d'efectuar una autorització prèvia a la targeta de crèdit del client abans de l'arribada.
Es poden fer transaccions sense efectiu.
Tingues en compte que les normes culturals i les polítiques aplicables als clients poden variar segons el país i l'allotjament, que és qui ha facilitat les polítiques que es mostren
Informació addicional
És possible que la legislació local no permeti compartir l'habitació a les parelles que no estiguin casades; si l'allotjament ho sol·licita, els clients han de proporcionar una còpia de l'acta de matrimoni
Només els clients registrats a l'allotjament poden accedir a les habitacions
Aquest allotjament no admet animals de companyia ni gossos pigall
L’allotjament també es coneix com a
Bawa Regency
Bawa Regency Hotel
Bawa Regency Hotel Mumbai
Bawa Regency Mumbai
Bawa Regency Hotel Mumbai (Bombay)
Bawa Regency Hotel
Bawa Regency Mumbai
Bawa Regency Hotel Mumbai
Preguntes freqüents
Opinions: Bawa Regency
Opinions
6,8
7,2/10
Neteja
7,6/10
Personal i servei
7,2/10
Comoditats
6,6/10
Estat de l’allotjament i instal·lacions
8,0/10
Respecte al medi ambient
Opinions
8 de març de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Estada de 2 nits (març 2025)
10/10, Excel·lent
Sunil
Viatge en família
3 de març de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Sunil
Estada de 3 nits (febr. 2025)
10/10, Excel·lent
GANESH
21 de gen. de 2025
GANESH
Estada de 2 nits (gen. 2025)
4/10, Deficient
Viren
11 de gen. de 2025
Què no li ha agradat: Personal i servei
Viren
Estada d’1 nit (gen. 2025)
8/10, Bo
Kashmira
26 de set. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei
Kashmira
Estada de 4 nits (set. 2024)
10/10, Excel·lent
Aditya
Viatge en família
5 de febr. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Aditya
Estada d’1 nit (febr. 2024)
8/10, Bo
Swarup
4 de gen. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Swarup
Estada de 4 nits (des. 2023)
10/10, Excel·lent
PRABHAT
25 de set. de 2023
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
PRABHAT
Estada de 11 nits (set. 2023)
8/10, Bo
William
21 de març de 2023
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
William
Estada de 4 nits (març 2023)
8/10, Bo
Satyajit
14 de març de 2023
Què li ha agradat: Neteja, estat de l’allotjament i instal·lacions
Satyajit
Estada de 5 nits (març 2023)
10/10, Excel·lent
David, Toronto
Viatge en família
20 de febr. de 2023
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
David
Estada de 4 nits (febr. 2023)
6/10, Acceptable
Tanu
Viatge en parella
5 de febr. de 2023
Què li ha agradat: Personal i servei
Tanu
Estada d’1 nit (febr. 2023)
10/10, Excel·lent
Rajnikant
8 de gen. de 2023
Rajnikant
Estada d’1 nit (gen. 2023)
8/10, Bo
RAJNIKANT
22 de nov. de 2022
RAJNIKANT
Estada de 2 nits (nov. 2022)
10/10, Excel·lent
Satyajit
26 de nov. de 2021
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
Satyajit
Estada de 4 nits (nov. 2021)
8/10, Bo
Sumit Kumar
2 de nov. de 2021
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Sumit Kumar
Estada de 2 nits (oct. 2021)
8/10, Bo
Pankaj
30 de juny de 2021
Pankaj
Estada de 2 nits (juny 2021)
10/10, Excel·lent
Viatger verificat
Viatge en parella
22 de febr. de 2020
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Viatger verificat
Estada de 2 nits (febr. 2020)
8/10, Bo
Viatger verificat
18 de gen. de 2020
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Viatger verificat
Estada d’1 nit (gen. 2020)
8/10, Bo
Viatger verificat
11 d’oct. de 2019
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Ok Stay
Viatger verificat
Estada de 2 nits (oct. 2019)
2/10, Horrible
Viatger verificat
Viatge de negocis
15 de juny de 2019
Què li ha agradat: Personal i servei
Què no li ha agradat: Neteja, comoditats i estat de l’allotjament i instal·lacions
Viatger verificat
Estada d’1 nit (juny 2019)
4/10, Deficient
L.A
Viatge en parella, Viatge de negocis
27 d’abr. de 2019
Què no li ha agradat: Neteja, comoditats i estat de l’allotjament i instal·lacions
L.A
Estada de 6 nits (abr. 2019)
8/10, Bo
Gaurav
14 d’abr. de 2019
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Hotel Bawa descent stay
Gaurav
Estada de 2 nits (abr. 2019)
8/10, Bo
Viatger verificat
9 de gen. de 2019
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Viatger verificat
Estada d’1 nit (gen. 2019)
8/10, Bo
Viatger verificat
19 de nov. de 2018
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Business trip
Viatger verificat
Estada d’1 nit (nov. 2018)