Kesang Laut Hotel

Allotjament de 2.0 estrelles
Hotel a Muar amb servei de recepció obert les 24 hores

Selecciona les dates per veure els preus

Galeria de fotos de l’allotjament Kesang Laut Hotel

Recepció
Habitació Deluxe | 1 dormitori, escriptori i roba de llit
Exterior
Habitació familiar (Family ) | Bany | Dutxa, articles de tocador gratuïts i tovalloles
Lounge al vestíbul

Opinions

6,0 sobre 10,

Serveis populars

  • Servei de recepció obert les 24 hores
  • Aire condicionat
  • Wifi gratuïta

Opcions d’habitació

Filtres disponibles per a les habitacions
Es mostren 10 de 10 habitacions

Habitació Deluxe

El més destacat

Aire condicionat
Televisor de pantalla plana
Dormitoris
Bany privat
Escriptori
  • 15 metres quadrats
  • Capacitat per a 3
  • 1 llit de matrimoni i 1 llit individual

Habitació, 1 llit de matrimoni

El més destacat

Aire condicionat
Televisor de pantalla plana
Dormitoris
Bany privat
Escriptori
  • 14 metres quadrats
  • Capacitat per a 2
  • 1 llit de matrimoni

Habitació amb dos llits individuals

El més destacat

Aire condicionat
Televisor de pantalla plana
Dormitoris
Bany privat
Escriptori
  • 12 metres quadrats
  • Capacitat per a 2
  • 2 llits individuals

Habitació familiar (Family )

El més destacat

Aire condicionat
Televisor de pantalla plana
Dormitoris
Bany privat
Escriptori
  • 16 metres quadrats
  • Capacitat per a 4
  • 2 llits de matrimoni

Habitació, 1 llit de matrimoni gran (VIP)

El més destacat

Aire condicionat
Televisor de pantalla plana
Dormitoris
Bany privat
Escriptori
  • 17 metres quadrats
  • Capacitat per a 2
  • 1 llit de matrimoni gran

Deluxe Room

  • Capacitat per a 3
  • 1 Twin Bed and 1 Queen Bed

Twin Room

  • Capacitat per a 2
  • 2 Twin Beds

Superior Family Room

  • Capacitat per a 4
  • 2 Queen Beds

VIP King Bed Room

  • Capacitat per a 2
  • 1 King Bed

Queen Room

  • Capacitat per a 2
  • 1 Queen Bed
Mod logo
Inicia la sessió per veure els descomptes i els avantatges aplicables. Com més aventures, més recompenses!

Informació sobre el barri

Mapa
No 1,2,3, Jalan Mulia, Taman Mulia, Muar, Johor, 84000

Què hi ha als voltants

  • Temple Nan Hai Fei Lai de Muar - 9 minuts en cotxe - 7.5 km
  • Desfilada Wetex - 9 minuts en cotxe - 7.9 km
  • Uptown Maharani - 10 minuts en cotxe - 8.2 km
  • Parc Recreatiu de Tanjung Emas - 11 minuts en cotxe - 9.4 km
  • Mercat Nocturn de Jonker Street - 41 minuts en cotxe - 46.8 km

Com moure’s per la zona

  • Aeroport Internacional de Malacca (MKZ): a 40 min en cotxe

Restaurants

  • ‪Asam Pedas Kesang Laut - ‬15 minuts a peu
  • ‪Mee Bandung Central - ‬6 minuts en cotxe
  • ‪Mee Bandung Central - ‬6 minuts en cotxe
  • ‪Sri Murni Tomyam - ‬4 minuts en cotxe
  • ‪Warung Sup Kambing - ‬7 minuts en cotxe

Sobre aquest allotjament

Kesang Laut Hotel

Aspectes destacats de l'allotjament
Kesang Laut Hotel t'ofereix tot el que necessites. No perdis la connexió gràcies a la wifi gratuïta a les zones comunes.
Entre els altres avantatges, s'inclouen els següents:
  • Servei de recepció obert les 24 hores i magatzem d'equipatge
Característiques de l'habitació
A Kesang Laut Hotel, totes les habitacions ofereixen comoditats com ara aire condicionat.
Entre les comoditats addicionals, s'inclou el següent:
  • Banys que ofereixen dutxes i articles de tocador gratuïts
  • Televisors de pantalla plana de 20 polzades amb canals per cable
  • Bossetes de te i cafè instantani gratuïts i escriptoris

Idiomes

Anglès i malai.

Allotjaments similars

Serveis de l’allotjament

Internet

  • Disponible en algunes zones comunes: wifi gratuïta

Aparcament i opcions de transport

  • Aparcament gratuït fora de les instal·lacions a 1 metre

Comoditats

  • Magatzem d'equipatge
  • Servei de recepció obert les 24 hores

Serveis per als clients

  • No hi ha servei de neteja

Accessibilitat

  • Sense ascensor

Més serveis

  • 2 plantes
  • Zones designades per a fumadors

Serveis de l’habitació

Dormitori

  • Es proporcionen llençols

Bany

  • Articles de tocador gratuïts
  • Bany privat
  • Dutxa
  • Tovalloles

Entreteniment

  • Televisor de pantalla plana de 20 polzades amb canals per cable

Menjar i beguda

  • Bossetes de te i cafè instantani

Altres

  • Aire condicionat
  • Escriptori

Polítiques

Entrada

Hora d'inici del registre d'entrada: 14:00. Hora de finalització del registre d'entrada: 22:00.
L'entrada més tard de l'horari establert està subjecta a disponibilitat.
Edat mínima per fer el registre d'entrada: 18 anys.

Sortida

Hora límit per al registre de sortida: migdia.

Instruccions especials d’entrada

El personal de recepció esperarà els clients a l'allotjament
Si tens previst arribar més tard de les 22:00, contacta amb l'allotjament amb antelació mitjançant la informació que trobaràs a la confirmació de la reserva
Durant el registre d'entrada, els clients han de presentar un certificat en què s'acrediti la pauta completa de vaccinació contra la COVID-19.
Totes les persones que tinguin a partir de 18 anys han de presentar el registre de vaccinació contra la COVID-19. També cal haver rebut la pauta completa de vacunació com a mínim 14 dies abans del registre d'entrada.

Mètodes d’accés

Personal de recepció

Animals de companyia

No s'admeten animals de companyia.

Nens i llits addicionals

En aquest allotjament s'admeten nens
Un nen de fins a 3 anys pot allotjar-se de manera gratuïta sempre que no es necessitin llits addicionals.
Hi ha llits addicionals disponibles per un càrrec addicional de 50 MYR per nit
No hi ha bressols disponibles.

Formes de pagament de l’allotjament

Informació important

Extres opcionals

  • Càrrec pel llit addicional: 50 MYR per nit.

És possible que la llista anterior no sigui exhaustiva o que els impostos no hi estiguin inclosos. Els imports poden variar.

Informació indispensable

Aquest allotjament està gestionat per un amfitrió professional, de manera que el seu oferiment va lligat a la seva professió, empresa o activitat comercial.
En funció de la política de l'allotjament, pot aplicar-se un recàrrec per persona addicional.
En fer el registre d'entrada, és possible que calgui presentar un document d'identitat oficial amb fotografia i una targeta de crèdit o dèbit, o bé abonar un dipòsit en efectiu, per cobrir qualsevol despesa imprevista.
Les sol·licituds especials no es poden garantir i estan subjectes a disponibilitat en arribar; poden aplicar-se recàrrecs.
Aquest allotjament accepta targetes de crèdit i efectiu.
Es poden fer transaccions sense efectiu.

Informació addicional

Aquest allotjament no disposa d'ascensors

L’allotjament també es coneix com a

Kesang Laut Hotel Muar
Kesang Laut Muar
Kesang Laut
Kesang Laut
Kesang Laut Hotel Muar
Kesang Laut Hotel Hotel
Kesang Laut Hotel Hotel Muar

Preguntes freqüents

Kesang Laut Hotel accepta animals de companyia?

No, no es permeten animals de companyia a l'allotjament.

Quant costa aparcar a Kesang Laut Hotel?

És possible aparcar a prop de manera gratuïta.

A quina hora es fa el registre d'entrada a Kesang Laut Hotel?

Hora d'inici del registre d'entrada: 14:00. Hora de finalització del registre d'entrada: 22:00. Es pot fer una entrada tardana durant un horari limitat.

A quina hora es fa el registre de sortida a Kesang Laut Hotel?

Registre de sortida: migdia.

Opinions: Kesang Laut Hotel

Opinions

6,0
Puntuació 10: Excel·lent. 4 de 32 opinions
Puntuació 8: Bo. 10 de 32 opinions
Puntuació 6: Acceptable. 6 de 32 opinions
Puntuació 4: Deficient. 5 de 32 opinions
Puntuació 2: Horrible. 7 de 32 opinions

5,2/10

Neteja

6,4/10

Personal i servei

5,0/10

Comoditats

5,4/10

Estat de l’allotjament i instal·lacions

6,0/10

Respecte al medi ambient

Opinions

4/10, Deficient

Nur Adilah

Viatge en família amb nens petits
Què no li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Check in je bilik bau rokok. Kuat bau rokok package habuk rokok atas lantai. Cawan ada kesan kopi tak cuci. Tv tak boleh tengok. Bila cakap dengan staff, no action taken. Alasannya memang macamtu. Bath tub pun tak function. Stay dua malam kat hotel ni memang tidur je semata.
Estada d’1 nit (abr. 2025)

4/10, Deficient

Viatger verificat

Viatge en família
Què no li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Ok
Estada d’1 nit (des. 2023)

10/10, Excel·lent

Md

Viatge en família amb nens petits
Què li ha agradat: Personal i servei, comoditats i estat de l’allotjament i instal·lacions
Ok
Estada d’1 nit (des. 2023)

8/10, Bo

Hock Hin

Estada d’1 nit (juny 2023)

6/10, Acceptable

Lim

Estada d’1 nit (oct. 2022)

6/10, Acceptable

Mohd Johari

Viatge en família
Què no li ha agradat: Neteja
Bilik air tak bersih berbau tak menyenangkan.
Estada d’1 nit (juny 2022)

10/10, Excel·lent

mohd bohari

Estada d’1 nit (juny 2022)

8/10, Bo

HANIF

Estada d’1 nit (febr. 2022)

6/10, Acceptable

Viatger verificat

Estada d’1 nit (jul. 2020)

10/10, Excel·lent

suriati

Viatge en família
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Estada de 2 nits (ag. 2020)

2/10, Horrible

Viatger verificat

Viatge de negocis, Viatge en grup
Què no li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Stains on bedsheets, wet toilet when checking in. Remote control for TV doesn't work unless you walk right to the TV and point the remote to the receiver located behind it. No towel provided, saying it's still in laundry.
Estada d’1 nit (ag. 2020)

4/10, Deficient

Rahman

Viatge en família
Què no li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
failed service
Estada d’1 nit (jul. 2020)

6/10, Acceptable

Zari

Viatge en família
Què li ha agradat: Personal i servei
Estada d’1 nit (gen. 2020)

2/10, Horrible

Lim

Viatge en família
Què no li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació

Not recommended

Spider webs on ceilings, blood stain on bed sheet. No towels provided n was told to wait to send over after 4 hours but no in vain till we complained to the manager.
Estada d’1 nit (gen. 2020)

8/10, Bo

Viatger verificat

Viatge en família
Què li ha agradat: Personal i servei, comoditats
Quite okay, but must hired good and responsibility housekeeping to tidy up room. Pls. Alot of dust, hair, and toilet quite dirty.
Estada de 2 nits (oct. 2019)

4/10, Deficient

Rafidi

Què no li ha agradat: Personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions i comoditat de l’habitació
Estada d’1 nit (ag. 2019)

8/10, Bo

Salahuddin

Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació

Suasana kg.

Sederhana. Agak jauh dari bandar. Suasana kampung
Estada d’1 nit (jul. 2019)

6/10, Acceptable

Viatger verificat

Estada d’1 nit (juny 2019)

2/10, Horrible

Viatger verificat

Viatge en família
Què no li ha agradat: Neteja, comoditats i estat de l’allotjament i instal·lacions
They did not receive info from Expedia and was not expecting anyone. Luckily had paid confirmation from Expedia. The room booked was not ready and paid extra for supposedly available superior room. The sink glass top was never cleaned, was told only had one towel left. The poor staff attending was feeling harrased because the other staff did not do their work. Will never set foot there again.
Estada d’1 nit (juny 2019)

2/10, Horrible

Viatger verificat

Viatge en família amb nens petits
Què no li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
No lif and staff not professional
Estada d’1 nit (juny 2019)

8/10, Bo

fatin

Viatge en grup
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
it was good
Estada d’1 nit (març 2019)

8/10, Bo

saad, Ipoh, perak my

Viatge de negocis, Viatge en família
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
Bilik cantik, selesa, tetapi wifi lansung tak boleh guna, nyamuk pula banyak, mungkin masuk ikut bawah pintu..
Estada d’1 nit (febr. 2019)

8/10, Bo

Rahsia

Viatge en parella
Què li ha agradat: Personal i servei
Aliran air di tandas agak perlahan
Estada d’1 nit (febr. 2019)

8/10, Bo

Viatger verificat

Estada d’1 nit (febr. 2019)

2/10, Horrible

Azlina

Què no li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
my booking is not in their record and the reason the staff incharge was not updated. They was change the other room and the room type is not satisfied. Very upset on this matter and hope expedia will take note. tq
Estada d’1 nit (febr. 2019)