Penthouse Inn

Allotjament de 3.0 estrelles
Casa d'hostes a Moyo amb esmorzar gratuït i servei de recepció les 24 hores

Selecciona les dates per veure els preus

Galeria de fotos de l’allotjament Penthouse Inn

Detall de l'exterior
Lounge al vestíbul
Habitació individual Deluxe | 1 dormitori, minibar, habitacions insonoritzades i wifi gratuïta
Suite | Zona de menjador de l'habitació
Recepció

Opinions

2,0 sobre 10,

Serveis populars

  • Bar
  • Esmorzar inclòs
  • Servei d’habitacions
  • Servei de recepció obert les 24 hores
  • Servei de neteja
  • Aparcament inclòs

Opcions d’habitació

Habitació individual Deluxe

El més destacat

Amb aïllament acústic
Calefacció
Dormitoris
Ampolla d'aigua gratuïta
Minibar
Armari rober o de rebost
Servei de neteja diari
  • Capacitat per a 1
  • 1 llit individual gran

Habitació doble

El més destacat

Amb aïllament acústic
Calefacció
Dormitoris
Ampolla d'aigua gratuïta
Minibar
Armari rober o de rebost
Servei de neteja diari
  • Capacitat per a 2
  • 1 llit doble

Suite

El més destacat

Menjador independent
Amb aïllament acústic
Calefacció
Mininevera
Televisor
Dormitoris
Ampolla d'aigua gratuïta
Minibar
  • Capacitat per a 2
  • 1 llit de matrimoni gran
Mod logo
Inicia la sessió per veure els descomptes i els avantatges aplicables. Com més aventures, més recompenses!

Informació sobre el barri

Mapa
Plot 1, Opiro Road, Moyo

Restaurants

  • ‪Nasera suites - ‬8 minuts a peu

Sobre aquest allotjament

Penthouse Inn

Aspectes destacats de l'allotjament
Un esmorzar gratuït típic de la regió, una terrassa i un jardí són només algunes de les comoditats que ofereix Penthouse Inn. La wifi gratuïta a l'habitació està disponible per a tots els clients, juntament amb biblioteca i servei de bugaderia i tintoreria.
També trobaràs avantatges com ara els següents:
  • Aparcament sense assistència gratis
  • Bicicletes de lloguer, registre de sortida exprés i registre d'entrada exprés
  • Magatzem d'equipatge, servei de recepció obert les 24 hores i caixa forta a la recepció
Característiques de l'habitació
A Penthouse Inn, totes les habitacions tenen serveis i instal·lacions com ara wifi gratuïta i habitacions insonoritzades. També s'inclouen minibars i ampolla d'aigua gratuïta.
Entre les comoditats extres, s'inclou el següent:
  • Sabatilles i parets insonoritzades
  • Armaris robers o de rebost, calefacció i servei de neteja diari

Idiomes

Anglès i suahili.

Allotjaments similars

Serveis de l’allotjament

Internet

  • Disponible a totes les habitacions: wifi gratuïta
  • Disponible en algunes zones comunes: wifi gratuïta

Aparcament i opcions de transport

  • Aparcament gratuït sense assistència a les instal·lacions

Menjar i beguda

  • Esmorzar de gastronomia local gratuït
  • Un bar
  • Un restaurant

Activitats

  • Biblioteca
  • Lloguer de bicicletes

Per a famílies

  • Bugaderia
  • Habitacions insonoritzades

Comoditats

  • Bugaderia
  • Caixa forta a la recepció
  • Magatzem d'equipatge
  • Servei de recepció obert les 24 hores

Serveis per als clients

  • Assistència turística o per a la compra d'entrades
  • Servei de bugaderia i rentatge en sec
  • Servei de neteja (diari)

Serveis empresarials

  • Sales de reunions

Exterior

  • Jardí
  • Terrassa
  • Zona de pícnic

Més serveis

  • Allotjament lliure de fum
  • Mosquiteres

Serveis de l’habitació

Dormitori

  • Es proporcionen llençols

Bany

  • Banyera o dutxa
  • Sabatilles
  • Tovalloles

Menjar i beguda

  • Ampolla d'aigua gratuïta
  • Minibar
  • Servei d'habitacions limitat

Altres

  • Calefacció
  • Habitacions insonoritzades

Polítiques

Entrada

Hora d'inici del registre d'entrada: 14:00. Hora de finalització del registre d'entrada: 23:00.
Registre d'entrada sense contacte
Registre d'entrada exprés disponible
Edat mínima per fer el registre d'entrada: 18 anys.

Sortida

Hora límit per al registre de sortida: 10:00.
Registre de sortida sense contacte
Registre de sortida exprés disponible

Instruccions especials d’entrada

El personal de recepció esperarà els clients a l'allotjament

Mètodes d’accés

Personal de recepció

Animals de companyia

No s'admeten animals de companyia.

Nens i llits addicionals

En aquest allotjament s'admeten nens

Formes de pagament de l’allotjament

Informació important

Extres opcionals

  • Hi ha servei de neteja disponible amb un recàrrec.

És possible que la llista anterior no sigui exhaustiva o que els impostos no hi estiguin inclosos. Els imports poden variar.

Informació indispensable

Aquest allotjament està gestionat per un amfitrió professional, de manera que el seu oferiment va lligat a la seva professió, empresa o activitat comercial.
En funció de la política de l'allotjament, pot aplicar-se un recàrrec per persona addicional.
En fer el registre d'entrada, és possible que calgui presentar un document d'identitat oficial amb fotografia i una targeta de crèdit o dèbit, o bé abonar un dipòsit en efectiu, per cobrir qualsevol despesa imprevista.
Les sol·licituds especials no es poden garantir i estan subjectes a disponibilitat en arribar; poden aplicar-se recàrrecs.
Aquest allotjament accepta targetes de crèdit i efectiu.
Aquest allotjament disposa d'elements de seguretat com ara un extintor i una farmaciola

L’allotjament també es coneix com a

Penthouse Inn Moyo
Penthouse Inn Guesthouse
Penthouse Inn Guesthouse Moyo

Preguntes freqüents

Penthouse Inn accepta animals de companyia?

No, no es permeten animals de companyia a l'allotjament.

Quant costa aparcar a Penthouse Inn?

L'aparcament sense assistència és gratuït en aquest allotjament.

A quina hora es fa el registre d'entrada a Penthouse Inn?

Hora d'inici del registre d'entrada: 14:00. Hora de finalització del registre d'entrada: 23:00.

A quina hora es fa el registre de sortida a Penthouse Inn?

Registre de sortida: 10:00.

On es troba Penthouse Inn?

Aquesta casa d'hostes és a Moyo.

Opinions: Penthouse Inn

Opinions

2,0
Puntuació 10: Excel·lent. 0 de 1 opinions
Puntuació 8: Bo. 0 de 1 opinions
Puntuació 6: Acceptable. 0 de 1 opinions
Puntuació 4: Deficient. 0 de 1 opinions
Puntuació 2: Horrible. 1 de 1 opinions

2,0/10

Neteja

2,0/10

Personal i servei

2,0/10

Estat de l’allotjament i instal·lacions

2,0/10

Respecte al medi ambient

Opinions

2/10

This hotel and the way we were treated was very upsetting. When we arrived at the hotel they did not know we were checking in (despite me showing the confirmation email and that I had booked weeks before the check in date). They had to call someone before they gave us a room. When they did give us a room it had very limited electricity, no working AC or fan, and worst of all NO WATER. We asked them what was going on and they told us it was an issue with the pump that night and we could use another room that had running water. We were allowed to use an empty room to shower, but then had to go back to the room we gave us. Then we asked about getting a room with runing water and they said they would have to upgrade us at double what we paid for our room. They assured us the water would be fixed the next day. It was not. They would not upgrade us without a major charge and we didn't get the water. After several days of no water, trying to get ahold of management about the issue, and the staff refusing to do anything to help us we decided to leave. We were booked to stay there several weeks but without water (which was included in the room we booked and paid for) we were not comfortable. As we were leaving they made a passing comment about upgading us to a room with water, but then never actually offered to do that. It was a very upsetting experience. I tried to contact the management numerous times and they never contacted me back. The hotel was a waste of money and upsetting.
Estada de 17 nits (maig 2024)