Selecciona les dates per veure els preus
Galeria de fotos de l’allotjament ibis Moulins Sud





Opinions
8,2 sobre 10,
Molt bo
Serveis populars
El preu actual és de 85 €
taxes i impostos inclosos
5 d’oct. - 6 d’oct.
Opcions d’habitació
Consulta la disponibilitat per a aquestes dates
Filtres disponibles per a les habitacions
Es mostren 11 de 11 habitacions
Carregar totes les fotos de: Habitació superior, 2 llits individuals

Habitació superior, 2 llits individuals
El més destacat
Amb aïllament acústic
Aire condicionat
Calefacció
Habitacions comunicades/contigües
Televisor
Any de renovació: 2021
Cortines opaques
Roba de llit d'alta qualitat
Carregar totes les fotos de: Habitació doble estàndard, 1 llit doble

Habitació doble estàndard, 1 llit doble
8,6 sobre 10
Excel·lent
(12 opinions)
El més destacat
Amb aïllament acústic
Aire condicionat
Calefacció
Habitacions comunicades/contigües
Bressols (gratis)
Televisor
Any de renovació: 2021
Cortines opaques
Carregar totes les fotos de: Habitació doble superior, 1 llit doble

Habitació doble superior, 1 llit doble
10,0 sobre 10
Magnífic
(3 opinions)
El més destacat
Amb aïllament acústic
Aire condicionat
Calefacció
Habitacions comunicades/contigües
Bressols (gratis)
Televisor
Any de renovació: 2021
Roba de llit d'alta qualitat
Carregar totes les fotos de: Habitació amb dos llits individuals estàndard, 2 llits individuals

Habitació amb dos llits individuals estàndard, 2 llits individuals
8,0 sobre 10
Molt bo
(3 opinions)
El més destacat
Amb aïllament acústic
Aire condicionat
Calefacció
Habitacions comunicades/contigües
Televisor
Any de renovació: 2021
Cortines opaques
Roba de llit d'alta qualitat
Superior Double Room With Bath Or Shower
Carregar totes les fotos de: Standard Twin Room With 2 Single Beds And Shower

Standard Twin Room With 2 Single Beds And Shower
Family Room With 1 Double Bed And 2 Twin Beds
Standard Single Room With A Double Bed And Shower
Superior Twin With 2 Single Beds And Shower
Carregar totes les fotos de: Superior Triple Room With Double Bed, Sofa And Walk-in Shower

Superior Triple Room With Double Bed, Sofa And Walk-in Shower
Room With A Double Bed Featuring The New Bedding
Inicia la sessió per veure els descomptes i els avantatges aplicables. Com més aventures, més recompenses!
Informació sobre el barri
ibis Moulins Sud es troba a Moulins, a prop d'una estació de tren i a prop del passeig marítim. Maison Mantin i Museu Anne-de-Beaujeu són visites imprescindibles per als aficionats a la cultura; afegeix-les al teu itinerari juntament amb Presó de La Mal Coiffee. Escola secundària Anne de Beaujeu i Catedral de Moulins són altres dos llocs recomanats per visitar.

153 Route de Lyon, Route Nationale 7, Moulins, Allier, 3000
Què hi ha als voltants
- Catedral de Moulins - 4 minuts en cotxe - 3.0 km
- Maison Mantin - 4 minuts en cotxe - 3.0 km
- Presó de La Mal Coiffee - 4 minuts en cotxe - 3.0 km
- Museu Anne-de-Beaujeu - 4 minuts en cotxe - 3.0 km
- Centre National Du Costume De Scene - 4 minuts en cotxe - 3.3 km
Com moure’s per la zona
Restaurants
- Buffalo Grill - 6 minuts a peu
- McDonald's - 5 minuts a peu
- Royal Buffet - 7 minuts a peu
- Cafe Le Relax - 7 minuts a peu
- Burger King - 2 minuts a peu
Sobre aquest allotjament
ibis Moulins Sud
Serveis de l’allotjament
Serveis de l’habitació
Polítiques
Informació important
Taxes
Els següents càrrecs es paguen a l'allotjament i poden incloure els impostos aplicables:
- Taxa municipal: 1.10 EUR per persona i per nit. Aquesta taxa no s'aplica als menors de 18 anys.
Hem inclòs tots els càrrecs que ens ha proporcionat l'allotjament.
Extres opcionals
- Càrrec per l'esmorzar d'estil bufet: 12.90 EUR per adult i 6.45 EUR per nen (preu aproximat).
- Càrrec per animals de companyia: 10 EUR per animal de companyia per nit.
- No és necessari abonar cap taxa en concepte d'animals de servei
És possible que la llista anterior no sigui exhaustiva o que els impostos no hi estiguin inclosos. Els imports poden variar.
Informació indispensable
Aquest allotjament està gestionat per un amfitrió professional, de manera que el seu oferiment va lligat a la seva professió, empresa o activitat comercial.
En funció de la política de l'allotjament, pot aplicar-se un recàrrec per persona addicional.
En fer el registre d'entrada, és possible que calgui presentar un document d'identitat oficial amb fotografia i una targeta de crèdit o dèbit, o bé abonar un dipòsit en efectiu, per cobrir qualsevol despesa imprevista.
Les sol·licituds especials no es poden garantir i estan subjectes a disponibilitat en arribar; poden aplicar-se recàrrecs.
Aquest allotjament accepta targetes de crèdit, Chèques-Vacances de l'ANCV i efectiu.
Es poden fer transaccions sense efectiu.
Aquest allotjament disposa d'elements de seguretat com ara un extintor i una farmaciola
Si cancel·les la teva reserva, estaràs subjecte a la política de cancel·lació de l’amfitrió. D’acord amb la normativa de la UE relacionada amb els drets dels consumidors, els serveis de reserva d’allotjament no estan subjectes al dret de desistiment.
Informació addicional
D'acord amb la normativa del país, aquest allotjament no accepta pagaments en efectiu d'imports superiors a 1000 EUR; per a més informació, contacta amb l'allotjament mitjançant la informació que trobaràs a la confirmació de la reserva
L'allotjament disposa d'habitacions comunicades o contigües, subjectes a disponibilitat; per sol·licitar-les cal contactar amb l'allotjament mitjançant la informació que figura a la confirmació de la reserva.
Les fotografies d'aquesta descripció reflecteixen l'estàndard de la marca i es proporcionen únicament amb finalitat il·lustrativa
Puntuació nacional
Aquest allotjament ha rebut la classificació per estrelles oficial de ATOUT France, l'agència de desenvolupament turístic de França.
L’allotjament també es coneix com a
ibis Moulins Sud
ibis Sud Hotel Moulins
ibis Moulins Sud Hotel
ibis Moulins Sud Hotel
ibis Moulins Sud Moulins
ibis Moulins Sud Hotel Moulins
Preguntes freqüents
Opinions: ibis Moulins Sud
Opinions
8,2
Molt bo
8,6/10
Neteja
8,6/10
Personal i servei
8,2/10
Comoditats
8,0/10
Estat de l’allotjament i instal·lacions
8,6/10
Respecte al medi ambient
Opinions
5 d’ag. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Estada d’1 nit (ag. 2025)
8/10, Bo
Wouter
3 de jul. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
Wouter
Estada d’1 nit (jul. 2025)
8/10, Bo
Rolande
Viatge en parella
6 de juny de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Rolande
Estada d’1 nit (juny 2025)
10/10, Excel·lent
Jean
24 de maig de 2025
Què li ha agradat: Neteja, comoditats i estat de l’allotjament i instal·lacions
Jean
Estada d’1 nit (maig 2025)
8/10, Bo
Angelo
Viatge de negocis
24 de maig de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Angelo
Estada d’1 nit (maig 2025)
10/10, Excel·lent
catherine
Viatge en parella
16 de maig de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
catherine
Estada d’1 nit (maig 2025)
8/10, Bo
Marylène
15 de maig de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei
Què no li ha agradat: Comoditat de l’habitació
Marylène
Estada d’1 nit (maig 2025)
10/10, Excel·lent
Frederic
Viatge de negocis
11 de maig de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Frederic
Estada d’1 nit (abr. 2025)
8/10, Bo
Josette
9 de maig de 2025
Josette
Estada d’1 nit (maig 2025)
6/10, Acceptable
Abdelhamid
8 de maig de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Abdelhamid
Estada d’1 nit (maig 2025)
10/10, Excel·lent
Abdelhamid
7 de maig de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Abdelhamid
Estada d’1 nit (maig 2025)
10/10, Excel·lent
Stéphane
Viatge de negocis
9 d’abr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Séjour affaires
Stéphane
Estada de 2 nits (abr. 2025)
6/10, Acceptable
Stéphane
Viatge de negocis
30 de març de 2025
Què no li ha agradat: Comoditat de l’habitació
Stéphane
Estada d’1 nit (març 2025)
10/10, Excel·lent
Carte compte commun
29 de març de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Carte compte commun
Estada d’1 nit (març 2025)
8/10, Bo
Teiva
Viatge de negocis
20 de març de 2025
Què li ha agradat: Personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions i comoditat de l’habitació
Tres calme mais douche pas très propre
Teiva
Estada d’1 nit (març 2025)
10/10, Excel·lent
Christophe
Viatge de negocis
20 de març de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Très confortable
Christophe
Estada d’1 nit (març 2025)
10/10, Excel·lent
Camille
Viatge de negocis
16 de març de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Accueil parfait
Camille
Estada d’1 nit (març 2025)
10/10, Excel·lent
Paul
14 de març de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Conforme à mes attentes......mais....
Paul
Estada d’1 nit (març 2025)
10/10, Excel·lent
Christophe
Viatge de negocis
28 de febr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Tres confortable
Christophe
Estada d’1 nit (febr. 2025)
8/10, Bo
Cecile
Viatge de negocis
26 de febr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei
Cecile
Estada d’1 nit (febr. 2025)
8/10, Bo
Olivier
Viatge de negocis
24 de febr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Olivier
Estada d’1 nit (febr. 2025)
10/10, Excel·lent
Cyril
20 de febr. de 2025
Cyril
Estada d’1 nit (febr. 2025)
8/10, Bo
Lindy
Viatge en parella
16 de febr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Lindy
Estada d’1 nit (febr. 2025)
8/10, Bo
Jean jacques
14 de febr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Jean jacques
Estada d’1 nit (febr. 2025)
8/10, Bo
Charles
6 de febr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Charles
Estada d’1 nit (gen. 2025)