Selecciona les dates per veure els preus
Galeria de fotos de l’allotjament Hotell Carl Friman





Opinions
8,8 sobre 10,
Excel·lent
Serveis populars
Opcions d’habitació
Filtres disponibles per a les habitacions
Es mostren 4 de 4 habitacions
Carregar totes les fotos de: Habitació doble

Habitació doble
8,8 sobre 10
Excel·lent
(31 opinions)
El més destacat
Calefacció
Televisor de plasma
Dormitoris
Ventilador portàtil
Cortines opaques
Un assecador de cabells
Cafetera/tetera
Bullidora elèctrica
Carregar totes les fotos de: Habitació doble superior

Habitació doble superior
El més destacat
Calefacció
Televisor de plasma
Dormitoris
Ventilador portàtil
Cortines opaques
Un assecador de cabells
Cafetera/tetera
Bullidora elèctrica
Carregar totes les fotos de: Habitació individual

Habitació individual
8,6 sobre 10
Excel·lent
(7 opinions)
El més destacat
Calefacció
Televisor de plasma
Dormitoris
Ventilador portàtil
Cortines opaques
Un assecador de cabells
Cafetera/tetera
Bullidora elèctrica
Carregar totes les fotos de: Habitació econòmica

Habitació econòmica
El més destacat
Calefacció
Televisor de plasma
Cortines opaques
Dormitoris
Un assecador de cabells
Bany privat
Cafetera/tetera
Bullidora elèctrica
Inicia la sessió per veure els descomptes i els avantatges aplicables. Com més aventures, més recompenses!
Informació sobre el barri

Akasialiden 22, Motala, Östergötlands län, 591 35
Sobre aquest allotjament
Allotjaments similars

Best Western Motala Stadshotell
Best Western Motala Stadshotell
- Esmorzar inclòs
- S’admeten animals
- Wifi gratuïta
- Restaurant
8.2 de 10, Molt bé, 1.000 opinions
Preu actual: 109 €
taxes i impostos inclosos
20 de jul. - 21 de jul.
Serveis de l’allotjament
Serveis de l’habitació
Polítiques
Informació important
Extres opcionals
- Càrrec per animals de companyia: 150 SEK per allotjament per estada.
- No és necessari abonar cap taxa en concepte d'animals de servei
- Càrrec per l'ús del bressol: 250.0 SEK per nit.
- Càrrec pel llit addicional: 250.0 SEK per nit.
És possible que la llista anterior no sigui exhaustiva o que els impostos no hi estiguin inclosos. Els imports poden variar.
Informació indispensable
Aquest allotjament està gestionat per un amfitrió professional, de manera que el seu oferiment va lligat a la seva professió, empresa o activitat comercial.
En funció de la política de l'allotjament, pot aplicar-se un recàrrec per persona addicional.
En fer el registre d'entrada, és possible que calgui presentar un document d'identitat oficial amb fotografia i una targeta de crèdit o dèbit, o bé abonar un dipòsit en efectiu, per cobrir qualsevol despesa imprevista.
Les sol·licituds especials no es poden garantir i estan subjectes a disponibilitat en arribar; poden aplicar-se recàrrecs.
Aquest allotjament accepta targetes de crèdit, targetes de dèbit i efectiu.
Es poden fer transaccions sense efectiu.
Aquest allotjament disposa d'elements de seguretat com ara un extintor, un detector de fum i una farmaciola
Tingues en compte que les normes culturals i les polítiques aplicables als clients poden variar segons el país i l'allotjament, que és qui ha facilitat les polítiques que es mostren
Guests traveling with an animal must contact the property prior to arrival in order to verify availability of a pet friendly room.
L’allotjament també es coneix com a
Hotell Carl Friman Hotel
Hotell Carl Friman Motala
Hotell Carl Friman Hotel Motala
Preguntes freqüents
Opinions: Hotell Carl Friman
Opinions
8,8
Excel·lent
8,8/10
Neteja
8,8/10
Personal i servei
8,2/10
Comoditats
8,6/10
Estat de l’allotjament i instal·lacions
8,4/10
Respecte al medi ambient
Opinions
Viatge en família
8 de juny de 2025
Què li ha agradat: Neteja, comoditats
Estada d’1 nit (juny 2025)
10/10, Excel·lent
Karen
Viatge en família
27 de maig de 2025
Què li ha agradat: Neteja, estat de l’allotjament i instal·lacions
Karen
Estada d’1 nit (maig 2025)
10/10, Excel·lent
Ingrid Christine
Viatge en família
25 de març de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Ingrid Christine
Estada de 2 nits (març 2025)
6/10, Acceptable
Jim
Viatge de negocis
20 de març de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei
Jim
Estada d’1 nit (març 2025)
8/10, Bo
Christer
18 de març de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Christer
Estada d’1 nit (març 2025)
4/10, Deficient
Martin
17 de març de 2025
Martin
Estada de 2 nits (març 2025)
8/10, Bo
staffan
10 de març de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
staffan
Estada d’1 nit (març 2025)
10/10, Excel·lent
Viatger verificat
9 de març de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Viatger verificat
Estada de 2 nits (març 2025)
8/10, Bo
Ulf
5 de març de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Ulf
Estada d’1 nit (març 2025)
10/10, Excel·lent
Malin
2 de març de 2025
Malin
Estada d’1 nit (nov. 2024)
10/10, Excel·lent
Christine
26 de febr. de 2025
Què li ha agradat: Comoditat de l’habitació
Christine
Estada de 2 nits (febr. 2025)
10/10, Excel·lent
Peter
20 de febr. de 2025
Peter
Estada d’1 nit (febr. 2025)
10/10, Excel·lent
Viatger verificat
Viatge de negocis
18 de febr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Viatger verificat
Estada d’1 nit (nov. 2024)
10/10, Excel·lent
Viatger verificat
Viatge de negocis
18 de febr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Viatger verificat
Estada d’1 nit (febr. 2025)
8/10, Bo
Christopher
15 de febr. de 2025
Christopher
Estada d’1 nit (febr. 2025)
10/10, Excel·lent
Monika
15 de febr. de 2025
Monika
Estada d’1 nit (febr. 2025)
8/10, Bo
Hanna
Viatge de negocis
31 de gen. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Hanna
Estada d’1 nit (gen. 2025)
10/10, Excel·lent
Eva
Viatge de negocis
19 de gen. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Eva
Estada de 2 nits (gen. 2025)
8/10, Bo
Per
16 de gen. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Mysigt hotell med karaktär.

Per
Estada d’1 nit (gen. 2025)
8/10, Bo
Stefan
Viatge de negocis
15 de gen. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Stefan
Estada d’1 nit (gen. 2025)
10/10, Excel·lent
Ann-Charlotte
11 de gen. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Ann-Charlotte
Estada d’1 nit (gen. 2025)
6/10, Acceptable
Markku
Viatge de negocis
10 de gen. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Markku
Estada d’1 nit (gen. 2025)
10/10, Excel·lent
Eva
Viatge de negocis
4 de gen. de 2025
Què li ha agradat: Personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions i comoditat de l’habitació
Eva
Estada de 2 nits (gen. 2025)
6/10, Acceptable
Viatger verificat
14 de des. de 2024
Què li ha agradat: Personal i servei
Què no li ha agradat: Estat de l’allotjament i instal·lacions
Viatger verificat
Estada de 3 nits (des. 2024)
6/10, Acceptable
Anneli
9 de des. de 2024
Anneli
Estada d’1 nit (des. 2024)