Hotel Cascade
Hotel amb servei complet de spa i a prop de l'atractiu següent: Església de l'Assumpció de la Verge Maria
Selecciona les dates per veure els preus
Galeria de fotos de l’allotjament Hotel Cascade





Opinions
8,0 sobre 10,
Molt bo
Serveis populars
Opcions d’habitació
Filtres disponibles per a les habitacions
Es mostren 2 de 2 habitacions
Carregar totes les fotos de: Habitació doble per a ús individual superior, 1 llit de matrimoni

Habitació doble per a ús individual superior, 1 llit de matrimoni
El més destacat
Calefacció
Televisor LCD
Dormitoris
Bany privat
Un assecador de cabells
Minibar
Caixa forta
Servei de neteja diari
Carregar totes les fotos de: Habitació amb dos llits individuals superior

Habitació amb dos llits individuals superior
8,8 sobre 10
Excel·lent
(3 opinions)
El més destacat
Calefacció
Bressols (gratis)
Televisor LCD
Dormitoris
Bany privat
Un assecador de cabells
Minibar
Caixa forta
Inicia la sessió per veure els descomptes i els avantatges aplicables. Com més aventures, més recompenses!
Informació sobre el barri

Radnicni 3, Most, 434 01
Sobre aquest allotjament
Allotjaments similars

Hotel Kapitol
Hotel Kapitol
- Esmorzar inclòs
- Spa
- Aparcament inclòs
- Wifi gratuïta
9.0 de 10, Fantàstic, 103 opinions
Preu actual: 81 €
taxes i impostos inclosos
24 de juny - 25 de juny
Serveis de l’allotjament
Serveis de l’habitació
Polítiques
Informació important
Extres opcionals
- Càrrec per animals de companyia: 12 EUR per animal de companyia per nit.
- No és necessari abonar cap taxa en concepte d'animals de servei
- Càrrec per fer el registre d'entrada abans de l'horari establert: 16 EUR.
- Càrrec pel registre de sortida més tard de l'horari establert: 15 EUR.
És possible que la llista anterior no sigui exhaustiva o que els impostos no hi estiguin inclosos. Els imports poden variar.
Informació indispensable
Aquest allotjament està gestionat per un amfitrió professional, de manera que el seu oferiment va lligat a la seva professió, empresa o activitat comercial.
En funció de la política de l'allotjament, pot aplicar-se un recàrrec per persona addicional.
En fer el registre d'entrada, és possible que calgui presentar un document d'identitat oficial amb fotografia i una targeta de crèdit o dèbit, o bé abonar un dipòsit en efectiu, per cobrir qualsevol despesa imprevista.
Les sol·licituds especials no es poden garantir i estan subjectes a disponibilitat en arribar; poden aplicar-se recàrrecs.
El nom que figuri a la targeta de crèdit utilitzada en fer l'entrada per abonar les despeses addicionals ha de coincidir amb el nom principal de la reserva
Per reservar bressols, els clients han de contactar amb l'allotjament amb antelació
Aquest allotjament accepta les principals targetes de crèdit i efectiu.
Informació addicional
Cal reservar els tractaments de spa amb antelació; abans d'arribar, contacta amb l'allotjament mitjançant la informació que trobaràs a la confirmació de la reserva
Només els clients registrats a l'allotjament poden accedir a les habitacions
Es prohibeix l'entrada a l'spa als menors de 18 anys sense la supervisió d'un adult
L’allotjament també es coneix com a
Cascade Most
Hotel Cascade Most
Hotel Cascade Most
Hotel Cascade Hotel
Hotel Cascade Hotel Most
Preguntes freqüents
Opinions: Hotel Cascade
Opinions
8,0
Molt bo
8,2/10
Neteja
8,0/10
Personal i servei
6,8/10
Comoditats
7,4/10
Estat de l’allotjament i instal·lacions
8,0/10
Respecte al medi ambient
Opinions
11 d’abr. de 2025
Què li ha agradat: Personal i servei
8/10, Bo
Jan Frode
Viatge en grup
5 de març de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
An OK sleepover

Jan Frode
Estada d’1 nit (febr. 2025)
10/10, Excel·lent
Candida
Viatge de negocis
25 de febr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i comoditat de l’habitació
Candida
Estada de 2 nits (febr. 2025)
8/10, Bo
Gerd
Viatge en grup
17 de febr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Gerd
Estada de 3 nits (febr. 2025)
8/10, Bo
Stanislav
23 de nov. de 2024
Què li ha agradat: Comoditats
Stanislav
Estada de 2 nits (nov. 2024)
10/10, Excel·lent
Vojtech
Viatge en grup
14 de nov. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Vojtech
Estada d’1 nit (ag. 2024)
8/10, Bo
Uwe
11 de set. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
Uwe
Estada de 2 nits (ag. 2024)
8/10, Bo
Rainer
Viatge en grup
19 d’ag. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei
Rainer
Estada de 2 nits (ag. 2024)
8/10, Bo
Michito
Viatge de negocis
9 d’ag. de 2024
Què li ha agradat: Estat de l’allotjament i instal·lacions
Michito
Estada de 2 nits (ag. 2024)
6/10, Acceptable
Giorgio
Viatge de negocis
17 de jul. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Giorgio
Estada d’1 nit (jul. 2024)
6/10, Acceptable
Aaron, Chelmsford
Viatge de negocis
2 de juny de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei
Què no li ha agradat: Estat de l’allotjament i instal·lacions
Aaron
Estada de 3 nits (maig 2024)
8/10, Bo
Annette
9 de set. de 2023
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Annette
Estada de 5 nits (set. 2023)
10/10, Excel·lent
Tonny
10 de jul. de 2023
Tonny
Estada d’1 nit (jul. 2023)
8/10, Bo
Sanni
Viatge en família
16 de maig de 2023
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Weekend i Most
Sanni
Estada de 3 nits (maig 2023)
8/10, Bo
Viatger verificat
Viatge en grup
26 d’abr. de 2023
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei
Sauberes Hotel - Rennstreckennähe
Viatger verificat
Estada de 2 nits (abr. 2023)
10/10, Excel·lent
Evzen
Viatge en família
11 de febr. de 2023
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Evzen
Estada de 3 nits (febr. 2023)
8/10, Bo
Paul
23 de gen. de 2023
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
Paul
Estada de 5 nits (gen. 2023)
10/10, Excel·lent
Roman
Viatge en parella
16 de des. de 2022
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Roman
8/10, Bo
David
Viatge de negocis
30 de nov. de 2022
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
David
Estada de 2 nits (nov. 2022)
10/10, Excel·lent
Andre
Viatge en grup
28 d’oct. de 2022
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Andre
Estada d’1 nit (oct. 2022)
10/10, Excel·lent
Richard
28 de jul. de 2022
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Richard
Estada de 2 nits (jul. 2022)
4/10, Deficient
Michal
11 de juny de 2022
Què li ha agradat: Neteja
Què no li ha agradat: Estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Michal
Estada d’1 nit (juny 2022)
10/10, Excel·lent
??
2 de des. de 2021
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
??
Estada de 11 nits (nov. 2021)
8/10, Bo
Petr
Viatge de negocis
27 de set. de 2021
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i comoditat de l’habitació
Petr
Estada d’1 nit (set. 2021)
10/10, Excel·lent
Onn
Viatge de negocis
27 de juny de 2021
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Onn
Estada de 2 nits (juny 2021)