Brit Hotel Montargis
Hotel a Mormant-sur-Vernisson amb cafeteria i restaurant 
Galeria de fotos de l’allotjament Brit Hotel Montargis





Opinions
9,2 sobre 10, 
Fantàstic
Serveis populars
El preu actual és de 75 €
taxes i impostos inclosos
6 de nov. - 7 de nov.
Opcions d’habitació
Consulta la disponibilitat per a aquestes dates
Filtres disponibles per a les habitacions
Es mostren 2 de 2 habitacions
Carregar totes les fotos de: Habitació doble clàssica

Habitació doble clàssica
9,4 sobre 10
Magnífic
(11 opinions)
El més destacat
Amb aïllament acústic 
Control de la temperatura 
Calefacció 
Televisor LED 
Matalàs amb encoixinament addicional 
Roba de llit d'alta qualitat 
Bany privat 
Un assecador de cabells 
Carregar totes les fotos de: Habitació amb dos llits individuals clàssica

Habitació amb dos llits individuals clàssica
8,8 sobre 10
Excel·lent
(3 opinions)
El més destacat
Amb aïllament acústic 
Control de la temperatura 
Calefacció 
Televisor LED 
Matalàs amb encoixinament addicional 
Roba de llit d'alta qualitat 
Bany privat 
Un assecador de cabells 
Inicia la sessió per veure els descomptes i els avantatges aplicables. Com més aventures, més recompenses!
Informació sobre el barri

D2007, Mormant-sur-Vernisson, 45700
Sobre aquest allotjament
Brit Hotel Montargis
Allotjaments similars

Kyriad Montargis - Amilly
Kyriad Montargis - Amilly
- S’admeten animals
 - Aparcament inclòs
 - Wifi gratuïta
 - Restaurant
 
8.0 de 10, Molt bé, 417 opinions
Preu actual: 56 €
taxes i impostos inclosos
9 de nov. - 10 de nov.
Serveis de l’allotjament
Serveis de l’habitació
Polítiques
Informació important
Taxes
Els següents càrrecs es paguen a l'allotjament i poden incloure els impostos aplicables:
- Taxa municipal: 1.10 EUR per persona i per nit. Aquesta taxa no s'aplica als menors de 18 anys.
 
Hem inclòs tots els càrrecs que ens ha proporcionat l'allotjament.
Extres opcionals
- Càrrec per l'esmorzar d'estil bufet: 9.50 EUR per persona (preu aproximat).
 - Càrrec per animals de companyia: 10 EUR per animal de companyia per nit.
 - No és necessari abonar cap taxa en concepte d'animals de servei
 - Es pot fer el registre de sortida més tard de l'horari establert si es paga un càrrec (subjecte a disponibilitat).
 - Càrrec pel llit addicional: 15 EUR per nit.
 
És possible que la llista anterior no sigui exhaustiva o que els impostos no hi estiguin inclosos. Els imports poden variar.
Informació indispensable
Aquest allotjament està gestionat per un amfitrió professional, de manera que el seu oferiment va lligat a la seva professió, empresa o activitat comercial. 
En funció de la política de l'allotjament, pot aplicar-se un recàrrec per persona addicional. 
En fer el registre d'entrada, és possible que calgui presentar un document d'identitat oficial amb fotografia i una targeta de crèdit o dèbit, o bé abonar un dipòsit en efectiu, per cobrir qualsevol despesa imprevista. 
Les sol·licituds especials no es poden garantir i estan subjectes a disponibilitat en arribar; poden aplicar-se recàrrecs. 
Aquest allotjament accepta targetes de crèdit i efectiu. 
Si cancel·les la teva reserva, estaràs subjecte a la política de cancel·lació de l’amfitrió. D’acord amb la normativa de la UE relacionada amb els drets dels consumidors, els serveis de reserva d’allotjament no estan subjectes al dret de desistiment.
Informació addicional
D'acord amb la normativa del país, aquest allotjament no accepta pagaments en efectiu d'imports superiors a 1000 EUR; per a més informació, contacta amb l'allotjament mitjançant la informació que trobaràs a la confirmació de la reserva 
Puntuació nacional
Aquest allotjament ha rebut la classificació per estrelles oficial de ATOUT France, l'agència de desenvolupament turístic de França.
L’allotjament també es coneix com a
Brit Hotel Montargis Mormant-sur-Vernisson
Brit Hotel Montargis
Brit Montargis Mormant-sur-Vernisson
Brit Montargis
Brit Hotel Montargis Hotel
Brit Hotel Montargis Mormant-sur-Vernisson
Brit Hotel Montargis Hotel Mormant-sur-Vernisson
Preguntes freqüents
Opinions
Opinions: Brit Hotel Montargis
9,2
Fantàstic
9,4
Neteja
7,6
Ubicació
9,4
Personal i servei
9,0
Respecte al medi ambient
9,2
Estat de l’allotjament i instal·lacions
Opinions
Viatge en parella, Viatge amb animals de companyia
21 de set. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Estada d’1 nit (set. 2025)
8/10, Bo
MARIE-PIERRE
22 d’ag. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
MARIE-PIERRE
Estada d’1 nit (ag. 2025)
8/10, Bo
Arnaud
Viatge de negocis
23 de jul. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
Arnaud
Estada d’1 nit (jul. 2025)
8/10, Bo
Anni
16 de jul. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Ganske fint hotel
Anni
Estada d’1 nit (jul. 2025)
8/10, Bo
Chris
Viatge de negocis
2 de jul. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Chris
Estada d’1 nit (juny 2025)
6/10, Acceptable
STEPHANE
26 de juny de 2025
STEPHANE
Estada d’1 nit (juny 2025)
10/10, Excel·lent
HUBERT
Viatge de negocis
24 de juny de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
HUBERT
Estada d’1 nit (juny 2025)
10/10, Excel·lent
Maxime
Viatge de negocis
23 de juny de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Maxime
Estada de 3 nits (juny 2025)
10/10, Excel·lent
Mamadou
Viatge de negocis
15 de juny de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Mamadou
Estada d’1 nit (juny 2025)
10/10, Excel·lent
Susan
8 de juny de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Susan
Estada d’1 nit (maig 2025)
10/10, Excel·lent
Florian
Viatge de negocis
9 d’abr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Florian
Estada d’1 nit (febr. 2025)
10/10, Excel·lent
David
Viatge de negocis
22 de març de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
David
Estada de 3 nits (març 2025)
2/10, Horrible
Carlo
13 de febr. de 2025
Carlo
Estada d’1 nit (febr. 2025)








