Brit Hotel Montargis
Hotel a Mormant-sur-Vernisson amb cafeteria i restaurant
Selecciona les dates per veure els preus
Galeria de fotos de l’allotjament Brit Hotel Montargis





Opinions
9,2 sobre 10,
Fantàstic
Serveis populars
El preu actual és de 75 €
taxes i impostos inclosos
6 d’ag. - 7 d’ag.
Opcions d’habitació
Filtres disponibles per a les habitacions
Es mostren 2 de 2 habitacions
Carregar totes les fotos de: Habitació doble clàssica

Habitació doble clàssica
9,6 sobre 10
Magnífic
(9 opinions)
El més destacat
Amb aïllament acústic
Control de la temperatura
Calefacció
Televisor LED
Matalàs amb encoixinament addicional
Roba de llit d'alta qualitat
Bany privat
Un assecador de cabells
Carregar totes les fotos de: Habitació amb dos llits individuals clàssica

Habitació amb dos llits individuals clàssica
8,8 sobre 10
Excel·lent
(3 opinions)
El més destacat
Amb aïllament acústic
Control de la temperatura
Calefacció
Televisor LED
Matalàs amb encoixinament addicional
Roba de llit d'alta qualitat
Bany privat
Un assecador de cabells
Inicia la sessió per veure els descomptes i els avantatges aplicables. Com més aventures, més recompenses!
Informació sobre el barri

D2007, Mormant-sur-Vernisson, 45700
Sobre aquest allotjament
Allotjaments similars

B&B HOTEL MONTARGIS
B&B HOTEL MONTARGIS
- S’admeten animals
- Aparcament inclòs
- Wifi gratuïta
- Aire condicionat
8.8 de 10, Excel·lent, 164 opinions
Preu actual: 71 €
taxes i impostos inclosos
1 de set. - 2 de set.
Serveis de l’allotjament
Serveis de l’habitació
Polítiques
Informació important
Taxes
Els següents càrrecs es paguen a l'allotjament i poden incloure els impostos aplicables:
- Taxa municipal: 1.10 EUR per persona i per nit. Aquesta taxa no s'aplica als menors de 18 anys.
Hem inclòs tots els càrrecs que ens ha proporcionat l'allotjament.
Extres opcionals
- Càrrec per l'esmorzar d'estil bufet: 9.50 EUR per persona (preu aproximat).
- Càrrec per animals de companyia: 10 EUR per animal de companyia per nit.
- No és necessari abonar cap taxa en concepte d'animals de servei
- Es pot fer el registre de sortida més tard de l'horari establert si es paga un càrrec (subjecte a disponibilitat).
- Càrrec pel llit addicional: 15 EUR per nit.
És possible que la llista anterior no sigui exhaustiva o que els impostos no hi estiguin inclosos. Els imports poden variar.
Informació indispensable
Aquest allotjament està gestionat per un amfitrió professional, de manera que el seu oferiment va lligat a la seva professió, empresa o activitat comercial.
En funció de la política de l'allotjament, pot aplicar-se un recàrrec per persona addicional.
En fer el registre d'entrada, és possible que calgui presentar un document d'identitat oficial amb fotografia i una targeta de crèdit o dèbit, o bé abonar un dipòsit en efectiu, per cobrir qualsevol despesa imprevista.
Les sol·licituds especials no es poden garantir i estan subjectes a disponibilitat en arribar; poden aplicar-se recàrrecs.
Aquest allotjament accepta targetes de crèdit i efectiu.
Si cancel·les la teva reserva, estaràs subjecte a la política de cancel·lació de l’amfitrió. D’acord amb la normativa de la UE relacionada amb els drets dels consumidors, els serveis de reserva d’allotjament no estan subjectes al dret de desistiment.
Informació addicional
D'acord amb la normativa del país, aquest allotjament no accepta pagaments en efectiu d'imports superiors a 1000 EUR; per a més informació, contacta amb l'allotjament mitjançant la informació que trobaràs a la confirmació de la reserva
Puntuació nacional
Aquest allotjament ha rebut la classificació per estrelles oficial de ATOUT France, l'agència de desenvolupament turístic de França.
L’allotjament també es coneix com a
Brit Hotel Montargis Mormant-sur-Vernisson
Brit Hotel Montargis
Brit Montargis Mormant-sur-Vernisson
Brit Montargis
Brit Hotel Montargis Hotel
Brit Hotel Montargis Mormant-sur-Vernisson
Brit Hotel Montargis Hotel Mormant-sur-Vernisson
Preguntes freqüents
Opinions: Brit Hotel Montargis
Opinions
9,2
Fantàstic
9,4/10
Neteja
9,4/10
Personal i servei
9,4/10
Comoditats
9,2/10
Estat de l’allotjament i instal·lacions
9,0/10
Respecte al medi ambient
Opinions
Viatge de negocis
9 d’abr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Estada d’1 nit (febr. 2025)
10/10, Excel·lent
David
Viatge de negocis
22 de març de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
David
Estada de 3 nits (març 2025)
2/10, Horrible
Carlo
13 de febr. de 2025
Carlo
Estada d’1 nit (febr. 2025)
10/10, Excel·lent
Denis
30 de gen. de 2025
Denis
Estada d’1 nit (gen. 2025)
8/10, Bo
PHILIPPE
26 de gen. de 2025
PHILIPPE
Estada d’1 nit (gen. 2025)
8/10, Bo
Chris
Viatge de negocis
16 de gen. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, estat de l’allotjament i instal·lacions i comoditat de l’habitació
Chris
Estada d’1 nit (gen. 2025)
10/10, Excel·lent
Gaël
Viatge de negocis
18 de des. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Gaël
Estada d’1 nit (des. 2024)
8/10, Bo
Marc
2 de des. de 2024
Marc
Estada d’1 nit (nov. 2024)
8/10, Bo
Christophe
Viatge de negocis
1 de des. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Sympa
Christophe
Estada d’1 nit (nov. 2024)
6/10, Acceptable
sebastien
Viatge de negocis
27 de nov. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i comoditat de l’habitació
sebastien
Estada d’1 nit (nov. 2024)
10/10, Excel·lent
Guillaume
Viatge de negocis
11 de nov. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Guillaume
Estada d’1 nit (nov. 2024)
10/10, Excel·lent
Viatger verificat
Viatge de negocis
2 de nov. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, estat de l’allotjament i instal·lacions i comoditat de l’habitació
Viatger verificat
Estada d’1 nit (oct. 2024)
10/10, Excel·lent
laurie
Viatge de negocis
17 d’oct. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei
laurie
Estada d’1 nit (oct. 2024)
8/10, Bo
Florent
Viatge de negocis
16 d’oct. de 2024
Què li ha agradat: Personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions
Florent
Estada d’1 nit (oct. 2024)
10/10, Excel·lent
nicolas
Viatge de negocis
9 d’oct. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
nicolas
Estada de 2 nits (oct. 2024)
10/10, Excel·lent
Jean-Baptiste
Viatge de negocis
4 d’oct. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Jean-Baptiste
Estada d’1 nit (oct. 2024)
10/10, Excel·lent
Caroline
Viatge de negocis
27 de set. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Caroline
Estada d’1 nit (set. 2024)
10/10, Excel·lent
Jérôme
Viatge de negocis
26 de set. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Jérôme
Estada d’1 nit (set. 2024)
10/10, Excel·lent
Patrice
Viatge de negocis
24 de set. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Patrice
Estada d’1 nit (set. 2024)
10/10, Excel·lent
benjamin
Viatge de negocis
18 de set. de 2024
Què li ha agradat: Comoditats
benjamin
Estada d’1 nit (set. 2024)
10/10, Excel·lent
ERIC
Viatge de negocis
4 de set. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
ERIC
Estada d’1 nit (juny 2024)
6/10, Acceptable
Ulla
3 de set. de 2024
Què li ha agradat: Personal i servei
Què no li ha agradat: Neteja, estat de l’allotjament i instal·lacions
Ulla
Estada d’1 nit (set. 2024)
10/10, Excel·lent
sebastien
Viatge de negocis
1 de set. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
sebastien
Estada de 6 nits (ag. 2024)
8/10, Bo
Julien
16 d’ag. de 2024
Julien
Estada de 4 nits (ag. 2024)
8/10, Bo
Nicolas
Viatge de negocis
2 d’ag. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Nicolas
Estada d’1 nit (ag. 2024)