Hotel La Parroquia
Hotel amb un restaurant, molt a prop de Plaça Gertrudis Bocanegra
Galeria de fotos de l’allotjament Hotel La Parroquia





Opinions
8,0 sobre 10,
Molt bo
Serveis populars
Opcions d’habitació
Consulta la disponibilitat per a aquestes dates
Filtres disponibles per a les habitacions
Es mostren 3 de 3 habitacions
Carregar totes les fotos de: Habitació

Habitació
El més destacat
Televisor de plasma
Bany privat
Un assecador de cabells
Per cable
Servei de neteja diari
Armari rober o de rebost
Carregar totes les fotos de: Habitació

Habitació
8,6 sobre 10
Excel·lent
(4 opinions)
El més destacat
Televisor de plasma
Bany privat
Un assecador de cabells
Per cable
Servei de neteja diari
Armari rober o de rebost
Carregar totes les fotos de: Habitació

Habitació
8,4 sobre 10
Molt bo
(5 opinions)
El més destacat
Televisor de plasma
Bany privat
Un assecador de cabells
Per cable
Servei de neteja diari
Armari rober o de rebost
Inicia la sessió per veure els descomptes i els avantatges aplicables. Com més aventures, més recompenses!
Informació sobre el barri

Plaza Gertrudis Bocanegra #24, Col. Centro, Patzcuaro, MICH, 61600
Sobre aquest allotjament
Hotel La Parroquia
Allotjaments similars

Best Western Plus Posada de Don Vasco
Best Western Plus Posada de Don Vasco
- Piscina
- S’admeten animals
- Aparcament inclòs
- Wifi gratuïta
8.6 de 10, Excel·lent, 1.000 opinions
Preu actual: 99 €
taxes i impostos inclosos
17 de nov. - 18 de nov.
Serveis de l’allotjament
Serveis de l’habitació
Polítiques
Informació important
Extres opcionals
- Càrrec per l'esmorzar continental: 98.00 MXN per adult i 75.00 MXN per nen (preu aproximat).
- Càrrec pel servei de connexió amb l'aeroport: 350.00 MXN per persona només l'anada.
- Càrrec pel servei de connexió amb l'aeroport per nen: 350.00 MXN només l'anada (entre 10 i 18 anys).
- Càrrec per l'aparcament sense assistència: 70 MXN per nit.
És possible que la llista anterior no sigui exhaustiva o que els impostos no hi estiguin inclosos. Els imports poden variar.
Informació indispensable
Aquest allotjament està gestionat per un amfitrió professional, de manera que el seu oferiment va lligat a la seva professió, empresa o activitat comercial.
En funció de la política de l'allotjament, pot aplicar-se un recàrrec per persona addicional.
En fer el registre d'entrada, és possible que calgui presentar un document d'identitat oficial amb fotografia i una targeta de crèdit o dèbit, o bé abonar un dipòsit en efectiu, per cobrir qualsevol despesa imprevista.
Les sol·licituds especials no es poden garantir i estan subjectes a disponibilitat en arribar; poden aplicar-se recàrrecs.
Aquest allotjament accepta targetes de crèdit; no s'accepten pagaments en efectiu.
Aquest allotjament disposa d'elements de seguretat com ara un extintor i una farmaciola
Si cancel·les la teva reserva, estaràs subjecte a la política de cancel·lació de l’amfitrió. D’acord amb la normativa de la UE relacionada amb els drets dels consumidors, els serveis de reserva d’allotjament no estan subjectes al dret de desistiment.
Informació addicional
Aquest allotjament no disposa d'ascensors
L’allotjament també es coneix com a
Fiesta Plaza Hotel Patzcuaro
Fiesta Plaza Patzcuaro
Hotel Parroquia Patzcuaro
Hotel Parroquia
Parroquia Patzcuaro
Hotel La Parroquia Hotel
Hotel La Parroquia Patzcuaro
Hotel La Parroquia Hotel Patzcuaro
Preguntes freqüents
Opinions: Hotel La Parroquia
Opinions
8,0
Molt bo
8,8/10
Neteja
8,4/10
Personal i servei
8,0/10
Comoditats
8,2/10
Estat de l’allotjament i instal·lacions
8,2/10
Respecte al medi ambient
Opinions
12 de nov. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, estat de l’allotjament i instal·lacions
Estada de 4 nits (nov. 2025)
10/10, Excel·lent
Andres
10 de nov. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, comoditats i estat de l’allotjament i instal·lacions
Andres
Estada de 2 nits (nov. 2025)
8/10, Bo
Gorge A
Viatge en parella
10 de nov. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, comoditats i estat de l’allotjament i instal·lacions
Gorge A
Estada de 2 nits (nov. 2025)
10/10, Excel·lent
NINA
Viatge en grup
3 de nov. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, comoditats i estat de l’allotjament i instal·lacions
NINA
Estada de 2 nits (oct. 2025)
8/10, Bo
sergio
Viatge de negocis, Viatge en grup
13 d’oct. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
sergio
Estada d’1 nit (oct. 2025)
10/10, Excel·lent
Leticia
13 d’oct. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
Leticia
Estada d’1 nit (oct. 2025)
2/10, Horrible
jose luis
30 de set. de 2025
Què no li ha agradat: Personal i servei
jose luis
Estada d’1 nit (set. 2025)
10/10, Excel·lent
Victor
Viatge en família
20 de set. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Victor
Estada de 3 nits (set. 2025)
8/10, Bo
Klaas
Viatge en parella
12 d’ag. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i comoditats

Klaas
Estada de 3 nits (ag. 2025)
6/10, Acceptable
Kaari
Viatge en grup, Viatge en família
9 d’ag. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i comoditats
Kaari
Estada de 2 nits (jul. 2025)
6/10, Acceptable
María Leonor
Viatge en família
4 d’ag. de 2025
Què li ha agradat: Neteja
Què no li ha agradat: Comoditat de l’habitació
María Leonor
Estada de 2 nits (ag. 2025)
10/10, Excel·lent
Daniel
Viatge en família
4 d’ag. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions




Daniel
Estada d’1 nit (ag. 2025)
10/10, Excel·lent
Marthel Raúl
Viatge en família
2 d’ag. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Retomando la excelencia

Marthel Raúl
Estada de 3 nits (jul. 2025)
10/10, Excel·lent
Viatger verificat
Viatge en família
29 de jul. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Viatger verificat
Estada de 2 nits (jul. 2025)
8/10, Bo
ROSENDO CALDERON
Viatge en parella
25 de jul. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
ROSENDO CALDERON
Estada d’1 nit (jul. 2025)
10/10, Excel·lent
mayra
25 de jul. de 2025
mayra
Estada d’1 nit (jul. 2025)
6/10, Acceptable
Gloria
Viatge en parella
23 de jul. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i comoditats
Gloria
Estada d’1 nit (jul. 2025)
8/10, Bo
Adolfo
Viatge en família
21 de jul. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Adolfo
Estada de 3 nits (jul. 2025)
4/10, Deficient
SERGIO, Commerce
Viatge en família
18 de jul. de 2025
Què no li ha agradat: Comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
SERGIO
Estada de 2 nits (jul. 2025)
8/10, Bo
Jackie
Viatge en família
18 de jul. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei
Què no li ha agradat: Estat de l’allotjament i instal·lacions
Nice Place
Jackie
Estada de 2 nits (jul. 2025)
10/10, Excel·lent
Rosa
11 de jul. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
Rosa
Estada de 2 nits (jul. 2025)
8/10, Bo
claudia
Viatge de negocis
11 de jul. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
NO TIENEN ESTACIONAMIENTO
claudia
Estada d’1 nit (jul. 2025)
8/10, Bo
Salvador
6 de jul. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, comoditats i estat de l’allotjament i instal·lacions
Salvador
Estada d’1 nit (jul. 2025)
4/10, Deficient
Jose
5 de jul. de 2025
Què li ha agradat: Personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions
Jose
Estada d’1 nit (jul. 2025)
8/10, Bo
Ms. Edith
3 de jul. de 2025
Ms. Edith
Estada de 2 nits (juny 2025)








