Hotel La Parroquia
Hotel amb un restaurant, molt a prop de Plaça Gertrudis Bocanegra
Selecciona les dates per veure els preus
Galeria de fotos de l’allotjament Hotel La Parroquia





Opinions
8,2 sobre 10,
Molt bo
Serveis populars
Opcions d’habitació
Filtres disponibles per a les habitacions
Es mostren 3 de 3 habitacions
Carregar totes les fotos de: Habitació

Habitació
10,0 sobre 10
Magnífic
(1 opinió)
El més destacat
Televisor de plasma
Dormitoris
Un assecador de cabells
Bany privat
Per cable
Armari rober o de rebost
Servei de neteja diari
Carregar totes les fotos de: Habitació

Habitació
8,4 sobre 10
Molt bo
(5 opinions)
El més destacat
Televisor de plasma
Dormitoris
Un assecador de cabells
Bany privat
Per cable
Armari rober o de rebost
Servei de neteja diari
Carregar totes les fotos de: Habitació

Habitació
10,0 sobre 10
Magnífic
(2 opinions)
El més destacat
Televisor de plasma
Dormitoris
Un assecador de cabells
Bany privat
Per cable
Armari rober o de rebost
Servei de neteja diari
Inicia la sessió per veure els descomptes i els avantatges aplicables. Com més aventures, més recompenses!
Informació sobre el barri

Plaza Gertrudis Bocanegra #24, Col. Centro, Patzcuaro, MICH, 61600
Sobre aquest allotjament
Allotjaments similars

Hotel Posada La Basilica
Hotel Posada La Basilica
- Wifi gratuïta
- Restaurant
- Serveis per a empreses
- Bar
8.0 de 10, Molt bé, 278 opinions
Serveis de l’allotjament
Serveis de l’habitació
Polítiques
Informació important
Extres opcionals
- Càrrec per l'esmorzar continental: 98.00 MXN per adult i 75.00 MXN per nen (preu aproximat).
- Càrrec pel servei de connexió amb l'aeroport: 350.00 MXN per persona només l'anada.
- Càrrec pel servei de connexió amb l'aeroport per nen: 350.00 MXN només l'anada (entre 10 i 18 anys).
- Càrrec per l'aparcament sense assistència: 70 MXN per nit.
És possible que la llista anterior no sigui exhaustiva o que els impostos no hi estiguin inclosos. Els imports poden variar.
Informació indispensable
Aquest allotjament està gestionat per un amfitrió professional, de manera que el seu oferiment va lligat a la seva professió, empresa o activitat comercial.
En funció de la política de l'allotjament, pot aplicar-se un recàrrec per persona addicional.
En fer el registre d'entrada, és possible que calgui presentar un document d'identitat oficial amb fotografia i una targeta de crèdit o dèbit, o bé abonar un dipòsit en efectiu, per cobrir qualsevol despesa imprevista.
Les sol·licituds especials no es poden garantir i estan subjectes a disponibilitat en arribar; poden aplicar-se recàrrecs.
Aquest allotjament accepta targetes de crèdit; no s'accepten pagaments en efectiu.
Aquest allotjament disposa d'elements de seguretat com ara un extintor i una farmaciola
Informació addicional
Aquest allotjament no disposa d'ascensors
L’allotjament també es coneix com a
Fiesta Plaza Hotel Patzcuaro
Fiesta Plaza Patzcuaro
Hotel Parroquia Patzcuaro
Hotel Parroquia
Parroquia Patzcuaro
Hotel La Parroquia Hotel
Hotel La Parroquia Patzcuaro
Hotel La Parroquia Hotel Patzcuaro
Preguntes freqüents
Opinions: Hotel La Parroquia
Opinions
8,2
Molt bo
8,6/10
Neteja
8,4/10
Personal i servei
8,0/10
Comoditats
8,2/10
Estat de l’allotjament i instal·lacions
8,2/10
Respecte al medi ambient
Opinions
Viatge en parella
16 de juny de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Estada d’1 nit (juny 2025)
8/10, Bo
Omar
Viatge en parella
12 de juny de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Omar
Estada d’1 nit (juny 2025)
10/10, Excel·lent
Gloria
1 de juny de 2025
Què li ha agradat: Neteja
Gloria
Estada d’1 nit (maig 2025)
10/10, Excel·lent
Agustín
31 de maig de 2025
Què li ha agradat: Neteja
Agustín
Estada de 2 nits (maig 2025)
8/10, Bo
Rodrigo
26 de maig de 2025
Rodrigo
Estada d’1 nit (maig 2025)
8/10, Bo
ALFREDO
28 d’abr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
ALFREDO
Estada de 3 nits (abr. 2025)
10/10, Excel·lent
Ener Fabricio
Viatge en parella
27 d’abr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Ener Fabricio
Estada d’1 nit (abr. 2025)
4/10, Deficient
MARIA ANTONIA
24 d’abr. de 2025
Què no li ha agradat: Personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions
MARIA ANTONIA
Estada d’1 nit (abr. 2025)
10/10, Excel·lent
Jguadalupe
Viatge en família
20 d’abr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
Jguadalupe
Estada de 2 nits (abr. 2025)
10/10, Excel·lent
Lilian Araceli
19 d’abr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
Lilian Araceli
Estada d’1 nit (abr. 2025)
10/10, Excel·lent
Daniela
10 d’abr. de 2025
Daniela
Estada de 2 nits (març 2025)
8/10, Bo
Diana Melina
10 d’abr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
Diana Melina
Estada de 2 nits (abr. 2025)
8/10, Bo
jose antonio
31 de març de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
jose antonio
Estada de 2 nits (març 2025)
10/10, Excel·lent
Yazmin
20 de març de 2025
Yazmin
Estada d’1 nit (març 2025)
10/10, Excel·lent
Elizabeth
Viatge en família
19 de març de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Elizabeth
Estada de 3 nits (març 2025)
8/10, Bo
Hernán
Viatge en parella
16 de març de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Hernán
Estada d’1 nit (març 2025)
8/10, Bo
Alex
Viatge en parella
12 de març de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Alex
Estada de 3 nits (març 2025)
8/10, Bo
Ana Bertha
Viatge en grup
10 de març de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Ana Bertha
Estada de 2 nits (març 2025)
10/10, Excel·lent
Laura Guadalupe
10 de març de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Laura Guadalupe
Estada d’1 nit (febr. 2025)
10/10, Excel·lent
Jerry
Viatge en parella, Viatge de negocis
9 de març de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Jerry
Estada d’1 nit (març 2025)
2/10, Horrible
Leonora
7 de març de 2025
Leonora
Estada de 2 nits (febr. 2025)
10/10, Excel·lent
Griss
4 de març de 2025
Què li ha agradat: Neteja, estat de l’allotjament i instal·lacions
Griss
Estada de 2 nits (gen. 2025)
8/10, Bo
Juan
2 de març de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
Juan
Estada d’1 nit (febr. 2025)
10/10, Excel·lent
Maria
22 de febr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Patzcuaro

Maria
Estada de 3 nits (febr. 2025)
10/10, Excel·lent
Antonio de Jesus
Viatge en parella
21 de febr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Antonio de Jesus
Estada d’1 nit (febr. 2025)